Dit was mijn eerste bestelling, maar zeker niet de laatste.

duidelijk en goed overzicht van de producten, snelle levering, goed verpakt,

Goed advies en snel uitgevoerd

Ik was op zoek naar een hakmolen voor een wat oudere handmixer. Via de chat werd snel gereageerd en na bestelling werd hij snel geleverd.

Snelle levering en accurate afhandeling bij retourzending.

prima, snel, correct, zeer betrouwbaar, maken hun beloftes waar !!!

Zeer tevreden, heldere web-side ik had mij artikel snel gevonden mede dankzij de goede begeleiding op de site. Voor een volgende bestelling zal ik ook zeker uw site weer gaan raadplegen. Ga zo door, u heeft bewezen een goede en betrouwbare leverancier te zijn. daar kunnen vele nog een voorbeeld aan nemen.

Geweldig en super snel

Ik bestelde om 21uur het onderdeel en morgens om 9 uur was het er al super snel en gemakkelijk besteld

Perfect volgens toezegging

Zowel de bestelling als de vestiging hiervan kwamen supersnel. Ook dat de betalingsbevestiging met track en trace volgde snel. Ik heb wel een opmerking over de verpakking deze was veel te groot het onderdeel had perfect in een envelop gepast en met de normale post verstuurd kunnen worden

Vlotte en correcte levering

Duidelijke site en snelle levering

Makkelijk bestellen, snel geleverd

Hele goede en snelle service

Super goed geregeld Snel geleverd

Eindelijk weer warm eten uit de magnetron

De warmte word goed verdeeld over t te verwarmen gerecht.

Snelle levering.

UItgebreid aanbod en snelle levering.

Snelle en met zorg verpakte levering.

Zoals hier boven beschreven!

Snel geleverd en duidelijke omschrijving op de site.goed verlopen deze aankoop👍

Hele fijne ervaring, was de eerste keer dat ik deze website bezocht

Snel besteld en snel geleverd

Makkelijk onderdelen op de website te vinden. Snel in huis.

It is so simple to Fix your stuff with Parts

Wist niet precies wat ik moest bestellen, mailtje deed wonderen. Kreeg een antwoordje met een link naar het juist product. Netjes thuis afgeleverd. !!!

Erg duidelijk en snel.

Op de site staat een goede omschrijving van de producten en goede foto's. Ook de levering was ontzettend snel!

postnl mooi op tijd het was goed

Ook onderdelen van oudere oven makkelijk verkrijgbaar. Ze werden heel snel geleverd.

beter dan bosch

Produkt OK

Bezorging via DHL ging even fout, maar helemaal goed hersteld!

Netjes gedaan, volgende dag in huis. Perfect.

Vooral zo doorgaan.

Het juiste artikel de volgende dag al in huis

Onze wasdroger was kapot, V-snaar gebroken, in een druk gezin een kleine drama. Wat te doen? Na ff googelen kwam ik op de website van fixPart. Op simpele wijze het juiste artikel gevonden, besteld en betaald. Direct een bevestigingmail van FixPart in de mailbox met info over de levering. Inderdaad de volgende dag werd de snaar thuis door PostNL afgeleverd en is onze droger voor slechts €16,50 weer gemaakt!

Besteld en de volgende dag geleverd

Duidelijke bestelprocedure, snel geleverd... TOP!!!

Duidelijke site. Snel geleverd.

Het is snel geleverd. De keuze tussen een originele onderdeel of imitaties is duidelijk en je kan het zelf bepalen. Ik ben dik tevreden.

goed en snel

goed verlopen