Snel, vakkundig, vriendelijk en voordelig! 100% te vertrouwen!

Zeer Slecht , Niet intrappen deze partij

Eerst bestel je een container op zaterdag voor maandag omdat deze data nog open staat. Krijg je maandag middag om 13.00 uur een mail dat deze de volgende dag wordt geleverd. Volgende dag staan ze op een verkeerd adres om vervolgens te melden dat het geld wordt terug gestort en sta je met 4 man stil . Schandalig !! Totaal geen empathie

Hoi Michel, Dat is bij jou inderdaad niet lekker gegaan. Er ging iets fout in de website, waardoor de kalender niet goed werd ingeladen en het mogelijk was om voor maandag te bestellen. Daarnaast werd ook het factuuradres als bezorgadres gezien. Dit is natuurlijk super ongelukkig dat dit net allebei bij jou gebeurde. Zeker als je de container zo snel nodig had en ons daarvoor juist hebt uitgezocht. We vinden het echt heel vervelend en bieden hiervoor onze excuses aan. We begrijpen dat je (net als wij) enorm baalde van de situatie, je de container zo snel mogelijk nodig had en dat je emotie wellicht invloed heeft gehad op je woordkeuze en verwachtingen. Helaas was de door jou aangegeven levertijd echt niet mogelijk. We hebben nog wel geprobeerd om hier zo dicht mogelijk bij te komen. Dit wilden we uitleggen en samen naar een oplossing zoeken, maar helaas kregen we hier de kans niet voor omdat het telefoongesprek abrupt werd beëindigd. Door je afsluitende woorden, kregen we het idee dat samen een oplossing zoeken niet op korte termijn zou lukken. Daarom hebben we het bedrag teruggestort, zodat je ergens anders kon bestellen. Groet Martijn

Snel en correct geleverd en opgehaald

Ik had de bestelorder niet gecontroleerd en met een foutje verstuurd. Gelukkig was dit last minute nog te herstellen. Dit was mogelijk doordat de planning dit goed oppakte. Advies: tekst in het blokje opmerkingen valt weg als er bij de betaling iets fout gaat. Als dit opgelost is wordt het een 10.

Bloed irritant dat je per week een factuur krijgt voor elke week die je hem langer gebruikt

Chauffeurs zijn top , maar het is echt bloed irritant dat je per week een factuur krijgt voor elke week die je hem langer gebruikt. Stuur aan het eind gewoon een factuur van de langer gehuurde periode.

Hoi Mike, dank voor je feedback. Fijn dat je de chauffeurs als 'top' ervaart, dat doet ons goed. En ook goed dat je aangeeft dat je vervelend vindt dat we per week factureren. We hebben dit van meerdere klanten vernomen en we zijn daarom druk bezig om dit aan te passen. Het is helaas niet zomaar gedaan (technisch dingetje), maar we zijn er hard mee bezig. Nog eventjes geduld en dan krijg je via ons die factuur aan het eind zoals je voorstelde en de chauffeurs, die blijven gewoon top ;). Nogmaals dank voor je feedback, dat wordt enorm gewaardeerd. Groet Martijn

Doen niet wat ze beloven

Bij plaatsen werd de container verkeerd om geplaatst. Na aanmelden retour 3 x moeten bellen voordat container daadwerkelijk werd weggehaald

Hoi Elly, wat vervelend dat de container verkeerd om is geplaats, dat is vervelend. Als er een retouropdracht doorgegeven wordt, dan wordt de container binnen 5 dagen opgehaald, de afvalverwerker plant hem in op de route zodat er zo min mogelijk onnodige kilometers gereden worden. Dit scheelt veel uitstoot. Meestal wordt hij vrij direct opgehaald, maar soms duurt het wat langer. Het is natuurlijk erg ongelukkig dat dit net bij jou gebeurt, gezien de bak ook al ansersom stond. Hiervoor onze excuses. Dank je wel voor je feedback, dat wordt gewaardeerd. Groet Martijn

Altijd tevreden

Wij samenwerken als bedrijf vaker met ContainerOnline en zijn altijd tevreden met de samenwerking

Snel geleverd en opgehaald, handig online te regelen allemaal. Goede communicatie.

Prima verlopen

Snel container voor de deur, makkelijke site bestellen en afvoer idem

Alles liep volgens afspraak

Netjes geholpen, snel geregeld

We zijn keurig geholpen, alles is snel geregeld.

Keurig op afspraak container geleverd.

Na bestelling van de container is alles keurig netjes bevestigd en ook het afleveren en ophalen van de container is allemaal conform de gemaakte afspraak gebeurt. Kleine tip, bestel een container groter want er gaat altijd meer weg dan je denkt !

Goede service, planning niet altijd up-to-date...

Hele vriendelijke chauffeur, goede service. Planning gaat nog wel eens iets mis (container pas dagen later opgehaald dan afgesproken)...

Was top

Super geregeld

Gewoon goed! Snel en makkelijk geregeld!

Gemakelijk bestellen en te retouren

Ik had een big bag en dats precies wat ik aan vuil af te voeren heb dan is het zo gemakelijk dat deze via de post komt en op afroep weer wordt op gehaald binnen een aantal dagen na dat we de af melden

Topservice!

Al regelmatig een container besteld bij Containeronline. Met groot gemak bestel je een vuilcontainer. Ook het laten ophalen is met een druk op de knop geregeld. De chauffeur zet de container neer op de afgesproken plek zonder dat iemand erbij hoeft te zijn. Het ophalen gebeurt binnen de afgesproken termijn, zoals Containeronline belooft. En ook daarbij geldt dat je niet aanwezig hoeft te zijn. Alles wordt netjes geregeld. Top!

easy

klik en hop alles geregeld.

Telkens goede service en communicatie

Zeker vijf sterren waard

Prima optijd

Zo goed

Container op tijd geleverd en netjes afgehaald.

Uitstekend voor de deur geplaatst. Container kon op precieze tijd worden afgehaald, hiertoe snel telefonisch geholpen. Goeie container ook en interessante prijs.

Makkelijk te bestellen,goede prijs

Snel geregeld via de site Container netjes afgeleverd. Ondanks dat t een krappe plek was om de container te plaatsen toch nerjes geplaatst door de chauffeur.

Goede service vriendelijk chauffeurs

Wij hebben een goede ervaringen met containers online Afspraken kloppen altijd en ophalen gaat altijd goed

Container mooi op tijd geleverd en afgehaald!

Toegankelijke website en prima afhandeling.