alles perfect zeer netjes verpakt echt zorg aan besteed

alles perfect zeer netjes verpakt echt zorg aan besteed

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snelle levering en mooie producten

Heel prettig

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Altijd vriendelijk en behulpzaam!

Prettig, behulpzaam en klantgericht

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Einwandfreie Ware, superschneller Versand, faire Versandkosten.

Einwandfreie Ware, superschneller Versand, faire Versandkosten.

Netjes ingepakt

Snelle verzending. Duidelijke bevestigingsmail

Mooi verpakt

Gewoon makkelijk en simpel

top!

top!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Retour ging moeilijk, adres was namelijk onjuist

Er zat een retourlabel bij. Maar bij het DHL punt herkende ze deze niet. Bleek het adres onjuist te zijn.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

supergoed personeel en prachtige kleding

Ik geef het personeel van vw graag een dikke tien, voor hun uiterste klantvriendelijkheid!! Wat de online winkel betreft, mis ik absoluut essentiële informatie: uit welk materiaal bestaat het kledingstuk? Ik vind het niet zo fijn en in tijden van grote drukte tamelijk belastend als ik steeds een mailtje moet sturen met de vraag om welk materiaal het gaat. Wat meer foto's van een kledingstuk zou ook wel fijn zijn, soms is dat wel heel summier. Het berekenen van 6.95 retourkosten weerhoudt mij wel van meer kopen. Dan denk ik: het past vast niet. Dus heeft ook een voordeel:)). Als ik iets bestel en het past of bevalt niet, heb ik de teleurstelling daarvan, plus 6.95 kwijt, da's niet leuk. Inmiddels heb ik helaas toch een aantal kledingstukken in mijn kast die ik beter wél had kunnen retourneren, die krijgen een mager 7-tje of 6-je, en zijn net te krap of de mouw net te kort, of de band net te strak, zodat ik ze niet draag. Eigenlijk zijn dit miskopen. Het zou al helpen als retourneren bijv. 4.95 zou kosten, als gratis voor VW echt niet te doen is.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede service en snelle levering

Prima kwaliteit

Prima kwaliteit en goede levering. Wel jammer dat retourneren niet gratis is

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Mooi product, past precies! Accurate levering!

Teleurstellend

Het produkt was mooi maar helaas te klein. Bij bestellen bleek er 4,95 verzendkosten te worden berekend. In het totale kostenplaatje stond echter dat er geen verzendkosten waren maar ... die waren vooraf al verrekend. Bij het afleveren van de retourzending, de jas was immers te klein, bleek dat ik 6,95 moest betalen. Teleurstelling. Andere retailers nemen zendingen zonder extra kosten retour. Ik zou dan ook graag de 6,95 retour ontvangen. Op dit moment overheerst de teleurstelling, immers geen jas en wel 6,95 euro armer. En het aanschafbedrag staat nog niet op mijn rekening. Geen idee hoe lang ik daar nog op moet wachten. Omdat de ervaringen verder tot nu toe positief zijn zeg ik op onderstaande aanbevelingsvraag ja. Hierbij ga ik uit van een positieve reactie van u op voorgaande.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Je bestelling komt als een kadootje binnen

Wat ik had gekocht, was niet duur. Toch was het leuk verpakt, in een vloeipapiertje. Leuk om te krijg.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snelle levering in keurige verpakking, duidelijk hoe evt te retourneren. De gekozen dingen hebben mooie kwaliteit!

Geen goede voorraad

SuperDry Pool Slide slippers gekocht. Kreeg na een aantal dagen een mail dat de slippers niet meer voorradig waren. Dit was de eerste keer dat ik iets bij Voorwinden bestelde. Tevens ook mijn laatste, dit omdat ik niet zeker ben of mijn te bestellen product wel aanwezig is.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Verkeerd geleverd product.

Op de website stond duidelijk omschreven dat het om een damesschoen zou gaan. Echter toen ik de schoen thuis kreeg bleek het een herenschoen te zijn en was het ook nog een totaal andere maat. Slordig.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Snelle service, bestelling verzorgd verpakt

Fijne shop met groot aanbod en snelle bezorging. Mijn bestelling was ook zorgvuldig verpakt.

Niets op aan te merken.

Zeer prettig

Snelle levering. Mooi verpakt Snelle afhandeling retourneren

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Makkelijk bestellen en op tijd en netjes in huis

Zeer prettig.

Broek besteld. Netjes geleverd, komen soms ook in zaak in ,s Gravendeel. Heel fijn personeel en prachtige kleding.

Zeer servicegerichte winkel

Leuke broek gekocht. Mijn internet aankopen doe ik altijd met een belletje vooraf over maatvoering, kleur en dergelijke informatieve items om teleurstelling te voorkomen. Voorwinden is een zeer servicegerichte winkel en het fijne was bij deze aankoop dat ze begrijpen dat ik eerst wat productinfo wens voordat ik daadwerkelijk tot aankoop overga. Prima winkel!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Verzending snel en volgens afspraak

Colbert aangeschaft. Product ziet er uit als de website doet voorkomen. Betaling verliep soepel en verzending vlot. Zou hier gerust nog wat kopen

Over Voorwinden

Filter op Taal