Compleet en snel geleverd

Het product is compleet én heel snel geleverd

Snel en correct geleverd zoals aangegeven

Precies zoals omschreven was de verpakking was iets beschadigd en het artikel onbeschadigd. Helemaal tevreden met mijn Thule fietsendrager easyfold x2 933

Hartelijk bedankt voor je beoordeling!

Super simpel - perfect

Nog nooit van gehoord maar kwam een goedkopere exact dezelfde autostoel voorbij dan bij andere verkopers. Even reviews van Retourplaza gecheckt en klinkt positief. Afhandeling aankoop ging gemakkelijk, snel bezorgd en keurig artikel. Nu hoop ik op meer aanlopen door de nieuwsbrief goed te bekijken!

Artikel vlot en als als nieuw tegen goede prijs geleverd!

De beschrijving van het geleverde stemde geheel over een met de aanbieding.

Prima product

2 e keer bij hun gekocht.

TOP deal

ik zocht al een tijd naar een roeimachine, en toch bij Retourplaza eentje gevonden die goed bij budget zat en levering netjes en snel geregeld was.

Snelle levering, top product!

Philips TV met beschadigde verpakking die nog als nieuw in de verpakking zat! Zeer snel geleverd en alles compleet en werkt naar behoren. Zeer tevreden voor deze prijs!

Hele snelle levering en het klopt wat ze zeggen

Prettig verrast

Karcher K4 met verpakkingschade. Eenmaal ontvangen bleek het een beter type dan in de advertentie stond. Bestellen en ontvanhen was simpel. Ik ben tevreden.

Top product, top service

Hagelnieuw product besteld en ontvangen. Snel geleverd. Tijdens transport helaas kleine beschadiging opgetreden en na melding hiervan is direct een goede regeling getroffen zodat het beschadigde onderdeel kosteloos vervangen kan worden. Kortom, goed product, goede prijs, goede service. Een aanrader!

Duidelijk omschrijving, snelle levering

Uitstekende service. Goede omschrijving op de website. Snelle levering.

Goed goed goed goed

Boven verwachting, goed product, nieuw in doos, snel geleverd.

Zocht nog een exact dezelfde monitor als ik al had, die momenteel lastig te krijgen zijn. Dus een eventueel klein krasje oid was niet echt een mega probleem. Ging om een klasse B, dus nieuw in doos, met alleen beschadiging aan de doos. En dat klopte inderdaad, inhoud van de doos was geheel nieuw. Top product voor een top prijs. Aanrader.

Hartelijk dank voor je positieve beoordeling!

Perfect product

Snelle levering, top product en een zeer gunstige prijs.

Mooie product met korting zonder beschadigingen.

+ snelle bezorging

snelle levering en top product

hele snelle levering en product is echt volledig nieuw en in doos je merkt er niks van.

Goed product snel geleverd

top!

Prima en betrouwbaar adres

Levering correct en tegen een nette prijs.

Hartelijk dank voor je positieve beoordeling!

evengoed als volledig nieuw en duidelijk goedkoper

Snel en voordelig

Snelle levering van een prima product voor een scherpe prijs

Snelle levering en zoals verwacht

Prettige ervaring in zoeken en bestellen. Levering liet niet lang op zich wachten

Een betrouwbare partij

Een snelle levering, goede prijskwaliteit van merk artikelen. Dit is mijn tweede bestelling en ik zou het andere zeker aanbevelen.

Snelle levering, goede prijs en produkt helemaal naar wens

Aangegeven kwaliteit voldoet aan de verwachting zoals aangegeven bij produkt.

Snel geleverd en prima kwaliteit doos was klein beetje gedeukt vandaar lagere prijs