Super , vlot geregeld

Onderdeel snel te vinden op internet, snel besteld en supersnel bezorgd. De was kon de volgende dag weer de droger in. Top

Product is gemakkelijk te bestellen via internet en wordt keurig afgeleverd.

Ben heel blij deze site gevonden te hebben.!!

Goed advies en zeer snelle afhandeling Perfect!

Duidelijke website, vond het artikel snel met snelle afhandeling.

Met track en trace.

Bestand, betaald en goed afgeleverd.

super

onderdeel aangevraagd met foto, zelfde dag antwoord inclusief compleet ingevuld betelformulier, kan niet beter

Toch snel geleverd

Ondanks een levertijd van 3-4 weken werd het product toch na een week al geleverd! Bij andere winkels is dit wel eens andersom geweest. Overigens was dit één van de weinige winkels die het onderdeel überhaupt aanboden.

Groot assortiment, niet geleverd wat ik had besteld.

Bestelling gedaan aan de van de omschrijving en foto, toch een ander product geleverd. Heb het onderdeel toch bruikbaar kunnen maken.

Beste P, Vervelend om te horen. Zou je ons naar klantenservice@fixpart.nl het typenummer van je apparaat kunnen sturen? Dan kan ik uitzoeken wat er mis is gegaan. Fijn om te horen dat je het onderdeel toch bruikbaar hebt kunnen maken. Ik hoor graag van je. David, FixPart klantenservice

Goed product

Zoals beschreven goed product

Geweldig duidelijke tekeningen voor de keuze en snelle levering

Ben erg tevreden over snel antwoord op mijn vraag, de duidelijke tekeningen die ik kreeg om het product uit te zoeken. De levering was erg snel. Het product exact goed. Geweldig.

Onderdeel van een oude vriezer nog op voorraad en snel geleverd..

Ik heb een goede ervaring.

Ik ben tevreden met de aankoop en de levering.

Makkelijk en effectief

Overzichtelijk en snel en goed

Fijn personeel, niets is teveel

Top geholpen, fijn personeel die alles doen om je tevreden de deur uit te laten gaan!

snel, gemakkelijk en eenvoudig

goede service en makkelijk en overzichtelijk.

Snelle levering en juiste product onderdeel.

Beloofd wat ze zeggen op site.

Ik was verhuisd en wilde graag nieuwe roosters en platen voor in de oven. Deze waren goed te vinden bij FixPart en werden snel geleverd. Ik ben er erg blij mee!

Fantastische service

Ik had een onderdeel nodig dat niet op de site stond. Maar door de vakkundige snelle hulp had ik het wel binnen een dag in huis!

Snelle levering ben zeer tevreden.

Snel ,vakkundig ,concurrerende prijs ,

Snel vakkundig concurrerende prijs

Goede ervaring, klantvriendelijk.

Positieve ervaring en accuraat geholp.en

snelle levering en correcte afhandeling na terugsturen onderdeel.

Snelle service en goede kwaiteit

De wasmachinepomp die ik nodig had werd de volgende dag al geleverd, waardoor wij slechts heel kort zonder wasmachine hoefden te leven. De pomp paste perfect in de wasmachine. Deze draait nu weer als een zonnetje.

Prettige online winkel