Alles is oké !

Snelle levering, goed verpakt

Uiterst zorgvuldig verpakt, perfecte levering

Prachtige blouse! Netjes verpakt. Snelle levering!

Bestelling was snel binnen, heel fijn! En netjes verpakt. Heel blij met de prachtige blouse

mooie kwaliteit, leuk ingepakt

Het wordt erg netjes ingepakt en snel geleverd. minpuntje vind ik wel dat je retouren moet betalen, ongeacht je bestelgrootte

Fijne winkel

Deze winkel is al jaren mijn favoriet. Deze keer heb ik een jasje uit Outlet besteld voor een mooi prijsje. Binnen 2 dagen geleverd netjes ingepakt. Top!

Ik heb online een leuke set van het merk Yaya gekocht. Kreeg direct een mail ter bevestiging en reeds de volgende dag werd mijn pakket, netjes verpakt, thuis bezorgd!

Snelle leveling, goede cimmunucatie, beleefd, en keurig verpakt.

Zeer goed.

Het verloopt altijd correct en netjes. Zo ook bij retouren.

Mijn badpak werd keurig optijd bezorgd. Wel een paar kanttekeningen. Vond de beschrijving van het product summier. Zo zit er nog extra stof bij de buste en dat had van mij niet gehoeven. Er stond niet bijvermeldt dat het indurance betrof. Ik kon op de foto enigszins zien dat er een applicatie op de achterkant zat dus maar gegokt dat het zo was. Gelukkig was dit zo. Ik zwem intensief en ik vind persoonlijk het badpak niet erg fijn zitten. Bij de billen kruipt hij omhoog. Daar heb je in eerste instantie geen erg in maar heb je het langer aan en tijdens het zwemmen wel. Maat is goed. En hij ziet er mooi uit. Ik beveel Voorwinden aan maar niet dit badpak.

Correcte verzending van bestelling.

Netjes ingepakte, juiste levering

Niets op aan te merken

Product zoals verwacht en levering zoals aangegeven op de website

heel tevreden en netjes verpakt

n.a.

Snel, vriendelijk en duidelijk gecommuniceerd

Snelle bevestiging, volgende dag stond het klaar in de winkel. Zeer vriendelijk geholpen. Hele fijne winkel!

Goede service netjes verpakt en snel geleverd

Ruime keuze in kleding en schoenen

Mooie website met een ruime aanbod aan kleding. snelle levering en afhandeling van terug gestuurde kleding. Ik ben zeer tevreden.

Mooie jas. Mooie kwaliteit.

Helaas de laatste en mijn maat niet.

Snel, betrouwbaar en goede kwaliteit

Mijn eerste bestelling kwam snel binnen. Kwaliteit wss goed! Voor herhaling vatbaar.

Snel en zorgvuldig geholpen

Goed collectie met een ruime keuze

geweldig

snel bezorgd en mooi verpakt(cadeau bonnen)

Prima levering

Makkelijk besteld en snel in huis!

Ik was op zoek naar een Rituals parfum dat niet meer in de collectie zit dit jaar bij Rituals en vond dit op deze site wel tegen dezelfde prijs (Rose de Shiraz 60ml). De ene dag besteld en het lag de volgende dag al klaar in de winkel voor me. Bestellen gaat snel en makkelijk en ook de betaling is makkelijk via iDeal (mis wel een mogelijkheid tot achteraf betalen...). Personeel was vriendelijk bij het afhalen, complimentje gegeven dat het zo soepel ging allemaal :)

Snel binnen en mooi verpakt

Mijn bestelling ging erg vlot, snel binnen en mooi verpakt