Prima en snelle service

Ondanks lage bezetting tijdens vakantie werd mijn telefoon snel en vakkundig gerepareerd. Wachttijd was uiteindelijk minder dan tevoren aangegeven.

Supersnel geholpen met goede uitleg!

Keurig netjes geholpen. Snel, en met duidelijke uitleg

snel, duidelijk en efficient

vooraf gebeld, onderdeel gereserveerd. wacht tijd komt overeen met de indicatie. Bij het informeren naar de kosten telefonisch was niet gemeld wat er mogelijk door vervangen nog stuk kon gaan en wat de kosten dan zouden zijn. Dit werd wel in de winkel gedaan

Eerlijke, correcte en vriendelijke behandeling. Goede prins/kwaliteit verhouding.

Goede betaalbare kwaliteit en goed advies en klantvriendelijk

goede service met goede prijzen

netjes geholpen met vooraf duidelijkheid omtrent de eventuele schade en oplossing van het probleem. wel een 2e keer terug moeten komen omdat probleem complexer was dan het zich eerste instantie liet aanzien. netjes opgelost , ook qua prijs

Ik ben snel en deskundig geholpen

Uitstekende service en supervriendelijk personeel

Vorige week in winkel geweest met IPhone van mijn dochter die gecrasht was. Ze dacht dat ze haar telefoon voorgoed kwijt was, maar door deskundig onderzoek wisten ze bij GSM de telefoon te repareren door de frontcamera en de accu te vervangen. We werden tussendoor goed op de hoogte gehouden van de status. Zo konden we opgelucht en met een goed werkende telefoon de winkel verlaten:) Compliment aan het personeel voor de goede en vriendelijke service!!!

Goede en snelle service

Je wordt altijd snel geholpen en 9/10 kunnen ze het probleem oplossen Je bent nooit lang je telefoon kwijt en je kunt lekker zitten, een boekje lezen en wat drinken tijdens het wachten

Dankje ! Hier doen we het voor ! :-)

Snelle en goede service

Snelle en goede service

Fijn om te horen dat we u naar tevredenheid hebben kunnen helpen. Daar doen we het voor ;-)

Duidelijk, snel en een spontane verkoper

OnePlus 3T met kapot scherm aangeleverd. Binnen een uurtje gemaakt met een redelijke prijs. Vooral fijn dat je gewoon je eigen telefoon weer hebt die het weer perfect doet.

Heeft maar héél even gewerkt na reparatie, daarna zelfde probleem..

Mijn iPhone 6s deed helemaal niets meer, ben er mee naar GSM Eindhoven gegaan, ze zeiden dat het aan de batterij lag. Ik heb er dus een nieuwe batterij laten insteken (een sterkere dan er normaal inzit). Ondertussen had ik al een nieuwe iPhone en wou ik de gerepareerde iPhone als reserve gebruiken, dus na 3 maanden haal ik hem weer uit de kast, wat blijkt weer helemaal hetzelfde probleem. Er gebeurt niets meer/start niet meer op.

Jammer dat u deze ervaring zo negatief beoordeeld. De batterij die wij 3 maanden terug geplaatst hebben heeft op de eerste plaats 1 jaar garantie. Als er iets met de batterij is, wordt dat dus altijd in deze periode gratis opgelost. Het is voor een nieuwe batterij die meestal niet volledig opgeladen is bij montage ook verstandig om deze eerst een paar keer volledig op te laden en leeg te laten lopen, om hem een soort van te "activeren". Onze ervaring is dat deze dan het langste mee gaan. Het kan goed zijn dat de batterij nu na 3 maanden in de kast te hebben gelegen zo leeg is dat die niet met de standaard oplader wil opladen. Dit kan aan de overige elektronica in de iPhone liggen. Een iPad oplader wil wel eens helpen. Als u met een niet werkend toestel bij ons komt, en de telefoon werkt na het plaatsen van een nieuwe batterij weer volledig, kunnen wij uw toestel niet verder testen op gebreken die niet meetbaar zijn op dat moment. Dat de telefoon dan na 3 maanden ongebruikt in de kast te hebben gelegen weer niet opstart, rechtvaardigt naar onze mening niet zo een dergelijke review. Op het onderdeel dat wij verkocht hebben aan u zit immers 1 jaar garantie, en we kunnen natuurlijk altijd kijken wat de reden is dat de batterij nu niet wordt opgeladen. Wellicht is het laadmechanisme van de telefoon defect, maar dat is eenvoudig te vervangen. Uw publicatie dat u ons niet zou aanbevelen vinden we dan ook erg jammer, gezien u met een werkend toestel bij ons de deur uit bent gelopen, en wij geen enkele mogelijkheid van u hebben gekregen om te onderzoeken wat de reden is dat uw toestel nu niet wil opladen. Als iemand met een volledig dood toestel bij ons de winkel binnen loopt, en we constateren dat met een nieuwe batterij alles opeens weer werkt, gaan we niet onnodig mensen op kosten jagen door ook het oplaad mechanisme uit voorzorg te vervangen. Nu achteraf blijkt dat dit na 3 maanden ook opeens niet goed lijkt te werken, beoordeeld u ons op deze wijze? Dat vinden wij erg merkwaardig. Ik hoop dat u met deze uitleg nog eens over uw schrijven nadenkt. Met vriendelijke groeten, GSM Eindhoven.

Duidelijke Website, Goede prijzen, Superservice en BETROUWBAAR!

Op zoek naar alarmsysteem op jullie site terechtgekomen, wat meteen opviel was een duidelijke uitleg en zeer aantrekkelijke prijzen. Na bestelling zijn de artikelen snel geleverd, en goede communicatie over de nalevering van 1 artikel. Minimaal verbeterpuntje: geef de PostNL Track & Trace code aan de klant door, dan weet deze wanneer het pakketje afgeleverd wordt. Kortom: een prima betrouwbaar bedrijf!

Duidelijke aardige uitleg komt afspraken na

Heb eerst telefonisch contact gehad wat een aangenaam en leerzaam gesprek was daarop telefonisch besteld en alles keurig zoals afgesproken geleverd tegen de allerbeste prijs ga nog uitbreiden want alles werkt echt top Bedankt Pascal

Pluspunten

Snel, behulpzaam, acuraat, betrouwbaar, duidelijke prijsopave, professionele service. Super tevreden over de snelle service en de vriendelijkheid ; ik kom zeker terug! Echt een aanrader

Pluspunten

Zeer vriendelijk ontvangst, goede kennis van zaken, zeer klant gericht. Stellen alles in het werk om het probleem, al dan niet veroorzaakt door het plaatsen van het officiële scherm, op te lossen. Niks is hen teveel. Echt aanbevelingswaardig om je telefoon ter relatie aan te bieden. Kortom ongekende goede service

Zou het niet weten, wij zijn bijzonder goed tevreden.

Pluspunten

Goede prijzen, reparatie binnen een uurtje klaar en je kunt tussendoor boodschappen gaan doen.

Pluspunten

Duidelijk en eerlijk advies. Snelle afwikkeling

Pluspunten

Snel, vriendelijk en kundig!

Pluspunten

Snelle service Vriendelijk personeel Deskundig advies

Beperkte parkeerruimte bij de winkel

Pluspunten

Goeie snelle service. Duidelijke uitleg van de risico’s. Het scherm van mijn iPhone X was kapot, waarbij interne schade zou kunnen ontstaan. Vakkundig gemaakt, zonder mankementen

Pluspunten

Goede uitleg, snelle service, vriendelijk

Pluspunten

Goede ontvangst, goed geholpen

Pluspunten

Goede voorlichting. Goede prijs. Lekkere koffie.

Pluspunten

Snelle service. Vriendelijk. Goede prijs

Over GSM Eindhoven