Simpele service

Mijn ervaring is goed! Wel jammer dat je geen afhaal datum gegarandeerd krijgt. Groet

De bigbag voor de tuin grond kwam snel na de bestelling.

Na het vullen van de bigbag belde ik naar de service afdeling en de bigbag werd snel na twee dagen opgehaald.

Duidelijke communicatie en tijdige levering

Heel snel kunnen regelen via de website

afspraken netjes nagekomen

afspraken netjes nagekomen

Behulpzaam, snel, goede prijs

Ze leveren snel en houden rekening met openingstijden, erg fijn.

Alles helemaal naar wens

De container is zoals beloofd geplaatst en afgevoerd. Snelle reacties op mijn vragen. Alles naar wens uitgevoerd.

Levering op tijd en reactie op ophalen snel

Container werd eerstvolgende werkdag geleverd en bij ophalen kwam deze vrijwel de eerstvolgende mogelijkheid. Prima communicatie en afspraak is afspraak.

Goede service alles volgens afspraak

Komen data en tijden na alles snel geregeld.

Makkelijk en goed geregeld

Makkelijk en goed geregeld

Zeer keurige service

Gemakkelijke en goede dienst. Communicatie is goed. Ophalen ging soepel met duidelijke communicatie.

Geweldig ze hebben de container geplaatst waar ik precies wilde en was erg makkelijk om in te laden. Super !!

veel containers besteld altijd goede afspraken te maken

Chauefeurs hebben hun kunsten in de loop van de jaren wel getoond bij ons Hele smalle stukken waar containers moetsten komen. Kwa facturatie gaat ook altijd alles goed. Ben ik een factuur kwijt kan ik hem online vinden of mailen. super.

Goede dienstverlening

Werd snel op afgesproken tijd geleverd en opgehaald Zeer aardige chauffeur

Fast and efficient with better pricing

Everything was very clear on the website.

Praktisch en snel geregeld

Ideaal

Topbedrijf!

De online container is makkelijk te bestellen, telefonisch gestelde vragen worden vriendelijk en deskundig beantwoord of het wordt nagevraagd en word je binnen korte tijd teruggebeld. Ophalen van de container ging in onze situatie vlot (de tweede dag).

Top bedrijf super tevreden

Heel erg klantgericht, goede service en nette prijs. Gemakkelijk, overzichtelijk en iedereen die daar werken zijn zeer vriendelijk. Alles is geleverd en opgehaald volgens afspraak. Helemaal niets op te merken.. Toppie!!

Top service!

Zoals elke keer, is de service en afhandeling top geregeld. De bigbag wordt netjes via de post verstuurd. Na het plaatsen van de volle bigbag is het heel makkelijk om de melding te doen via de site. Hierna heb ik er geen omkijken meer naar en wordt de bigbag opgehaald.

Voor de tweede maal een big bag besteld, volgende dag ontvangen. En na bevestiging van afhalen mooi binnen enkele dagen opgehaald. Positief is dat je de big bag zo lang kan laten staan zoals je wil, en niet moet bijbetalen na x aantal weken.

Wat een gemak!

Wij hadden gekozen voor de Big Bag, de kleinste. Achteraf hadden we de groteren moeten bestellen, want we hadden meer troep dan verwacht ;-) Ophalen ging soepel en snel! Binnenkort hebben we een verbouwing en zal dan een container bij jullie bestellen!

Prima levering

Op tijd en volgens afspraak geleverd. Goede service.

Simpel en snel!

Gemakkelijk bestellen en geleverd per post. Eén bericht versturen voor ophalen en je afval is snel opgehaald.

Goeie service

Goeie service, snelle levering