snelle zending

Probleem snel op gelost

Snel verzending

Opblaasbare boot nog niet geprobeerd. Maar prijs was ideaal van eind van seizoen

Goed werkend product

De AEG IKB64411fb werkt prettig. Van gas over naar inductie werkt heel snel. Helaas van de verpakking, ingeklemd tussen 2 stukken piepschuim en een kartonnen flap, waarvan de tape los was, de kookplaat is gelukkig schadevrij aangekomen.

Hartelijk dank voor je beoordeling! Goed om te horen dat de kookplaat prettig werkt! Wij zullen je feedback over de verpakking intern meenemen, dank hiervoor.

Heel blij om nieuw toestel met korting te hebben

Kende de site niet, maar prima om zo nieuwe toestellen te kopen

Snelle levering. Inhoud lijkt op eerste blik compleet en onbeschadigd. (moet nog monteren) Alleen de doos heel licht beschadigd door verwijderd plakband

Helemaal tevreden!

Top en snelle service!

Leveren wat ze beloven.

Is eerste keer dat ik iets bestel. Product voldoet aan de verwachtingen en wordt snel geleverd.

Snelle levering.

Inventum GF800HLD - Dubbele airfryer - in perfecte staat met vele mogelijkheden. Het toestel is nog niet in gebruik maar na raadpleging van consumentenmagazine 'Test Aankoop' werd dit merk als 'beste koop' vermeld. Ben zeer blij met deze aankoop !

precies wat ik zocht

Nieuw voor een tweedehandsprijs en nog gratis verzonden ook!

Prima product gekocht,

Meedenkende mensen!!

Ik had een Amerikaanse Ipad gekocht en was bang dat de oplader dus ook Amerikaans zou zijn. Men bood aan een evt Europese oplader te willen vergoeden. Topreactie!!

Hartelijk dank voor je review. Fijn om te horen dat onze service naar wens is ervaren!

Product zoals omschreven

gekregen wat ze aanboden

Snel besteld, snel en goed geleverd zoals omschreven

Hartelijk dank voor je review!

Nieuwe machine ontvangen alleen de doos had een zeer kleine beschadiging. Maar de doos gooi je toch weg.

Precies zoals verwacht

Gewoon zoals een webshop maar dan met niet-nieuwe producten/dozen. Zoals op de website al stond was de verpakking al een keer open geweest en weer opnieuw dichtgemaakt. Het product erin was vlekkeloos.

Voor herhaling vatbaar

Deze eerste kennismaking met Retourplaza was zeer positief: aanbod van een koopje (een nieuw product aan sterk verlaagde prijs) en snelle levering.

Geweldig! Betrouwbaar

Ik koop regelmatig artikelen bij retourplaza, het werkt allemaal prima.. je moet alleen goed op de prijzen letten en uiteraard vergelijken met andere websites. Ik geef ze 5 sterren!

Super snel

Supersnel geleverd in prima staat niets op.aan te merken

Alles prima echter was het prijs verschil minimaal.

Ik heb gekregen zoals ik het verwachte en de verzending was ook snel. Met vragen voor de aankoop werd ik snel geholpen. Dus geen reden om te klagen. Echter scheelde de prijs maar enkele euro's op een "nieuwe" uit de winkel, dat viel me een beetje tegen.

Hartelijk dank voor je beoordeling! Helaas zijn wij afhankelijk van de (vaste) laagste internetprijs. Daarover bieden wij nog een extra korting. Het kan uiteraard soms het geval zijn dat de prijs in de winkel iets lager ligt dan de actuele internetprijzen. Desondanks wens ik je veel plezier met je aankoop!

Snelle levering en de doos was geseald.

Snelle verzending en alles in orde

Er zou een verpakkingsschade zijn, waardoor het artikel lager geprijsd was. Ik heb zelfs aan de verpakking niets kunnen bemerken van een schade. Wat mij betreft gewoon 100% in orde. Het werd dezelfde dag nog verstuurd en ik had het product de volgende dag al in huis!

Hartelijk dank voor je positieve beoordeling!

Makkelijk en snel

Leuke behuizing voor de computer gevonden voor een heel leuke prijs. Doos was beschadigd maar de kast helemaal als nieuw. Volgende middag al in huis.

Goede communicatie en snelle levering

Prima bedrijf, duidelijke site, leuke aanbiedingen van nieuwe artikelen waar niks mis mee is. Verzending gaat altijd vlot.

Keurig zoals afgesproken

Voldeed aan de verwachting en lekker snel geleverd

Product voldoet aan mijn verwachting

Nvt

Postbus 456