Quick and quality

Product is as described and fast delivery! Thanks.

Alles zoals verwacht

Producten gekocht zijn uitstekend en volgende dag bezorgd.

Goed,snel en op een goede tijd afgeleverd

Goed produkt werd alleen niet zoals op site staat als je voor 22.00 besteld volgende dag thuis, kwam 1 dag later wat opzich voor ons geen probleem was

Perfect kan niet beter

Duidelijk en volgens afspraak,een tevreden klant vr gr e vernooij

Waarde voor je geld!

Je vindt er producten als nieuw tegen scherpe prijzen.

Snel en këurig geleverd

Product niet zoals omschreven.

Voet zat er niet bij terwijl dit wel opnde foto van de doos stond.

Gewoon goed

2x wat besteld en gewoon goed en snel geleverd gekregen. Verpakking van de inbouwkoelkast was iets beschadigd, met als resultaat een heel klein deukje aan de zijkant van de koelkast. Dit zie je echter nooit als de koelkast is ingebouwd, dus die 20% korting was snel verdiend

Helemaal tevreden

Levering is goed en snel gegaan, product zo goed als nieuw en goed verpakt en ik ben helemaal tevreden met mijn order

Goed product.

Goed product gewoon nieuw in een iets wat beschadigde verpakking,ook de volgende dag geleverd.

Helemaal goed en in nieuwstaat

Pakket is op tijd geleverd. Doos was een beetje kapot, maar aan het artikel was helemaal niks te zien.

Ik heb nog nooit z'n snelle levering gehad en alles zeer duidelijk de factuur super. Ik kom zeker terug om weer iets te bestellen. Echt een aanrader voor iedereen

Beste Maurice, dank voor je review, heel fijn om te horen dat je onze service zo goed hebt ervaren! Graag tot ziens in onze webshop. Hartelijke groet, Team Retourplaza

Boven verwachting

Ik was een beetje sceptisch om hier te bestellen, maar nadat ik voldoende info had gevonden over de website en oprichting ervan durfde ik het aan. Geen teleurstelling!! Per mail werd ik overal van op de hoogte gehouden en alles (2 monitoren en een docking) was binnen 2 dagen bezorgd. Producten waren nieuw in de verpakking zoals aangegeven en ben er zeer tevreden mee. Kijk nu regelmatig even of ik een leuke deal op de site zie :)

Beste Anny, hartelijk dank voor je review en positieve feedback. Fijn om te horen dat onze site genoeg informatie geeft en dat je onze service zo goed hebt ervaren. Hopelijk tot ziens in onze webshop. Hartelijke groet, Team Retourplaza

Super product, alleen verpakking beschadigd, voor mooie prijs.

Het product was als beschreven. We gaan vaker bij retourplaza kijken als we wat nodig hebben.

Gedaan wat beloofd werd

Op de site een heldere produktbeschrijving, goede fotoos en aanvullende info. En dat voor een leuke prijs! Vlot geleverd en voldoet aan mijn verwachtingen!!

Niet zoals verwacht

Ik had een kunstofkast besteld voor in de schuur. In de omschrijving stond dat de verpakking beschadigd waa maar het product niet. Bij uit pakken bleek.toch 1.van de kastpanelen af gebroken. Als ik dat geweten had was de kast niet bij deze firma besteld.

Beste Henry, dank voor jouw review. Naar aanleiding hiervan hebben wij telefonisch contact opgenomen en zijn we samen alsnog tot een oplossing gekomen door een extra korting te bieden, ter compensatie voor de schade. We zijn blij dat we het hebben opgelost! Hopelijk tot ziens in onze webshop. Hartelijke groet, Team Retourplaza

Snelle levering, nieuw in verpakking

JBL oordopjes ontvangen, nieuw in ongeopende doos. Ze bevallen prima. Leuk geld op deze manier te kunnen besparen.

Snelle afhandeling

Verpakking was wat beschadigd en daardoor was er een stukje van het display (houder voor een tablet) afgebroken. Gelukkig lag het nog los in de doos en met wat secondelijm was het te herstellen. Mooie korting ten opzichte van de nieuwprijs.

goede service

Een apparaat dat ik bij retourplaza had gekocht, voldeed niet aan min verwachtingen. Ik heb dit bij retourplaza gemeld. Na enkele dagen kreeg ik de retourinformatie toegestuurd. Ik heb het apparaat teruggestuurd en heb mijn aankoopbedrag terug ontvangen

PERFECT

Gezocht naar een eenvoudige hometrainer om te gebruiken na een knie operatie. Toevallig ha retour Plaza er eentje. Besteld, na twee dagen thuisbezorgd. Weliswaar een beschadigde maar herstelde verpakking. Home trainer was nieuw en compleet en voldoet perfect aan onze eisen. Prima aankoop

Nieuwe en prima ervaring

Kussen besteld, goeie prijs. Snel verzonden en ontvangen! Helemaal prima!

Postbus 456

6710BL Ede