netjes alles volgens afspraak

Helaas kwam ik er te laat achter dat het veel goedkoper is om het zelf naar de milieustraat te brengen doordat ik gewezen was op containeronline. Perfect gegaan alleen veel teveel betaald helaas.

Doen wat er gevraagd word.

Container is op afgesproken tijd geleverd en na melding ophalen weer netjes opgehaald. Dit alles zonder probleem. Zij doen wat ze vertellen. Zo hoort het.

Doeltreffend

Makkelijk aan te vragen. Duidelijke website. Efficiënt.

Super snel geleverd en opgehaald.

Ook fijn geholpen aan de telefoon. Helemaal top!

Fast and Placed correctly

We had a great experience with ContainerOnline, to the Point and fast service. Highly recommended.

Gewoon top

Alles netjes op tijd

Gewoon goed. Telefonisch goed bereikbaar. Denken met je mee, komen afspraken na. Keurige bakken (niet kapot of vies). Doe regelmatig zaken met containeronline en blijf dat ook doen.

Snel geleverd en snel weer opgehaald

Snel geleverd en snel weer opgehaald. Fijne service

Snelle levering en geen gezeur met gewicht enzo

Top bedrijf

Goede prijzen, snel contact en brengen en ophalen goed geregeld

Vlg afspraak gebracht en weer opgehaald, prima service.

Zie hierboven

Top, snelle en vriendelijke service!

Eenvoudig te bestellen, snel geleverd en vriendelijk geholpen.

Perfect geregeld

Klantvriendelijke website, makkelijk om een afspraak te maken en de container werd op de gewenste dagen geplaatst en weer opgehaald.

Super snel geregeld

Zeer tevreden! Bij toeval zelfde dag nog geleverd. Ook het op laten halen verliep goed.

Snel geleverd op een makkelijke wijze en ook snel weer opgehaald zonder poespas. Voor het leveren en ophalen was thuisblijven niet nodig.

Goed, snel en duidelijk geregeld, prima afsluitbare container. Binnen de afgesproken tijd geleverd en opgehaald. Enige leuke was dat na dat ze de container hadden gebracht er nog een 2e kwam. Gewoon onderlinge miscommunicatie bij de chauffeurs. Verder top.

Good service as usual

I have used Container online several times and I can recommend their services. Easy booking and on-time container placement and pickup. I will also use the company in the future.

Ik had de hoeveelheid puin natuurlijk te laag ingeschat. Maar dat was geen probleem. De big bag kon ik terugsturen of later gebruiken. Heel vriendelijk behandeld. Top

Afspraak is afspraak

Meerdere malen container gehuurd altijd correct geleverd.

perfecte service

Via website mail verstuurd. Geld over gemaakt en de container is geleverd en ook weer volgens afspraak opgehaald. Perfecte service.

Alles perfect geregeld

Makkelijk te bestellen Goeie communicatie over de mail Vriendelijk personeel Perfect geplaatst Snel opgehaald Grotere container gekregen i.p.v. kleine

top!

Goede en betrouwbare service!

Container besteld voor de tuin, alles kon erin (aarde, stenen, planten, kunstgras et cetera). Aangegeven waar deze geplaatst moest worden, en daar stond hij ook. Ophalen geen probleem, even een berichtje sturen en een dag later was hij weer opgehaald. Ook de prijs is prima.

Prima nette bak en afspraken worden nagekomen

Prijstechnisch goed. Levering van de bak volgens planning en de chauffeur uiterst correct om de bak op de door mij gewenste positie te plaatsen. Info op de website goed leesbaar en ook onderwerpen zijn makkelijk te vinden. Omzetten van de afvalsoort, naar bouwafval, was geen probleem en factuur afhandeling is zeer overzichtelijk. Prima ervaring, dus.

Er wordt volgens afspraak gewerkt. Hoewel ze aangeven, dat het ophalen een paar werkdagen kan duren, hebben ze de container toch voor het weekend opgehaald. We zijn ook wel een vaste klant.

Hertzstraat 3

1446 TE Purmerend