Geweldige service

Snelle levering en prima prijs

Topservice

Directe levering. Zeer snel en professioneel

Snelle adequate afhandeling

Na eenvoudig een bestelling geplaatst te hebben en de betaling te hebben uitgevoerd, ontving ik snel een Track&Trace code. In tegenstelling tot mijn ervaring met PostNL werd mijn bestelling van Retourplaza keurig op tijd bezorgd.

Hartelijk dank voor je beoordeling!

Snelle levering en goede service!

Lamp gekocht en was de volgende dag in huis. Zoals aangegeven was alleen de doos een beetje beschadigd, de lamp zelf was nog helemaal in orde. Heel blij mee!

Geweldige service op alle fronten

Zeer snelle en nette levering net als de prijs.

Aankoop ging net zo vlot als de levering

De aankoop ging heel gemakkelijk,net zoals de levering binnen één aantal dagen,keurig op tijd en daar heb ik meer dan honderd euro mee bespaard!

perfect

Uitstekend product, goede prijs, stipte levering

l Mijn gekocht artikel was in orde

Goede prijs, snel geleverd!

Metabo machine voor keurige t.g.v. beschadigde verpakking.

Hartelijk dank voor je review!

Alles goed geregeld! Erg tevreden

Snelle levering en precies zoals ik besteld heb!

Snelle levering en zoals gezegd in nieuwstraat.

Gezocht product gevonden bij Retourplaza.

De hondenkar voor achter de fiets gevonden bij Retouplaza. En exact degene waar we naar op zoek waren. Gewoon nieuw en onbeschadigd. Retourplaza staat nu bij onze favorieten. Met vriendelijke groet, Martien

Hartelijk dank voor je beoordeling! Hopelijk mogen we je terug zien in onze webshop :).

Product en verpakking als nieuw!!

Electrische grasmaaier Powerplus gekocht. Nieuw met flinke korting. Uitstekende resultaten!!

Gemakkelijk bestellen, snel in huis en bij problemen uitstekende oplossing.

Zoals omschreven

Top! product zoals omschreven

Hartelijk dank voor je beoordeling!

Keurig verpakt en volgende dag geleverd

Top, gewoon nieuw

Fantastische deal en snelle levering

Pannenset van Hexclad voor een mooie prijs en snelle levering kunnen scoren!

We hadden een salontafel gekocht. Werd de vlg dag al keurig bezorgd. Omschrijving produkt klopte helemaal.

Zeer klantvriendelijk, miste accu's en oplader ze dachten dat het in doos zat. Kon het terug sturen en geld terug of Kon het zelf online ergens bestellen, kon de factuur sturen en werd gelijk betaald, snel regeld gelijk goede oplossingen, en netjes te woord gestaan.

Hartelijk dank voor je review. Fijn om te horen dat onze oplossing naar wens is ervaren.

Gewoon top

Product precies zoals omschreven, alleen de verpakking was beschadigd zoals op de site was omschreven. Zeer tevreden.

netjes

snel geleverd binnen 1 dag en netjes in gepakt

Top top top

Ik was op zoek naar een koffie machine en zag op de site een sage barista touch met schade aan de buiten doos . 1 dag later al binnen en het was gewoon een originele koffie machine super het scheelt even 400 euro met een andere winkel

Vriendelijk geholpen aan de telefoon en het retour sturen was ook makkelijk en ik had snel mijn geld weer terug op mijn rekening.

Werkelijk fantastisch

Zeer snel, vriendelijk en voor mij correct opgelost.