Helemaal prima

Niets aan te merken op het tijdstip van brengen en halen. Allemaal super en snel geregeld!

Zeer snelle afhandeling van de bestelling en levering van container

Zeer fijne ervaring met de bestelling en levering van de container. Alleen wel jammer bij de levering van de container dat de plaatser geen rekening heeft gehouden met de ingang van de container waardoor de aanrijdroute vanuit het huis onhandig is.

Keurig volgens afspraak

Zowel de aflevering als het ophalen ging geheel volgens afspraak. Prima bedrijf bestel daar volgende keer opnieuw,

Prima geregeld!

Chauffeur was zeer vriendelijk en behulpzaam, container was prima en kon alles er in kwijt.

Goede snelle service.

Makkelijk te bestellen, snelle levering en afvoer is ook erg makkelijk. Fijn contact met de chauffeurs.

Yes! Daar gaan we voor, een 10!

Alles goed gegaan met het bestellen

Heel tevreden, goed service

Meerdere keren een container nodig gehad en telkens keurig op afgesproken dag en zelfs onze voorkeur voor dagdeel lukte meestal. Zeker aan te bevelen

Een voorkeur voor een dagdeel kan je inderdaad per telefoon of mail vragen en daarvoor doen we altijd ons uiterste best. Fijn dat het dan ook meestal wel lukt.

Slechte communicatie, komen afspraken niet na

Nu drie bakken in korte tijd besteld, gelijk de laatste keer. Bakken komen allemaal van een andere leverancier wat onderlinge communicatie onmogelijk maakt. Bakken komen op een verkeerd moment of komen niet, ze zetten ze gewoon volledig op de stoep aan de overkant van de weg (waar het helemaal niet mag) en de laatste bak kosten mij drie keer afmelden voordat hij eindelijk na 8 dagen werd opgehaald.

Beste Martijn, Wat vervelend dat u de communicatie als slecht heeft ervaren. Dit is natuurlijk niet de bedoeling! U heeft inderdaad containers van twee verschillende leveranciers gehad. Dat is hoe wij werken bij ContainerOnline. Op deze manier zorgen we ervoor dat er altijd een container beschikbaar is. Volgens onze administratie zijn uw containers op de afgesproken tijd geplaatst. Het klopt inderdaad wel dat het afvoeren bij u een stuk langer heeft geduurd dan dat de bedoeling was. Dit kwam omdat de mail met de opdracht niet goed is doorgekomen door een technische fout die inmiddels is opgelost. Desondanks is dit niet het serviceniveau dat wij nastreven. Daarvoor onze excuses.

Op tijd binnen op de plek die ik wilde door de chauffeur netjes neergezet. Opgehaald op de dag die ik wilde.

Super Service !!!

Super serwice !!!

Goed overleg bij plaatsing, vriendelijke chauffeur, probleemloos

goede service en klant vriendelijk ,makelijk te bestellen

ik had een container nodig voor een klus en op internet gekeken naar een goedkope container en container online had die voor mij.

De container werd zoals afgesproken keurig geleverd met een telefoontje vooraf. Ophalen ging heel snel. Ik vulde het formulier in op de site op vrijdagochtend. In de middag werd het al opgehaald. Lekker voor het weekend 😀👍.

Goed, goedkoop, snel, service!

Goede service! Online heel duidelijk en eenvoudig alle info beschikbaar

Ik raad het iedereen aan, gewoon perfect.

Snelle levering en meedenken met de klant. Niet zomaar bakje droppen en wegrijden. Heb 2x in korte tijd een container gehuurd, en uiterst tevreden met de service, prijs en advies van te voren.

Wat leuk om te horen! Bedankt voor de mooie beoordeling.

Beter regelen kan niet :)

netjes en snel geleverd

de bak voor dakafval werd volgens afspraak snel geleverd. Netjes neergezet en toen ik op de chat vertelde dat we klaar waren werd deze volgens afspraak weer snel opgehaald.Heel handig en correct.

Wauw! een 10! Bedankt voor de goede beoordeling zo vlak voor het weekend.

Snel geleverd en ook op tijd opgehaald

Het was mij eerste bestelling van container online, en bestellen en plaatsen en ophalen van gingen als behoor en kon achteraf betalen

Snel en netjes behandeld

Container bestel en op de juiste plaats gezet. Woon in een smalle straat en wilde de container half op de stoep. Alles volgens afspraak gedaan en opgehaald. De service is goed en volgens afspraak geregeld. Bedankt voor de goede service.

Goed makkelijk en snel

Alles goed geregeld. En vriendelijke chauffeurs!

Aanrader!

Op 1 mei een Bouw en Sloop container besteld die al meteen overvol raakte. Die zelfde dag kon nog een tweede container worden geleverd en werd de eerste afgevoerd. Perfecte service! Bovendien werd restitutie verleend omdat de container ipv “bouw en sloop” slecht schoon puin bevatte. Heel netjes! Aanrader dus!

Snel te bestellen, maar het ophalen is een ander verhaal

Telefonisch contact leidt niet tot snelle wisseling van containers waardoor we weer een aantal dagen moesten wachten. Daardoor konden we niet vooruit. U bent duurder dan bestellen via BAT ( wat we ook hebben gedaan) en uiteindelijk werden de container door hetzelfde bedrijf opgehaald.

Containers volgens afspraak geleverd en opgehaald

Geen bijzonderheden. Prima service.

eerst kan er van alles, zodra je hebt betaald ineens niets meer

Ik kreeg eerst te horen dat ik een aflever- en ophaal tijdstip te horen zou krijgen. Door de lastige plaatsing moest ik thuis zijn. Nadat ik betaald had en de planning door wilde nemen kon dat allemaal niet meer. Ik moest de dag van tevoren maar een mailtje sturen, dan zou er misschien aan de chauffeur gevraagd kunnen worden hoe laat ik hem kon verwachten... Bij zowel het brengen als het halen van de container hetzelfde liedje. Ik heb 2 volledige dagen binnen gezeten, de eerste dag tot 16.00 uur en de tweede dag zelfs tot 17.15 uur. Echt zeer teleurstellend allemaal.

Beste J, Naast dat wij dit op de website aangeven hebben we bij u (telefonisch) benadrukt dat u een voorkeur kunt doorgeven voor een dagdeel in het opmerkingenveld bij uw bestelling. De planner zal zijn best doen om aan uw voorkeur te voldoen, maar dit is echter vanwege verschillende factoren (verkeer, uitval chauffeur/vrachtwagen) niet altijd mogelijk. De planningen worden op de dag zelf gemaakt en wij kunnen dan ook pas op de dag zelf opvragen welke dagdeel de container geplaatst zal worden. Wij hebben met u afgesproken dat de chauffeur u een uur voor aankomst zou bellen, wat hij is nagekomen. Bij het afvoeren heeft u aangegeven dat u de container op vrijdag afgevoerd wilde hebben. De planning voor deze dag zat echter al vol. Wij zijn echter wel onze belofte nagekomen dat de container binnen 1-3 werkdagen afgevoerd word. Er is met u afgesproken dat u, net als bij de plaatsing, een uur van te voren gebeld zou worden door de chauffeur, ook deze afspraak is nagekomen. U hoeft overigens niet thuis te blijven voor het plaatsen of afvoeren van een container. Uiteraard moet er wel voldoende ruimte zijn om een container neer te zetten en op te halen. Wij vinden het erg vervelend dat uw ervaring met ContainerOnline ondanks onze inspanningen negatief is.