Uitstekende informatie en snellende levering

Helemaal top.

Goede site, snelle levering. Erg blij mee.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Levering was snel en het artikel dat niet paste kon snel retour en te veel betaalde geld was snel ye

Snelle levering makkelijk retourverzenden en geld ook snel terug. TOPPIE

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede website met makkelijke bestelprocedure

Had voor mijn koelkast diverse nieuwe onderdelen nodig, die erg gemakkelijk te bestellen waren op de site. In tegenstelling tot een andere website, heb ik bij FixPart wel direct de juiste onderdelen ontvangen. Kortom, top bedrijf!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Prima uitstekend en snel geleverd.

Het onderdeel, een accu voor mijn soundbar Fidelo van Philips, nergens te verkrijgen. Zelfs Philips kon mij dat niet leveren. Een zoektocht op internet leverde een foto op op een poolsewebsite. Daar was het niet meer te leveren. Een mailtje naar fixeert had wel resultaat. Zij hebben het juiste accupak kunnen leveren. Prima. Ik ben er zeer blij van geworden.

zeer snelle levering

binnen 24 uur in huis super

Goede service & snelle levering

Onderdeel van de wasmachine nodig, snel gevonden en fixparts bood zelfs een goedkopere versie aan. Deze besteld en was snel in huis. Past perfect en werkt zoals het hoort. 10/10 would buy again.

Sneller reactie

Sneller verzoenden.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Overzichtelijke site met ruim aanbod en snelle levering

Ik zocht een opzetstuk voor mijn tondeuse, die al wat ouder is. Op de site van Philips kon ik er al niet meer aan komen. Hier was hij gelukkig nog gewoon op voorraad. Je kunt overzichtelijk op artikelgroep dan wel artikelnummer zoeken. De bestelling was snel gemaakt en een bevestiging kreeg ik ook direct via de mail. Binnen 24 uur kreeg ik een mail van verzending (met track&trace) en had het poststuk dan ook snel in huis. Kortom, zeker een aanrader!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Alleen de verzendkosten vind ik te hoog

Goed en snel

Bijzonder goed

Na de bestelling per e-mail kwam de volgende dag om 9.00 uur het bestelde onderdeel voor onze Bosch wasmachine zodat ik binnen een dag het euvel kon verhelpen. Met vriendelijke dank voor deze snelle service Met vriendelijke groet, Chris de Vos

Zeer snelle service!

Het onderdeel was snel besteld en verzonden, prima service!

Goed geholpen

Jammer als je iets retour stuurt dat je verzendkosten moet betalen Onderdelen zijn te duur

• Zou u ons aanbevelen? Nee

goede keus, prima service

uitstekende keuze, snelle levering

Correct

Snel, vriendelijk & proffesioneel

Zeer goed, hopelijk past de slang

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Prima service. Goed geholpen.

Zelf verkeerd artikel besteld, maar snelle service met hulp voor juiste artikel en snelle afhandeling van teruggestuurde artikel.

Snel, goed, no nonsense

Product was beetje moeilijk te vinden, maar toen het eenmaal ging toen liep alles zoals verwacht. Snel en efficient.

Keurig binnen 24 uur geleverd en netjes verpakt

Makkelijk te bestellen op de website.

Goed en snel.

Snelle levering, goede prijs en makkelijk het juiste onderdeel kunnen vinden op de site.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede en snelle service ze doen wat ze beloven.

Ik zocht een onderdeel voor onze stofzuiger die ik per ongeluk had weggegooid. Na lang zoeken kwam ik op de website van FixPart en daar vond ik het bewuste artikel. Besteld en de volgende dag was het in huis.

Snel en eenvoudig

Eenvoudig te bestellen en een snelle levering. Niets op aan te merken.

Goede service.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Precies wat ik nodig heb

Over FixPart

Filter op Taal