Altijd snelle verzending, goede klantenservice, passen prijzen snel aan om zo de laagste prijs te garanderen

Precies zoals omschreven geleverd zonder problemen.

👍

geen negatieve opmerkingen

een goede snelle koop

een goede snelle koop, TOP

Fantastisch, prima kastje met hoge korting

Slechts lichte verpakking schade... was nauwelijks te zien, inhoud was absoluut onbeschadigd. Super dus, deze site...

Product was als omschreven.

Besodemietert

Berghaus 70 liter rugzak zwart besteld, 50 liter groen ontvangen...dit is een veel goedkoper product, ik voel me in de maling genomen.

Nogmaals dank voor je beoordeling! Wij stellen dat erg op prijs. Jammer dat we na eerder mailcontact geen reactie meer van je hebben mogen ontvangen. We zouden namelijk graag samen het probleem willen oplossen!

Fair en eerlijk

Mijn product was jammer genoeg beschadigd in transport. Toen ik contact opnam met de klantendienst kreeg ik onmiddellijk verschillende opties aangeboden om dit op te lossen! Alles kwam binnen een paar dagen in orde!

Mooi glijbaan gekocht voor een verjaardag kind

Top!!!!

Doet wat het beloofd de sevice is top.

zeer goed

gewoon goed en fijn

Snel en correct

De inhoud is zoals verwacht0 onbeschadigd aangekomen. De koelkast werkt goed.

Goede Service

Goede service en een snelle levering

Snelle en betrouwbare levering

Snel besteld en in huis, artikel zoals omschreven (hopelijk)

Goede service en duidelijk

Tv besteld, door trage levering van post nl, contact met retourplaza en die heeft uitgezocht waar het probleem zat, kreeg keurig bericht, dat het bij post nl zat. Latere levering door drukte en Corona virus. Zeer goede service. En de tv is ook geweldig, en nieuw alleen doos iets beschadigd.

Geen juiste omschrijving van de schade

Volgens de omschrijving was alleen de doos beschadigd. Maar helaas was ook de aluminium liniaal beschadigd. Ik kon dit zelf herstellen omdat ik handig ben.

Goed product geleverd

helemaal goed

Besteld en de volgende dag binnen. Product in nieuwstaat.

snelle levering, doen wat ze beloven

Prima keuze voor tweede kansjes!!

Blij verrast

Retouplaza maakt waar wat op de site staat aangegeven. In mijn geval werd gemeld dat verpakking beschadigd was maar de inhoud niet. Bij ontvangst bleek dat ook. Verpakking iets beschadigd maar inhoud 100% in orde. Zeer snelle levering.

Prachtig nieuw apparaat, helemaal compleet.

Ik schrok wel van de stekker. Die ken ik van Zuid Afrika. Gelukkig zat er een Europese verleng stekker bij en kon ik hem gewoon in het stopcontact steken. Verder een prachtig nieuw apparaat.

Betrouwbaar

Goede ervaringen, heb al meerdere keren besteld en ben heel tevreden over de service en de staat van de producten .

snelle levering. Goed product

Drumkrukje besteld. Schade op de doos, zoals goed beschreven. Geen verdere schade, dus geen verassingen. Erg betrouwbaar dus.

Netjes en snel geleverd, ik ben vaste klant

Leuke spullen en vaak goedkoper dan elders maar sommige producten staan echt duurder dan nieuwe producten als voorbeeld bij Bol.com een frituese met 50 euro duurder dan de nieuw prijs. Een jaar terug waren jullie goedkoper maar voor de rest, super service en levering en variatie in producten.