Perfect, kan niet beter....

De container is op de juiste plaats neergezet en weer netjes opgehaald.

Alles ging top

Heel soepel verlopen allemaal

Zeer correct en behulpzaam

Prima communicatie en daadkrachtig optreden

Makkelijk snel en duidelijk

Snel besteld. Zelf vullen. En door een vriendelijke chauffeur weer opgehaald.. hij nam zelfs nog wat extra dakpannen mee.

Alles goed

Van begin tot eind alles goed verlopen

Goede communicatie, vooraf ingelicht, vriendelijke chauffeurs

Verzoek om vooraf te bellen t.b.v. bezorg- en ophaaldatum en plaatsen en ophalen van de container is gebeurd. Duidelijke communicatie. Het bezorgen en ophalen is verzorgd door capabele en vriendelijke chauffeurs.

Heb al een derde tas besteld

Dit is de beste optie voor wanneer uw huis noodreparaties nodig heeft en u geen enorme vuilnisbak nodig heeft. Ze zijn snel op te halen en de tas is licht en gemakkelijk te plaatsen.

De container werd keurig op tijd geleverd en weer opgehaald. Ook had ik per ongeluk een fout gemaakt met de betaling en dit werd ook snel en netjes afgehandeld.

Prima bedrijf!

Container is simpel te bedtellen en ook omwisselen zo geregeld! Chauffeur had op cm nauwkeurig de container geplaatst na telefonische aanwijzingen . Toppy.

Makkelijk en snel.

Bestelproces eenvoudig. Big bag keurig verpakt geleverd en ook snel opgehaald.

sddfsd

Goed geplaatst

De chauffeur heeft de container goed geplaatst en hij is snel opgehaald.

Vriendelijk

De chauffeurs zijn vriendelijk, en op kantoor wordt er zeker naar je geluisterd zodat er een.plan.gemaakt kan worden.

Goed pakket en service

Snel geleverd en opgehaald. Vriendelijke chauffeur en goede prijs kwaliteit verhouding.

Makkelijk geregeld

Het was allemaal makkelijk en snel geregeld.

Goede en snelle service

De bigbag snel via de post ontvangen. En ook weer snel opgehaald na het maken van een afspraak voor ophalen.

Wat ik nodig had

Is allemaal prima gegaan zoals afgesproken

Onlangs 3 containers besteld snel geleverd ging wat mis bij de leverancier maar door containeronline snel op gepakt waardoor de klus geen vertraging op liep zeker aan te raden vriendelijke personeel

Snel en eenvoudig

Container werd op de afgesproken dag geplaatst en na melding vanzelf weer opgehaald. Goede service en afhandeling.

prima m.u.v. planning ophalen volle ctr

planning voor neerzetten was prima. betreffende het ophalen had ik geen bericht ontvangen en stond chauffeur voor de deur. Is goed gegaan, echter beter zou zijn een dan van ophalen te ontvangen om te voorkomen dat ctr niet opgepakt zou kunnen worden door bv geparkeerde autos

Van a tot z prima geregeld

Ik ben zeer tevreden wat betreft het gebruik maken van jullie diensten

De container kwam te vroeg in de ochtend, wat voor ons geen probleem was. Met het ophalen kreeg ik geen email. Hij werd weggehaald, wat ook helemaal prima was.

Super service!

Snelle levering, goed neergezet.

Container was niet goed neergezet. Ook geen oplossing kunnen vinden om dit aan te passen maar ik ben wel heel goed geholpen door iemand van de klantenservice, ik stel de bereikbaarheid en het fijne contact met de klantenservice zodanig op prijs dat ik toch een goed gevoel heb bij container online en nu al 3 x gebruik heb. Gemaakt van jullie service.

Makkelijk geregeld

Geen gedoe. Je krijgt een lege container en ze nemen hem vol weer mee, best handig.

Hertzstraat 3

1446 TE Purmerend