Altijd goed

Ben al jaren klant bij Domeinbalie, ben zeer tevreden. Ik heb al verschillende overdrachten van domeinnamen tussen organisaties gedaan en ingewikkelde doorschakelingen voor elkaar gekregen door de perfecte hulp van de helpdesk: snel, adequaat en altijd vriendelijk. Een echte aanrader.

Zeer behulpzame en snelle medewerkers en topservice

Na supergoede hulp vorig jaar bij het opzetten van mijn website, afgelopen week wederom enkele malen contact gehad met mijn host Domeinbalie, omdat mijn website ineens steeds verdween. Ik ben niet bepaald een expert, dus mega geschrokken dat al mijn werk verdwenen leek. De Domeinbalie medewerkers zijn echter supergoed te bereiken, en fijne, snelle hulp en geruststelling, waardoor mijn website gewoon weer snel terug gezet kon worden. Nogmaals dank, en nog altijd erg blij met mijn keuze om te gaan voor een wat kleinschaligere host die wellicht iets duurder was ipv de grote goedkopere concurrenten met twijfelachtige service. Zeker een aanrader!

Hele fijne, duidelijke en snelle reactie op vragen

Hele snelle, duidelijke en vriendelijke reactie, fijn

Snelle, deskundige hulp.

Zeer goede hulp. Ipv dat ik zelf allerlei dingen moet vragen komt domeinbalie met allerlei suggesties bij mijn vragen en geeft duidelijk antwoord. Dan krijg je het gevoel dat je echt als klant geholpen word met een stukje extra/goede service

zo'n fijne servicebalie

Altijd snelle, prettige en deskundige reactie. En altijd dezelfde medewerker, dat is een groot pluspunt. Dank je Ruben!

Adequaat, hulpvaardig, klantgericht en vriendelijk.

Adequaat, hulpvaardig, klantgericht en vriendelijk.

Pluspunten

Goede service met persoonlijk contact Goede overzichtelijke zelfservice portal

Prijs niet concurrerend, maar daar staat goed persoonlijke service tegenover

Pluspunten

We hadden een probleem met onze website en email door een eigen fout. Het supportteam heeft ons geduldig en snel geholpen.

Pluspunten

Snelle, vriendelijke service. Erg fijn, veel dank!

Pluspunten

Geholpen door Ruben. Geweldige service verlener!

In het weekend bereikbaar zijn.

Pluspunten

Altijd bereikbaar. Alles snel geregeld via het portaal. In jaren geen downtime gehad en vriendelijke service.

Goedkopere private virtual servers?

Pluspunten

Snelle helpdesk met de goede oplossingen Makkelijk een Magento webshop opzetten zonder programmeren

Een link naar de juiste Magento handleiding, of een stappenplan om je eerste product online te zetten, zou handig zijn :)

Pluspunten

Domeinbalie biedt voordelige hosting pakketten, ze hebben een uitstekende support afdeling, goed telefonisch bereikbaar, vriendelijk en behulpzame klantenservice. Als website bouwer raad ik al enige tijd mijn klanten Domeinbalie aan. Keep up the good work guys!

Pluspunten

Zeer tevreden over dit bedrijf Beantwoord snel vragen via email telefonisch contact ook goed erg behulzaam als je ergen niet uitkomt.

Pluspunten

een telefonisch bereikbare helpdesk! die ook nog heel vriendelijk behulpzaam en deskundig is. echte SERVICE

Pluspunten

Reageren snel en helpen waar ze kunnen. Zit al jaren met diverse domeinnamen bij domeinbalie vanaf dat het nog Interlize was. Fijn ook dat je vaak dezelfde personen aan de lijn/mail hebt

Soms jammer dat ze in de avond niet bereikbaar zijn maar ach hoe groot is een probleem dat niet kan wachten.... dat zit meestal tussen je oren.

Pluspunten

Problemen met mailservers. Heel snel reactie op de servicedesk en er werd meegekeken tot het probleem was opgelost, geweldige service.

Pluspunten

Goede service. Reageren snel, denken mee en doen niet bureaucratisch. Het portaal waarin je je domeinen kan beheren is ook duidelijk en werkt goed. Ben al jaren tevreden klant met tientallen domeinen.

Pluspunten

Klanten service is heel vriendelijk en behulpzaam. Al twee keer gebruikt hun diensten en alles ging snel en duidelijk.

Pluspunten

Ruben

Pluspunten

Goede helpdesk. Zeer prettig geholpen door medewerker Ruben, die alles heel helder uitlegde in een uitgebreide mail, nadat hij me telefonisch niet te pakken kreeg. Daarna in een aantal vervolgmails nog meer uitleg gekregen naar aanleiding van nieuwe vragen die ik had. Top!

Pluspunten

Geweldige service en uitstekende dienstverlening. Al jaren klant en tot op heden ontzettend blij hier klant te zijn. Ik zal het een ieder in mijn omgeving aanraden.

Pluspunten

Ik neem al sinds jaar en dag twee .nl domeinnamen af. In al die tijd heb ik tweemaal een beroep op de service desk moeten doen. Beide keren werd er vlot en adequaat gereageerd. Ook niet onbelangrijk: als klant kan ik zelf bepalen wat wel en niet in de zone files komt te staan en wijzigingen hierin zijn al snel zichtbaar voor het Internet.

De website is in de loop van de tijd gewijzigd en verbeterd maar ik moet nog steeds zoeken naar de pagina waar ik de DNS records kan beheren. De link daar naartoe mag wel wat prominenter.

Pluspunten

Je wordt goed, snel en adequaat geholpen!

Pluspunten

topservice. Wordt meteen telefonisch geholpen en probleem wordt snel opgelost. (in tegenstelling tot mijndomein.nl waar geen telefonisch contact mogelijk is en een wachttijd van twee weken is bij hulp via de mail.)

Over Domeinbalie.nl

De PRO’s op het gebied van domeinregistratie, beheer, webhosting en advies. Al meer dan 15 jaar.