een verrassend prettige ervaring

Vlot, to the point en netjes verzorgd. Fijn om te ervaren dat het ook nog zo kan!

als nodig bestel ik hier weer

Gelukkig niet wekelijks nieuwe banden nodig. Had er nu twee klein formaat nodig. Op de site duidelijk de maatvoeringen aangegeven.

Wat een top service!

Helaas werd mijn pakket niet bezorgd door Postnl, blijven hangen of kwijtgeraakt. Banders opgebeld en zelfde bestelling direct nog een keer opgestuurd. Mocht het eerste pakket toch nog aankomen hoeven wij deze alleen maar te weigeren. Wat een top service, een aanrader,

Prima volgens afspraak

Snel gereageerd en prim afhandeling.

Super snelle levering en product precies volgens omschrijving

Ik zocht een set wielen voor een bolderkar. Prijs en kwaliteit. Deze set is elders duurder of niet meer te krijgen. Had het super snel binnen en prima kwaliteit. Ben er bijzonder blij mee.

Product zoals omschreven. Snelle levering

Juist bandje bolderkar geleverd.

Goede prijs kwaliteit

Bestelling met enige vertraging ontvangen

In vorig review kon ik geen mening achterlaten over de bestelling en de werkwijze van versturen, aangezien door vertraging bij Post.nl de enquête (reviewverzoek) mij eerder bereikte dan het pakket. Ik heb vervolgens via mail en whatsapp contact opgenomen met Banders, waar vervolgens bleek dat de bestelling daar al de deur uit was. Banders kon aan de ontstane situatie niets doen. Inmiddels heeft Post.nl mijn pakket bezorgd en ben tevreden over het product. Sorry Banders, als ik met het vorige review de indruk heb gewekt de schuld van de trage levering bij jullie te leggen.

Bedankt voor het wijzigen van de review, u bedoelde het goed. Dat was duidelijk. Voor mij is t belangrijk om een goed beeld van de webshop weer te geven voor toekomstige klanten. Ik waardeer het echt! Fijn weekend en wie weet tot ziens.

ik heb mijn pakket na 5 dagen nog niet ontvangen!

Het probleem zal waarschijnlijk niet bij jullie liggen maar bij PostNL. Ik krijg telkens de melding dat het druk is bij PostNL. De oplossing daarvoor is: werf meer chauffeurs aan en betaal die mensen een deftig loon en geef hun betere arbeidsvoorwaarden, meneer de CEO! Dan zal het in de toekomst niet meer "druk" zijn....

Ik heb al 2 keer een vertaging van levering gehad

En ondertussen is het materiaal nog steeds niet geleverd, nu staat het op dinsdag??? maar de beoordeling is al aangekomen dus minder dan één ster.

Bedankt voor uw aanpassing van uw review ⭐⭐⭐⭐⭐ ! Dat waardeer ik enorm! Gezien dat PostNL verantwoordelijk was voor het verzenden met vertraging door het Pinksterweekend. Bedankt voor uw begrip en de fijne samenwerking! Groet Caroline Lip

Banden besteld, waren snel geleverd en netjes ingepakt. "Top" En bedankt.

levering zoals vermeld en zonder problemen

zeer correcte afhandeling niets op aan te merken correcte prijs

Nooit geen lekke banden meer als je de kruiwagen weinig gebruikt lopen gewone bandjes leeg nu niet meer.

Na plaatsen order binnen 1,5 uur track en trace in de mail! Nette service

Geweldig !!

Ik moest 2 wielen bestellen voor een steekwagen. Sprak mevr. Carolien, die op afstand advies aan deze leek gaf. De adviezen bleken uit de kunst.....in ;e;en keer alles goed.......geweldig !! Ik heb teruggebeld om te bedanken, maar dit is uiteraard nog beter. Super ervaring met dit bedrijf !

Snelle levering, goedkoop en deftig materiaal!

Bestelling was er de volgende dag al. Het materiaal is zeer sterk, net wat ik nodig had!

Ik had genoeg van slappe steekwagenbanden, dus deze massieve banden voldoen geheel aan mijn wensen.

Prima service.

Niet duur, vlot geleverd

Niet duur, vlot geleverd

Alles wat je zoekt voor banden.

Liep tegen de site aan terwijl ik op zoek was naar een vervangende kruiwagenwiel met maat 3:50-8. Zag dat Banders een set van binnen en buitenband verkocht voor een leuke prijs. Keuze was snel gemaakt, en is netjes op tijd geleverd. Ze waren zo vriendelijk geweest om er wat bandenvet bij de levering te stopen, wat zeker geholpen heeft bij de vervanging. Zeer tevreden.

fantastisch

je besteld iets en het ligt gewoon de volgende dag in je brievenbus, wat wil je nog meer

goed aangekomen. inmiddels loopt mijn steekwagen . hartstikke tevreden

bestelling op tijd aangekomen. in middels loopt mijn steekwagen weer. Erg tevreden.

op tijd geleverd en prefect wiel!

Wiel voldoet aan de eise plus een juiste prijs kwaliteit verhouding.

Heel goede service

Super snel verstuurd, en snel ontvangen.

Mooie bolderkar banden

Ik bestelde 4 steekwagenwielen compleet met banden voor mijn bolderkar op de camping. Wat een mooie kwaliteit, en prijs is ook ok. Ben er blij mee!

super

er was wat vertraging met het leveren van het product. na overleg via de app werd er naar een alternatief gekeken je bent bij banders, niet zomaar een nummer maar een klant. alles klopt, een verdiende score.

Moerheimstraat 79 B

7701 CC Dedemsvaart

Over Banders.. net even anders

Voor al je banden en wielen voor skelter, bolderkar, steekwagen en kruiwagen. Banders.. net even anders! Moerheimstraat 79 7701CC Dedemsvaart 0523859629 0623124134 Instagram, Facebook en Tiktok @Banders.nl