Alles netjes volgens afspraak

Volgens afspraak geplaatst en binnen een dag na melding weer opgehaald.

Bak netjes optijd geleverd en opgehaald

Prima en op tijd afgeleverd!

De container is netjes op tijd afgeleverd en weer opgehaald.

Big bag snel verstuurd

Gewoon volgens afspraak

Prima geregeld

Big bag op tijd geleverd en na de aanvraag weer snel opgehaald

Snel en voordelig!

De container werd snel en op tijd geleverd en ook direct gehaald toen we dit wilden

Snel geregeld en goede plaatsing Chaufeur is ook erg vriendelijk

Zeer te vreden,top!

De chauffeur, belde ons dat hij er met een half uurtje zou zijn. Dit vonden we erg prettig zo dat we niet doelloos hebben moeten wachten. De chauffeur, heeft ons even vrijwillig geholpen met het vullen van de bak. Onze dank. De gevulde bak Kon meteen weer mee, zoals afgesproken. Alles is van begin tot eind goed verlopen en zullen zeker vaker gebruik maken van deze mogelijkheid.

Prima geregeld

Duidelijk aangegeven waar ik de container wikde hebben, de chauffeur belde netjes op en heeft hem keurig geplaatst, ook het ophalen was perfect geregeld.

Super eenvoudig en klantvriendelijk!

En nog eens goedkoper dan de concurrenten ook! Topbedrijf.

Prima geregeld, gebracht en gehaald op de afgesproken dagen.

Prima geregeld

Snelle en uitstekende service.

Container van keuze was binnen 1 dag geplaatst op gewenste plek en vervolgens binnen 1 dag na aanmelding voor afvoer weer opgehaald.

Netjes volgens afspraak

Snel en makkelijk een container kunnen bestellen. Donderdag laten komen en vrijdag weer opgehaald. We zijn zeer tevreden.

voldeed aan de verwachtingen

makkelijk kunnen bestellen, keurig op tijd geleverd en zonder problemen weer opgehaald na melden

Super gegaan

Het is super gegaan maandag binnen dinsd8ag weggehaald.

Snelle levering volgens afspraak.

Internetpagina informatief en gebruikersvriendelijk. Contact met klantenservice prima. Medewerkers die containers komen brengen en halen ook top.

Brengen en halen volgens afspraak

Duidelijk en snel geregeld. Ik zou de container volgende keer ook weer bij jullie bestellen.

Snel, goedkoop en klantvriendelijk

Hier een puincontainer van 6m3 besteld. De container wilde ik toch iets eerder hebben dan aanvankelijk aangegeven. E-mail gestuurd en de bezorgdatum is aangepast. Ben tevreden over de dientsverlening van Container Online.

Slechte service!!!

Word niet aangebeld als de container iets te hoog is. Dat krijg je te horen als je zelf belt, Op mails die je stuurt krijg je geen antwoord. De bak die ik besteld had was kleiner, waardoor ik idd iets te hoog was. Maarja dat word woord tegen woord!!!!! Extra rekening voor lose rit van 90€!!! Zal hier nooit meer een bak bestellen!!!

Hoi Laura, Wat vervelend dat het afvoeren van de container niet soepel is verlopen. Ik heb van mijn collega's begrepen dat de container inderdaad ver boven de rand was gevuld. Zoals beschreven op onze website en in de voorwaarden kan de container in dit geval niet veilig worden afgevoerd. Hierdoor heeft de chauffeur de container laten staan. Wanneer een container niet kan worden afgevoerd ontstaan er kosten die in rekening worden gebracht. Ik snap dat dat voor u erg vervelend is en dat u dat liever had willen voorkomen. In de correspondentie met mijn collega geeft u aan dat u had verwacht dat de chauffeur had aangebeld om dit te melden, zodat jullie het ter plaatse hadden kunnen oplossen. Omdat voor plaatsing en afvoering van de containers het niet noodzakelijk is dat er iemand thuis is en de chauffeurs met een strakke planning werken, is het niet gebruikelijk dat de chauffeurs aanbellen wanneer er iets niet in orde is. U geeft ook aan dat de container kleiner was dan 3m3, maar wij leveren geen containers die kleiner zijn dan de aangegeven inhoudsmaat. Uit navraag blijkt dat uw container zelfs iets groter was. U heeft gelijk dat wij eerder hadden kunnen melden dat de container niet is afgevoerd vanwege bovenstaande redenen. Dit zullen wij ook zeker meenemen als actiepunt. Simone

snel geleverd

snelle levering van een bigbag

Prima service en snelle levering

Prima service en aardige chauffeur

Goede sevice

2e maal een container besteld, geen gezeik en omkijken naar. Prijs kwaliteit geheel correct en schappelijk

Snelle service, mooie prijs

De container wordt snel geplaatst en weer opgehaald (na alles online te regelen). Ook telefonisch netjes geholpen bij vraag welke container we nodig hadden. Chauffeur dacht ook mee over praktische plaats van container.

Snel, volgens afspraak, niet duur.

Online containers besteld. Zelfs in de bouwvak worden deze op de gevraagde dag netjes geplaatst. Ook ophalen is met een druk op de knop geregeld. Verder weinig omkijken naar, en je kunt op korte termijn een container bestellen. Vooral handig vond ik de tuinafval container.

Gemakkelijk en snel

1 dag na bestellen de container. Afvoeren ging ook soepel