Gewoon goed!

Gewoon goed!

We bestelden een keramische inductie kookplaat. We wisten dat de verpakking beschadigd was. De kookplaat was nieuw en onbeschadigd. Keurige service. We werden op de hoogte gehouden wanneer de plaat geleverd zou worden. De levering was snel. Keurig en betrouwbaar. Of we er weer bij Retourplaza zouden bestellen? Zeker, we zijn zeer tevreden.

Overzichtelijke site

Overzichtelijke site, goede prijs voor product en snelle levering

Prettig

Alles naar verwachting verlopen.

Het product werkt perfect

Buiten verwachting goed en een goede prijs.

Prima site, en prima levering.

Top en snel

Snel en product als nieuw

Communicatie verliep erg goed

Zeer goed geholpen.

Snel geleverd en volgens afspraak nieuw en ongeopende verpakking

Mijn 1e ervaring was goed - niet ontevreden.

Gewezen op uw website door een goede kennis van mij en eerlijk gezegd ga ik hier in de toekomst meer van gebruikmaken. Bij de 1e koop heb ik contact opgenomen met uw klantenservice om te vragen hoe die korting nu werkt. Als ik het goed heb begrepen wordt op de site gekeken of elders hetzelfde product zonder eventuele schade een korting aan gegeven. Ik kreeg daardoor -12% echter zag ik later elders het product voor 10 euro goedkoper. Dat gezegd hebbende wil ik eraan toevoegen toch dit tevreden te zijn met wat ik heb gekocht bij u

Hartelijk dank voor je beoordeling, dat stellen wij zeer op prijs! Helaas kan het voorkomen dat door constante wijzigingen die plaatsvinden in de webwinkels, de prijs na aankoop elders goedkoper is. Bij het online plaatsen van het artikel op onze website, kijken wij naar de huidige laagste internetprijs. Mocht er een internetprijs elders goedkoper zijn, dan horen wij dat graag. Indien deze prijs aan onze eisen voldoet, passen wij deze voorafgaand aan de bestelling aan :). Ik wens je veel plezier met je aankoop!

Wij hadden een Little Dutch poppenhuis besteld, kwam netjes en onbeschadigd aan, prima!

Top bedrijf

Zondag koffiemachine besteld, en maandag al binnen in huis! Er zat aan de onderkant van de doos 1 stuk plakband los en verder helemaal niets kapot, de koffiemachine is geheel onbeschadigd! Echt klasse en grote korting hierdoor!

Hartelijk dank voor je positieve beoordeling! Veel plezier met het koffiezetapparaat gewenst.

Ze doen wat ze beloven en klantvriendelijkheid staat bovenaan

Meerdere keren producten besteld en deze voldoen precies aan de beschrijving. Ook heb ik een paar keer contact met de klantenservice gehad omdat ik een specifieke vraag over een product had. Hierop is altijd snel en behulpzaam gereageerd. Samenvattend: ben je op zoek naar iets, check eerst even Retourplaza, meer product en service voor minder geld!

Hartelijk bedankt voor je beoordeling!

Naar verwachting

Product was precies als omschreven en super snel verzonden. Erg blij mee.

Goede prijs-kwaliteit, snelle en duidelijke reactie op vragen via de mail en telefonisch plus goede service!

Op tijd verzonden en netjes verpakt.

Heb voor het eerst daar besteld en ben dik tevreden over de afhandeling van mijn bestelling. Aanrader.

Product als omschreven en snel geleverd!

De prijs was perfect, alleen de doos beschadigd. Product als omschreven!

Camera was precies als beschreven, ben blij met deze korting!

Goede snelle levering

Na bestelling is mijn product binnen een aantal werkdagen bezorgt. Product was zoals beschreven op de site.

Snel en zorgvuldig

Na bestelling volgende dag geleverd. Beschadiging zoals aangegeven, alleen de verpakking, verder in prima staat.

Snelle levering, en goede klantenservice

Snelle levering, goede klantenservice

Snel en goed!!

Alles was prima in orde snelle afhandeling en bezorging!!

Volgens omschrijving was apparaat in nieuwstaat en alleen de verpakking beschadigd. Bij uitpakken blijkt apparaat licht beschadigd aan de buitenkant. Beschadiging is zichtbaar maar niet storend, en heeft geen invloed op functioneren apparaat. Al met al toch tevreden voor dat geld

Nogmaals hartelijk dank voor je beoordeling! Fijn dat we samen tot een mooie oplossing zijn gekomen in de vorm van een extra korting.

Gewoon geweldig

Had 'n bestelling geplaatst, en deze is keurig netjes op tijd en zoals het omschreven stond thuis afgeleverd. Gewoon top.

Makkelijk besteld, goede prijs snel bezorgd!