Pluspunten

Snelle support, heldere uitleg over te stappen die te volgen zijn voor (voor mij ingewikkelde) technische zaken! Ik ben blij!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Prima dienstverlening, erg klantgericht, niks is teveel gevraagd, altijd een snelle reactie, en die ene keer dat er iets mis ging hebben ze het direct opgelost.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle en duidelijke en vriendelijke service

• Zou u ons aanbevelen? Ja

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snel contact, snel heldere antwoorden. Vaak gevolgd door duidelijke mail.

Ga zo door.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

uitstekende service helpdesk

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

We zijn super tevreden over het pakket en service, de websitebouwer heeft een server en vond het fijn om alles bij de hand te hebben mocht het echter in de toekomst niet werken komen we weer graag terug.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Professionele en vriendelijke support afdeling.

geen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snel, duidelijk

• Zou u ons aanbevelen? Ja

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snel. Responsive. Ben goed geholpen

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Domeinbalie is een van de weinige bedrijven die het concept Klant is koning zeer goed begrijpt. Je wordt altijd zeer snel geholpen en ze hebben zeer veel kennis om je goed op weg te helpen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle en altijd goede service.

n.v.t.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Super chille klantenservice!

Geen, altijd snel en flexibel!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Domeinbalie.nl biedt uitstekende service wanneer men problemen heeft met Domein-instellingen. Zelfs wanneer er zeer lang geleden kleine (zeer begrijpelijke) foutjes zijn gemaakt, zoals bij de overgang van Interlize naar Domeinbalie, worden deze onmiddelijk na aanvraag hersteld. Ik dank Domeinbalie bijzonder voor deze geweldige service. corq.

Enige informatie m.b.t. domein-instellingen, ergens op de Domeinbalie-website, zou welkom zijn. Misschien staat die er wel, maar ik heb deze niet gevonden. Voorbeelden: betekenis van de diverse variabelen, zoals type MX en waarde 10.email.domeinbalie.nl, of een verwijzing naar een internet-artikel daarover.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Oplossend vermogen ook met onduidelijke problemen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Alles is duidelijk en ze zijn snel.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snel geholpen met een helder antwoord!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Ik ben al een paar jaar klant en zeer tevreden met Domeinbalie. Ik betaal iets meer mbt de domeinnamen, maar in tegenstelling tot de service en contact heb ik daar geen moeite mee... Met mijn hosting pakket word ik goed ondersteund..

Nvt

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Reageren snel op email Eventuele problemen in het verleden zijn netjes opgelost Bellen terug als het moet, zelfs naar het buitenland Personeel is vriendelijk, oplettend en behulpzaam

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle en adequate opvolging van mijn hulpvraag. Correct contact.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Erg fijn en snel geholpen door Ruben van Domeinbalie. En duidelijke uitleg bij al onze vragen. Dank je wel Ruben.

Het icoontje voor doorklinken naar C panel duidelijker maken. Moest eerst zoeken op internet om er achter te komen dat het eigenlijk heel simpel is. Als het icoontje duidelijker aangeeft dat je zo naar C panel kan. Zou dat erg helpen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

- Snel telefonische bereik, dus geen tot zeer korte wachttijd - Altijd behulpzaam en alle problemen worden goed en snel opgelost - Vriendelijke, rustige en goed verstaanbare medewerkers (geen dialecten) - Goede hosting: Sta met mijn website hoog in de ranking van de Google zoekmachine

geen

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle, vakkundige telefonische service van Ruben toen ik er zelf even niet uitkwam!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Over Domeinbalie.nl

De PRO’s op het gebied van domeinregistratie, beheer, webhosting en advies. Al meer dan 15 jaar.

Filter op Taal