Heel netjes verzorgd

Bedankt voor de mooie sjaal

Uitstekend, klantgericht.

Ik heb helaas niks besloten aan te schaffen dit omdat het product een kleine schade had waarover ik keurig op de hoogte ben gebracht door deze winkel. Zij hadden deze kleine schade zelf al keurig hersteld. Ik ben door deze ervaring positief verrast. En ik zal daarom ook zeker in de toekomst weer shoppen bij deze winkel. Fijn om te zien dat er serieus met klanten om wordt gegaan. Je ziet hierin het verschil met de meeste grote ketens.

Prima, behalve dat ik zelf de verzendkosten moet betalen bij retouren

Ik vind het raar dat ik bij Voorwinde, zo’n gerenommeerd bedrijf, zelf de verzendkosten bij retouren moet betalen. Ik zal daardoor minder bestellen.

Verzendkosten

De jas was prima maar jammerlijk veel te groot. Ik vind het best veel geld om € 7.25 te betalen om de jas te retourneren. De teruggave van de aankoop stond binnen 3 dagen weer op mijn rekening. Dat was oké.

Zoals altijd zeer tevreden

Prachtige artikelen, snel bezorgd en mooi ingepakt

Top bedrijf

Zowel in de winkel als online TOP

Spullen teleurstellend

Retourneren zelf betalen vind ik slechte service, terwijl de service in de winkel uitstekend is.

Altijd netjes en op tijd!

Altijd netjes ingepakt en op tijd verzonden!

Vlotte levering

Keurig op de hoogte gehouden over de bestelling en heel vlotte levering ondanks drukte bij de post.

snel, kundig, vriendelijk

Fijne plek om te shoppen, waar alles zich onder een dak bevind.

Snel en netjes afgeleverd

Bestellen is makkelijk. Kleding is keurig verpakt en in een stevige doos Snelle levering

Gewoon goed

Goed bedrijf

Positief, klantenservice reageerde vlot en adequaat.

Supersnelle levering en top service

Ik had babykleertjes besteld. Als kado. Het was prachtig ingepakt! Dat noem.ik nog eens top service! Dank daarvoor!

top service!

snelle levering- kwaliteitsproducten- duidelijke website

Snel geleverd.

Nette en snelle levering van mijn bestelling.

Zeer tevreden. TOP

Zeer tevreden!

Hoefde niet lang op mijn bestelde producten te wachten. Maten waren goed en kleding van goede kwaliteit. Kortom: ik ben een zeer tevreden klant.

Super en snelle service

Fijne webshop, mooie spullen en snel geleverd

Snelle reactie op mij vraag Duidelijk en volledig antwoord

Mooie merken !

Bestelde kleding ,keurig verzonden !

Goed product

Ben erg blij met het product wat we hebben gekocht

Tevreden!

Leuke kleding gekocht. Nadeel is echt dat de retourzending voor eigen rekening is. Zou daarom de volgende keer niet zo gauw weer iets bestellen, of in anders in elk geval heel doelgericht.

Goede ervaring met het online bestellen.

Netjes verpakt en verzonden.

Altijd een plezier om te winkelen bij Voowinden, ook online!

Mooie winkel, prettig personeel en prachtige spullen!