Product optijd geleverd

Mooie tv voor een kleine prijs

Artikel snel geleverd en in perfecte staat

Tlppie super communicatie super service .

Dik tevreden goed overleg snelle reactie via mail echt een aanrader .

Product zoals beschreven

Verpakking had duidelijk geleden, maar het product is onbeschadigd aangekomen.

prima spullen en snelle levering.

zeer tevreden kan niet anders zeggen. zeer zeker aan te raden voor iedereen, die niet de volle pont kunnen betalen en de spullen zijn prima.

Dank voor je prettige beoordeling! Veel plezier gewenst met de aankoop!

Snelle levering en goede service

Snelle levering en goede service. Betrouwbaar en goede klantenservice

Heel goed.

Besteld en de volgende dag geleverd zoals beloofd. Inderdaad alleen de buitendoos licht beschadigd.

Prima ervaring.

Eerste keer besteld. Makkelijke website en snel geleverd. Product voldoet aan verwachtingen.

Netjes opgelost

Had de verkeerde koffie machine gekregen. Niet degene die bestelt had deze was veel goedkoper. Het bleek dat de verkeerde foto erop was gezet, maar was geen probleem het resterende bedrag stond met 2 dagen op mijn rekening

Fantastisch!

Geweldige klantenservice en advies!Snelle verzending en geweldig product voor een zeer fijne prijs!Ik ben zeer tevreden en inmiddels is de tweede aankoop al gedaan!Dank!

Fijne ervaring met klantenservice

Na wat onduidelijkheid van mijn kant, ben ik ontzettend fijn geholpen door Dominique van de klantenservice.

Prima ervaring. Om 21 uur besteld en mijn ladder was er de volgende dag. Logischerwijs was de verpakking ietsje beschadigd maar dat is omdat het retour spullen zijn. Verder was ie helemaal nieuw in originele verpakking. Top!

Kwaliteit/Prijsverhouding uitstekend !

Voor herhaling vatbaar !

Super positief

Een vlugge reactie bij een vraagstelling. Na bestelling in de namiddag......de daaropvolgende dag (een zaterdag) al geleverd (België). Het product (hometrainer) voldeed aan de verwachtingen (de verpakking was lichtjes beschadigd en dit overeenstemmend met wat in de aanbieding stond). Kortom : zeer tevreden over dienstverlening en product.

Fijne winkel en goede service!

Fijn contact, mooie prijzen en uitstekende service

We hadden een prullenbak gekocht, deze kwam beschadigd aan. Er stond bij bestellen duidelijk bij, dat de verpakking beschadigd kon zijn. Na wat mailtjes heen en weer ,zijn we tot een compremie gekomen en kregen een geldbedrag terug waar we akkoord mee zijn gegaan. Prima mailcontact en het geld stond meteen op de rekening .

Keurige bezorging en netjes op de hoogte gehouden.

Artikel werd na 3 werkdagen bezorgt. We werden netjes met mail en track en trace code op de hoogte gehouden. Artikel was zoals beschreven.

Hartelijk dank voor je positieve beoordeling!

Geweldig,geen enkele tegenvaller!!

Prima product,overtrof mijn verwachting. 100 procent nieuw. Snelle correcte levering.

Super! Product in prima staat

Het scheelt je toch flink in de prijs en ik zie geen beschadigingen. Ik ben super blij met zulke sites!

Het zag beter uit dan beschreven.

We hebben een frame voor een kinderstoel besteld en ik twijfelde een beetje, maar de levering was de supersnel binnen en het zag beter uit dan beschreven (alleen maar de verpakking zou beschadigd zijn, maar ik merkte er niets van). Uitstekend! Een aanrader!

Gekregen zoals geadverteerd

Voor een mooi prijs een nieuwe inductieplaat. Voor de prijs van een 2de hands. Waarbij de doos vaak ontbreekt ipv kapot en die gebruikssporen heeft :-)

Geen verschil kunnen ontdekken.

Home trainer besteld waarvan de doos beschadigd zou zijn. Behalve een paar witte stickers op de doos was er geen enkel verschil te ontdekken met een ‘nieuw’ product. Doos leek nog niet eerder geopend en inhoud was in volledige nieuwstaat. Enig verschil was dus de prijs die bijna 40% goedkoper was dan bij de beste aanbieder. Ik ben fan!

Nieuw product voor minder geld

Duidelijke informatie over het product en snel geleverd.

Nog geen geld

Kan moeilijk beoordelen wand ik heb retour gezonden maar nog geen geld retour dus later zal ik opnieuw beoordelen Week geleden retour gestuurd Dus misschien nog te vroeg. Wacht het af

Nogmaals hartelijk dank voor je beoordeling! Gezien de (nog steeds) aanhoudende drukte bij PostNL, zien wij dat retouren helaas wat langer onderweg zijn naar ons magazijn. Gelukkig hebben wij prettig contact gehad en is de retour binnen 14 dagen na aanmelding terugbetaald. Hopelijk is onze retourprocedure naar wens bevallen. Een prettige dag gewenst vandaag!

Goed product, snel geleverd voor een hele mooie prijs.

Ik was verbaasd dat je goede producten zo goedkoop kon kopen. Veel foto's en snelle levering. Kan het iedereen aanraden!