ROTSLECHT GEEN SERVICE

VERKEERD ONDERDEEL NA 10 mails van elke keer iemand anders nog geen oplossing

Beste Patricia, Jammer om te lezen dat je zo ontevreden bent over onze service. Ik heb via de mail nogmaals contact met je opgenomen, hopelijk kunnen alsnog tot een passende oplossing komen. David, FixPart klantenservice

Prima onderdeel en snel geleverd

Schokbreker voor mijn miele besteld bij fixpart. De schokbrekers waren hier het goedkoopst en de onderdelen worden snel geleverd. Top

Ruime keuze uit producten.

De juiste pomp snel op de site kunnen vinden. Veel keuze. De levering duurde te lang, maar dat lag aan Post.nl.

Goede duidelijke site en daardoor snel de benodigde onderdelen te vinden.

Prima service en snelheid. Zoekfunctie goed te gebruiken om het juiste onderdeel te vinden.

Goede onderdelen.

Alles wordt netjes en snel geleverd!

Dramatische levering & GEEN klantenaervice

Donderdagavond besteld. Op voorraad en pas dinsdag in huis. Geen reactie op vraag aan klantenservice. Nooit meer

Beste Thijs, Vervelend om te horen dat je jouw bestelling zo laat hebt ontvangen. Wij hebben het pakket wel op tijd verzonden, maar ik zie in de track&trace dat er iets mis is gegaan bij PostNL waardoor levering was vertraagd. Hierover hebben we ook contact met je opgenomen via de mail. In ieder geval mijn excuses voor het ongemak. David, FixPart klantenservice

Goed product,snel geleverd

Snel mijn onderdeel gevonden op de website, via typenummer van het apparaat, levering vond de volgende dag al plaats, blij mee..

Snel bezorg en het goede producten

Goed maar er zijn verbeterpunten

Mijn bestelling was lastig te vinden op de website, de laden staan niet collectief genoteerd. Levertijd van bíjna 3 weken is bijzonder lang. Prijs kwaliteit kan verbeteren. Verder tevreden met mijn nieuwe lade.

Snelle en correcte levering

Goede service, goed verpakt en snel in huis!

Goede service!

Super geregeld

Heel snel ontvangen, goed verpakt

Prima in orde Een tevreden klant

Na wat gezoek bij Fixpart terecht gekomen, in 1 x gelijk gevonden wat ik zocht, besteld en volgende in huis en kon de was weer draaien.

Snelle levering goed contact.

Ze hebben mij geholpen met het typenummer Van de wasmachine. Deze kwam namelijk niet voor op de website. Ze hebben toen aangegeven welk onderdeel passend zou zijn. En inderdaad het onderdeel paste op de machine. Top!

snelle levering van juiste artikel

snelle levering van juiste artikel

Snelle service, maar geen antwoord op mijn vraag.

Contact opgenomen met klantenservice over een Hettich scharnierenset voor een Siemens koel-/vriescombinatie. Dit artikel staat tweemaal op de website. Eenmaal voor € 37,99 en eenmaal voor iets meer dan € 53,=. In beide gevallen staat er hetzelfde artikelnummer bij, hetzelfde merk en tevens "origineel product". Het zijn precies dezelfde sets, maar men kon mij niet vertellen waarom de ene set duurder is dan de andere. "Ik moest dat maar zelf bij de frabrikant navragen," zo gaf men mij per e-mail aan. Ik heb uiteindelijk de goedkoopste besteld en ben daar zeer tevreden over.

levering super snel

het deurrubber is van goede kwaliteit. Helaas was dit niet het grootste probleem van het niet werken van mijn machine.

Heb er weinig over te zegen is goed geregeld en snel

Top werk en het onderdeel is prima we kunnne weer wassen

Snel en goed geleverd

Zoals verwacht snel en goed geleverd.

Hele goede ervaring.

Duidelijke en overzichtelijke site. Artikelen zijn makkelijk te vinden. De levering was ook super snel. De andere dag was het onderdeel binnen. Een aanrader!

Geweldige service.

door het zoeken van de oplossing voor mijn vraag en het leveren van het product, gewoon geweldig. Nogmaals bedankt .

Prima leverancier

Per abuis heb ik een verkeerd onderdeel besteld. Heb dat ook meteen teruggestuurd en binnen twee dagen was het geld weer op mijn rekening gestort. Prima service!

te hoge verzendkosten, goede service en materialen

Jammer dat een onderdeel van ongeveer € 5 per track en trace voor € 6,95 verzonden moest worden. Maar snel en goed ontvangen en het werkt, dus erg blij mee.