Pluspunten

Snelle en adequate opvolging van mijn hulpvraag. Correct contact.

Pluspunten

Erg fijn en snel geholpen door Ruben van Domeinbalie. En duidelijke uitleg bij al onze vragen. Dank je wel Ruben.

Het icoontje voor doorklinken naar C panel duidelijker maken. Moest eerst zoeken op internet om er achter te komen dat het eigenlijk heel simpel is. Als het icoontje duidelijker aangeeft dat je zo naar C panel kan. Zou dat erg helpen.

Pluspunten

- Snel telefonische bereik, dus geen tot zeer korte wachttijd - Altijd behulpzaam en alle problemen worden goed en snel opgelost - Vriendelijke, rustige en goed verstaanbare medewerkers (geen dialecten) - Goede hosting: Sta met mijn website hoog in de ranking van de Google zoekmachine

geen

Pluspunten

Snelle, vakkundige telefonische service van Ruben toen ik er zelf even niet uitkwam!

Pluspunten

Top, snelle en deskundige service!

Pluspunten

De mensen die er werken zijn zeer behulpzaam, nemen de tijd voor je, komen zeer relaxt en betrouwbaar over. Bedankt.

Pluspunten

Ik ben al jaren klant bij Domeinbalie en het is net zoals in het begin nog steeds een super bedrijf!

Pluspunten

SUPER BEHULPZAAM

Nee

Pluspunten

Hele snelle reactie tijd, ontzettend vriendelijke mensen. Erg behulpzaam!

Pluspunten

Ik had echt supersnel een antwoord op mijn vraag en het was ook nog een uitgebreid en duidelijk antwoord

Pluspunten

alles werkt, eenvouding docs.

Pluspunten

- klantenservice is altijd behulpzaam en vriendelijk - professioneel en verstand van zaken - je wordt snel geholpen

- ga zo door

Pluspunten

snel en helder antwoord op mijn vraag via de mail, ook eerder vragen werden steeds snel beantwoord!

ga zo door

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Mailforwarding op domeinnamen

Kunde Communicatie Betrouwbaarheid (willekeurig werkt mail forwarding ineens niet meer)

Pluspunten

Snel en gemakkelijk een .nl domein geregistreerd. Met het dashboard kun je snel instellen wat je ermee wilt (in mijn geval een simpele redirect).

Pluspunten

Snel en vakkundig advies en hulp.

Pluspunten

snel en transparant

Pluspunten

snel, makkelijk en niet te duur

Pluspunten

Prima dienstverlening van Jefta.

Pluspunten

Ontzettende vriendelijke en behulpzame werknemers die service verlenen op de best mogelijke manier.

nvt

Pluspunten

Zeer snelle respons op vragen en een hoge service gerichtheid.

Pluspunten

Altijd meteen een aardig mens aan de telefoon.

De mails en informatie op de website is te veel voor 'insiders', kan klantvriendelijker, zodat ook 'beginners' het beter snappen. De knoppen naar de lounge, webhosting en webmail zijn na 2 jaar nog verwarrend voor me.

Pluspunten

De samenwerking met de medewerkers van Domeinbalie is sinds jaren uitstekend te noemen. Ook de dienstverlening die het bedrijf aanbied, is ruim voldoende en van een behoorlijk niveau.

Over Domeinbalie.nl

De PRO’s op het gebied van domeinregistratie, beheer, webhosting en advies. Al meer dan 15 jaar.