Dankjewel voor de review en de sterren!

Gekregen wat ik wilde.

Nieuwe banden voor een oud steekwagentje. Pasten precies. Stevige uitvoering. Ik ben er blij mee.

Dankjewel voor de mooie review! Heel blij mee!

NU WEL TEVREDEN

Hebben verkeerde zending rechtgezet,waarvoor dank

Dank voor het wijzigen van de review. Door een vergissing waar ik niet van op de hoogte was, is er het verkeerde velgje verzonden. Toen mij dit bekend werd gemaakt kon ik het goede velgje versturen.

Scootmobiel banden nodig en waren vlot geleverd

Goedemorgen, ik had een tweedehands scootmobiel gekocht en kreeg wat later een lekke band. De wegenwacht gebeld en de medewerker die kwam, raadde me u aan om een nieuwe binnen- en buitenland bij u te bestellen. Vlot geleverd en weer door de wegenwacht geplaatst. Over het geheel zeer tevreden

Wat leuk dat we worden aanbevolen door de wegenwacht. Fijn dat we goed konden helpen en de scootmobiel weer snel kon rijden.

Snel geleverd.

Ze hebben snel geleverd maar ze sturen wel een beschadigde wiel naar mij toe. Anders hadden van mij 5 sterren gegeven. Paar dagen later hebben ze een nieuwe toegezonden. Dankjewel.

Ja deze afwijking had ik over het hoofd gezien met het inpakken. Bedankt voor alsnog de vette 8. En niet vergeten; je hebt een gratis buiten en binnenband hier aan over gehouden.

Snelle levering goede kwaliteit

Ik heb binnenbanden en een buitenband besteld. Deze kwamen snel binnen en zijn voorzover ik dat kan beoordelen van goede kwaliteit.

Dankjewel voor de mooie review!

Snel, niet duur én perfect geleverd

We zochten de juiste band, bestelde deze en 48uur later in de bus. Perfecte omschrijving, niet duur én snel geleverd.!

Dankjewel voor de review, heel mooi. We doen ons best.

Snel geleverd en goed gecommuniceerd

zie boven

Wij houden van goede communicatie! Bedankt voor de mooie review!

Duidelijke website. Voldoende i´fo over de producten en ruime keuze. Gemakkelijk te bestellen en snel geleverd.

Dankjewel voor deze mooie review. De details zijn erg belangrijk bij de wielen en banden.

goed en snel

kijken , bestellen, betalen, morgen geleverd

Dankjewel voor deze mooie review! Fijn als alles zo soepel verloopt :)

behulpzaam, vriendelijk en meedenkend!

enthousiast en to-the-point, er wordt met je meegedacht en belangrijk is dat een ieder tevreden is...

Ja Frank, net zo enthousiast als jij! Ik ben benieuwd naar het resultaat van de zeepkisten. Veel succes met het project!

Perfecte service

Ik vind alleen de vrachtkosten in verhouding niet kloppen. Kleine bestelling ok. Maar het pakje is door de brievenbus gegaan en dan plm 7.00 euro vracht. Dat vind ik veel maar weet ook dat de kosten hoog zijn. Ik heb zelf in het verleden een rijwielgroothandel gehad dus veel, heel fietsbanden verstuurd en geïmporteerd. Vriendelijke Groet.

Ik ben het eens wat betreft de vrachtkosten. Vroeger konden deze bandjes in een brievenbus pakket (goedkoper). Maar dat kan tegenwoordig niet meer helaas. Omdat het brievenbus doosje dan een beetje boller wordt, Het doosje wordt gescand op het DC en wijkt dan af qua afmeting. PostNL stuurt dan boetes naar mij. Vandaar de keuze om het met de pakketdienst te verzenden. Maar alsnog die dikke vette 10, daar ben ik heel blij mee. Dankjewel!

Super van bestelling tot levering.

Super dat u de goede banden vond bij ons! Bedankt voor de review!

Goed en snel geleverd

Goed en snel geleverd

Wat mooi om te lezen dat het goed en snel is gegaan. Bedankt voor de review!

Goed product

Goed product, levering door post nl waardeloos , zijn niet bij ons geweest maar wel bericht u was niet thuis , dit hoorden we heel veel in de buurt, kortom als een ander bedrijf het bezorgd (DHL bijvoorbeeld)had ik 5 sterren kunnen geven.

Hallo, ik heb een mail gestuurd. Ik hoor graag van u. Groet Caroline Lip

correcte levering en een gunstige prijs

Snelle en correcte levering en een gunstige prijs

Ja wij proberen om alles gewoon goed betaalbaar te houden. Het is al duur genoeg allemaal. Dank voor de review!

Snel service

Besteld en binnen paar dagen geleverd.

Leuk om te horen! Bedankt voor de review!!

Prima product met snelle levering!

Zie de eerste zin.

Ik heb de eerste zin gelezen. Dank voor deze mooie review!

goede service

snelle levering als je banden nodig hebt

Bedankt voor de mooie review! Heel blij mee!

snelle en goede service

meerdere malen bestelling geplaatst en alles verloopt zoals het hoort mvg Figofun.be

Zo leuk dat we wederom het vertrouwen krijgen om banden en wielen naar Figofun.be te versturen. Bedankt voor de mooie review! Groet Caroline

Goed product en een snelle levering .

Goede pasvorm en een snelle levering . Goed werk geleverd. Bedankt , Top team ! Met vriendelijke groet ; Dick Witte . Mobiele banden service .

Bedankt Dick Witte van Mobiele Bandenservice. Dit is een mooi compliment, daar zijn we super blij mee! Groet Caroline Lip van Banders

Alles duidelijk en volgens belofte

Was makkelijk om de juiste spullen te vinden en selecteren, alles netjes en snel geleverd gekregen en ondertussen alles kunnen monteren. Ging het altijd en overal maar zo soepel

Ahh dit is mooi om te horen! Bedankt! We doen ons best. Een vette 10, daar zijn we dankbaar voor.

Vlotte service en scherpe prijzen

Vlotte service en scherpe prijzen

Bedankt voor de mooie review. We doen ons best om de prijzen betaalbaar te houden. Superfijn om dit te horen.

Goed!

Snelle en correcte levering!

Dank voor de mooie review! Mooi dat alles goed is verlopen. Van bestellen tot aan de deur!

snel opgehaald.

Ja dat verliep mooi, online in de shop banden bestellen en ik kon het klaarleggen zodat het zo kon worden afgehaald. Goede samenwerking. Bedankt voor de mooie review!

Over Banders.. net even anders

Voor al je banden en wielen voor skelter, bolderkar, steekwagen en kruiwagen. Banders.. net even anders! Moerheimstraat 79 7701CC Dedemsvaart 0523859629 0623124134 Instagram, Facebook en Tiktok @Banders.nl