Snelle en goede service. Dag ervoor aanvragen en komt zoals aangegeven dag later. Ophalen plannen, savonds 2200 aangemeld, dag later opgehaald.

Hoi Edwin, bedankt voor je fijne beoordeling! Dit vinden we super om te horen!

Wat een puinhoop !!!!

Container online neemt het wel erg ruim als het gaat om de levertijd (tussen 07:00 en 10:00), ja in de voorwaarden staat dat het wat later kan worden. Inderdaad, maar een halve dag later ? Afijn, ondertussen staat de aannemer stil, want geen container !

Beste Jeroen, Wat vervelend dat u heeft moeten wachten op uw container. Onze excuses. Onze leveringstijden zijn van 07.00 uur tot 17.30 uur, waarbij er een voorkeur kan worden gegeven voor een dagdeel. Wij doen altijd ons uiterste best de voorkeur te realiseren, maar kunnen het helaas nooit garanderen. De planning wordt zo efficiënt mogelijk gemaakt, zodat de chauffeur zo min mogelijk (onnodige) kilometers hoeft te rijden. Wij raden onze klanten ook altijd aan om de container, wanneer zij vroeg willen beginnen, een dag eerder te bestellen. Dan weet je namelijk zeker dat de container klaarstaat wanneer je gaat beginnen. Dit staat op onze website en bij de checkout aangegeven. Wij vinden het erg vervelend dat dit voor u niet helemaal duidelijk was, waardoor de werkzaamheden stil hebben gelegen.

prima service!

prima service, houden zich goed aan afspraak.

Driver was brilliant / perfect placement

Easy to order Delivered promptly Easy to arrange collection Collected promptly

Fijn op tijd gebracht en ook op tijd opgehaald

Ik hoefde niet naar de milieu straat en vervolgens een halve dag kwijt zijn om de zooi gescheiden naar de betreffende container te sjouwen. Bedankt dat het ook zo kan.

Het is goed bedrijf

Goed bedrijf altyd op tijd

Gewoon top en een chauffeur die onwijs goed met de container overweg kon 😀

Gewoon goed

Op de plek waar ik wilde!

De chauffeur belde om aan te geven dat op de plek waar ik als eerste de container wilde hebben niet toegankelijk was. Op advies van de chauffeur heeft hij de container in de voortuin kunnen plaatsen wat achteraf gezien een veel makkelijkere en kortere route was. Erg tevreden over de service

twee kindermatrassen kost je 100 EUR extra...

Het staat inderdaad op de website.., matrassen mogen er niet in. Ik heb het over het hoofd gezien en twee kindermatrassen in de container gedaan. Daar moet je vervolgens 100 EUR extra voor betalen... een dure vergissing.

Hoi Barbara, Wat vervelend dat dit mis is gegaan. Het staat inderdaad aangegeven op onze website. Matrassen zijn niet toegestaan i.v.m. brandgevaar. Bij verschillende afvalverwerkers is in het verleden al brand ontstaan bij de opslag van matrassen tussen het afval. Vandaar dat we hier zo streng op controleren. Wanneer er toch matrassen bij het afval komen moeten deze er meteen tussenuit worden gehaald en apart worden verwerkt. Dit brengt helaas ook extra kosten met zich mee. Excuses dat u hierdoor een negatieve ervaring met onze dienst hebt gehad.

Plaatsing en ophalen op aangegeven datum. Wat fijn zou zijn is als het moment waarop dat gebeurt met een kleinere marge kan worden aangegeven.

Hoi Leo, Bedankt voor je beoordeling en de feedback. Omdat wij met veel leveranciers werken is een korte tijdsmarge vaak lastig aan te geven. We nemen uw feedback mee en gaan kijken hoe we dit in de toekomst kunnen verbeteren.

Keurig op tijd gebracht, neergezet en ook weer opgehaald. Geen rommel achter gebleven.

Goed geregeld

Top levering en afhandeling

Top snel gebracht en snel opgehaald en zeker de goedkoopste !!

Zeer tevreden kan hun zeker aanbevelen!!

Geweldige service

Geweldige service!! Netjes op tijd geleverd

Gewoon goed👍👍

Afleveren op tijd en ophalen op afgesproken tijd dus gewoon een prima bedrijf

prima levering en op tijd opgehaald bedankt Wim Vinken

prima goede container op tijd gebracht en afgehaald

heeeeeeeeeeeeeeeel goed

toppieeee hoor geen kind aan gehad geweldige service

Super om te horen! Bedankt voor het goede cijfer.

goede ervaring chauffeur was mooi op tijd met brengen en ophalen . site was goed te bereiken alles naar wens verlopen. een dikke tien.prima zo.

super

op tijd netjes en goede service

leveren en plaatsen en omwisselen conform afspraak

Goede ervaring ook met omwisselen en werken zoals afgesproken is.

Vrij makkelijk geregeld en uitvoering top

Kom je er niet uit, kan je gewoon bellen hoe het werkt. Bakken prima op tijd geleverd en worden vrij snel na aanvraag weer opgehaald!

Op tijd geleverd en op tijd opgehaald volgens afspraak. Top!

Werken volgens afspraak, prima!

We hebben al meer bij jullie een container besteld super goed

Hele goede service kan niet anders zeggen.

Niets op aan te merken, alles verliep volgens afspraak.

Zeer tevreden.

Top.

Snelle levering en perfect geplaatst iom de chauffeur. Bij ophalen had de chauffeur zelfs een dure bloempot netjes opzij gezet, voor het geval dat.... Zeer prettige ervaring, voor herhaling vatbaar.