Goede levering, slechte afvoering

De levering van de container was snel en goed verzorgd. Het ophalen duurde meer dan een week in verband met drukte terwijl er in de mail gecommuniceerd wordt dat dit door drukte maximaal 3 dagen zou kunnen duren. Daarnaast was de backoffice erg onvriendelijk.

Beste Peter, Bedankt voor je review en fijn dat het plaatsen van de container goed is verlopen. Hopelijk is alles gelukt met het klussen? En ja, als die klus voorbij is wil je natuurlijk die container zo snel mogelijk afgevoerd hebben. Dat begrijpen we helemaal! De maximale uitloop van 3 dagen redden we in bijna alle gevallen. Maar inderdaad door de toenemende drukte kan dit soms niet lukken. Vervelend dat dit bij jou het geval is geweest. We hebben de vervoerder hierop aangesproken. Een vriendelijke klantenservice vinden we erg belangrijk, helaas heb je dat niet bij zo mogen ervaren. Met vriendelijke groet, Daphne - ContainerOnline

Slechte service

Op de dag van levering uren gewacht tot laat in de avond op de bouwplaats, want volgens de telefoniste kon de chauffeur er ieder moment zijn. Kwam uiteindelijk pas de volgende dag nadat ik uren met ze heb gebeld hierover. Verder is de klantenservice zeer slecht te bereiken, geen account waar je kan inloggen om de container om te wisselen of te bestellen. Telefoonnummer wordt niet doorgegeven aan de chauffeur waardoor hij niet kan bellen als hij het niet kan vinden. Vooral het niet hebben van een klanten portal is erg vreemd, ouderwets en hierdoor toch weer terug naar oude leverancier die wel een account heeft en omwisselen via telefoon in 2 minuten geregeld is. De container was verder erg oud en niet afsluitbaar. Deze werd geleverd met een oude en hele kromme schroevendraaier om de 2 gaten te verbinden waar normaliter het hangslot op zit.

Oei... een 1.. dat doet even pijn. Ik ben er even ingedoken. Volgens mij was dit voor zowel jou, als ons en de inzamelaar een slechte dag. Maar ik zal proberen om wat uitleg te geven hoe en wat. ContainerOnline werkt met een netwerk van meer dan 40 inzamelaars in heel Nederland. Opdrachten worden o.b.v. de postcode uitgevoerd door een inzamelaar uit de regio. Een groot voordeel hiervan is dat wij altijd wel een inzamelaar kunnen vinden en altijd een container beschikbaar hebben. Nadeel ervan is dat ook wij geen inzicht hebben in de planning van al deze inzamelaars. Elke inzamelaar werkt op zijn eigen manier, in zijn eigen systeem. Het enige wat wij kunnen doen is bellen met de planning van de desbetreffende inzamelaar. Om deze reden is een klantenportaal voor ons ook niet van toegevoegde waarde. Waar onze klantenservice normaal gesproken 3 lijnen tegelijk te woord kan staan, was op deze betreffende dag helaas maar één iemand beschikbaar. We hebben gebeld met de betreffende planning en zij gaven ons de informatie die we met jou gedeeld hebben. Dat zij vervolgens onjuiste informatie delen is dus zowel voor ons als voor jou erg vervelend. Onze excuses hiervoor en wij zullen dit zeker met hen opnemen. De inzamelaar heeft het telefoonnummer dat wordt opgegeven bij de bestelling. In de meeste gevallen heeft ook de chauffeur het telefoonnummer. Maar soms wordt niet alle informatie gedeeld met de chauffeur. Achteraf doorgeven is wel lastiger, want wederom zitten er wat schakels in de keten. Die container klinkt alsof hij zelf wel gerecycled mag worden. We zullen hier werk van maken. Overigens een kettingslot wordt niet standaard meegeleverd. Je kunt hiervoor een eigen slot gebruiken die je voor het afvoeren verwijdert. Mocht je nog een keer een container nodig hebben, neem dan even contact met ons op. Dan gaan wij graag de uitdaging aan om je te bewijzen dat dit niet de normale gang van zaken is. Met vriendelijke groet, Daphne - ContainerOnline

Snelle breng en haal service

Komen hun afspraken na, goed geregeld

Bigbag per post ontvangen en na melding opgehaald en afgevoerd.

Snel geleverd en snel antwoord

Ze leveren volgens afspraak en geven duidelijk antwoord op eventuele opmerkingen bij het plaatsen van de aanvraag. Ophalen is soms ook sneller dan verwacht, wat dan weer in de ruimte scheelt!

Uitstekend bedrijf

M 3 container besteld en dat was genoeg voor de stenen in mijn tuin Ze kwamen het ook snel ophalen als ok dat aangaf.

PRIMA SERVICE

PRIMA SERVICE

Snel binnen en netjes opgehaald

Wij hadden na onze verbouwing nog her en der afval rondslingeren. Daarom hebben we een afvalzak besteld. Deze werd snel bezorgd. Wij hebben hem gevuld en afgemeld. De volgende dag werd hij al netjes opgehaald.

Goed service voor een goede prijs

prima service met big-bag

Uitstekende ervaring met het afvoeren van bouw- en sloopafval via bigbags. Bestelde bigbags werden de volgende dag geleverd via de post. Na aanmelding voor ophalen van de volle bigbags, werden deze twee werkdagen later opgehaald

Fast, easy, customer orientated.

This company jumped into action at a point when everyone else had let us down. Easy to arrange, pick up came on time, great customer service throughout.

Alles volgens de afspraak

Snelle levering en ook weer snel opgehaald

Prima service!

Goed geregeld en snel.

Snelle service, goed geregeld.

Makkelijk online te vinden en snel een afspraak kunnen maken voor een bouwcontainer. Alles wordt duidelijk gecommuniceerd per mail en als nodig kan je ook telefonisch contact maken. Super snelle service.

Geleverd op afgesproken dag, goed geplaatst en op afgesproken dag weer opgehaald

goede service

makkelijk online alles geregeld

Tevreden klant

Snel geleverd ,netjes geplaatst en supersnel opgehaald!

Komt afspraken na, makkelijk geregeld

Keurig en makkelijk te regelen. Komen afspraken na.

Snel geregeld, vriendelijk en geen gedoe

Prima te regelen via de website en via de telefoon werd ik vriendelijk te woord gestaan. Container op laten halen was binnen 20 seconde geregeld en werd ook op die dag gedaan. Top!

Helemaal goed

Niks op aan te merken. Vriendelijke klantenservice en doen wat ze beloven.

Uitstekende service, vroeg geleverd en vriendelijke chauffeur

Prima service en de container werd vroeg in de ochtend geleverd en afgehaald.

Totaal ontzorgt!

Woning leeghalen, daar zie je erg tegenop. Op zondag besteld bij container online, met het verzoek maadag al te leveren, perfect!! Maandag bezorgd en na afmelding binnen een dag opgehaald. De chauffeur was erg vriendelijk en meedenkend.

Makkelijk

Heel fijn hoe alles online kan worden geregeld.

Zeer goede en snelle service

Duidelijke website en makkelijk te bestellen. Daarnaast zeer goede en snelle service. Het ophalen van de bak ging ook zeer makkelijk.