product retourneren

Klantenservice reageert direct bij verkoop van het product, maar wil het verkochte product niet terugnemen. Ik raad het helemaal niet aan. Ik zal een aanvraag indienen bij de noodzakelijke gerechtelijke autoriteiten. Ze beschermen de rechten van de consument niet. Ze beantwoorden geen enkele e-mail.

Slechte ervaring tot nu toe met [email protected]

Geachte klantenservice, In november 2023 heb ik een BEBEconfort autokinderstoelje gekocht. Tot mijn spijt is dit product defect geraakt. Op 23 april heb ik contact gezocht met de fabrikant van Bebeconfort en kreeg ik dezelfde dag nog een verzoek om aanvullende informatie. Op 1 mei werd mij per e-mail medegedeeld dat Retourplaza geen garantieafhandeling verricht omdat zij geen erkende wederverkoper zijn. Dit is tegenstrijdig met de informatie op de website van Retourplaza, waar vermeld staat dat de normale fabrieksgarantie van toepassing is. Daaropvolgend heb ik op 1 mei contact opgenomen met de helpdesk van Retourplaza en werd mij geadviseerd om alle relevante informatie per e-mail naar [email protected] te sturen. Na het versturen van deze e-mail heb ik echter geen ontvangstbevestiging ontvangen. Op 15 mei heb ik mijn klacht opnieuw doorgestuurd, maar opnieuw zonder enige reactie. Vandaag, 21 mei, heb ik opnieuw contact opgenomen met de helpdesk van Retourplaza. Ik kreeg direct iemand aan de lijn, maar er kon mij geen informatie over de klacht verstrekt worden. Er is een ticket voor mij aangemaakt en ik zou een bevestiging ontvangen, waarna uiterlijk morgen contact met mij opgenomen zou worden om tot een passende oplossing te komen. Tot dusver laat de klantenservice van Retourplaza een zeer onprofessionele indruk achter, gezien het uitblijven van enige vorm van communicatie. Ik hoop niet dat zij als excuus aanvoeren dat de e-mail niet ontvangen is. Ik zie hun reactie met belangstelling tegemoet. Met vriendelijke groet, Martin P.

reageren niet op retourverzoek; heir nooit iets kopen

koop hier niet want als het produkt niet werkt, reageren ze niet op een retourverzoek; ze laten je gewoon stikken

zo'n spijt, krijg geen retourlabel en wordt niet teruggebeld!

Wij proberen al een week een retourlabel te ontvangen omdat het product niet werkt. We worden afgescheept met spoednotities dan wel terugbellen. Niets van dat! Schandalig

Oplichters, blijf weg!

Ik heb een duur artikel besteld dat nooit is geleverd en ik kan het geld niet terugkrijgen. Ze negeren e-mails, op hun klantenservicetelefoon beloven ze terug te bellen, maar doen ze dat nooit. Dit is al bijna twee weken zo. Misschien was het een legitiem bedrijf, maar nu niet meer. BLIJF WEG VAN DEZE OPLICHTERS

• Would you recommend us? No

Onmogelijk om iets te retourneren

Bedrijf geeft geen gehoor als je iets wilt retourneren. Je krijgt geen retourlabel toegestuurd en op mails reageren ze niet. Klantenservice kan en wil je niet verder helpen. Zeggen er een spoedmelding van te maken maar je wordt nooit teruggebeld. Erg slechte service!

Geen gehoord als je probeert te retourneren

Ik wacht al een week op een retourlabel voor een gekochte tv. Via mail krijg je geen gehoor, en via telefoon word je afgewimpeld dat er contact met je opgenomen gaat worden door de desbetreffende afdeling, want de klantenservice kan niet helpen. Waarvoor heb je dan een klantenservice. Amateuristisch bedrijf.

Slecht bedrijf. Artikel incompleet en geen reactie op retour.

Ik koop hier niks meer.

Maken waar wat ze zeggen

Ik had een tunturi roeitrainer besteld, en heb hem met korting en als nieuw geleverd gekregen,prima service ik kan ze aanbevelen.

Verkeerd geadverteerd product goed opgelost

Op de eigen site stond een meubel geplaatst waarvan de doos beschadigd was. Aangezien een beschadigd doos niet zo belangrijk is voor mij, heb ik het product aangeschaft. Halverwege het proces om het product in elkaar te zetten, merkte ik pas dat het een andere artikel was. Ik had een meubel van 120 cm hoog besteld en dit betrof een soortgelijke product, maar met een hoogte van ongeveer 80 cm. Uit de site meende ik te lezen dat je maar een deel van het betaalde terugkreeg, indien het product beschadigd was. Bij het uit elkaar zetten, gaat dit uiteraard gebeuren. Ook las ik dat je zelf de verzendkosten moest betalen. Netto zou ik ruim € 120 betalen voor iets wat ik niet wilde en met lege handen komen te staan. Ik had besloten om maar het product te houden. Bij negatief review wilde het bedrijf liever dat je eerst aangaf waar je mee zat. Ik heb toen het bedrijf aangeschreven met mijn probleem en verwachtte er eerlijk gezegd niets van. Nou ik kan ze alleen maar complimenten geven. Ze reageren behoorlijk snel op de mails. Ik was juist best traag met reageren. Ik kon het product kosteloos terugsturen of een extra korting krijgen. Ik zag er gewoon tegenop om het product uit elkaar te zetten en heb voor de korting gekozen. Binnen een paar dagen was het geld op mijn rekening. Complimenten voor de snelle reacties en goede afhandeling!

Mankementjes worden opgelost.

Een fietsendrager heb ik besteld en daar waren enkele kleine mankementjes aan. Die zijn keurig opgelost en daar ben ik blij mee.

Süper

Het was super snel en goed

Beter dan verwacht

Allereerst was het product een dag eerder dan aangekondigd werd dus sowieso goed. In de omschrijving stond dat de verpakking beschadigd was. Maar het product werd geleverd in een onbeschadigde vervangende verpakking. Top Communicatie snel en correct

Goede klantenservice

Prettig, na een probleem uitstekend opgelost

Vlot geleverd en beste prijs

Fijne website met zeer aantrekkelijke prijzen en supersnel geleverd .top

Supermooie airfryer van Montana voor een nog mooiere prijs. En de volgende dag al geleverd, dus ook nog eens supersnel. TOP!!

Gelijk nieuw product tegen lagere prijs

Besteld en op tijd geleverd. Product is (als) nieuw)

Product ontvangen zoals omschreven.

Product ontvangen zoals op de site word omschreven.

snelle levering, product zoals verwacht.

Snelle levering, product zoals verwacht. Chapeau!

Slechtste ervaring

Bezorger maande mij thuis te blijven ivm bezorging, terwijl, Retourplaza uiteindelijk géén flexibiliteit toonde aangaande leverdata.

Goed assortiment en snelle correcte levering!

Product voldoet volledig aan mijn verwachting!

Product wasn't working but they solved the issue

I bought a hobby painting cabin and it wasn't working when it arrived, so I decided to open it, one of the power cables was disconnected inside. Update: They contacted me and solved the problem, very nice customer service.

Snel en betrouwbaar

Positieve ervaring, duidelijke communicatie

Snel, prima product!

Duidelijke website met zoekfunctie. Prima artikel geleverd!

Gewoon goed!

Makkelijk bestellen en snel geleverd.

Bedrijfsgegevens

Postbus 456

6710BL Ede

857820011

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.