Super tevreden over de service.

Vriendelijke en hulpvaardige klantenservice.

Wat een leuke review! We doen ons best. En een vette 10! helemaal leuk πŸ˜€πŸ˜€πŸ˜€

snelle toezending van de bestelde goederen.

Goede website waarop je snel de bandjes vindt die je nodig hebt. Correcte mailberichten over verwerking en verzending.

Hartelijk dank voor je positieve review!! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent van de snelle bezorging van je bestelling, onze gebruiksvriendelijke website die je hielp om snel de juiste banden te vinden, en de nauwkeurige e-mailupdates die je op de hoogte hielden van de voortgang van je bestelling. Groet Caroline

Na eerst de verkeerde maat band te hebben gekregen, is dit heel snel en netjes door hen opgelost.

Dank je wel voor je feedback en het delen van je ervaring. We waarderen je begrip en geduld. Onze excuses voor het ongemak dat werd veroorzaakt door het ontvangen van de verkeerde maat band. We zijn blij dat we het snel en netjes hebben kunnen oplossen voor je. Klanttevredenheid is onze prioriteit, en we waarderen je vertrouwen in ons, zelfs in situaties waarin er een fout is opgetreden Groet Caroline

Prima assortiment banden en vlotte levering

Ik had een band/wiel voor een steekwagen nodig. Ff duckduckgo-en en daar kwam banders langs met een goede keuze en strakke prijzen. Bestellen en leveren gaat probleemloos

Bedankt voor je mooie feedback! We zijn blij dat je ons assortiment banden en wielen waardeert, en dat je de vlotte levering en eenvoudige bestelervaring hebt opgemerkt. Leuk om te horen dat je via DuckDuckGo bij ons terecht bent gekomen en dat je tevreden bent met de keuzemogelijkheden en prijzen die we bieden. Groet Caroline

zeer goed

snel besteld vlug geleverd

Bedankt voor je review en je goede feedback! We zijn blij dat je tevreden bent met ons snelle bestelproces en de vlotte levering. πŸ˜€

Eenvoudig bestellen en snelle levering.

Duidelijke site, prima prijs en snelle levering

Bedankt voor je positieve feedback en waardering! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met het eenvoudige bestelproces, onze duidelijke website, de aantrekkelijke prijs en de snelle levering. Groet Caroline

Snelle levering !

Bedankt voor je positieve feedback! We zijn blij dat je tevreden bent met onze service en de snelle levering. Jouw tevredenheid is belangrijk voor ons, en we blijven ons inzetten! Groet Caroline

Duidelijke website en goede levering

Goed product voor een goede prijs

Dank je wel voor je review! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met onze duidelijke website, de snelle levering en de kwaliteit van ons product voor de prijs. Groet Caroline

Snelle levering wiel steekkar

Wiel pastte goed, en verhuizing liep op rolletjes, daarna.

Bedankt voor de review en je positieve feedback! We zijn blij dat je tevreden bent met de snelle levering van het steekkarwiel en dat het perfect paste. Het is mooi om te horen dat je verhuizing vlot is verlopen. Nogmaals bedankt voor je vertrouwen in ons!

Snelle levering, goede website.

Met een hoed omschreven google zoek opdracht had ik direct het juiste product.

Bedankt voor de mooie beoordeling en de positieve woorden! We zijn blij dat je tevreden bent met onze snelle levering en onze website. En goed om te horen dat je met een eenvoudige Google-zoekopdracht direct het juiste product hebt kunnen vinden. Nogmaals bedankt voor je positieve feedback!

Volgende dag al geleverd op de camping. Met track en tracΓ© mooi binnen de tijd.

Bedankt voor je fantastische beoordeling! We zijn blij dat je blij bent met de snelle levering op je camping en de track en trace service. Klanttevredenheid is onze prioriteit, en we zijn verheugd dat we aan je verwachtingen hebben voldaan. Als je in de toekomst meer nodig hebt, staan we voor je klaar. Nogmaals bedankt voor je positieve feedback! Caroline

Net bedrijf

Duidelijke internet pagina met nette prijzen

Bedankt voor de positieve feedback! We zijn blij dat je tevreden bent met onze prijzen en website. We waarderen uw aanbeveling en kijken ernaar uit om je in de toekomst van dienst te zijn.

Goed geregeld

Wow een vette 10! Bedankt voor de beoordeling. Hier worden we blij van :)

Heel snelle levering.

Duidelijke website. Gunstige prijs.

Bedankt voor de review! Fijn dat je tevreden bent!

Goede levering

Goede prijs kwaliteit verhouding Snel geleverd, alleen verzending maakte er Een potje van

Bedankt dat voor de dikke 10, juist als de verzender er een potje van maakt. πŸ˜ƒ

Zeer goede ervaring

Had voor een redelijk zware trilplaat een paar transportbandjes nodig en wist niet precies welke daarvoor geschikt zouden zijn. Kreeg van Caroline per telefoon uitvoerige informatie. Ze heeft alles goed uitgezocht en kwam met meerdere mogelijkheden. Opvallend was dat zij absoluut niet probeerde de duurste mogelijkheid te verkopen, maar ook heel vriendelijk reageerde toen ik uiteindelijk voor de goedkoopste oplossing koos. Binnen een dag had ik de bandjes in huis. Grote klasse.

Bedankt voor deze geweldige review. We hadden een mooi telefoongesprek. Ik probeer mee te denken wat het beste of handigste is. Goedkoop of duur maakt mij inderdaad niets uit. Gaat erom dat je tevreden bent met wat je koopt. πŸ˜ƒ

Goed snel en op tijd!

Goed dus

Bedankt voor de review! Dit helpt ons goed. Fijn dat u tevreden bent! πŸ˜ƒ

Snelle levering prima kwaliteit

Snel geleverd volgens de belofte op de website. Prima kwaliteit bandjes zelfs met een mooi zakje banden vet erbij. Prima gedaan

Dat is geweldig om te horen! We streven naar een snelle levering en goede kwaliteit, en we zijn blij dat we aan uw verwachtingen hebben voldaan. Het zakje vet maakt het monteren wat gemakkelijker :) Graag gedaan! πŸ˜ƒ

Goede vlotte levering

Bedankt voor deze mooie review. We streven naar een goede en vlotte levering, en het is geweldig om te horen dat dit voor u het geval was. πŸ™‚

Set skelterwielen was snel geleverd, voordelig en goede kwaliteit.

Set skelterwielen was snel geleverd, voordelig en goede kwaliteit. Daarom ben ik erg tevreden met de aankoop.

Bedankt voor deze mooie review. We zijn blij om te horen dat de set skelterwielen snel geleverd werd, voordelig was en van goede kwaliteit is. πŸ™‚

Zeer snelle levering

Lekke band op de scootmobiel van mijn partner. Wa in voorraad en lag de volgende ochtend in de brievenbus. Zij smachtende al weer rijden!

Dat is geweldig om te horen! We begrijpen hoe belangrijk het is om snel een lekke band van een scootmobiel te vervangen, en we zijn blij dat we aan uw verwachtingen konden voldoen met een zeer snelle levering. Het is geweldig om te weten dat uw partner weer kan genieten van haar ritjes. Bedankt voor uw bestelling en uw positieve feedback!

Bestelling, levering snel en correct.

Het wieltje dient ter vervanging van een ander waar geen rollager in zit. Het karretje waar het op gemonteerd werd, rolt dus een heel stuk beter Het voldoet dus volledig waarvoor het moest dienen. Vriendelijke groet, Rudy

Dat is geweldig om te horen, Rudy! We zijn blij dat de bestelling snel en correct is verlopen en dat het nieuwe wieltje heeft bijgedragen aan een betere rollende ervaring voor het karretje. We streven ernaar om producten te leveren die aan uw behoeften voldoen, en het doet ons goed om te weten dat dit bij u het geval is. Als u in de toekomst nog meer producten nodig heeft of vragen heeft, staan we graag voor u klaar. Vriendelijke groet en bedankt voor de bestelling en mooie feedback!

snel en correct

goede en snelle service

Bedankt voor de mooie review! Superfijn dat we naar wens hebben kunnen leveren. πŸ˜ƒ

Snel en gemakkelijk besteld, vlot bezorgd.

Banderas maakt waar wat ze zeggen: de ene dag besteld, de andere dag in huis!

Bedankt voor deze vriendelijke woorden! We zijn blij dat u tevreden bent met het bestelproces en de snelle bezorging. We streven ernaar om aan onze beloftes te voldoen en uw tevredenheid is belangrijk voor ons. Als u in de toekomst meer hulp nodig heeft of vragen heeft, staan we graag voor u klaar. Bedankt voor uw bestelling en uw positieve feedback!

Alles OK.

8 bolderkar banden en ze zijn allemaal OK

Dat is geweldig om te horen! We zijn blij dat alle 8 bolderkar banden in orde zijn en aan uw verwachtingen voldoen. Bedankt voor deze mooie review!

Over Banders.. net even anders

Voor al je banden en wielen voor skelter, bolderkar, steekwagen en kruiwagen. Banders.. net even anders! Moerheimstraat 79 7701CC Dedemsvaart 0523859629 0623124134 Instagram, Facebook en Tiktok @Banders.nl