Makkelijk en goed geregeld

Makkelijk en goed geregeld

Zeer keurige service

Gemakkelijke en goede dienst. Communicatie is goed. Ophalen ging soepel met duidelijke communicatie.

Geweldig ze hebben de container geplaatst waar ik precies wilde en was erg makkelijk om in te laden. Super !!

veel containers besteld altijd goede afspraken te maken

Chauefeurs hebben hun kunsten in de loop van de jaren wel getoond bij ons Hele smalle stukken waar containers moetsten komen. Kwa facturatie gaat ook altijd alles goed. Ben ik een factuur kwijt kan ik hem online vinden of mailen. super.

Goede dienstverlening

Werd snel op afgesproken tijd geleverd en opgehaald Zeer aardige chauffeur

Fast and efficient with better pricing

Everything was very clear on the website.

Praktisch en snel geregeld

Ideaal

Topbedrijf!

De online container is makkelijk te bestellen, telefonisch gestelde vragen worden vriendelijk en deskundig beantwoord of het wordt nagevraagd en word je binnen korte tijd teruggebeld. Ophalen van de container ging in onze situatie vlot (de tweede dag).

Top bedrijf super tevreden

Heel erg klantgericht, goede service en nette prijs. Gemakkelijk, overzichtelijk en iedereen die daar werken zijn zeer vriendelijk. Alles is geleverd en opgehaald volgens afspraak. Helemaal niets op te merken.. Toppie!!

Top service!

Zoals elke keer, is de service en afhandeling top geregeld. De bigbag wordt netjes via de post verstuurd. Na het plaatsen van de volle bigbag is het heel makkelijk om de melding te doen via de site. Hierna heb ik er geen omkijken meer naar en wordt de bigbag opgehaald.

Voor de tweede maal een big bag besteld, volgende dag ontvangen. En na bevestiging van afhalen mooi binnen enkele dagen opgehaald. Positief is dat je de big bag zo lang kan laten staan zoals je wil, en niet moet bijbetalen na x aantal weken.

Wat een gemak!

Wij hadden gekozen voor de Big Bag, de kleinste. Achteraf hadden we de groteren moeten bestellen, want we hadden meer troep dan verwacht ;-) Ophalen ging soepel en snel! Binnenkort hebben we een verbouwing en zal dan een container bij jullie bestellen!

Prima levering

Op tijd en volgens afspraak geleverd. Goede service.

Simpel en snel!

Gemakkelijk bestellen en geleverd per post. Eén bericht versturen voor ophalen en je afval is snel opgehaald.

Goeie service

Goeie service, snelle levering

Keurig

Afspraak duidelijk

was helemaal voor elkaar,tijdstip,plaatsing voor het huis,en ophalen,en de communicatie !

Communicatie, aflever tijdstip en de plaatsing zoals afgesproken en ook het ophalen verliep volgens afspraak

Prettige ervaring

Container op tijd geleverd en afgehaald

container op tijd gebracht maar door omstandigheden wat later opgehaald

De container werd op de aangegeven dag geleverd, was van het formaat dat ik had besteld. De container was eerder helaas wel gebruikt om mest in te vervoeren en dat was duidelijk nog te merken... Het ophalen duurde wat langer dan de aangegeven tijd ivm gebrek aan voldoende vrachtwagenchauffeurs, zonder extra kosten is de container 3 dagen later opgehaald.

Prima geleverd! Snel geplaatst.

Prima geleverd! Snel geplaatst.

Goed geregeld

Goed geplaatst snelle levering en snel weer op gehaald

snel en volgens afspraak bezorgd en opgehaald

snel en volgens afspraak bezorgd en opgehaald

Good experience

It was a good experience.

niet tevreden

ik bestel een 3m3 bak krijg een 6m3 bak dan is er een risico dat er teveel in ligt en dan krijg je een factuur voor 6m3 daar ben ik het niet mee eens. hgr Caren

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.