Adequaat, hulpvaardig, klantgericht en vriendelijk.

Adequaat, hulpvaardig, klantgericht en vriendelijk.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goede service met persoonlijk contact Goede overzichtelijke zelfservice portal

Prijs niet concurrerend, maar daar staat goed persoonlijke service tegenover

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

We hadden een probleem met onze website en email door een eigen fout. Het supportteam heeft ons geduldig en snel geholpen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle, vriendelijke service. Erg fijn, veel dank!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Geholpen door Ruben. Geweldige service verlener!

In het weekend bereikbaar zijn.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Altijd bereikbaar. Alles snel geregeld via het portaal. In jaren geen downtime gehad en vriendelijke service.

Goedkopere private virtual servers?

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle helpdesk met de goede oplossingen Makkelijk een Magento webshop opzetten zonder programmeren

Een link naar de juiste Magento handleiding, of een stappenplan om je eerste product online te zetten, zou handig zijn :)

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Domeinbalie biedt voordelige hosting pakketten, ze hebben een uitstekende support afdeling, goed telefonisch bereikbaar, vriendelijk en behulpzame klantenservice. Als website bouwer raad ik al enige tijd mijn klanten Domeinbalie aan. Keep up the good work guys!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Zeer tevreden over dit bedrijf Beantwoord snel vragen via email telefonisch contact ook goed erg behulzaam als je ergen niet uitkomt.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

een telefonisch bereikbare helpdesk! die ook nog heel vriendelijk behulpzaam en deskundig is. echte SERVICE

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Reageren snel en helpen waar ze kunnen. Zit al jaren met diverse domeinnamen bij domeinbalie vanaf dat het nog Interlize was. Fijn ook dat je vaak dezelfde personen aan de lijn/mail hebt

Soms jammer dat ze in de avond niet bereikbaar zijn maar ach hoe groot is een probleem dat niet kan wachten.... dat zit meestal tussen je oren.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Problemen met mailservers. Heel snel reactie op de servicedesk en er werd meegekeken tot het probleem was opgelost, geweldige service.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goede service. Reageren snel, denken mee en doen niet bureaucratisch. Het portaal waarin je je domeinen kan beheren is ook duidelijk en werkt goed. Ben al jaren tevreden klant met tientallen domeinen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Klanten service is heel vriendelijk en behulpzaam. Al twee keer gebruikt hun diensten en alles ging snel en duidelijk.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Ruben

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goede helpdesk. Zeer prettig geholpen door medewerker Ruben, die alles heel helder uitlegde in een uitgebreide mail, nadat hij me telefonisch niet te pakken kreeg. Daarna in een aantal vervolgmails nog meer uitleg gekregen naar aanleiding van nieuwe vragen die ik had. Top!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Geweldige service en uitstekende dienstverlening. Al jaren klant en tot op heden ontzettend blij hier klant te zijn. Ik zal het een ieder in mijn omgeving aanraden.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Ik neem al sinds jaar en dag twee .nl domeinnamen af. In al die tijd heb ik tweemaal een beroep op de service desk moeten doen. Beide keren werd er vlot en adequaat gereageerd. Ook niet onbelangrijk: als klant kan ik zelf bepalen wat wel en niet in de zone files komt te staan en wijzigingen hierin zijn al snel zichtbaar voor het Internet.

De website is in de loop van de tijd gewijzigd en verbeterd maar ik moet nog steeds zoeken naar de pagina waar ik de DNS records kan beheren. De link daar naartoe mag wel wat prominenter.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Je wordt goed, snel en adequaat geholpen!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

topservice. Wordt meteen telefonisch geholpen en probleem wordt snel opgelost. (in tegenstelling tot mijndomein.nl waar geen telefonisch contact mogelijk is en een wachttijd van twee weken is bij hulp via de mail.)

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snel adequaat antwoord: was vastgelopen met de MicrosoftOffice365-helpdesk i.v.m. met email doorverwijzing. Domeinbalie-helpdesk neemt dit naadloos over en heeft de DNS juiste syntax voor mij ingevuld

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Al jaren onze primaire registrar, prima dienst.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Prima antwoord op mijn vraag, en snel.

Niet de service maar de site: de lounge is wel heel erg ruimte-ineffcient, met grote blokken met weinig inhoud, en vaak moeten dingen nog worden opengeklapt ook. De site gaat daarnaast helemaal niet goed om met een iets smallere (niet-fullscreen) browser.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goede en zeer vriendelijke klantenservice

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goede servicedesk met snelle reactie en adequate oplossing van problemen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Over Domeinbalie.nl

De PRO’s op het gebied van domeinregistratie, beheer, webhosting en advies. Al meer dan 15 jaar.

Filter op Taal