Uitstekende service!

Bestellen is voor herhaling vatbaar. Snelle levering en zeer goede klantenservice!

helemaal goed

pakket had iets vertragingd doordat het te groot was voor Post nl standaard. Daar werd ik keurig telefonisch over ingelicht. Product wat ik heb gekocht was in perfecte staat

Beste Sylvia, hartelijk dank voor het invullen van onze Kiyoh beoordeling! Dank voor je feedback. Fijn om te horen dat het product en onze manier van communiceren naar wens was!

Super snel en gewoon goed

Makkelijk besteld, snel bezorgd en gewoon goed!

Prima keukenmachine

met mooie korting

Gewoon kei goed

Nieuwe tuinstoel met kras gevonden. Op foto leek de kras groter als in werkelijkheid

Beste Ruud, hartelijk dank voor het invullen van onze Kiyoh beoordeling. Dank voor je feedback. Fijn om te horen dat het product beter dan verwacht was!

prima service

Product zoals omschreven, 50% goedkoper dan ik het winkel

Beste Sara, hartelijk dank voor het invullen van onze Kiyoh beoordeling. Dank voor je feedback. Fijn om te horen dat alles naar wens was!

Product was als omschreven en snelle levering. Goed verpakt.

bestelde opblaas roeiboot was nieuw, compleet en goedkoop

ik zocht een goeie roeiboot voor ons gezin. de doos was heel iets beschadigd vandaar de korting. in de doos was niets beschadigd en alles was ongebruikt. binnen 1 dag na bestelling geleverd. zelfs een pomp en roeispanen waren nog gesealed verpakt. hebben al een hoop lol gehad met de boot. top retourplaza. dikke duim omhoog

Beste Patrick, dankjewel voor je lovende woorden! Fijn om te horen dat het product helemaal naar wens is.

Ik had zelf een fout gemaakt in de adressering. De klantenservice heeft dit samen met postnl erg soepel verholpen.

Ben tevreden

flinke korting en snelle verzending

Hele fijne webshop. De verzending was snel geregeld en het artikel in perfecte staat. Echt heel blij mee want via deze webwinkel flink wat korting op m'n item gehad. Kan het iedereen aanbevelen.

Prima artikelen tegen een mooie prijs

Ik maak al enkele jaren gebruik van retourplaza. Inmiddels zijn mijn vriezer, wasmachine, droger en grasmaaier hier vandaan gekomen. Sommige artikelen hebben een beschadiging, die je nauwelijks terug kunt vinden, maar die wel de prijs enorm drukt. Als er onverhoopt iets aan mankeert, wordt dit prima opgelost.

Dank voor het invullen van onze Kiyoh beoordeling. Dank voor je positieve feedback en jarenlange vertrouwen in ons!

Prima verpakt en product was als omschreven.

Ik heb tijdens mijn vakantie het product besteld. Ik had graag de levertijd willen aanpassen maar dit was niet mogelijk. voor zover ik me goed kan herinneren had ik een heel besteld van 3 meter en heb ik een hengel afgeleverd gekregen van 3 meter 38, maar dit was voor mij geen probleem.

Dank voor het invullen van onze Kiyoh beoordeling. Excuses dat het uitstellen van de bestelling niet kon: dit kwam omdat dit pakket (de lange hengel) geleverd moest worden met Extra@Home. Daarvoor kunnen wij geen uitgestelde leverdatum selecteren. Voor kleine pakketten kan dit wel, omdat die door PostNL worden geleverd. Fijn om te horen dat je blij bent met het bestelde artikel!

Goede bedfijf goede site

Toppie na 1 dag al geleverd super Service

Fantastisch!

Super service en ook echt blij met mn nieuwe tv. Ook snel geleverd echt top.

Geleverd waarom gevraagd is en het voldeed aan onze verwachting

Het geleverde was zo als het op in de beschrijving stond.

Netjes en snel afgeleverd

Het zwembad werd netjes en snel afgeleverd. Artikel geleverd zoals omschreven voor een goede prijs.

goed geregeld

Keurig en snel geleverd, ook de omschrijving met eventuele schade goed in beeld gebracht met duidelijke foto's

supersnelle service

De ene dag bestelt en ondanks de Coronatijd, toch de volgende dag albezorgd.

Prima het gekochte artikel zag er als nieuw uit en onbeschafigd.

Je krijgt wat je word beloofd

Prima product voor een goede prijs kleine beschadiging was duidelijk aangegeven. Ik blijf deze site in de gaten houden wie weet kom ik nog iets tegen. Over de levering van m’n BBQ kan ik duidelijk zijn die was snel en gratis erg fijn bedankt

Hartelijk dank voor je positieve feedback! Hopelijk tot ziens in de webshop :).

Ik kende het bedrijf nog niet. Snelle reactie op marktplaats en snelle verzending. Ben er erg blij mee. Het betrof een collectors item en was al lang op zoek

Heel fijn contact

snelle reactie en zeer vriendelijk

Prima snelle levering ook