Prima product, snelle levering

Prjma

Prima, goede klantenservice

Top geleverd.

Helemaal zoals in de advertentie beschreven. Ben erg blij dat een beschadigde verpakking zoveel voordeel kan opleveren.

Prima of gerond

Alles is prima verwerkt.

Zeer snelle levering, product als nieuw en gunstig geprijsd

Dit was mijn 1e aankoop bij Retourplaza en ik ben zeer tevreden. Ik had mijn Apple muis de volgende dag in huis, niet te onderscheiden van nieuw en substantieel goedkoper dan elders.

Prima spul

Doe het graag weer als ik iets vindt op de site dat me past

Prima spullen snelle levering goede service

Super fijn bedrijf. Voordelige spullen. Snelle levering. Klantenservice is zeer vriendelijk en behulpzaam.

Goedkoop en nieuw

Prima product voor lage prijs.

30% goedkoper dan reguliere prijs en alles perfect in orde en gratis levering binnen 1 dag.

Alles is naar wens verlopen

Duidelijke site, goede prijs en de bestelprocedure ook eenvoudig. Snelle levering. En goed ontvangen. Met name de duidelijke omschrijving op de site van het artikel en waarom deze is teruggekomen is voor mij belangrijk geweest om te bestellen.

Scherpe prijzen, goede en snelle service.

Onlangs mijn eerste aankoop bij retourplaza gedaan. Het pakket werd snel verzonden en de geboden service achteraf was top, toen bleek dat er toch lichte schade was aan ‘t product. Dit is snel en correct opgelost, waarvoor dank. Zeker een aanrader.

Prima, snel geleverd

Goede ervaring, kettingzaag was prima van kwaliteit

Nieuw product voor een gereduceerde prijs

Product was duidelijk omschreven en de voorwaarden en verwerking van mijn bestelling, waren duidelijk op de site van Retourplaza.nl beschreven. Voor mij een aanrader en in de toekomst kijk ik eerst op Retourplaza.nl voordat ik ergens anders iets bestel.

Keurige verzending, super zwembad!

We hadden nog nooit iets besteld bij Retourplaza, maar goede ervaring deze eerste keer. Super snelle verzending. Doos was idd licht beschadigd, zoals aangegeven, maar dit scheelde wel tientallen euro's in vergelijking met andere webshops. Heel blij mee!

Product snel ontvangen en precies zoals de beschrijving

Doet wat het belooft

Levering volgens afspraak Product in uitstekende staat

Betrouwbare verkoper zoekend naar oplossing

Windscherm voor mijn sym fiddle besteld. Deze kwam de dag erna direct binnen, netjes verpakt. Helaas bij het opzetten kwam ik erachter dat de verkeerde beugels waren bijgeleverd. Gebeld met het bedrijf en deze hebben mij direct een juiste beugelset opgestuurd. Dag daarna binnen en zonder extra kosten. Een bedrijf dat denkt in oplossingen en niet moeilijk doet. Top zaak!

goed product en snel geleverd

Ik heb een set zijwind schermen besteld deze waren nieuw alleen de doos, daar was het etiket verwijdert waardoor de doos beschadigd was. Snel geleverd en goedkoper.

Snel geleverd,product als beschreven

Snel geleverd,product als beschreven

Snel oplossen

super !!!!

Zeer snelle levering, een prima product voor een geweldige prijs. 100% tevreden... !!!

Levering volgens afspraak .

Levering volgens afspraak , snel en correct .

Helemaal top

Zoals beschreven op de site. Het bestelde product was onbeschadigd alleen de doos had wat schade opgelopen, wat ik niet erg vind gezien ik de doos alleen zie bij het uitpakken van het product. Toen bleek dat ik het product elders goedkoper dan de toen bekende goedkoopste prijs werd aangeboden. Werd de prijs bij retourplaza meteen aangepast.

uitmuntend

Via google een product opgezocht retourplaza had er een en gelijk de goedkoopste besteld betaald en de volgende dag bezorgd. In 1 woord perfect. Apparaat werkt zoals het moet dus de volgende keer eerst bij retourplaza kijken en dan pas verder kijken.

Oplossingsgerichte service!

Toen bleek dat er een onderdeel van mijn bestelling miste had ik contact met twee medewerkers. Beide waren supervriendelijk en boden me direct de juiste service.

Over Retourplaza.nl