duidelijke website, snelle levering

artikel besteld via de overzichtelijke website, er wordt duidelijk aangegeven wat er mis is met het retour goed. Retourplaza houdt je op de hoogte wanneer je de bestelling kunt ontvangen. snelle levering, product in goede orde ontvangen.

Snelle levering, prima product

Na wat struinen op het internet een mooie aanbieding gevonden op restourplaza. Product in nieuwstaat en 10% goedkoper dan elders op het internet. In het weekend besteld en dinsdag keurig afgeleverd. Bezorgingsproces was track and trace goed te volgen.

Uitstekende deal

Besteld, snel bezorgd, goede communicatie per e-mail. Uitstekend product voor mooie prijs.

Snelle levering van een nieuw product met een gunstige prijs

Eenvoudige website, heldere productomschrijving, gunstige prijzen en snelle levering van een nieuw product

Goed product

Goed product! Precies zoals omschreven. En een snelle levering!

Duidelijke site, perfecte service.

Het product werd de volgende dag geleverd en dat voor een geweldige prijs. Super tevreden! Een volgende keer bestel ik weer op Retourplaza.nl

Snel en correct geleverd

Zoals beloofd volgende dag geleverd, product voldoet aan de verwachtingen.

Prima product, snelle levering

Prjma

Prima, goede klantenservice

Top geleverd.

Helemaal zoals in de advertentie beschreven. Ben erg blij dat een beschadigde verpakking zoveel voordeel kan opleveren.

Prima of gerond

Alles is prima verwerkt.

Zeer snelle levering, product als nieuw en gunstig geprijsd

Dit was mijn 1e aankoop bij Retourplaza en ik ben zeer tevreden. Ik had mijn Apple muis de volgende dag in huis, niet te onderscheiden van nieuw en substantieel goedkoper dan elders.

Prima spul

Doe het graag weer als ik iets vindt op de site dat me past

Prima spullen snelle levering goede service

Super fijn bedrijf. Voordelige spullen. Snelle levering. Klantenservice is zeer vriendelijk en behulpzaam.

Goedkoop en nieuw

Prima product voor lage prijs.

30% goedkoper dan reguliere prijs en alles perfect in orde en gratis levering binnen 1 dag.

Alles is naar wens verlopen

Duidelijke site, goede prijs en de bestelprocedure ook eenvoudig. Snelle levering. En goed ontvangen. Met name de duidelijke omschrijving op de site van het artikel en waarom deze is teruggekomen is voor mij belangrijk geweest om te bestellen.

Scherpe prijzen, goede en snelle service.

Onlangs mijn eerste aankoop bij retourplaza gedaan. Het pakket werd snel verzonden en de geboden service achteraf was top, toen bleek dat er toch lichte schade was aan ‘t product. Dit is snel en correct opgelost, waarvoor dank. Zeker een aanrader.

Prima, snel geleverd

Goede ervaring, kettingzaag was prima van kwaliteit

Nieuw product voor een gereduceerde prijs

Product was duidelijk omschreven en de voorwaarden en verwerking van mijn bestelling, waren duidelijk op de site van Retourplaza.nl beschreven. Voor mij een aanrader en in de toekomst kijk ik eerst op Retourplaza.nl voordat ik ergens anders iets bestel.

Keurige verzending, super zwembad!

We hadden nog nooit iets besteld bij Retourplaza, maar goede ervaring deze eerste keer. Super snelle verzending. Doos was idd licht beschadigd, zoals aangegeven, maar dit scheelde wel tientallen euro's in vergelijking met andere webshops. Heel blij mee!

Product snel ontvangen en precies zoals de beschrijving

Doet wat het belooft

Levering volgens afspraak Product in uitstekende staat

Betrouwbare verkoper zoekend naar oplossing

Windscherm voor mijn sym fiddle besteld. Deze kwam de dag erna direct binnen, netjes verpakt. Helaas bij het opzetten kwam ik erachter dat de verkeerde beugels waren bijgeleverd. Gebeld met het bedrijf en deze hebben mij direct een juiste beugelset opgestuurd. Dag daarna binnen en zonder extra kosten. Een bedrijf dat denkt in oplossingen en niet moeilijk doet. Top zaak!

goed product en snel geleverd

Ik heb een set zijwind schermen besteld deze waren nieuw alleen de doos, daar was het etiket verwijdert waardoor de doos beschadigd was. Snel geleverd en goedkoper.

Over Retourplaza.nl