twee kindermatrassen kost je 100 EUR extra...

Het staat inderdaad op de website.., matrassen mogen er niet in. Ik heb het over het hoofd gezien en twee kindermatrassen in de container gedaan. Daar moet je vervolgens 100 EUR extra voor betalen... een dure vergissing.

Hoi Barbara, Wat vervelend dat dit mis is gegaan. Het staat inderdaad aangegeven op onze website. Matrassen zijn niet toegestaan i.v.m. brandgevaar. Bij verschillende afvalverwerkers is in het verleden al brand ontstaan bij de opslag van matrassen tussen het afval. Vandaar dat we hier zo streng op controleren. Wanneer er toch matrassen bij het afval komen moeten deze er meteen tussenuit worden gehaald en apart worden verwerkt. Dit brengt helaas ook extra kosten met zich mee. Excuses dat u hierdoor een negatieve ervaring met onze dienst hebt gehad.

Plaatsing en ophalen op aangegeven datum. Wat fijn zou zijn is als het moment waarop dat gebeurt met een kleinere marge kan worden aangegeven.

Hoi Leo, Bedankt voor je beoordeling en de feedback. Omdat wij met veel leveranciers werken is een korte tijdsmarge vaak lastig aan te geven. We nemen uw feedback mee en gaan kijken hoe we dit in de toekomst kunnen verbeteren.

Keurig op tijd gebracht, neergezet en ook weer opgehaald. Geen rommel achter gebleven.

Goed geregeld

Top levering en afhandeling

Top snel gebracht en snel opgehaald en zeker de goedkoopste !!

Zeer tevreden kan hun zeker aanbevelen!!

Geweldige service

Geweldige service!! Netjes op tijd geleverd

Gewoon goed👍👍

Afleveren op tijd en ophalen op afgesproken tijd dus gewoon een prima bedrijf

prima levering en op tijd opgehaald bedankt Wim Vinken

prima goede container op tijd gebracht en afgehaald

heeeeeeeeeeeeeeeel goed

toppieeee hoor geen kind aan gehad geweldige service

Super om te horen! Bedankt voor het goede cijfer.

goede ervaring chauffeur was mooi op tijd met brengen en ophalen . site was goed te bereiken alles naar wens verlopen. een dikke tien.prima zo.

super

op tijd netjes en goede service

leveren en plaatsen en omwisselen conform afspraak

Goede ervaring ook met omwisselen en werken zoals afgesproken is.

Vrij makkelijk geregeld en uitvoering top

Kom je er niet uit, kan je gewoon bellen hoe het werkt. Bakken prima op tijd geleverd en worden vrij snel na aanvraag weer opgehaald!

Op tijd geleverd en op tijd opgehaald volgens afspraak. Top!

Werken volgens afspraak, prima!

We hebben al meer bij jullie een container besteld super goed

Hele goede service kan niet anders zeggen.

Niets op aan te merken, alles verliep volgens afspraak.

Zeer tevreden.

Top.

Snelle levering en perfect geplaatst iom de chauffeur. Bij ophalen had de chauffeur zelfs een dure bloempot netjes opzij gezet, voor het geval dat.... Zeer prettige ervaring, voor herhaling vatbaar.

Snelle plaatsing

's ochtends vroeg geplaatst. Na afmelding snel weer opgehaald

Snelle levering en ophalen.

Snel geleverd. Goede afspraken en communicatie.

Doen wat ze beloven.

Goede service en goed betaalbaar

Goede service prima betaalbaar

Helemaal prima

Niets aan te merken op het tijdstip van brengen en halen. Allemaal super en snel geregeld!

Zeer snelle afhandeling van de bestelling en levering van container

Zeer fijne ervaring met de bestelling en levering van de container. Alleen wel jammer bij de levering van de container dat de plaatser geen rekening heeft gehouden met de ingang van de container waardoor de aanrijdroute vanuit het huis onhandig is.

Ai, dat is inderdaad wel jammer. Zet het voor de volgende keer extra in de opmerking. Hoewel het normaal niet meer dan logisch is, kan het zijn dat een chauffeur even niet goed oplet. We zullen het nog wel eventjes melden bij de vervoerder. Weer even op scherp. Daar zijn de beoordelingen natuurlijk voor. Groet, Daphne - ContainerOnline

Keurig volgens afspraak

Zowel de aflevering als het ophalen ging geheel volgens afspraak. Prima bedrijf bestel daar volgende keer opnieuw,

Dat horen we natuurlijk graag, Wim. Wat wordt het volgende klusproject? We zijn benieuwd.

Prima geregeld!

Chauffeur was zeer vriendelijk en behulpzaam, container was prima en kon alles er in kwijt.

Bedankt voor de beoordeling!