Jammer

Erg jammer dat ik een bestelling voor een onderdeel heb geplaatst (en betaald) die de volgende dag geleverd zou worden, maar nog niets heb ontvangen. Op mijn mailtjes wordt niet gereageerd behalve een automatische ontvangstbevestiging. Ik begrijp dat bestellingen vertraging kunnen oplopen, maar laat even iets weten. Zeker als je ook al geen telefoonnummer hebt waarmee ik contact op kan nemen.

Beste Yvonne, Vervelend om te horen dat je jouw product nog niet hebt ontvangen. I.v.m. drukte duurt reactie van onze klantenservice momenteel helaas wat langer dan je van ons mag verwachten. Ik ga voor je uitzoeken waarom het product nog niet is verzonden en zal snel met een oplossing komen. Mijn excuses voor het ongemak. David, FixPart klantenservice

Slecht bereikbaar

Hallo, Produkt besteld, bericht gekregen "is aan transporteur meegegeven" 3 dagen later staat bij post.nl nog steeds "pakket nog niet ontvangen" Er gaat duidelijk iets niet goed, dus bellen, antwoordapparaat, "wij zijn niet bereikbaar" ??? Dan contactformulier, ook nog geen reactie. Je vraagt je af of je wel met een zichzelfrespecterend en controlerend bedrijf van doen hebt. Dat met de huidige weersomstandigheden de bezorging langer kan duren, ok, maar als het daar niet aankomt, moet toch iemand controleren, en als je dat als klant doet, kun je dus niks. Ben benieuwd of het nog ooit aankomt. Deze manier van werken verdient in ieder geval niet de schoonheidsprijs.

Beste Ben, Vervelend om te horen. I.v.m. drukte duurt reactie van onze klantenservice momenteel helaas wat langer dan je mogelijk van ons gewend bent. Er lijkt iets mis te zijn gegaan bij PostNL, wij hebben daarom contact met hun opgenomen. Wij hopen snel met een oplossing te komen. Mijn excuses voor het langere wachten, maar hopende op je begrip. David, FixPart klantenservice

Ik zou het niet doen

Feit dat ik weer ver­zendkosten moet beta­len om een product retour te sturen, heeft mij doen besluiten om het onde­rdeel weg te gooien en NOOIT meer iets bij Fixpart te kopen. Jammer dat jullie dit zo aanpakken.

Beste Ronald, Vervelend om te horen dat je niet tevreden bent over onze service. Bij retournering krijg je gewoon de verzendkosten voor heenzending terugbetaald. Wij zien je retour graag eventueel alsnog tegemoet. David, FixPart klantenservice

Zeer slecht

Heb er iets besteld maar nooit aangekomen dan krijg je te horen dat er een handtekening die niet van mij was dan krijg je te horen dat de chauffeur het in de bus had gestoken dat komt ongeloofwaardig over en je kan ze enkel berijken via mail

Beste Paul, Vervelend om te horen dat je jouw pakket niet hebt ontvangen. Mijn collega Michele heeft contact met je opgenomen voor een oplossing. David, FixPart klantenservice

ROTSLECHT GEEN SERVICE

VERKEERD ONDERDEEL NA 10 mails van elke keer iemand anders nog geen oplossing

Beste Patricia, Jammer om te lezen dat je zo ontevreden bent over onze service. Ik heb via de mail nogmaals contact met je opgenomen, hopelijk kunnen alsnog tot een passende oplossing komen. David, FixPart klantenservice

Prima onderdeel en snel geleverd

Schokbreker voor mijn miele besteld bij fixpart. De schokbrekers waren hier het goedkoopst en de onderdelen worden snel geleverd. Top

Ruime keuze uit producten.

De juiste pomp snel op de site kunnen vinden. Veel keuze. De levering duurde te lang, maar dat lag aan Post.nl.

Goede duidelijke site en daardoor snel de benodigde onderdelen te vinden.

Prima service en snelheid. Zoekfunctie goed te gebruiken om het juiste onderdeel te vinden.

Goede onderdelen.

Alles wordt netjes en snel geleverd!

Dramatische levering & GEEN klantenaervice

Donderdagavond besteld. Op voorraad en pas dinsdag in huis. Geen reactie op vraag aan klantenservice. Nooit meer

Beste Thijs, Vervelend om te horen dat je jouw bestelling zo laat hebt ontvangen. Wij hebben het pakket wel op tijd verzonden, maar ik zie in de track&trace dat er iets mis is gegaan bij PostNL waardoor levering was vertraagd. Hierover hebben we ook contact met je opgenomen via de mail. In ieder geval mijn excuses voor het ongemak. David, FixPart klantenservice

Goed product,snel geleverd

Snel mijn onderdeel gevonden op de website, via typenummer van het apparaat, levering vond de volgende dag al plaats, blij mee..

Snel bezorg en het goede producten

Goed maar er zijn verbeterpunten

Mijn bestelling was lastig te vinden op de website, de laden staan niet collectief genoteerd. Levertijd van bíjna 3 weken is bijzonder lang. Prijs kwaliteit kan verbeteren. Verder tevreden met mijn nieuwe lade.

Snelle en correcte levering

Goede service, goed verpakt en snel in huis!

Goede service!

Super geregeld

Heel snel ontvangen, goed verpakt

Prima in orde Een tevreden klant

Na wat gezoek bij Fixpart terecht gekomen, in 1 x gelijk gevonden wat ik zocht, besteld en volgende in huis en kon de was weer draaien.

Snelle levering goed contact.

Ze hebben mij geholpen met het typenummer Van de wasmachine. Deze kwam namelijk niet voor op de website. Ze hebben toen aangegeven welk onderdeel passend zou zijn. En inderdaad het onderdeel paste op de machine. Top!

snelle levering van juiste artikel

snelle levering van juiste artikel

Snelle service, maar geen antwoord op mijn vraag.

Contact opgenomen met klantenservice over een Hettich scharnierenset voor een Siemens koel-/vriescombinatie. Dit artikel staat tweemaal op de website. Eenmaal voor € 37,99 en eenmaal voor iets meer dan € 53,=. In beide gevallen staat er hetzelfde artikelnummer bij, hetzelfde merk en tevens "origineel product". Het zijn precies dezelfde sets, maar men kon mij niet vertellen waarom de ene set duurder is dan de andere. "Ik moest dat maar zelf bij de frabrikant navragen," zo gaf men mij per e-mail aan. Ik heb uiteindelijk de goedkoopste besteld en ben daar zeer tevreden over.

levering super snel

het deurrubber is van goede kwaliteit. Helaas was dit niet het grootste probleem van het niet werken van mijn machine.

Heb er weinig over te zegen is goed geregeld en snel

Top werk en het onderdeel is prima we kunnne weer wassen

Snel en goed geleverd

Zoals verwacht snel en goed geleverd.