Werkelijk fantastisch

Zeer snel, vriendelijk en voor mij correct opgelost.

Snelle levering en prima product

Duidelijke website goede omschrijving product, prima prijs en snelle levering

Voldoet aan alle verwachtingen

Mijn bestelling op maandag geplaatst en dinsdag om 13.30 werd de bestelling al geleverd. Perfect

Bestelling voor afzuigkap geplaatst. Levering zoals verwacht vanuit categorie B. Echter achteraf bleek het categorie C te zijn. Klantenservice direct gereageerd en een passende korting er bovenop gegeven. De snelheid waarmee er gereageerd werd, vond ik erg prettig. Zou hier de volgende keer zeker weer bestellen.

Hartelijk dank voor je review. Fijn dat we het probleem samen naar wens hebben kunnen oplossen. Hopelijk mogen we je terug zien in onze webshop :).

Wauw

Prachtige tas keurig geleverd

Excellent

Excellent

Printer besteld en alleen kleine beschadiging aan doos wat ik wist, product nieuw en verder geen beschadigingen. Dus stukje voordeliger en goede service!

Snel en niet duur

Grasmaaier besteld, dag erna geleverd. Supersnel en goed op de hoogte gehouden.

Hartelijk dank voor je beoordeling!

Goed product geleverd

Product was als omschreven met alleen een beschadigde doos. Snel geleverd voor een scherpe prijs!

Mooi product. Bezorging duurt langer dan aangegeven

Mooie prijs. Goed product. Bezorging duurde langer dan toegezegd.

Hartelijk dank voor je beoordeling! Onze excuses voor de langere levertijd. Alle bestellingen voor 23:00 worden dezelfde dag verzendklaar gemaakt. Daarna zijn wij afhankelijk van PostNL voor de levering. Onze excuses dat dit langer in beslag heeft genomen dan gewenst!

Prima prijs brand new article

Een beetje afwachtend want wat is dat voor een site, maar na de referentie gelezen te hebben kreeg ik wel vertrouwen. Maar niets als lof prima article en super prijs

Hartelijk dank voor je beoordeling, hopelijk mogen we je terugzien in onze webshop :).

Een voetmasage apparaat gezocht en ineens zien we die bij Retourplaza verschijnen voor een scherpe prijs,werk nog steeds zeer goed.Snel verzonden wij zjn zeer,zeer tevreden! ZEKER EN VAST AANRADER

Goede ervaring met retour plaza levert op tijd en product in perfecte staat zo als het beschreven staat ,zeer tevreden.

Goede deals en evenzo prijzen

Een torenventilator gezocht en ineens zien we die bij Retourplaza verschijnen voor een scherpe prijs. Dat was snel geregeld.

Probleem goed opgelost

Het geleverde onderstel voor mijn afkortzaag was niet compleet. Het onderdeel heb ik na een snel overleg zelf aangeschaft en is door Retourplaza.nl vergoedt. Alles binnen 24 uur geregeld. Zeer tevreden over de afhandeling.

Hartelijk dank voor je beoordeling. Fijn dat we het probleem samen naar wens hebben kunnen oplossen!

Perfect produkt, prima afhandeling

De compostbak is zoals verwacht okay en de afhandeling en bezorging zijn uitstekend verlopen. Ik ben een erg tevreden klant

Goed product voor een mooie prijs

Product was volledig in orde en netjes en snel verzonden

Geleverd wat beloofd is

Nvt

Snel & goed

Heteluchtoven zeer voordelig gekocht bij Retourplaza! Snelle verzending en een prima product. Ook de prijs was zeer acceptabel. Kortom prima deal.

Goede aankoop en snelle levering!

Aankoop volgens afspraak, netjes en snel geleverd tegen een goede prijs.

Hartelijk dank voor je beoordeling!

Heel fijn! Producten exact als foto's en snelle levering

Fijn, uiteindelijk veel centjes bespaard en tevreden met de snelle levering.

Goed geholpen na problemen met PostNL

Combi Magnetron besteld, Apparaat stond defect in de bus van de pakketbezorger, niet geaccepteerd uiteraard maar nog steeds geen cent terug. We zijn 2 week verder. Was een fout van PostNL RetourPlaza heeft dit binnen een dag voor mij opgelost en geld terug gestort ! Chapeu !!!!

Nogmaals hartelijk dank voor je beoordeling. Zoals aangegeven hebben wij hiervan helaas geen directe melding vanuit PostNL over ontvangen. Fijn dat je ons hiervan op de hoogte hebt gesteld! Naar aanleiding hiervan zijn wij uiteraard direct over gegaan tot terugbetaling. Hier hoef jij als klant niet de dupe van te zijn. Hopelijk hebben wij het probleem daarmee naar tevredenheid op kunnen lossen.

snelle zending

Probleem snel op gelost

Snel verzending

Opblaasbare boot nog niet geprobeerd. Maar prijs was ideaal van eind van seizoen

Goed werkend product

De AEG IKB64411fb werkt prettig. Van gas over naar inductie werkt heel snel. Helaas van de verpakking, ingeklemd tussen 2 stukken piepschuim en een kartonnen flap, waarvan de tape los was, de kookplaat is gelukkig schadevrij aangekomen.

Hartelijk dank voor je beoordeling! Goed om te horen dat de kookplaat prettig werkt! Wij zullen je feedback over de verpakking intern meenemen, dank hiervoor.

Postbus 456 6710BL Ede

857820011