Mooi artikel snelle levering!

super snel geleverd artikel is precies als plaatje en beschreven heel blij mee

Goede service, goed product

Goede service, goed product

Ruime keus op de website

Bestelling werd snel verzonden. Helaas retour,maar ook dit werd keurig en snel afgehandeld! Bedrag stond na 3 dagen weer op mijn rekening!

Snel & goed. Product was vlgs verwachting

Snel & goed. Product was vlgs verwachting

uitstekende service

Snelle levering, goede verpakking, goed gevoel erbij

De bestelling was er snel. Maar vind het niet netjes dat je voor retourneren moet betalen als je zo'n grote winkel hebt.

Goed werkende site en snelle levering. Wel heeft het ontvangen overhemd een paar lange uithangende draden die niet (goed) afgehecht zijn. Mijn vrouw is handig met dit soort onvolkomenheden dus in die zin geen probleem. Maar eigenlijk vind ik dat een overhemd gewoon 100% in orde moet zijn wanneer deze wordt verzonden.

Vlotte levering en zelfs op zaterdag

Ik zou de post NL afhaal punten in België van de website haken als jullie er niet mee samenwerken,

Goede snelle levering

Feestelijk ingepakt

De cadeaubon werd op tijd bezorgd en was feestelijk ingepakt. Mooi cadeau om te geven.

Bestelde artikel bleek toch niet op voorraad te zijn, heel jammer

Bestelde artikel was toch niet op voorraad, helaas, aankoopbedrag na 3 dagen weer teruggestort.

prima eindelijk klassse kleding weer op het web

prachtige jurk besteld klasse slankafkledend mooie stof

Zowel verzending als retourverzending (schoenen helaas retour want te krap) is snel en vlekkeloos verlopen.

Ben niet wild enthousiast over mijn bestelling

Bestelling gedaan, geen track en trace code of iets dergelijks. Stond dat het de volgende dag in huis was, dit was niet het geval. De maat was niet goed, moest het terugsturen. Zelf de verzendkosten betalen…. En wederom geen track en trace. Zou hier niet snel weer iets bestellen.

Mooie artikelen, prettige service!

Mooie artikelen, prettige service!

Mooi jurkje, Goed afgewerkt

Vlotte levering. Keurig verpakt. Helemaal tevreden

Snel en netjes verpakt

Overzichtelijke website, klantvriendelijk, snelle service

Snel en zeker.

Snelle en zekere levering. Graag volgende keer weer.

Duidelijke info en gemakkelijke website.

Snelle service. Had verzoek om een product in te pakken omdat ik dit kado wilde geven. Kreeg meteen een mailtje terug dat het was geregeld. Top!

Middelmatig

Eerst moest ik een aantal dagen wachten op mijn pakket. Dat geeft op zich niet maar ik kreeg de volgende dag al een track and trace code terwijl het pakket pas 3 of 4 dagen later bij Post NL bekend was. Bij het terugsturen moest ik €7 betalen bij Post NL voor de niet passende items. Kan dat niet met een antwoord nummer?

Zeer snel geleverd..

Al sinds 1976 klant……

Elk seizoen weer anders en mooi! Misschien ietsje meer keus voor 60+

Zeer prettig

Mijn bestelling werd zelfs eerder geleverd dan was aangegeven: een prettige verassing! Product was perfect en heel scherp geprijst

Snel geleverd en netjes verpakt!