Niet klantvriendelijk

Ik heb mijn ipad scherm laten vervangen. 3 maanden later is er een barst ontstaan van boven naar beneden in de auto op de terugweg van vakantie. De tablet was niet gevallen dus we dachten dit valt binnen de garantie. We hebben bij thuiskomst nog eens goed gekeken en er bleek ook inderdaad geen punt ontstaan die je normaal gesproken hebt bij een val. Contact op genomen met gsm Eindhoven die meteen al aangaven dat dit niet onder de garantie viel en zij niet wisten wat er gebeurt was en daarom geen garantie konden verlenen. Ik heb dit gesprek ook als zeer klantvriendelijk ervaren. Er was totaal geen ruimte voor excuses of verder uitleg. Nee en daar konden wij het mee doen. Wij dachten nou dan laat maar, maar er ontstonden steeds meer barsten in het glas. Bij teruggaan wordt er aangegeven wanneer je eerder was geweest hadden we nog iets kunnen doen. Dat was het hele euvel. Jullie hebben ons die kans niet eens geboden en wanneer het van kwaad naar erger gaat hadden we eerder actie moeten ondernemen. Nou dat is dus telefonisch gebeurt, waarbij jullie letterlijk aangaven dat er geen bewijs is en dus dat er niks gedaan kon worden punt. Het kon niet aan het scherm liggen, er kon niet spontaan een scheur ontstaan. Helaas bleef de reactie onbehulpzaam en werd er ingezoomd op later ontstane schade en niet meer teruggekeken naar het begin en het werkelijke probleem. Ik zie in de reacties ook dezelfde manier van reageren op feedback van klanten terug dus helaas kunnen we de personen die er werken niet veranderen in hun klantvriendelijke reacties, maar kan ik wel mijn mening delen en ook het gevoel wat het mij heeft gegeven. Dit heeft mij toch nog wel het meest zeer gedaan. Dat er totaal geen ruimte is en de manier van reageren op de klant.

Prima service en snel klaar

Snel klaar

Telefoon was snel gerepareerd en werkt weer goed

Telefoon was snel klaar

Telefoon kosteloos inwendig gecontroleerd

Tot mijn verbazing hebben ze mijn telefoon kosteloos gecontroleerd en er nog een verklaring voor de verzekering bij gekregen.

Goeie service!

Positieve Punten: - Snel gerepareerd ( Binnen 30 min) - Aardig personeel. - Netjes afgewerkt. - Locatie goed te vinden. Negatieve Punten: - Weinig parkeerplaatsen - De winkel was rommelig ( Veel speelgoed op de grond)

Toppie, kan niet beter.

Snelle en adequate service.

Regelmatig kom ik bij gsm eindhoven voor een schermreparatie en ben elke keer super goed geholpen. Hele gezellige medewerkers en geven advies over wat je het beste kunt doen.

Prima snelle service, haperende accu voor mn iPhone werd buiten garantietijd vervangen. Prima servic

Goede adequate service.

Snel en vakkundig

Goede prijs en snel klaar terwijl je wacht

Klant vriendelijk

Nieuwe bat maar die loopt ook snel leeg. Reeds over gebeld kan na de Vakantie terug Komen. Ik denk dat het probleem dan opgelost wordt.

Snelle en klantgerichte service

Prima service!

Snelle en goede service

Snelle en goede service

Snel geholpen, en het was voor een goede prijs geregeld

duurde niet al te lang en de telefoon was netjes gerepareerd

Dit adres had ik eerder willen hebben

Met mijn iPhone X naar GSM Eindhoven gegaan omdat mijn glas kapot was. Ik had geen afspraak, en het was 11:00 uur in de ochtend. Wat denk je? Na 10 minuten had ik al een nieuw scherm erop, en dat voor slechts 99 euro. Ik wist helemaal niet dat het zo goedkoop zo snel en zo mooi gemaakt kon worden. Ik had het adres van mijn vriendin die al vaker hier was geweest, dus wist nog niet van hun bestaan. Nadien pas op hun website gekeken, en ook daar was ik verbaasd over alle prijzen. Heb mijn iPhone X helaas al eens eerder ergens laten maken en daar was ik hem een week kwijt, en zat er 2 dagen na ophalen opeens een scheur in mijn glas, en dat voor bijna 3 keer zoveel geld! Volgens mij was dat daar gewoon een slecht kwaliteit glas, kreeg ook maar 3 maanden garantie daar. Hier heb ik een veel beter gevoel, de mensen aan de balie waren ook super vriendelijk! Tot dusver ben ik hier dus heel tevreden. Ohja, de koffie was ook lekker.

Mega druk, maar ook mega snel gerepareerd

Het was echt enorm druk toen ik smorgens binnen kwam, en dacht dat ik niet direct geholpen zou kunnen worden. Maar na enkele minuten wachten was ik al aan de beurt, en werd mij verteld dat de iPhone batterij over 5 minuten vervangen zou zijn. Dus ikke snel een gratis kop koffie uit hun automaat gehaald, en voor ik hem op had, was mijn iPhone 7 weer voorzien van een nieuwe originele batterij. De capaciteit geeft weer 100% aan in het menu, dus ik ben meer dan tevreden. En ik heb een factuur met 1 jaar garantie meegekregen. Dit kon ik bij niemand anders krijgen, zeker niet voor deze prijs. Hier ga ik zeker vaker terugkomen.

Snelle reparatie , goede prijs

Mijn toestel was in het weekeind uitgevallen . Na onderzoek bleek de accu kapot te zijn en stond ik binnen een half uur weer buiten ondanks de drukte . Top

Gewoon prima!

Binnenkomen, geholpen worden, eerlijke prijzen, open communicatie, even wachten, reparatie klaar, betalen conform afspraak , klaar

Snel en vriendelijk geholpen

Goede en snelle service

Ik ben er 2x in 1 week geweest voor 2 verschillende reparaties. Fijn dat je erop kunt wachten Ook is het fijn dat je vaak kunt kiezen uit onderdelen in verschillende prijsklassen.

De verwachte 15 min waren er 45 maar top geholpen

Snel, goed en niet te duur!

Goede, snelle service. Prijs-kwaliteit uitstekend!

Prima geholpen!

Prima en vlug geholpen. Jammer dat de winkel pas om 10.00 uur open gaat en er geen koopavond is.