heel tevreden

zeer tevreden

Top geregeld

Van begin tot eind top geregeld. Alles vlgs afspraak uitgevoed

Makkelijk te bestellen en goede service

Makkelijk om een container online te bestellen. De container wordt snel geleverd en geplaatst. Na het invullen van de ophaalopdracht werd de container ook vlug weer opgehaald.

Matig

Container werd optijd afgeleverd en afgevoerd. Echter bij de oplevering zat er 30cm water in de container waardoor het vullen lastig was

Hoi Sjarol, Dank voor je feedback. Zo'n flinke laag water kan vervelend zijn inderdaad, zeker als je er zware dingen in wil gooien. Excuses daarvoor, we geven dit door aan de transporteur. Groet Martijn

Makkelijk

Snel online besteld , alles was duidelijkheid uitgelegd op de site en je krijgt nog een mail met alle details, Container snel geleverd en ook weer netjes opgehaald op de afgesproken tijd .

Prima service.

Goed geregeld en volgens beloftes.

Altijd beschikbaar wanneer ik 't nodig heb

Ik heb in de afgelopen jaren zowel big bags als containers gehuurd bij ContainerOnline.nl. Levering is altijd binnen enkele dagen. En wanneer 't vol is wordt het ook weer binnen enkele dagen opgehaald. De volgende keer huur ik weer bij hen.

duidelijke afspraken, goede chauffeurs

Afspraken worden nageleefd, telefonisch goede service, chauffeurs doen netjes wat we vragen. Technische goede manoeuvreerders

Hoi W, Bedankt voor je review en beoordeling. Leuk om te horen dat de chauffeurs goede manoeuvreerders zijn, we geven het door :). Groet Martijn

Niets op aan te merken

Communicatief sterk, zowel per mail als de chauffeur. Af en aanvoer heel netjes geregeld. Mooi en precies neergezet. Kortom, dikke 9

Hoi Frans, fijn om te horen. Dank voor de dikke 9. Groet Martijn

uitstekend

Zoals afgesproken op de juiste tijd gebracht en opgehaald

Zonder problemen alles volgens afspraak.

Big bag met post bezorgd en na afmelden van de big bag keurig op tijd weer afgevoerd.

Goed geregeld, goede service

Snel een afspraak gemaakt en mooi op tijd geleverd en weer opgehaald.

Top geregeld en heel snel

Binnen 1 dag container netjes geplaatst, aardige mensen en ook binnen 2 dagen na melding weer opgehaald. Scherp geprijsd. Kortom erg aan te bevelen als je een container nodig hebt !

Zeer goed..

Container besteld. Werden netjes gebeld en de container stond werkelijk perfect op dr afgesproken dag geleverd. Het op afgesproken dag weer netjes opgehaald. Goede service .. medewerkers zijn zeer vriendelijk.. meer dan 5 sterren waard.

Doen wat ze zeggen denken mee en goede prijs/ kwaliteit

Doet wat ze beloven

Wij hebben een puinzak besteld. Was de dag na bestelling binnen en nadat we via de website een ophaal service hebben aangevraagd, kwamen ze hem 2 dagen later weer halen. Let er wel op dat je de puinzak niet ruim vantevoren besteld, want ik las op de website dat ze na een maand huurkosten gaan rekenen of zoiets. Het is ons net niet gebeurd, maar ik vond wel dat dat wat duidelijker vermeld had mogen worden.

Hoi Manon, Dank voor je review en feedback. Big Bags hebben geen huurperiode, die mag je zo lang bewaren als je wil. Pas als je ons laat weten dat hij vol is, dan wordt hij gehaald. Die huurperiode geldt alleen voor afvalcontainers. We proberen dat zo duidelijk mogelijk te communiceren. Als er ergens een plek is waar het lijkt dat die huurperiode voor Big Bags is en je weet die nog, dan horen we dat graag. Wellicht is er ergens een moment waar die huurperiode toch bij Big Bags staat die wij over het hoofd hebben gezien. Groet Martijn

Kan er mee door

Op de dag van plaatsing is het fout gegaan en heb ik voor jan *** thuis gezeten en de parkeerplaats afgezet, na bellen werd er gezegd we komen nog. Dus niet, een dag later werd de container in de middag pas geplaatst, bij het ophalen geen problemen ondervonden en de chauffeur was zeer fijn en gezellig in de omgang, keurig netjes werden we te woord gestaan

uitermate gemakkelijk!!

Prima service en het bestellen en afhaal opdracht lekker gemakkelijk!

Snel geleverd en weer opgehaald, gemakkelijk te regelen en snelle communicatie!

gewoon heel goed en correct

afspraak was eenvoudig te maken en afspraken zijn prima nagekomen.

Goede service, snel, betrouwbaar en ongecompliceerd!

Ongecompliceerde service! Container kwam op tijd aan en werd op verzoek weer op tijd opgehaald. Graag weer

Makkelijke en snel

Vlot geplaatst en vlot gehaald voor een mooie prijs

Geleverd en afgevoerd volgens afspraak!

Bezorgd op de gevraagde plek, vrijwel direct opgehaald na vol melding.

Slecht geplaatst, goed vervangen

De 1e container is slecht geplaatst. De medewerker heeft een auto beschadigd naast de container. Dit staat ook op camera. Wij kregen hierdoor te maken met boze buren. Hierover inmiddels ook al contact over gehad en de verzekering. Dit proces duurde ook wat lang.. Vervangen van de container is gelukkig goed gegaan.

Hoi Moara, ai wat vervelend, dat is naar. Fijn dat het uiteindelijk wel goed is gekomen, maar jammer dat het lang duurde. Groet Martijn