Snel en gemakkelijk besteld, vlot bezorgd.

Banderas maakt waar wat ze zeggen: de ene dag besteld, de andere dag in huis!

Bedankt voor deze vriendelijke woorden! We zijn blij dat u tevreden bent met het bestelproces en de snelle bezorging. We streven ernaar om aan onze beloftes te voldoen en uw tevredenheid is belangrijk voor ons. Als u in de toekomst meer hulp nodig heeft of vragen heeft, staan we graag voor u klaar. Bedankt voor uw bestelling en uw positieve feedback!

Alles OK.

8 bolderkar banden en ze zijn allemaal OK

Dat is geweldig om te horen! We zijn blij dat alle 8 bolderkar banden in orde zijn en aan uw verwachtingen voldoen. Bedankt voor deze mooie review!

Voortreffelijk geholpen.

Mooi product en mijn kleinkinderen blij met de skelter.

Dat is fantastisch om te horen! We zijn blij dat u tevreden bent met ons product en dat uw kleinkinderen blij zijn met hun skelter. Als u in de toekomst nog meer producten nodig heeft of vragen heeft, staan we graag voor u klaar. Bedankt voor uw aankoop en uw mooie feedback!

Bedankt voor de positieve review! πŸ™‚

Snelle en correcte levering

Volgende keer wanneer ik onderdelen nodig heb bestel ik hier terug

Bedankt voor de mooie review! Hier zijn we heel blij mee. πŸ™‚πŸ™‚πŸ™‚

Snelle een goede service

Alhoewel de geleverde bandenmat niet overeen kwam met de bestelde bandenmaat, ontving ik dezelfde dag als de originele levering reeds een retour bon en werden de banden met de juiste maat de volgende dag reeds geleverd. Zeer vlotte en vriendelijke afhandeling aan de telefoon!

Bedankt voor uw feedback! We waarderen uw begrip en zijn blij dat we de kwestie snel hebben kunnen oplossen. Ons team streeft naar een goede service en het is geweldig om te horen dat u een vlotte en vriendelijke afhandeling aan de telefoon heeft ervaren. Als u in de toekomst nog meer hulp nodig heeft of vragen heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We zijn er om u te helpen. Bedankt voor uw bestelling en uw positieve opmerkingen!

keurig geregeld

Steekwagen banden besteld om een centreer-set voor een trailer te maken. De geschikte en juiste asjes op de website gevonden en besteld. Na een paar dagen de zaak thuis en aan de slag gegaan. Centreer-set is klaar en is gemonteerd aan de trailer.

Dat klinkt geweldig! We zijn blij dat u tevreden bent met uw bestelling en dat u met succes de centreer-set voor uw trailer heeft kunnen maken en monteren. Als u in de toekomst nog meer producten nodig heeft of hulp nodig heeft, staan we altijd voor u klaar. Bedankt voor uw aankoop en uw positieve feedback!

Een tip aan jullie verzend niet meer via postnl het kwam 5 dagen later aan en niet op het ingevulde aderes maar op een servicepunt van postnl jammer dit

Dat is zeker jammer, ik zie bij postNL dat tijdens de reis van het pakket er inderdaad niet bij jouw huis een stop is geweest en het rechtstreeks naar een PostNL punt is gebracht. Ik heb er een melding van gemaakt. Super vervelend! Op Trustpilot kan je een review eventueel achterlaten rechtstreeks naar PostNL. Het is dan zo balen want je verwacht dan dat het geleverd wordt en dan moet je de deur weer uit voor een pakket. Ik geef het in ieder geval door om te kijken waarom de chauffeur doorreed en niet bij je huis stopte. Mijn excuses voor het ongemak! Alsnog bedankt voor de dikke 10 en de 5 sterren. Dat is echt lief! Rollende groet, Caroline Lip

Bestellen makkelijk, verzending via post nl super traag

De bestelling ging vlot, maar de verzending en bezorging was erg traag. Heb meer dan 5 dagen moeten wachten

Bedankt voor je review en feedback. Allereerst willen we onze excuses aanbieden voor de vertraging in de verzending en bezorging van je bestelling. We begrijpen hoe vervelend het kan zijn om langer te moeten wachten dan verwacht. We streven er altijd naar om bestellingen zo snel mogelijk te verwerken en bij onze klanten te bezorgen. Helaas kunnen er soms onvoorziene omstandigheden zijn die vertraging veroorzaken, zoals logistieke problemen of drukte bij de bezorgdiensten. Blij dat je het ons laat weten! Als er nog iets is waar we je mee kunnen helpen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.

vlotte service

snelle en vlotte afhandeling

Bedankt voor de positieve review. Super om de bevindingen te lezen dat het vlot en snel verliep. Groet Caroline Lip

goede webshop met alle, soorten skelter banden (en andere)

Ik had een afwijkende maat buitenband voor een bergskelter nodig en vond deze bij banders (400x6). Was snel geleverd. Veel soorten en maten in hun webwinkel. Aanrader.

Bedankt voor je mooie review! We zijn blij dat we je konden helpen met de afwijkende maat buitenband (400x6) voor je bergskelter. Ons assortiment biedt inderdaad veel soorten en maten, en we zijn blij dat je hebt gevonden wat je zocht. Als je in de toekomst nog meer nodig hebt, staan we graag voor je klaar.

uitstekend

snelle en goede bestelling

Bedankt voor de review! Dit doet ons goed! Gelukkig is de bestelling snel aangekomen! β˜€οΈβ˜€οΈβ˜€οΈβ˜€οΈβ˜€οΈ

Goed en snel

Smorgens besteld en de zelfde dag kunnen afhalen, kwaliteit prima.

Bedankt voor uw review! We zijn blij dat u tevreden bent met de snelle afhandeling. Bedankt voor de dikke 9 en 4.5 sterren. We zijn hier blij mee!. Als u in de toekomst weer iets nodig heeft, staan we graag voor u klaar. Rollende groeten Caroline Lip β˜€οΈ

alles goed verlopen.

Snelle levering.

Bedankt voor de review! We zijn verheugd om te horen dat u tevreden bent met onze service en dat u de snelle levering waardeert. Ons streven is om bestellingen zo snel mogelijk te verwerken en bij onze klanten te bezorgen. De 5-sterrenbeoordeling en zelfs een 8 zijn een mooie blijk van waardering voor ons. Groetjes Caroline Lip

Een tevreden klant

Ik was op zoek naar nieuwe binnenbanden voor mijn 10 jaar oude mutsy wandelwagen. Nergens kwam ik verder, want mutsy bestaat helaas niet meer. Bij toeval kwam ik op jullie site terecht omdat ik erachter kwam dat de maat binnenbad hetzelfde was als een skelterband. En met de snelle verzending en goede service heb ik nu weer 4 nieuwe binnenbanden op mijn wandelwagen.

We zijn blij dat wehebben kunnen helpen bij het vinden van nieuwe binnenbanden voor de 10 jaar oude Mutsy wandelwagen, ook al bestaat Mutsy helaas niet meer. Soms kan het lastig zijn om vervangende onderdelen te vinden voor oudere producten. En nu weer veel plezierige wandel kilometers 😁 β˜€οΈ

Er is geen

we bestelden en betaalden het bandnummer 3.00.8 voor de scootmobiel en de winkel stuurde 2.50.8 voor de trolley.

Hallo, Wat jammer van deze beoordeling, ik ben dan ook zeer verrast na ons goede contact en overleg. U vroeg ons even te wachten op uw antwoord. U zou er nog op terug komen of u de band wilde terug sturen of dat u er eentje wilde bijbestellen. Wij helpen u graag verder.

Gewoon goed

Gewoon snel en goedkoop

Bedankt voor de mooie review!

Veel keuze en zeer vlotte afhandeling

Kon nergens een binnenband vinden voor mijn kruiwagen totdat ik op deze site de goede maat vond

Wat mooi dat u de goede binnenband heeft gevonden! Bedankt voor de mooie review!

een verrassend prettige ervaring

Vlot, to the point en netjes verzorgd. Fijn om te ervaren dat het ook nog zo kan!

als nodig bestel ik hier weer

Gelukkig niet wekelijks nieuwe banden nodig. Had er nu twee klein formaat nodig. Op de site duidelijk de maatvoeringen aangegeven.

Wat een top service!

Helaas werd mijn pakket niet bezorgd door Postnl, blijven hangen of kwijtgeraakt. Banders opgebeld en zelfde bestelling direct nog een keer opgestuurd. Mocht het eerste pakket toch nog aankomen hoeven wij deze alleen maar te weigeren. Wat een top service, een aanrader,

Prima volgens afspraak

Snel gereageerd en prim afhandeling.

Super snelle levering en product precies volgens omschrijving

Ik zocht een set wielen voor een bolderkar. Prijs en kwaliteit. Deze set is elders duurder of niet meer te krijgen. Had het super snel binnen en prima kwaliteit. Ben er bijzonder blij mee.

Product zoals omschreven. Snelle levering

Juist bandje bolderkar geleverd.

Goede prijs kwaliteit

Moerheimstraat 79 7701 CC Dedemsvaart

Over Banders.. net even anders

Voor al je banden en wielen voor skelter, bolderkar, steekwagen en kruiwagen. Banders.. net even anders! Moerheimstraat 79 7701CC Dedemsvaart 0523859629 0623124134 Instagram, Facebook en Tiktok @Banders.nl