Altijd goed

Ben al jaren klant bij Domeinbalie, ben zeer tevreden. Ik heb al verschillende overdrachten van domeinnamen tussen organisaties gedaan en ingewikkelde doorschakelingen voor elkaar gekregen door de perfecte hulp van de helpdesk: snel, adequaat en altijd vriendelijk. Een echte aanrader.

Zeer behulpzame en snelle medewerkers en topservice

Na supergoede hulp vorig jaar bij het opzetten van mijn website, afgelopen week wederom enkele malen contact gehad met mijn host Domeinbalie, omdat mijn website ineens steeds verdween. Ik ben niet bepaald een expert, dus mega geschrokken dat al mijn werk verdwenen leek. De Domeinbalie medewerkers zijn echter supergoed te bereiken, en fijne, snelle hulp en geruststelling, waardoor mijn website gewoon weer snel terug gezet kon worden. Nogmaals dank, en nog altijd erg blij met mijn keuze om te gaan voor een wat kleinschaligere host die wellicht iets duurder was ipv de grote goedkopere concurrenten met twijfelachtige service. Zeker een aanrader!

Hele fijne, duidelijke en snelle reactie op vragen

Hele snelle, duidelijke en vriendelijke reactie, fijn

Snelle, deskundige hulp.

Zeer goede hulp. Ipv dat ik zelf allerlei dingen moet vragen komt domeinbalie met allerlei suggesties bij mijn vragen en geeft duidelijk antwoord. Dan krijg je het gevoel dat je echt als klant geholpen word met een stukje extra/goede service

zo'n fijne servicebalie

Altijd snelle, prettige en deskundige reactie. En altijd dezelfde medewerker, dat is een groot pluspunt. Dank je Ruben!

Adequaat, hulpvaardig, klantgericht en vriendelijk.

Adequaat, hulpvaardig, klantgericht en vriendelijk.

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Zeer tevreden over dit bedrijf Beantwoord snel vragen via email telefonisch contact ook goed erg behulzaam als je ergen niet uitkomt.

Pluspunten

een telefonisch bereikbare helpdesk! die ook nog heel vriendelijk behulpzaam en deskundig is. echte SERVICE

Over Domeinbalie.nl

De PRO’s op het gebied van domeinregistratie, beheer, webhosting en advies. Al meer dan 15 jaar.