Keurig verpakt

Alles ging super snel en keurig geleverd

De japon was prachtig maar helaas voor mijn boezem te klein

top service

Snel verstuurd, mooi verpakt en de omschrijving klopt helemaal met het kledingstuk.

Snelle service, vlotte afhandeling

Duidelijke website, snelle service, goede voorwaarden

Goede en snelle afhandeling.

Zoals ik het heb ervaren

Snel

Slecht dat je € 7,55 moet betalen voor terug zending koop hier nooit meer iets

Koop hier nooit meer iets . €7,75 moet je betalen voor terug zending

Volgende keer weer

Snelle levering en netjes verpakt

jammer dat je het niet gratis terug kan sturen!

Prima goeie en snelle levering, alleen heel jammer dat je het niet gratis terug kan sturen! soms moeilijk om maat te bepalen met 2 pubers zou handig zijn om het terug te kunnen sturen voor een maatje groter of kleiner

Snelle levering. Keurig verpakt. Duidelijke instructie.

Snelle levering en snelle retour!

Binnen een dag geleverd en ook de retour was binnen een dag verwerkt. Keurig!

snel geleverd

snel geleverd, te klein besteld, retour prompt afgehandeld. grotere maat de volgende dag in huis.

Prima aflevering

Produkt was conform mijn verwachting

Hoge verwachtingen en waargemaakt door personeel.

Hulpvaardig ( o.a. Babette) bij aankoop via de webshop, correct en nogmaals bedankt. Ik kom zeker terug als klant, via de webshop of op s-Gravendeel.

Prima bestelling

2 leuke pyama’s gevonden, besteld en snel geleverd.

Jas geretourneerd en geld was super snel binnen, 1 woord top!

gemiste kans

Tijdens een winkelafspraak onlangs, vroeg ik een verkoopster naar een item in de sale, die ik online had gezien. Deze hing niet meer in de winkel. Ze zou voor mij kijken tijdens mijn bezoek in de opslag, waar het item mogelijk zou kunnen zijn. Ze heeft het item niet kunnen vinden en vertelde mij dat dit was verkocht en dat het nog van de site afgehaald moest worden. Het item heb ik dezelfde avond online gekocht en deze werd de volgende dag keurig bij mij afgeleverd. Als ik niet nog eens had gekeken op de site had ik het item niet gekocht.

goed en verzorgd.

Snel geleverd en perfecte pasvorm.

Netjes en snel geleverd

Goede ervaring!

Ontspannen en gezellig winkelen met behulp van een ervaren verkoopster

Bij Voorwinden kan je altijd ontspannen winkelen en je wordt wanneer nodig geholpen door ervaren verkoopsters die luisteren naar je wensen. De adviezen en ideeën zijn echt van meerwaarde

Snelle en correcte afhandeling

Voor herhaling vatbaar

Zeer snelle levering!

Mijn bestelling deed ik in de avond en de volgende dag ontving ik gelijk al mijn bestelling! Voorwinden in een winkel waar ik zeker vaker spullen zal bestellen.

Snelle levering, mooie producten

Snelle levering, ideaal eerst passen en dan betalen. hele mooie producten.

Veel gevarieerde keuzes te maken en prettige vriendelijke en hulpvaardige verkoopsters

Mooie kleding, snelle bezorging, zelf retour betalen.

Al heel lang fan van de winkel Voorwinden, altijd mooie en unieke kwaliteitskleding te vinden. I.v.m. COVID-19 en niet meer woonachtig in de buurt online besteld. Snelle levering, mooi verpakt en retourformulier + etiket bijgevoegd. Helaas paste 2 items niet en die retour gestuurd. Jammer dat de retourkosten voor eigen rekening zijn.