Geen gehoord als je probeert te retourneren

Ik wacht al een week op een retourlabel voor een gekochte tv. Via mail krijg je geen gehoor, en via telefoon word je afgewimpeld dat er contact met je opgenomen gaat worden door de desbetreffende afdeling, want de klantenservice kan niet helpen. Waarvoor heb je dan een klantenservice. Amateuristisch bedrijf.

Slecht bedrijf. Artikel incompleet en geen reactie op retour.

Ik koop hier niks meer.

Maken waar wat ze zeggen

Ik had een tunturi roeitrainer besteld, en heb hem met korting en als nieuw geleverd gekregen,prima service ik kan ze aanbevelen.

Verkeerd geadverteerd product goed opgelost

Op de eigen site stond een meubel geplaatst waarvan de doos beschadigd was. Aangezien een beschadigd doos niet zo belangrijk is voor mij, heb ik het product aangeschaft. Halverwege het proces om het product in elkaar te zetten, merkte ik pas dat het een andere artikel was. Ik had een meubel van 120 cm hoog besteld en dit betrof een soortgelijke product, maar met een hoogte van ongeveer 80 cm. Uit de site meende ik te lezen dat je maar een deel van het betaalde terugkreeg, indien het product beschadigd was. Bij het uit elkaar zetten, gaat dit uiteraard gebeuren. Ook las ik dat je zelf de verzendkosten moest betalen. Netto zou ik ruim € 120 betalen voor iets wat ik niet wilde en met lege handen komen te staan. Ik had besloten om maar het product te houden. Bij negatief review wilde het bedrijf liever dat je eerst aangaf waar je mee zat. Ik heb toen het bedrijf aangeschreven met mijn probleem en verwachtte er eerlijk gezegd niets van. Nou ik kan ze alleen maar complimenten geven. Ze reageren behoorlijk snel op de mails. Ik was juist best traag met reageren. Ik kon het product kosteloos terugsturen of een extra korting krijgen. Ik zag er gewoon tegenop om het product uit elkaar te zetten en heb voor de korting gekozen. Binnen een paar dagen was het geld op mijn rekening. Complimenten voor de snelle reacties en goede afhandeling!

Mankementjes worden opgelost.

Een fietsendrager heb ik besteld en daar waren enkele kleine mankementjes aan. Die zijn keurig opgelost en daar ben ik blij mee.

Süper

Het was super snel en goed

Beter dan verwacht

Allereerst was het product een dag eerder dan aangekondigd werd dus sowieso goed. In de omschrijving stond dat de verpakking beschadigd was. Maar het product werd geleverd in een onbeschadigde vervangende verpakking. Top Communicatie snel en correct

Goede klantenservice

Prettig, na een probleem uitstekend opgelost

Vlot geleverd en beste prijs

Fijne website met zeer aantrekkelijke prijzen en supersnel geleverd .top

Supermooie airfryer van Montana voor een nog mooiere prijs. En de volgende dag al geleverd, dus ook nog eens supersnel. TOP!!

Gelijk nieuw product tegen lagere prijs

Besteld en op tijd geleverd. Product is (als) nieuw)

Product ontvangen zoals omschreven.

Product ontvangen zoals op de site word omschreven.

snelle levering, product zoals verwacht.

Snelle levering, product zoals verwacht. Chapeau!

Slechtste ervaring

Bezorger maande mij thuis te blijven ivm bezorging, terwijl, Retourplaza uiteindelijk géén flexibiliteit toonde aangaande leverdata.

Goed assortiment en snelle correcte levering!

Product voldoet volledig aan mijn verwachting!

Product wasn't working but they solved the issue

I bought a hobby painting cabin and it wasn't working when it arrived, so I decided to open it, one of the power cables was disconnected inside. Update: They contacted me and solved the problem, very nice customer service.

Snel en betrouwbaar

Positieve ervaring, duidelijke communicatie

Snel, prima product!

Duidelijke website met zoekfunctie. Prima artikel geleverd!

Gewoon goed!

Makkelijk bestellen en snel geleverd.

Product zoals omschreven

Erg blij mee. Alleen de doos was iets beschadigd.

Supersnel en precies zoals beschreven!

Doet precies wat ze zeggen, blij met mijn nieuwe telefoon nog in een gesealde verpakking!

Goede en snelle service

Boiler gekocht bij dit bedrijf. Het was een retour gestuurd apparaat wat voor bijna de helft werd aangeboden, gewoon nog nieuw. Er ontbraken echter een paar onderdeeltjes en een ander onderdeel was niet het correcte. Werd door de klantenservice heel adequaat opgelost, nl. een bedrag terug storten, zodat we de juiste onderdelen zelf konden kopen.

Helemaal goed

Snel geleverd. Precies als beloofd.

Alles snel geregeld

Gewoon dikke prima

2e keer bij retour Plaza besteld. Altijd dikke prima. Netjes en op tijd bezorgd.