Snel geleverd. Goede afspraken en communicatie.

Doen wat ze beloven.

Goede service en goed betaalbaar

Goede service prima betaalbaar

Helemaal prima

Niets aan te merken op het tijdstip van brengen en halen. Allemaal super en snel geregeld!

Zeer snelle afhandeling van de bestelling en levering van container

Zeer fijne ervaring met de bestelling en levering van de container. Alleen wel jammer bij de levering van de container dat de plaatser geen rekening heeft gehouden met de ingang van de container waardoor de aanrijdroute vanuit het huis onhandig is.

Keurig volgens afspraak

Zowel de aflevering als het ophalen ging geheel volgens afspraak. Prima bedrijf bestel daar volgende keer opnieuw,

Prima geregeld!

Chauffeur was zeer vriendelijk en behulpzaam, container was prima en kon alles er in kwijt.

Goede snelle service.

Makkelijk te bestellen, snelle levering en afvoer is ook erg makkelijk. Fijn contact met de chauffeurs.

Yes! Daar gaan we voor, een 10!

Alles goed gegaan met het bestellen

Heel tevreden, goed service

Meerdere keren een container nodig gehad en telkens keurig op afgesproken dag en zelfs onze voorkeur voor dagdeel lukte meestal. Zeker aan te bevelen

Een voorkeur voor een dagdeel kan je inderdaad per telefoon of mail vragen en daarvoor doen we altijd ons uiterste best. Fijn dat het dan ook meestal wel lukt.

Slechte communicatie, komen afspraken niet na

Nu drie bakken in korte tijd besteld, gelijk de laatste keer. Bakken komen allemaal van een andere leverancier wat onderlinge communicatie onmogelijk maakt. Bakken komen op een verkeerd moment of komen niet, ze zetten ze gewoon volledig op de stoep aan de overkant van de weg (waar het helemaal niet mag) en de laatste bak kosten mij drie keer afmelden voordat hij eindelijk na 8 dagen werd opgehaald.

Beste Martijn, Wat vervelend dat u de communicatie als slecht heeft ervaren. Dit is natuurlijk niet de bedoeling! U heeft inderdaad containers van twee verschillende leveranciers gehad. Dat is hoe wij werken bij ContainerOnline. Op deze manier zorgen we ervoor dat er altijd een container beschikbaar is. Volgens onze administratie zijn uw containers op de afgesproken tijd geplaatst. Het klopt inderdaad wel dat het afvoeren bij u een stuk langer heeft geduurd dan dat de bedoeling was. Dit kwam omdat de mail met de opdracht niet goed is doorgekomen door een technische fout die inmiddels is opgelost. Desondanks is dit niet het serviceniveau dat wij nastreven. Daarvoor onze excuses.

Op tijd binnen op de plek die ik wilde door de chauffeur netjes neergezet. Opgehaald op de dag die ik wilde.

Super Service !!!

Super serwice !!!

Goed overleg bij plaatsing, vriendelijke chauffeur, probleemloos

goede service en klant vriendelijk ,makelijk te bestellen

ik had een container nodig voor een klus en op internet gekeken naar een goedkope container en container online had die voor mij.

De container werd zoals afgesproken keurig geleverd met een telefoontje vooraf. Ophalen ging heel snel. Ik vulde het formulier in op de site op vrijdagochtend. In de middag werd het al opgehaald. Lekker voor het weekend 😀👍.

Goed, goedkoop, snel, service!

Goede service! Online heel duidelijk en eenvoudig alle info beschikbaar

Ik raad het iedereen aan, gewoon perfect.

Snelle levering en meedenken met de klant. Niet zomaar bakje droppen en wegrijden. Heb 2x in korte tijd een container gehuurd, en uiterst tevreden met de service, prijs en advies van te voren.

Wat leuk om te horen! Bedankt voor de mooie beoordeling.

Beter regelen kan niet :)

netjes en snel geleverd

de bak voor dakafval werd volgens afspraak snel geleverd. Netjes neergezet en toen ik op de chat vertelde dat we klaar waren werd deze volgens afspraak weer snel opgehaald.Heel handig en correct.

Wauw! een 10! Bedankt voor de goede beoordeling zo vlak voor het weekend.

Snel geleverd en ook op tijd opgehaald

Het was mij eerste bestelling van container online, en bestellen en plaatsen en ophalen van gingen als behoor en kon achteraf betalen

Snel en netjes behandeld

Container bestel en op de juiste plaats gezet. Woon in een smalle straat en wilde de container half op de stoep. Alles volgens afspraak gedaan en opgehaald. De service is goed en volgens afspraak geregeld. Bedankt voor de goede service.

Goed makkelijk en snel

Alles goed geregeld. En vriendelijke chauffeurs!

Aanrader!

Op 1 mei een Bouw en Sloop container besteld die al meteen overvol raakte. Die zelfde dag kon nog een tweede container worden geleverd en werd de eerste afgevoerd. Perfecte service! Bovendien werd restitutie verleend omdat de container ipv “bouw en sloop” slecht schoon puin bevatte. Heel netjes! Aanrader dus!

Snel te bestellen, maar het ophalen is een ander verhaal

Telefonisch contact leidt niet tot snelle wisseling van containers waardoor we weer een aantal dagen moesten wachten. Daardoor konden we niet vooruit. U bent duurder dan bestellen via BAT ( wat we ook hebben gedaan) en uiteindelijk werden de container door hetzelfde bedrijf opgehaald.