Boven verwachting goed

Ik verwachtte een pakket met redelijk beschadigde verpakking (zoals het leek in de omschrijving van het artikel), maar het was boven verwachting goed ingepakt en in uitstekende staat. Geleverd volgens de tijdslijnen.

Hartelijk dank voor je review!

Alles is prima gegaan

Foto was anders dan levering

Volgens de foto op marktplaats was de kleur wit echter kreeg ik een zwarte kleur

Nogmaals dank voor je beoordeling! Fijn dat we het probleem samen alsnog met een extra korting hebben kunnen oplossen.

perfect

Mijn ervaring is werkelijk perfect de warmtepomp die ik kocht is zonder schade en functioneert zo als het moet ik ben er efg blij mee.

Een telefoon besteld die volgens de omschrijving nog als nieuw was. En dat klopte , zelfs de verpakking was nog helemaal in orde. Netjes geleverd binnen de aangegeven bezorgtijd. Prima

Hartelijk dank voor je review!

Snelle levering! Een splinternieuw product en een fantastische prijs. Wat wil een mens nog meer!?

Toppppp

Snelle levering netjes verpakt

Mooie webshop telefonisch goed bereikbaar goede informatie bij vragen.houden zich goed aan levering beloftes

Voordelig en een super klantenservice!

Heb voordelig een aankoop kunnen doen, maar de verkeerde postcode ingevuld. De klantenservice was super behulpzaam en een snelle keurige reactie.

SUPER DEAL MET RETOURPLAZA

Super snel geleverd en splinter nieuw.

Snel en betrouwbaar

Zeer aangenaam verrast met de snelheid van verzenden, kwaliteit van de gekochte waren en prijs. Hartelijk dank

Snel en netjes geleverd

Gekocht product prima in orde en snel geleverd voor een mooie prijs.

Snel bezorgd, en goede informatie

Hartelijk dank voor je beoordeling!

Op tijd verstuurd en tevreden

Snel netjes en goede prijs

Het bestelde werd keurig opnieuw verpakt bezorgd

Prijsgarantie is niets waard

Ze claimden 25% korting op de laagste internet prijs, maar als ik een identiek artikel voor een lagere prijs zie dan willen ze die niet overnemen. Op die manier kan ik ook de laatste prijs garanderen.... Geleverde artikel is wel volgens de beschrijving.

Dank voor je beoordeling! Helaas moeten wij ergens een grens trekken in welke prijzen wij wel en niet overnemen. De prijs die je ons had toegestuurd, was een (tijdelijke) kortingsprijs en daarom hebben wij deze niet overgenomen. Je kan altijd gebruik maken van het 14 dagen retourrecht indien het product niet gewenst is, de retour is daarbij kosteloos.

Zeer snelle levering

Goed verpakt

Gewoon netjes en goed.

We hadden een warmte terraslamp aangeschaft. Jammer deed de afstandbediening het niet. We hebben voor retour bedrag gekozen en elders een afstandbediening aangeschaft. Kortom helemaal tevreden met onze lamp en de oplossing.

Hartelijk dank voor je beoordeling. Fijn dat we het probleem samen op een passende wijze hebben kunnen oplossen!

Zoals beloofd bij B, een nieuw product in een B omverpakking voor een nette prijs

Alleen maar positief, De volgende dag in huis, een serieus antwoord op een schertsend bedoelde vraag, foto's zijn duidelijk en kloppen met wat ik thuis gestuurd krijg. Het product zat nog in zijn originele zakjes en plakkertjes. Samengevat een A product in een B omverpakking voor een nette prijs.

Goede product , betrouwvare website

Tevreden klant

Prima product, correcte levering

Zie boven

Duidelijke omschrijving op site en snelle levering. Product zoals omschreven.

Hartelijk dank voor je beoordeling!

Kreeg enorme korting op een nieuwe inductieplaat waarvan alleen de doos beschadigd zou zijn. Bleek alleen het verpakkingsmateriaal piepschuim te zijn wat gebroken was! Inductieplaat hagel nieuw ! Top en levering binnen een dag, zeer tevreden!

Snel en gemakkelijk

Goedkoper nieuwe spullen kopen. Alles zat nog in het folie

Helemaal Top.

Nog nooit meegemaakt! Je besteld een televisie voor een droomprijs en hebt hem de volgende dag ook gewoon in huis. Nooi meer coolbleu of media markt.

Hartelijk dank voor je review. Hopelijk mogen we je terug zien in onze webshop :).