Besteld, betaald en gekregen keurig netjes op tijd tegen een mooie prijs.

Snelle levering, gied contact.

Prima prijs en prima service

Een goede deal gevonden op Retourplaza voor een monitor. Besteld en 2 dagen later - zoals afgesproken - in huis.

Zeer positieve ervaring met duidelijke communicatie.

Het product is precies zoals omschreven in de advertentie. Zeer tevreden. PostNL bezorger was ook perfect op tijd.

Snel geregeld zonder problemen

Zeer interessant geprijsde artikelen en snelle levering!!!

Twee artikelen gekocht en beide zoals omschreven binnen aanzienlijke tijd ontvangen. Alles naar wens, ik houd deze site in de gaten voor nog meer mogelijk leuke koopjes!!

Snelle levering en goede prijs

zeer goed

keurig verpakt nette bezorgers

zeer tevreden

Alles goed voor elkaar.

Snel afgehandeld en verzonden

Apparaat niet compleet, toch goed opgelost

Ik heb een tegelzaagmachientje gekocht, levering ging voorspoedig. Het zou compleet zijn volgens de verkoper, maar bij uitpakken bleek dat het zaagblad/slijpschijf er niet bij zat. Ik moest hem gebruiken want ik kon niet wachten en had gelukkig zelf nog een blad liggen wat er op paste. Ik heb het probleem gemeld en hebben het netjes opgelost door het ontbrekende onderdeel te vergoeden, top!!

Nogmaals dank voor je beoordeling! Fijn dat we samen tot een passende oplossing voor het probleem zijn gekomen.

Snel verzonden en ontvangen

Artikel was niet geheel volgens de beschrijving. Zo ontbrak er een onderdeel of lag er het e.e.a. los in de doos Kon het wel repareren, maar toch. Had in dr aankoopbeschrijving mogen staan.

We hebben contact opgenomen met de klant om het probleem op te lossen. Dit was uiteraard niet de bedoeling geweest en zullen dit intern verder oppakken. We hebben de klant ter compensatie een kortingsbon aangeboden.

Zoals beloofd

Very good customer service

Very good customer service

Top site 👍🏻👍🏻

Super retourplaza nieuwe spullen met leuke kortingen en snelle verzending👌🏻👌🏻👌🏻

Snelle levering, product niet zoals verwacht

Hok was snel bezorgd. Tijdens konijnenhok opzetten waren delen kapot en gescheurd, dat was dus een enorme teleurstelling. Tijdens bestellen stond alleen dat de doos beschadigd was en het hok zelf niet. Ondanks dat beveel ik het wel aan, gebeld naar retourplaza en hoop dat ze er nu iets mee gaan doen.

Nogmaals dank voor de beoordeling! Fijn dat we samen tot een passende oplossing zijn gekomen voor het probleem. Wij wensen je veel plezier met het konijnenhok :).

Vlotte levering en goed product.

Alles correct verlopen

Super snelle service

Zoals omschreven in advertentie. Alleen doos schade. Heel blij met de nieuwe prullenbak voor een mooie prijs!

Goed product tikje goedkoper

Vlotte levering en het juiste product. Gewoon goed,

Artikel geleverd zoals vermeld in de advertentie

Uitstekende klantenservice; reageren heel snel en beleefd. Staan echt voor hun klanten klaar!

Bedankt voor deze positieve beoordeling!

Prima alles

Snelle reactie en bezorging, geen speciale mankementen en transparant.

Betrouwbare levering

prima service

Prima product voor een lage prijs en snel geleverd.

We hebben een rollator besteld met grote korting, alleen omdat de originele verpakking beschadigd was. Met de rollator was niets mis.

Boven verwachting

Een spiksplinternieuw product in een onbeschadigde verpakking met 30% korting op de laagste verkoopprijs geleverd binnen 24 uur. Wat kan een mens zich nog meer wensen?

Bedankt voor deze positieve beoordeling! Wij wensen je veel plezier met je aankoop.