Prima! Goede en snelle service.

Zeer snelle levering van dansschoenen. Helaas pasten ze niet goed, maar na retourneren kreeg ik het aankoopbedrag snel teruggestort, ik zal nu de schoenen een maat kleiner bestellen.

Alles goed geregeld

Vanaf de bestelling tot aan het afleveren top geregeld!

Slechte retour afhandeling

Mijn pakketje is vrijdag al bij hun aangekomen als retour, 6 dagen later hebben zij nog steeds niet aan mij laten weten dat zij het pakket retour ontvangen hebben. Uiteraard heb ik ook mijn geld hierdoor nog niet retour mogen ontvangen.

Snelle levering, artikel voldeed helaas niet, nacretour, snel geld terug gestort.

Alles perfect gelopen.

Snelle, een keurig verpakte verzending

Duidelijke websiite. Dd verzending verliep snel en de blouse was keurig verpakt. Zeer tevreden.

Snelle levering alleen bij retour sturen zou het fijn zijn als het geld sneller terug gestort zou worden.

Items netjes en snel geleverd!

Vlotte service en duidelijk.

Heldere website en snelle service

Altijd prima

Nooit nergens probleem mee

prima service

mooie kleren en prima geholpen

fijne klantvriendelijke winkel

online besteld ,opgehaald en gelijk passen ,goede service!!!

Mijn eerste bestelling bij Voorwinden

Zeer tevreden, keurig en snel geleverd.

Snel geleverd en netjes ingepakt. Kledingstuk, was nagenoeg niet gekreukeld.

Snelle, keurig verpakte levering. Goede omschrijving van produkt en maat.

Vlot bezorgd en het was goed, dus verder niet veel te melden

Top topje mos mosh

Erg blij met het mos Mosh topje

Goed en snel

Snel levering, en na retour verliep ook alles prima. Zeker voor herhaling vatbaar.

Perfect!

Goed verpakt, goede retourbon inbegrepen, directe communicatie, goede opvolging van zaken! Was elke webwinkel maar zo.

Goede kwaliteit en snelle levering

Fijne winkel met een variatie aan merken. Heke aardige medewerkers. Online bestellen gaat makkelijk en wordt snel geleverd

prima bedrijf

artkel snel en netjes ontvangen. helaas was het te klein. dus moest het retour. deze retour is ook gelijk verwerkt. dus prima.

Tennis racket besteld, binnen twee werkdagen keurig ingepakt in huis!! Speelt heerlijk en mooie prijs! Scheelde meer dan 30 Euro met de winkel.

Smidsweg 7 3295BT