Snelle levering en precies wat we wilden

Voor het eerst besteld. Fijne site. Werkt gemakkelijk. Goed op de hoogte gehouden en bestelling was prima en direct klaar voor gebruik.

Snel besteld/verzonden

Mooi verpakt. Duidelijke communicatie.

Duidelijke webshop

Duidelijke webshop, snel gevonden, nette communicatie en supersnelle levering

Voor mij een betrouwbaar bedrijf.

Snelle levering, betrouwbaar, goed product.

Snelle levering en goede omschrijving

Netjes vervoert en direct op mijn steekwagen geplaatst. Rijdt nu weer als een trein

Bedankt voor je mooie review. Top dat je zo snel weer kunt rijden met de steekwagen!

Goede voorlichting en hulp over de telefoon

Graag gedaan. Fijn als we er samen uitkomen zodat je weet welke band of wiel je nodig hebt. Bedankt voor de review! Heel blij mee.

Snelle levering en het product is als beschreven op de site. Prima tevreden.

Top! Bedankt voor de review, en mooi dat alles zo vlot is verlopen!

Goeie service

Goede service, ik hoefde geen verzending betalen omdat mijn eerste band lek ging dat waarschijnlijk mijn schuld was, maar toch hoef ik bij de 2e band geen verzending te betalen, dat is fijn.

We waren hier niet van op de hoogte. Wij hebben even gebeld en zijn tot een oplossing gekomengelukkig.

Snel en correct

Binnen 1 dag geleverd

We racen erover met de banden en wielen :) Bedankt voor je mooie 10 en fijn dat je de tijd nam om een review te plaatsen!

Snelle levering.

Meep Meep Zoef! We doen ons best! Bedankt voor de review!

veel keuze aan een goede prijs en snel geleverd

top

Bedankt voor de vette 10, daar zijn we blij mee! En fijn dat je de tijd nam om een review achter te laten!

Super snel en correct

Snel, goede communicatie en een zeer goede prijs-kwaliteit verhouding.

Dankjewel voor de mooie review. Communicatie is belangrijk bij een webshop. Zo weten we allebei waar wij aan toe zijn :)

Goede Service en goed kwaliteit produkten.

Ik heb pas geleden producten bij jullie gekocht, en ik ben daar heel tevreden over.

Dankjewel voor de mooie review! Fijn dat je tevreden bent. 🀩

Snel het juiste product in huis!

Door de goede omschrijving op de website had ik snel de juiste binnenband voor de skelter van de kinderen gevonden. Deze werd ook vlot bezorgd inclusief bandenvet, top!

Bedankt voor je leuke review! Fijn dat ze snel binnen waren. Nu kunnen de kinderen snel weer rijden :)

Zeer tevreden over Banders.

Snelle levering van luchtbandjes. Bandjes en velgjes zien er goed alleen vind ik de kogellagers wel heel ruim en veel speling erop. Maar zal geen probleem zijn onder de bolderbak.

Bedankt voor de review. Bedoel je ruim op de as? Wat is de exacte afmeting van de buis / as?

Goeie service

Heel netjes bedrijf als je wat aanschaft krijg je een e-mailtje hoe laat het bezorgd word

Bedankt voor de sterren en 9.5, heel blij mee. Ja daar is tijd aan besteed. Je weet dan hoe het met de bestelling verloopt en dat stelt gerust.

Gewoon top en product zoals omschreven en op tijd geleverd

Bedankt voor de dikke 10! Superblij mee, dit maakt m’n dag 🀩

Prima,

Snelle levering, juist wat ik zocht.

Bedankt voor je review! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met de snelle levering en dat je precies hebt gevonden wat je zocht. Als je in de toekomst nog meer nodig hebt of vragen hebt, staan we altijd voor je klaar om te helpen. Nogmaals bedankt voor je vertrouwen in ons! πŸššπŸ’¨πŸ‘

Snelle levering. Goede service

Rectificatie va m'n eerdere beoordeling. Bleek dat mijn mails in de spammap kwamen. Ze hebben na m'n eerste beoordeling zelf contact met me opgenomen. Super geholpen en ze hebben hun uiterste best gedaan om een oplossing te zoeken. Dus zeker een bedrijf dat ik aanraad.

Hoi hoi, We hadden geen berichten ontvangen maar gelukkig hebben we inmiddels contact gehad. De geleverde binnenband was de goede, maar het is ook best verwarrend allemaal met de maten. Is het nog gelukt om de band te monteren? Of wilde je de band met binnenband nog omruilen voor een kruiwagenwiel? Ik hoor graag van je! 😊

Geen bijzonderheden te melden

Bedankt voor je bericht! We zijn blij om te horen dat alles goed is en dat er geen bijzonderheden te melden zijn. Als je in de toekomst nog vragen hebt of iets nodig hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd voor je klaar om te helpen! πŸ‘

goed geholpen

ik was opzoek naar een nieuwe band

Bedankt voor je bericht! We zijn blij dat we je goed hebben kunnen helpen bij het vinden van een nieuwe band. Als je in de toekomst nog meer hulp nodig hebt of vragen hebt, aarzel dan niet om weer contact met ons op te nemen. We staan altijd voor je klaar om te helpen! πŸ› οΈπŸ‘

super en snel

alles was in orde

Hartelijk dank voor je positieve reactie! We zijn verheugd te horen dat alles naar tevredenheid was en dat je onze service als super en snel hebt ervaren. Het is ons streven om onze klanten snel en efficiΓ«nt van dienst te zijn, en het doet ons goed te horen dat we daarin geslaagd zijn. Als je in de toekomst weer iets nodig hebt, staan we graag voor je klaar om je opnieuw van dienst te zijn. Nogmaals bedankt voor je vertrouwen in ons! πŸŒŸπŸš€

Snelle service, goede communicatie.

Duidelijke webshop met de goede wieltjes voor mijn steekwagen.

Bedankt voor je feedback! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met onze snelle service en goede communicatie. Het doet ons goed te horen dat je de duidelijke webshop hebt gevonden en de juiste wieltjes voor je steekwagen hebt kunnen vinden. Als je in de toekomst nog meer nodig hebt, aarzel dan niet om weer bij ons langs te komen. We staan altijd voor je klaar! πŸššπŸ’¨

goed geregeld

wielen voor steekwagen goed spul en past perfekt top.

Bedankt voor je positieve review! We zijn blij om te horen dat de wielen voor je steekwagen van goede kwaliteit zijn en perfect passen. Als je in de toekomst nog meer nodig hebt, staan we graag voor je klaar. Nogmaals bedankt voor je vertrouwen in ons! πŸ›’πŸ‘

Zeer tevreden van jullie. Zelfs was er bij de bestelling gratis bandenvet geleverd. We bestellen zeker terug als we banden of wielen nodig hebben.

Bedankt voor je geweldige feedback! We zijn blij om te horen dat je zeer tevreden bent met onze service. Het is ons een genoegen om te weten dat je blij was met het gratis bandenvet bij je bestelling. We kijken er naar uit om je in de toekomst weer van dienst te mogen zijn wanneer je banden of wielen nodig hebt. Nogmaals bedankt voor je vertrouwen in ons! πŸŒŸπŸš—

Over Banders.. net even anders

Voor al je banden en wielen voor skelter, bolderkar, steekwagen en kruiwagen. Banders.. net even anders! Moerheimstraat 79 7701CC Dedemsvaart 0523859629 0623124134 Instagram, Facebook en Tiktok @Banders.nl