Goed service.

Het is goed! Het is precies hoe het er staat en de informatie is precies omgeschreven.

Prima service, snel en goed geholpen.

Had een redelijke groot pakket maar het product voldeed paste actheraf gezien toch niet bij wat wij nodig hadden. Heb het gewoon terug mogen sturen nadat ik een vriendelijke mail kreeg met intstructies.

Hartelijk dank voor je review! Fijn om te horen dat je ons retourbeleid op deze manier hebt ervaren :).

Snel geleverd in zeer goede staat

Van mijn bestelling zou de doos beschadigd kunnen zijn, was niet zo, is gelijk aan een nieuwe, zeer tevreden.

Super !

Artikel is zoals omschreven => nieuw en enkel verpakking licht beschadigd. M.a.w. : eerlijkheid ten top !

Prima, snel en stevig verpakt

De bestelling bij retourplaza kwam snel binnen. Het pakket was zoals de omschrijving. Een hele fijne ervaring met een heel nette prijs.

Zeer prettige samenwerking

Vriendelijk en reageren snel :) Fijn inkopen en snelle verzending. Stevig verpakt Tot de volgende aankoop RetourPlaza

Hartelijk dank voor je beoordeling, hopelijk zien we je snel terug in onze webshop!

Heel fijn contact, top service

Product was elders goedkoper op een site, direct antwoord terug gehad en dit is aangepast en daarna besteld laat in de avond. Volgende ochtend al bezorgd

Snelle levering en leveren wat er op de webshop staat.

Waarom meer betalen voor hetzelfde artikel?

Snelle levering van een top product tegen een sterk gereduceerde prijs

Hartelijk dank voor je review!

Scherpe prijs, goed product en snelle levering

Zeer tevreden met het product. Betrof een beschadigde verpakking met nieuwe inhoud. Bij aankomst leek de verpakking wel nieuw... Product doet geheel aan de verwachtingen. Snelle levering ook. Sympathiek idee en goed georganiseerd. Ga zo door!

De combimagnetron voldeed volledig aan de beschrijving. Retourplaza is een aanrader voor iedereen. Hein Verhagen de

Snel en goed geleverd

‘s avonds laat besteld, volgende dag al bezorgd. Volledig in de doos, onbeschadigd en compleet. Aanrader!

Super product, snel geleverd

Snelle levering, apparaat was nieuw.

Heel blij met mijn Delonghi koffiemachine. Het was duidelijk een nieuw apparaat, waarvan alleen de doos licht beschadigd was. Alle toebehoren waren aanwezig, verpakkingen ongeopend. De machine zelf was keurig verpakt en beschermd tegen krassen. Er was 1 kopje mee gezet en dat zal een test in de fabriek geweest zijn. Geen sporen van koffie, water of wat dan ook maar. Kortom: nieuw product. Binnen twee dagen na bestelling heb ik het ontvangen. Een heel goede eerste kennismaking met dit bedrijf!

Hartelijk dank voor je review. Fijn om te horen! Hopelijk mogen wij je terugzien in onze webshop.

Zeer goed en de andere dag al in huis

Zeer goed en de andere dag al in huis dat is toch top service

Super snel geleverd... prima!!

Service

De ene dag besteld en de volgende dag ontvangen. dat noem ik service!

Nette en snelle service Mooie prijzen

Hartelijk dank voor je beoordeling!

Goede prijs en op tijd geleverd

Hele goede prijs voor een wallbox, leverdag gekozen en ook op die dag geleverd. Doos was beschadigd zoals vermeld in de omschrijving maar oplader werkt perfect.

Echt top!

Goede kwaliteit, snelle levering en echt mooie prijs.

Hartelijk dank voor je beoordeling!

Mijn product kwam beschadigd binnen, maar werkte wel. Mail gestuurd, binnen een dag al een bericht terug ontvangen. Rerourplaza heeft een aantal oplossingen geboden: retourneren en mijn geld terug krijgen of extra korting. Ik heb gekozen voor extra korting. Ook nu weer binnen een dag een reactie terug. De dag daarna mijn geld terug op mijn bankrekening. Super!

Telescoop ladder 3.2m bevalt goed

Snelle en correcte levering. Kwaliteit lijkt goed te zijn, maar is pas op den duur te beoordelen. Nette prijs betaald.

Klantenteservice is GEWELDIG

Ik had stoelen besteld, op de dag van levering werd ik gebeld. Er bleek iets mis te zijn gegaan, mijn pakket was bij een andere klant terecht gekomen en hun pakket zou mijn kant op komen. Of ik deze wilde weigeren, zodat het retour zou gaan. Mijn pakket zou ook retour komen en dan opnieuw verzonden worden. Zo gezegd zo gedaan, na een aantal dagen belde ik om te informeren of er al misschien duidelijkheid was wanneer ik de stoelen kon verwachten. Ik kreeg iemand van de receptie aan de telefoon en dit werd een onprettig gesprek. Als reactie hierop heb ik een mail gestuurd naar de klantenservice en kreeg binnen zeer korte tijd zo’n begripvolle en prettige reactie, waardoor de telefonische reactie eigenlijk zo ‘vergeten’ was. Ook daarna werd ik super op de hoogte gehouden over de status van mijn pakket, kreeg heel snel reactie op mijn vragen en zelfs een compensatie om het ‘leed’ een beetje te verzachten. De telefonische reactie is naar mijn idee een incident, waar mensen werken worden fouten gemaakt. En dit is door de klantenservice zo super opgelost, ik raad dit bedrijf zeker aan! Mocht je vragen hebben over een order zou ik alleen wel direct de klantenservice mailen en niet de receptie bellen. De receptie kan nml niet in t systeem van de orders dus kan je daar niet verder mee helpen weet ik nu ;-)

Hartelijk dank voor je beoordeling! Dat stellen wij enorm op prijs. Wij hebben het incident intern opgelost en nader afgehandeld. Wij maken gebruik van een receptie dienst voor de algemene klantenservice vragen. Helaas kunnen zij inderdaad niet het complete ordersysteem inzien. Indien nodig kunnen zij een terugbelverzoek aanmaken. Voor dringende vragen of spoedgevallen zijn wij inderdaad goed bereikbaar per mail. Fijn dat we het probleem naar wens hebben opgelost en wij wensen je veel plezier met je aankoop!

Super snel geleverd

Mijn ring camera werkt perfect Super

Accurate omschrijving product met de reden van inruil, snelle levering

Prima service.