Alles ging goed , bestellen, tussendoor nog gebeld omdat we geen bericht kregen van Postnl . Ook goed geholpen via de telefoon. Bigbag moet nog wel opgehaald worden. Dus de bestelling is nog niet afgerond. Maar tot dusver ging het heel goed.

enigzins vroege levering - 6.40 uur; daar hadden we niet opgerekend :). voor de rest prima

Niks te klagen

Container snel gebracht en na mailtje meteen de volgende dag alweer opgehaald, top service!

Prima!!

netjes de bak geleverd en ook weer op de afgesproken dag opgehaald.

Top geregeld,mooi systeem.

Minpuntje, te vroeg vragen om een beoordeling. Verder best gelopen.

Prima bedrijf qua service en snelheid.

Via de chatdienst kreeg ik snel antwoorden op mijn vragen. Via de telefoon, welke direct werd opgenomen, werd onmiddellijk uitgezocht wanneer de big bag zou worden opgehaald. Top service.

Helemaal goed

Alles volgens afspraak geleverd en opgehaald

Snelle levering en ook snel ophalen na aanmelding :)

Prima !

Mooi op tijd ,en op de aangegeven plek geleverd èn ook weer opgehaald !

Top service !

Top service , vriendelijke mensen .

Meer dan geweldig

Ik had enqjge aarzeling voor zon klijn bedrijfje. Maar wat vergistigde ik mij daar in alles klopte. Prijs qualiteit verhouding een 10. Ik ben een man van 76 jaar die zijn tuin heeft laten op knappen. Goed werk verricht door jullie . Alles wat ik kan doen is doorvertellen. Groet Henk Vogel

Hoi Henk, Bedankt voor het mooie cijfer. Wat fijn dat alles naar wens is gegaan! Blij dat we u positief hebben kunnen verrassen. Geniet van uw opgeknapte tuin! -Simone

Uitstekend.

Container is Precies op tijd gebracht. Geplaatst op de juiste plek. Twee uur na mijn verzoek om de container op te halen was het verwijderd. Alles ging zo als het hoort. Geen opmerkingen te maken. Wel complimenten.

Snelle levering en inname Big Bag

Big Bag kregen we snel per post thuisgestuurd en na afmelden werd de Big Bag binnen een dag opgehaald. Wij zijn zeer tevreden.

Prima service alleen geen tijd ontvangen na mail en telefoon. Chauffeur stond ineens voor de deur

Hoi Annelize, Wat vervelend dat er geen tijdsindicatie kon worden gegeven. Dit kunnen wij normaal gesproken op de dag van plaatsing voor u aanvragen. Helaas was het bij de lokale planner zo druk dat wij geen reactie hebben ontvangen voordat de container werd geplaatst. Excuses! Simone

goed betrouwbaar en snel

telefonisch goed bereikbaar en helpen snel als er gewisseld moet worden

Prettig contact en correcte afhandeling!

Goed en snel geregeld

Snelle levering en snel opgehaald; kortom top!

Zoals hierboven

op de juiste plaats geplaats en ook weer snel opgehaald . chauffeur bedankt

Top (in 1 woord)

Big Bag besteld, binnen twee dagen thuis met Post.NL Dinsdag gebeld met de servicedesk i.v.m. het plannen van het ophalen van de Big Bag. Ik zou hem woensdag vullen (tot het randje ☺). Met het verzoek om de Big Bag z.s.m. op te komen halen. Hij was namelijk op één van de parkeervakken geplaatst en die wil je eigenlijk niet te lang 'bezet' houden. Ik was om 11.15 uur klaar en raadt eens wie er rond 14.00 uur voor de deur staat ? Juist de auto die de Big Bag komt ophalen. Ik kan niet anders zeggen .... ZEER TEVREDEN over Containeronline.nl

prima service

De big bag is per post toegestuurd en op het afgesproken moment weer opgehaald. Goed werk!

duidelijk en efficiënt

Het proces is simpel. Je bestelt online, je krijgt de zakken per post binnen een paar dagen. Je vult hem en ze halen hem weer snel op. Bij mij stonden de zakken niet eens helemaal goed en alsnog haalden ze hem weg!

Quick, efficient and easy!

I ordered the BigBag and a 3m3 container. The website is extremely efficient and clear in terms of what waste can be put where. I called ContainerOnline and was assisted promptly. The container and big bag were both delivered on the agreed upon date. All in all, a very positive experience and will definitely recommend them to anyone!

Uitstekend..

Zeer tevreden.. servicegericht.. en hebben luisterend oor.. kortom ben zeer tevreden

Makkelijk en helder

Er is een groot aanbod van verschillende aanbieders van containers. Via ContainerOnline is het proces zeer eenvoudig gemaakt en helder omschreven. Ook qua prijs zijn ze zeer scherp in de markt. Het aanmelden, maar ook het weer laten ophalen van de container is binnen een paar minuten online gedaan.