Beschrijving van de site klopt met de levering

Na lang zoeken bij Retourplaza.nl een losstaand gasstel gevonden voor mijn schoonouders. Zoals omschreven op de site zo zag het product er ook uit. Van bestellen tot levering goed op de hoogte gehouden. Voor mij een zeer goede ervaring met deze site…

Duidelijke website

Duidelijke website en eenvoudig af te rekenen.

Uitstekend, snelle levering

Het idee achter Retourplaza is goed, nieuw uit de doos maar wel een keer eerder verkocht en geretourneerd. Heldere communicatie en een snelle levering

Top bedrijf

Keurig geleverd

Verkregen zoals beloofd

Produkt in staat geleverd zoals vermeld stond.

Prima product en snelle levering.

Het gekochte product was in een prima staat (alleen de doos was licht beschadigd, zoals was aangegeven) en werd verkocht voor minder dan 50% van de nieuwprijs. Levering was snel. Prima deal dus!

Goed service

Goede service nadat mijn product niet beviel netjes retour genomen

Product zoals beschreven

Goed product zoals omschreven voor een scherpe prijs

perfect

kwalitatief zeer goed en snel verzonden

Ik heb een defect artikel ontvangen

Retourplaza weigert, ondanks dat ik diverse keren gebeld heb en ook via e-mail om een retourticket verzocht heb, mij een retouretiket toe te sturen. Dit etiket is nodig om het artikel, in mijn geval een robotmaaier van Gardena, op te laten halen. Ik heb nog nooit zo'n slechte service meegemaakt. Retourplaza schaam je!!!!! Los het op!!!!

Beste Peter, dank voor je review. We vinden het jammer te lezen dat je het zo hebt ervaren. Naar ons idee hebben wij je binnen de gewenste tijd geholpen: op vrijdagmiddag werd de retour gemeld, op maandagochtend hebben wij je de retourbon gestuurd. Van weigering is geen sprake geweest, het was simpelweg weekend wanneer ons kantoor is gesloten. Hartelijke groet, Team Retourplaza

Snel geleverd en duidelijk

Doos was ook stuk zo als er vermeld stond. Vlekken reiniger netjes in plastic. Dank

Prima product voor een lage prijs

Goed voor het milieu én voor mijn portemonnee! Als naar wens geweest!

Te vrede met deze levering

In goede staat ontvangen

Niets te klagen, prima deal

Heb een Karcher bouwstofzuiger gekocht, nieuw in iets beschadigde doos. Snelle bezorging, alles goed gegaan

Snelle levering, goed product

Wat je ziet op de foto's krijg je thuis gestuurd. Doos iets beschadigd zoals op de foto was te zien maar product splinternieuw en niet beschadigd! En met een flinke korting op de nieuwprijs. Door eerdere review wel getwijfeld om hier te bestellen maar uiteindelijk toch gedaan en geen spijt van. Heb geen contact nodig gehad met de klantenservice dus daar kan ik niet over oordelen.

Goed geregeld

Very good

Fast delivery, friendly team, ready to help

Prima,

Minpunt ! de wijze van pakket bezorging was niet geheel Vlekkeloos … maar uiteindelijk mijn pakket gevonden Heeft een paar dagen geduurd.

scherpe prijzen - snelle levering

Bureaustoel besteld van een gekend merk. Als webshop retour, was de prijs heel aantrekkelijk. Levering was snel en de stoel was nieuw in de doos.

Goede prijs en snel geleverd

Duidelijke website, goede prijs en snel geleverd!

Zeer goed en netjes afgeleverd bij mij thuis

Zeer netjes en keurig geleverd

Prima product voor een goede prijs

Goede producten tegen een gunstige prijs

Het veegapparaat was nieuw. Werd snel geleverd. Geen enkel probleem.

Postbus 456

6710BL Ede