Super snelle levering

Pakje was keurig verzorgd de inhoud leek wel een kadootje zo mooi verpakt

Had een mooie leren jas

Kocht ook nog een polo uit de 50 procent korting bleek bij de kassa dan er maar 20 procent af was.dat vond ik toch wel raar.terwijl er op de ramen hing op alles 50 procent korting.

Super snel. Goede prijzen!!

Hele keurige en snelle levering. Producten zoals ze zijn afgebeeld. Goede prijzen!!

Prettig, correct. Zeker omdat het goed was wat ik had besteld.

Snelle en nette levering

Snelle levering en netjes verpakt

Makkelijk te bestellen en voor ieder wat wils in vrijwel elke prijsklasse

Goede site, simpel te zien wat er nog is en binnen een paar klikken klaar voor verzending. Jammer dat retour zenden niet gratis is.

Teleurstellend

De bestelling was niet goed en tot mijn verbazing en teleurstelling moest ik zelf 7,25 portokosten betalen. Dit ben ik bij andere kledingwinkels niet gewend.

slecht

sneakers besteld, betaald, alles in orde. Drie dagen later mail dat de sneakers niet meer leverbaar zijn. Teleurstelling groot!!

Mooie kleding snel geleverd

Kleding was snel geleverd en mooie kleding. Sale is niet heel erg afgeprijsd. Zwarte rok Julie Baum und Pferdgarten 53,50 en op de site van Baum und Pferdgarten zelf 44,50. Helaas al betaald bij Voorwinden maar wel spijtig. Ook goed opletten dat de retourkosten voor eigen rekening komen. Maar desalniettemin mooie kwaliteit.

lekker koopje, de maat zit precies goed.

Nette winkel en webshop. Snelle levering.

Snelle levering met goede artikelen. Nadeel is dat je bij retourneren weer dezelfde doos moet gebruiken terwijl het in een envelop past. Dit kost je twee keer zoveel. Verder tevreden.

Snelle levering, retourkosten voor eigen rekening

Dit kan beter vermeld worden op de website. Als ik dat had geweten had ik ws niet besteld

Top service!

Bestellen was erg makkelijk en duidelijk!

Bestelling netjes en snel geregeld

Bestelling netjes en snel geregeld

Mooie winkel

Goede ervaring. Doen wat afgesproken is.

Snel en verzorgd ontvangen

Goed geregeld!

Altijd correcte service.

Altijd vriendelijke en correcte service.

Een aanbeveling waard

Snelle en prima levering van mijn bestelde artikel

Product snel ontvangen en in de gewenste kleur. De kleur was niet duidelijk omschreven.

Het werken met kleurcode van de fabrikant zodat eenvoudig te checken is of het het juiste artikel betreft zou helpen. Of de kleru bruin in dit geval concreter maken naar beige of zandkleur.

Goede kleding, snelle levering

Supersnelle levering

Supersnelle levering

Snelle afhandeling

Jammer dat 1 item na bestelling toch niet geleverd kon worden. Maar ook deze aanpassing werd ook qua communicatie en terugbetaling correct en snel afgehandeld.

Product als verwacht, snel bezorgd