Zeer slechte service

Slechte service. Ze geven aan dat ze "geen zin hebben in discussies" als er een fout wordt gemaakt in het ophaal en leverproces van de containers. Ook komen zij de beloftes niet na. Onaangekondigd wordt je container opgehaald en bij het nabellen wordt je ook onvriendelijk behandeld. Hier ben je paar honderden euro's lichter voor een slechte service. Een week geleden als compensatie een big bag beloofd en na bijna een week verder niks ontvangen. Geen communicatie en nogmaals een slechte service.

Beste Akgul, Jammer om te horen dat je niet tevreden bent. Er kan altijd iets fout gaan en dat is vervelend, maar bij jou gingen er 2 dingen verkeerd, dat is wel heel ongelukkig, dus ik begrijp ook wel dat je niet blij bent. Je hebt hier met mijn collega's al over gesproken, maar alsnog hier ook onze excuses hiervoor. Je had een 6m3 container besteld en halverwege is deze per abuis opgehaald. Er stond vlakbij ook een 6m3 container van iemand anders, maar van dezelfde afvalverwerker en daar was een verzoek voor gedaan om af te halen. Omdat jouw container iets meer dan de helft gevuld was, had de chauffeur jouw container aangezien als de ander. Toen je hiervoor belde, hebben we zo snel mogelijk een 3m3 container terug laten zetten en een Big Bag aangeboden vanwege het ongemak. En hier ging er weer wat mis. We hebben hem wel verstuurd, maar hij is nooit aangekomen. Ik kan me heel goed voorstellen dat je niet tevreden bent als er eerst iets fout gaat en daarna lijkt een belofte niet nagekomen te worden. Dat is zeker niet onze intentie geweest en we vinden het ook erg vervelend dat het gebeurt is. Mijn collega heeft laatst telefonisch contact opgenomen en alsnog de big bag gestuurd. Ze heeft de volgende dag bij je gecontroleerd of hij nu wel aangekomen is en dat was gelukkig het geval. We hopen dat je deze goed kunt gebruiken en natuurlijk dat het dit keer wel gewoon soepel verloopt. Nogmaals excuses voor het ongemak. Groet Martijn

Goed geplaatst op de juiste plek. Op tijd weer afgevoerd. Geen omkijken naar!

slechte ervaring

nadat de container was opgehaald kregen we een naheffing van maar liefst 130€. Er bleek puin in te zitten die bestemd was voor een ander container. Achterlijk!!

Beste Carla, Wat vervelend dat de service niet is bevallen. Dat begrijp ik begrijp ook wel als je onverwacht zo een naheffing krijgt. Een bedrag achteraf is altijd vervelend en zeker zo hoog. Ik zal uitleggen wat hier is gebeurd, waarom je een naheffing kreeg en waarom deze zo hoog is. Je had een puin container besteld. Puin is een afvalsoort met steenhoudende materialen zoals beton, tegels, stenen, dakpannen etc. In de container zaten ook ander afval zoals plastic emmers, karton, houten planken etc. Hierdoor was het niet meer alleen puin. Puin is een afvalsoort wat goed te recyclen valt. Bij de afvalverwerker gaat het direct naar de verwerking van puin om nieuwe grondstoffen te maken. Daar is de prijs van de container ook op gebaseerd. Omdat er andere afvalsoorten in zaten moest de container eerst gesorteerd worden op afvalsoort en vervolgens moeten die afvalsoorten naar de plek worden gebracht waar die worden verwerkt. Dat kan soms ook op een hele andere locatie zijn. Ik hoop dat ik je een beter beeld heb kunnen geven wat er is gebeurd en waarom je het bedrag moest betalen. Het blijft natuurlijk dat het heel vervelend is, maar er zijn gewoon veel meer kosten bij het scheiden van afval en vandaar de naheffing. Als je hier nog vragen over hebt, kan je altijd nog even bellen, we leggen het graag nog verder uit. Groet Martijn

Prima oplossing!

Container snel geleverd en tegen een concurrerende prijs. Vervolgens netjes opgehaald.

Heel makkelijk geregeld en klant vriendelijk

Fijne bedrijf!

Duidelijk en gemakkelijk reserveren. Keurige levering en ophalen.

Super service!

Netjes geregeld zoals afgesproken.

Alles volgens wens gegaan,de levering en het weer ophalen,prima

Goed ervaring!

snel, efficiënt en professioneel

Geweldig bedrijf, zeer goede service.

De service is snel, goede communicatie. Denken mee bij vragen. Ik was zeer tevreden.

Prima levering

Container Prima volgens afspraak geleverd en opgehaald! Alleen de tijdstip van ophalen zou wat meer gedetailleerder vermeld kunnen worden maar zie dat niet als een echt probleem!

snelheid en afspraken prima

direct antwoord op mails en snelle levering van zowel leveren als afhalen

Snel, goede communicatie

Prima snelle service

Prima snelle en goede service. Geen verdere opmerkingen.

Top, afspraak is afspraak en snel geregeld.

Top, afspraak is afspraak en snel geregeld.

Uitstekend in alle opzichten !

Van bestelling tot weer ophalen is perfect verkopen. :-)))))

Perfect geleverd en weer opgehaald.

Snelle service, perfect geregeld.

Prima geholpen

Het was de tweede keer dat ik hier een container had gehuurd. Geen enkel probleem gehad. Ze leverde keurig op tijd en zaterdag een mail gestuurd dat de container gehaald kon worden en dinsdag was de container weg. Het was misschien mooier/beter geweest dat deze maandag was opgehaald, maar het was voor ons verder geen probleem. Ook was de container iets goedkoper dan bij andere. Ik had er 3 gezien. En heb gekozen voor containeronline. Niet omdat hij goedkoper was maar omdat ik al een goede ervaring met deze had.

Duidelijk site en afspraken worden nagekomen

Container op tijd geleverd. Netjes geplaatst. Vriendelijk chauffeur. Goede herinnering mail als de container weer wordt opgehaald. Ook nu weer keurig op tijd.

Mijn ervaring, het gemak van online container regelen je weet precies waar je aan toe bent. De chauffeur belde netjes halfuur van te voren waar de container geplaatst moest worden.( hadden we om gevraagd). Volgende keer als ik een container nodig ben dan weet ik waar ik moet zijn. Top service.

Vlot geregeld volgens afspraak

Een puinzooi besteld en vlot ontvangen. Volle puinzak ook vlot op afgesproken dag verwijderd. Enige verbeterpuntje is de communicatie rond afronding van acties. De zak was weg, maar een e-mail waarin die actie ook was bevestigd was nog welkom geweest.

Top! Container geplaatst op de plek waar ik wilde en ophalen zonder problemen

Prima bedrijf, ook klantenservice helemaal goed. Keurig te woord gestaan toen ik een vraag had of ik het wel goed gedaan had.

Dik tevreden! Op tijd, netjes van te voren gebeld. Fijn!

Fijne service, van tevoren nog even een telefoontje. Goed geregeld!

Goede service. Houden zich aan afspraken

Top! Komen afspraken goed na

Goed perfect

Perfect goede service. Zeker aan te bevelen.