Gloednieuwe LaserJet voor een super scherp tarief en bliksemsnel geleverd!

Bij het zoeken naar een nieuwe kleuren LaserJet voor kantoor kwam ik tot de teleurstellende ontdekking dat deze overal uitverkocht was en er een levertijd van meerdere weken van toepassing was. Toch nog even door gezocht en uiteindelijk kwam ik een aanbod tegen op Retourplaza: een gloednieuwe ongebruikte printer waarvan alleen de verpakking licht beschadigd was, tegen een lager tarief dan waar ook én de volgende dag in huis. Heel blij dat ik 'm besteld heb; aan niets was te merken dat dit om een "Tweedekans" product ging, ik kon zelfs de beschadiging op de verpakking niet vinden.

zeer goede service, supersnelle levering!

de ene dag besteld, de andere dag al in huis, en ook nog eens zonder verzendkosten! (vanaf 40 euro) Dat is gewoon super! Hartelijk dank voor deze super service!

SLECHT.....

Zeer slecht in gepakt, niet eens in een andere doos gedaan.

Beste Jan, dank voor het invullen van onze Kiyohbeoordeling. Jammer om te horen dat de verwachtingen niet zijn uitgekomen. Wij verkopen enkel retourgestuurde producten, deze artikelen zijn al milieubelastender dan gewone artikelen (meerdere keren in het verzendproces geweest) en daarom kiezen wij er bewust voor om geen omdoos te gebruiken. Dit staat ook op onze website uitgelegd. Uiteraard controleren wij de originele verpakking op stevigheid en vervangen deze indien nodig. We hopen op je begrip voor onze goede intenties en zien je graag nog eens terug in onze webshop!

Accurate en snelle aflevering.

Goede beschrijving van het product op de website. Volgende dag was de bestelling al keurig bezorgd. Goed ingepakt. Product voldoet aan de verwachtingen.

Zeer sympohatiekle medewerkster

Dominique is een topper

Product zoals omschreven. Snelle levering

Snelle levering, product zoals omschreven

Prettig bedrijf

Mijn eerste ervaring met Retourplaza is erg goed. Het initiatief om producten die niet complex keet tip-top meer zijn alleen omdat ze ooit heen en weer gestuurd zij een tweede kans bieden is natuurlijk al een super initiatief. Uiteraard ben je afhankelijk van het aanbod, maar daar weegt de goede prijs zeker tegenop. De service en het klantcontact van Retourplaza is daarbij ook nog een perfect. Een bedrijf dat meer aandacht verdient.

Snelle en goede service

Ben er blij mee

Helemaal zoals verwacht

Helemaal goed. Snel geleverd en product helemaal netjes!

They are very friendly and respect your needs. Very happy with the seevice.

Ging normasl

Snel bezorgt

Super geleverd

Zeer correct bedrijf. Telefonisch altijd bereikbaar en netjes te woord gestaan. Ook per e-mail altijd direct een terugkoppeling. Bestelling in goede staat ontvangen. Door PostNL wat te laat maar door de fijne communicatie geen probleem.

Gewoon super netjes en snel.

Heel netjes en super snel.

Boven verwachting!

Levering op oudjaarsdag, ondanks alle drukte. Product in perfecte staat.

Super blij met de tv en de klantenservice heeft mij ook heel vriendelijk te woord gestaan en heeft goed met me mee gedacht. Aardige mensen!

goet

mijn ervaring goet

Zoals het product wordt beschreven, zo krijg je het ook.

Goed verpakt en kwaliteit zoals omschreven

Product snel ontvangen. Product ontvangen zoals in advertentie omschreveb

Snelle verzending

Zoals de titel het al zegt , retourplaza had snel het product verzonden. Ik heb ontzettend geluk dat ik mijn product (Braun, oorthermometer) gewoon heb mogen ontvangen. Er zat namelijk geen verpakkingsdoos om het product! De sticker met het adres was gewoon op de doos van het product geplakt. Duurdere producten kunnen wel diefstalgevoelig zijn op deze wijze. Ik zou retourplaza willen adviseren om ieder product in een bruine doos te stoppen. Of er in ieder geval zorg voor te dragen dat niemand kan zien wat voor een product het is. Verder ben ik zeker wel tevreden!

Nogmaals hartelijk dank voor je feedback! Dat stellen wij enorm op prijs. Zoals wij ook per mail hebben toegelicht, kiezen wij er vanwege milieuoverwegingen voor om geen extra omdozen om de producten te plaatsen. Wij zullen het intern oppakken met betrekking tot de duurdere producten. Dank voor de tip!

top snel geregeld en kwaliteit B is ook kwaliteit B,

top snel geregeld, ik had nog nooit van deze site gehoord, maar ze komen kun afspraken na, en kwaliteit B is ook B, oftewel erg tevreden over deze levering ( compressor )

Hartelijk dank voor de positieve beoordeling!

Alles 100%, en naar waarheid.

Na 2 keer een prima produkt gekocht te hebben in een beschadigde verpakking, ben ik zeer tevreden. Prijzen waren behoorlijk lager dan geheel nieuw. Positief ook dat van alle produkten en verpakkingen,duidelijke foto's op de website staan, zo weet je precies wat je verwachten kan. Foto's zijn echt van het aangeboden produkt. Bij veel aanbieders van retour-produkten is dit niet het geval, zal daar ook niet zo snel iets kopen. Heel klein minpuntje : helaas zijn niet alle prijzen op de website even interessant.

Prettige snelle afhandeling

Alles prima verlopen!

Altijd handig om op deze site te kijken als je iets nodig hebt.