Retour moet wel betaald!

Omdat er geen verzendkosten waren, ging ik er van uit dat dit ook voor de retour geldt. De bestelde broek was 1 maat te klein. Omdat ik dat nergens expliciet gezien had, was ik onaangenaam verrast. Daarom de maat groter niet meer besteld.

Snelle levering, mooie merken

Winkel met mooie merken. Snelle levering, ook op een postNL punt. Als de maat niet goed is, makkelijk retour met sticker in de doos.

Snel en correct

Zie titel :)

Snelle levering, goed product

Helemaal niks op aan te merken.

Bestelling snel geleverd!

Ik heb een broek besteld in de webshop. Ik had deze broek gezien in een winkel maar was er niet meer in mijn maat. Andere kleur van deze broek aangehad zodat ik in een keer de juiste maat kon bestellen. Broek zit super mooi, mooie stof (van merk five units).

Mooie prijs, snelle levering en geen verzendkosten.

Mooie prijs en ook nog eens snel verzonden

Hele scherpe prijs, veel assortiment en heel snel verzonden! Zoals afgesproken! Retour via de winkel en snel afgehandeld/geinformeerd. Ga nog een keer bestellen.

Super, snel levering. Goede service. Online bestelling eenvoudig gegaan.

Zeer snel geleverd, netjes verpakt!

Leuke sokken besteld, na een dag netjes geleverd.

Top sale

Leuke sale snel geleverd. Alles past dus geen ervaring met terugsturen.

Super snel het juiste kledingstuk geleverd

Broek anders van kleur retourkosten te hoog

Koop erg veel merk kleding online maar nooit meer bij voorwinden. Echte kleuren wijken te veel af door verkeerde belichting. De retourkosten zijn erg hoog haast 20% van het gekochte bedrag. Dit maakt dat ik nooit meer iets daar zal kopen.

Snelle levering, fijne afhandeling bij retour

Snelle levering, fijne afhandeling bij retour. Alles snel afgehandeld.

Snelle levering, jammer dat er retourkosten zijn

Ik vind de winkel prima en de kleding leuk. Jammer dat er niet met Paypal betaald kan worden, omdat er bij een retour Paypal deze terugbetaald. Als dat gebeurt, zou ik vaker bestellen.

Snelle levering. Helaas hoge retour kosten.

Snelle levering. Helaas hoge retour kosten.

Goede kwaliteit en service.

Een goede indruk van Voorwinden en prima service. Retourzending ook snel verwerkt(terugbetaling).

prima service

prima levering en het bedrag van de geretourneerde kleding snel weer op de rekening

erg goed

Heb broek besteld met verwachting dat het een paar dagen levertijd zou hebben. Tot mijn verrassing was het er de volgende dag al! Erg blij mee. 😀

snelle levering ,keurig verpakt.

aanrader. jammer dat niet alle maten voorradig zijn .tip : bij Natan duidelijker vermelden dat hij maat kleiner valt

De web bestelling was echt een teleurstelling

Normaal altijd prettig winkelen met hele goede service. Dus laatst een mooie galajurk van Ralph Lauren online besteld. Tot mijn verbazing was deze verpakt in een heel klein doosje. Toen ik de doos openmaakte was de jurk helemaal gekreukt en zonder beschermhoes. De jurk was als een een soort T-shirtje op gevouwen in een doosje van 20 x 20 cm. Voor mij geen jurk meer online bestellen bij voorwinden.

Goede en snelle service. Had een skibroek besteld, binnen 1 dag binnen. Kon deze zonder verzendkosten omruilen, omdat de juiste knoop ontbrak. De juiste broek weer binnen 1 dag binnen. Ben zeer tevreden.

Prima service en heel terecht dat je moet betalen voor eventuele retour. Ik had nog een vraag over de bestelling en die werd snel beantwoord.

Niets op aan te merken

Goede site, snelle levering en het geld van de geretourneerde kleding snel weer op mijn rekening, top!

Niet al te positief

2 dagen na bestelling gedaan te hebben, bericht gekregen dat mijn bestelling onderweg was naar postkantoor. Dit terwijl ik 2 km van Voorwinden vandaan woon. Niemand aan de deur geweest maar gelijk naar postkantoor verstuurd. Beetje onlogisch gezien de logistieke arbeid die hiermee gemoeid is. Al met al denk ik dat aan het logistieke proces flink wat verbeterd en versneld kan worden. Beetje met de tijd meegaan Voorwinden!

slecht

ik bestel een broek, staat nog op voorraad ,betaal en is vervolgens niet meer leverbaar. vind de kosten voor het retourneren te hoog