Makkelijk besteld via website container on line

In de namiddag besteld en snel bevestigingsmail met daarin gelijk een link voor het laten ophalen van de container. De volgende werkdag al vroeg geleverd. Na de opdracht tot ophalen weer snel gehaald. Was mijn eerste keer en dik tevreden.

Prima geholpen

Ik Ben heel goed geholpen en allies super Snel af

Goed geïnformeerd, zeer aardige telefoniste. Goed op de hoogte gehouden, niet te duur, in vergelijking met anderen.

Een organisatie die doet wat ze heeft beloofd, en met je meedenkt!

De chatfunctie wordt zeer professioneel ingevuld. De dienstverlening is goed georganiseerd en scherp aan de prijs!

Big bag besteld voor puin. Supetsnel geleverd na het vullen ook weer supersnel opgehaald. Goede kwaliteit voor een goede prijs.

Alles top volgens afspraak!!

Het was erg simpel om een container te bestellen. Geen extra kosten of verassingen. Het brengen en ophalen gebeurde ook hee goed op tijd. De volgende keer kiezen we weer voor containeronline!

Geweldige oplossing

In plaats van zelf met mijn auto naar de stort te rijden alle puin in de bigbag kunnen doen.

Prima dienstverlening.

Big Bag vlot geleverd en weer opgehaald toen hij vol was.

Snel geleverd en opgehaald

Keurig geleverd en na aanvraag direct weer opgehaald. Super service.

snelle levering en ophaling van de container

Goede levering. Snelle ophaling door vriendelijke chauffeur. Keurig afgehandeld.

Alles volgens afspraak !

Alles volgens afspraak geregeld!

Snel, makkelijk en vriendelijk

Makkelijk besteld via internet, zo wel via internet als telefonisch goed geholpen. Chauffeur belde van te voren even op en gaf aan dat het ophalen gelukt was, erg prettig!

makkelijk geregeld en goede service

Prima,

Supersnel geleverd en opgehaald

Supersnel geleverd en opgehaald

good

good

Op tijd geleverd en op tijd opgehaald, perfect!

Op de volgende dag van mijn werd de bick bag geleverd. Na mijn verzoek om de bick bag op te halen werd hij de volgende dag netjes opgehaald. Goede snelle service!

Duidelijke site en levering op tijd

Had een m3 big bag nodig. Container Online had leuke prijzen. Big bag via post snel geleverd en duidelijk en helder hoe je deze weer op kan laten halen.

goede snelle degelijke service

de container is snel en tijdig geleverd en weer opgehaald.

Prima!!

Erg handig voor als je straat wat smal is en de zak in je voortuin kwijt kan.woon in een behoorlijk smal straatje,auto kon er met moeite door maar de chauffeur deed dit prima en was erg vrolijk,in een woord top!!!

Goed, bedrijf doet wat het beloofd

Prima, een volgende keer weer hier bestellen.

Klasse

Na voor de tweede huur van een 3 kuub container is deze snel gebracht en ook snel weer opgehaald. Deze huur van de 3 kuub container is zeker een aanrader en zal ook een ieder adviseren om z'n container te huren.

Geen verbeterpunt. Goedzo

Duidelijk en goed service

Graag met zo een bedrijf te werken! Goed service !

Alles gaat zoals gewenst en afgesproken

super snelle servive

snel en goed