superb!

Delivered on time and picked up on time. They even picked up an additional Euro-pallet that didn't fit in the big bags anymore. Couldn't have been better.

Container vlotjes op de juiste plek geplaatst. Ook weer op de juiste datum opgehaald. Vriendelijke chauffeurs. Kortom een echte aanrader.

heel netjes en snel

geen gedoe alles snel afgehandeld, kan het anderen aanbevelen.

Snel geleverd en opgehaald. Goede communicatie per telefoon en app. Super!!!!

Zowel het plaatsen als het ophalen ging zonder problemen. Snel geregeld allemaal! Goede communicatie vanuit het bedrijf en een vriendelijke chauffeur.

Goede service bij terugbetaling bedrag.

Zeer correct geregeld en niet duur

Zowel het brengen, als het halen van de container verliep vlekkeloos. Keurig binnen de opgegeven tijd. De container werd op mijn aanwijzing precies geplaatst waar ik hem wilde hebben. Vriendelijke chauffeur. Het enige minpuntje was dat de website/mail niet goed werkte en ik niet meteen reacties ontving. Nabellen was toen wel nodig. Mocht ik echter weer een container nodig hebben, dan ga ik zeker weer een beroep doen op "ContainerOnline" !

Jammer

Bij het plaatsen van de container ben ik een uur bezig geweest om plaats te maken voor de chauffeur omdat hij er niet langs wilde rijden terwijl er al een container geplaatst was. Hij zei deze container hebben wij nooit geplaatst dat doen wij niet. Uiteindelijk na een uur takken van de boom gezaagd te hebben heeft hij met tegen zin de container om geruild. Dit heeft mij een uur gekost. De eerste keer ging goed.

Top geregeld

prima op tijd bezorgd

De container werd netjes op de afgesproken dag bezorgd en prima geplaatst. Het wordt een 10 als er eerder info te verkrijgen is over een tijdslot waarin wordt bezorgd.

Aardige meneer bezorgde beide containers

Aardige mensen, top

Alles zoals afgesproken

Keurig op tijd gebracht en weer opgehaald

geweldige service

goede services en mee denkend

Snelle en goede service. Dag ervoor aanvragen en komt zoals aangegeven dag later. Ophalen plannen, savonds 2200 aangemeld, dag later opgehaald.

Hoi Edwin, bedankt voor je fijne beoordeling! Dit vinden we super om te horen!

Wat een puinhoop !!!!

Container online neemt het wel erg ruim als het gaat om de levertijd (tussen 07:00 en 10:00), ja in de voorwaarden staat dat het wat later kan worden. Inderdaad, maar een halve dag later ? Afijn, ondertussen staat de aannemer stil, want geen container !

Beste Jeroen, Wat vervelend dat u heeft moeten wachten op uw container. Onze excuses. Onze leveringstijden zijn van 07.00 uur tot 17.30 uur, waarbij er een voorkeur kan worden gegeven voor een dagdeel. Wij doen altijd ons uiterste best de voorkeur te realiseren, maar kunnen het helaas nooit garanderen. De planning wordt zo efficiënt mogelijk gemaakt, zodat de chauffeur zo min mogelijk (onnodige) kilometers hoeft te rijden. Wij raden onze klanten ook altijd aan om de container, wanneer zij vroeg willen beginnen, een dag eerder te bestellen. Dan weet je namelijk zeker dat de container klaarstaat wanneer je gaat beginnen. Dit staat op onze website en bij de checkout aangegeven. Wij vinden het erg vervelend dat dit voor u niet helemaal duidelijk was, waardoor de werkzaamheden stil hebben gelegen.

prima service!

prima service, houden zich goed aan afspraak.

Driver was brilliant / perfect placement

Easy to order Delivered promptly Easy to arrange collection Collected promptly

Fijn op tijd gebracht en ook op tijd opgehaald

Ik hoefde niet naar de milieu straat en vervolgens een halve dag kwijt zijn om de zooi gescheiden naar de betreffende container te sjouwen. Bedankt dat het ook zo kan.

Het is goed bedrijf

Goed bedrijf altyd op tijd

Gewoon top en een chauffeur die onwijs goed met de container overweg kon 😀

Gewoon goed

Op de plek waar ik wilde!

De chauffeur belde om aan te geven dat op de plek waar ik als eerste de container wilde hebben niet toegankelijk was. Op advies van de chauffeur heeft hij de container in de voortuin kunnen plaatsen wat achteraf gezien een veel makkelijkere en kortere route was. Erg tevreden over de service

twee kindermatrassen kost je 100 EUR extra...

Het staat inderdaad op de website.., matrassen mogen er niet in. Ik heb het over het hoofd gezien en twee kindermatrassen in de container gedaan. Daar moet je vervolgens 100 EUR extra voor betalen... een dure vergissing.

Hoi Barbara, Wat vervelend dat dit mis is gegaan. Het staat inderdaad aangegeven op onze website. Matrassen zijn niet toegestaan i.v.m. brandgevaar. Bij verschillende afvalverwerkers is in het verleden al brand ontstaan bij de opslag van matrassen tussen het afval. Vandaar dat we hier zo streng op controleren. Wanneer er toch matrassen bij het afval komen moeten deze er meteen tussenuit worden gehaald en apart worden verwerkt. Dit brengt helaas ook extra kosten met zich mee. Excuses dat u hierdoor een negatieve ervaring met onze dienst hebt gehad.

Plaatsing en ophalen op aangegeven datum. Wat fijn zou zijn is als het moment waarop dat gebeurt met een kleinere marge kan worden aangegeven.

Hoi Leo, Bedankt voor je beoordeling en de feedback. Omdat wij met veel leveranciers werken is een korte tijdsmarge vaak lastig aan te geven. We nemen uw feedback mee en gaan kijken hoe we dit in de toekomst kunnen verbeteren.

Keurig op tijd gebracht, neergezet en ook weer opgehaald. Geen rommel achter gebleven.

Goed geregeld

Top levering en afhandeling