status klopt met werkelijkheid

De omschrijving wat betreft de status klopt perfect.

Een stuk goedkoper en nog als nieuw.

Een bobike inclusief mountainbike mount besteld. Product was als nieuw. Nog in originele plastic. Alleen de doos was een beetje beschadigd. Voor een veel betere prijs gekocht dan de standaard webshops. Betrouwbare webshop. Volgende dag in huis.

Hartelijk dank voor je positieve beoordeling!

Super goed, strakke aanbieding ben er bij mee

Gekregen wat is omschreven

Duidelijke site, doos licht beschadigd zoals aangeven artikel heel en onbeschadigd ook zoals aangegeven. Ik hou de site in mijn systeem om in de toekomst wanneer ik wat zoek hier eerst te kijken.

uitstekend.

Makkelijk besteld, snel geleverd, geweldig artikel, ga zo door!

Te lange levertijd

Voor het weekend een headset besteld voor ons bedrijf. Op vrijdag aan het einde van de middag gebeld om te vragen of het ook ging lukken om deze die dag te versturen. Onvriendelijke mevrouw aan de lijn gekregen die hoorbaar geïrriteerd was vanwege deze vraag. Ze melde (zonder de order te controleren) dat als de verzendvestiging niet gemaild was dit niet het geval was. We moesten maar afwachten (beloof dan niet 1 dag bezorging....) Uiteindelijk op dinsdagavond laat een mail dat de order verwerkt ging worden. I.v.m. de vele telefoontjes was uit onderzoek gebleken dat een technische storing ervoor gezorgd had de orders van een bepaalde periode nu pas verwerkt gingen worden. Misschien was het iets geweest om op de vrijdag de order erbij te pakken en te controleren? Dan was dit probleem waarschijnlijk eerder naar voren gekomen. Gezien het onvriendelijke gedrag aan de telefoon is het voor ons duidelijk dat we niet vaker een bestelling gaan doen bij Retourplaza.

Nogmaals hartelijk bedankt voor je beoordeling! Dat stellen wij op prijs. We zouden graag het probleem samen alsnog willen oplossen, helaas hebben wij tot op heden geen reactie mogen ontvangen op onze pogingen om je te bereiken. Uit onze gegevens blijkt dat deze bestelling geplaatst is op maandag 18 oktober. Wij hadden toen inderdaad te maken met een technische storing waardoor orders vertragingen opliepen. Hierover is een informatie mail gestuurd waarop wij geen reactie hebben mogen ontvangen. Volgens de Track & Trace code is deze bestelling op woensdag 20 oktober bezorgd. Nogmaals onze excuses voor deze dag vertraging. Zou je ons willen aangeven welk telefoonnummer je hebt gebeld? Wij hebben teruggezocht in onze systemen maar daar vinden wij geen telefonisch contact van vrijdag 15 oktober. Wij zouden graag je feedback over je telefonische ervaring intern willen bespreken maar kunnen hier helaas niets over vinden. Wij zien graag je reactie op onze mails tegemoet zodat we samen alsnog tot een passende oplossing kunnen komen.

Alles was goed

De bestelling ging makkelijk. De bezorger was er snel. Mijn opmerking was gelezen en toegepast (later bezorgen).

Snelle en goede service

Snelle en goede service

Prima aanschaf

Enkel een lichte beschadiging aan de doos. Apparaat geheel nieuw.

prima ervaring!

Product (optigrill elite) zoals omschreven, hergebruik is goed voor milieu en goedkoper, vlotte afhandeling

Positieve ervaring met Retourplaza

Het product dat ik zocht was overal uitverkocht, behalve bij Retourplaza. Het product was nieuw in doos, alleen de doos "iets" beschadigd, zoals aangeven bij de omschrijving. Ik ben blij dat ik het product besteld hebt, en dat met korting!

Product precies zoals beschreven

Product zoals op de website omschreven

Prima apparatuur met goede korting

Voor de tweede keer wat besteld en wederom tevreden. Mooie korting vanwege verpakkingsschade.

Vertraging, product goed

Door een storing in 't systeem had mijn pakket vertraging. Product was goed verpakt.

Product was netjes!

Kwaliteit voor een koopje

Mijn bestelling was van hoge kwaliteit voor een leuke prijs en super snel geleverd. Ook werd ik op de hoogte gehouden wanneer het pakket precies zou worden bezorgd.

In het artikel wat we hadden gekocht ontbrak een onderdeel heel netjes en vriendelijk afgehandeld zal en ga zeker daar nog eens bestellen zeer tevreden

Hartelijk bedankt voor je positieve beoordeling. Fijn om te horen dat we het probleem samen naar wens hebben kunnen oplossen :).

Topservice en betrouwbaar

Goed geholpen nadat ik een iets ander product geleverd kreeg.

Kon bezorgd worden op de door mij uitgekozen dag. Prachtige buggy voor veel minder geld. Onbeschadigd. Alleen de doos. Aanrader!

Goede kwaliteit, nette prijs, snelle levering.

Ze komen na wat beloofd wordt. Prima uitgangspunt om deze waardevolle producten met minimale tekorten niet verloren te laten gaan. Helemaal oké indien het slechts beschadigde verpakkingen betreft. Gepresenteerde foto's (meeste van hoge kwaliteit) geven een goede indruk van wat er verwacht mag worden bij aankoop.

Super netjes

Met 2dagen inductiekookplaat in huis, alleen verpakkingschade geen krasje er op!

Helemaal top

Ik bestel regelmatig en ik ben altijd heel tevreden. Duurzaam en goedkoop, perfecte combi

Gewoon goed!

Gewoon goed!