Subliem begeleid voor juiste apparaat

Handgreep wasmachine defect. Helemaal begeleid voor juiste vervanging voor juiste apparaat. Klopt allemaal exact!

Nogmaals een snelle levering van het product, jammer dat het product niet paste waar het voor bestemd was.

Geweldig. Makkelijk en betrouwbaar

De website maakt het erg makkelijk om op basis van typenummer het juiste onderdeel te vinden. Snel ontvangen en paste perfect!

Goede levering, scherpe prijs. Goede zoekfunctie. Minpunt: moest 7 euro verzendkosten betalen voor een enveloppe die door de brievenbus paste.

Zeer goed bedrijf

Netjes op tijd Goede service Juiste producten

Alles prima in orde.

Bestelling voldoet aan de verwachtingen en werd keurig op tijd geleverd.

Super snelle levering

Super snelle levering goed verpakt kan kort zijn gewoon goede shop

Duidelijke site, en het product is zoals beschreven

Het benodigde product en alternatieven waren goed te vinden op de website. En de levering en de productkwaliteit waren zoals beschreven op de site. We (ik samen met m’n vriendin) hebben de koolborstels inmiddels geïnstalleerd en de wasmachine werkt weer als vanouds. Heel blij mee!

Snelle levering.

Makkelijk onderdelen te vinden op de site en snelle levering

Prima en snel verzorgd vanaf aankoop tot levering

Ondanks dat onze bestelling ( telescoopbuis Philips stofzuiger) aangaande levering niet meer door kon gaan vanwege defecte stofzuiger hebben we wel een prima ervaring mogen meemaken: uitstekende snelle bevestiging bestelling en levering. Prima mailcontact gezien mijn mail die ik gestuurd had dat de bestelling helaas geannuleerd moest worden..keurig afgehandeld. Ook de snelle terugbetaling van het betaalde. Super geregeld.

Top dienst

Part was makkelijk te vinden, snel geleverd en werkt goed.

Top service binnen 1 dag was mijn bestelling binnen

Alles volgens afspraak

Alles goed geregeld en simpel

Goed, zoals het hoort

Tot de volgende keer

Zeer snelle en correcte levering

vriendelijk geholpen en heel snel mijn artikelen gekregen.

Onderdelen voor broodbakmachine nodig zijn simpel te bestellen en snel geleverd

Snelle levering!

prima service

snelle levering van het JUISTE onderdeel

Professioneel

Goede service Goede technische staff

Snelle en correcte levering

Product gekozen, besteld en ontvangen. Negatief: je wordt met het vooruitzicht op een waardebon gelokt om een beoordeling te geven. Dat riekt naar omkoperij. Daarom geen 5 sterren.

Snel en gemakkelijk te bestellen. Pakket is goed verpakt en binnen een dag bezorgd. Netjes!

Snel juiste onderdeel geleverd! Top!

Super snel precies het goede geleverd

Cruciaal onderdeel van 6 jaar oude mobiele koelkast gevonden én direct geleverd. We zijn er erg blij mee.

FixPart heeft mij goed geholpen aan een nieuw front voor mijn AEG wasmachine. Goede service en communicatie. Aan te raden!