Allesvkeurig volgens afspraak geregeld

Alles keurig volgens afspraak geregeld

Goed concept

Zonder zorgen afval kwijt.

Voor mij een 10+

perfect geregeld

Alles was perfect geregeld. De chauffeur belde netjes van te voren op om te vertellen hoe laat hij op de afgesproken dag op locatie was. De container werd netjes op de aangewezen plek neergezet. Na de link gebruikt te hebben in het mailtje om de container op te halen werd de container weer netjes opgehaald. Werken netjes en volgens afspraak. Kortom een aanrader!

Was snel binnen en netjes opgehaald.

Goed prima

Het online bestellen gaat perfect, De opdrachjt wordt 2x bevestigd , eerst voor ontvangst van de opdracht en daarna nog de daadwerkelijke plaatsing. Enige min puntje is het tijdsframe waarbinnen de container wordt geplaatst. In mijn geval zat ik vanaf 7 uur te wachten terwijl hij na 12:00 pas kwam. Dat zou men kunnen oplossen door de chauffeur 30-60 min van te voren te laten bellen zodat je daar rekening mee kunt houden. verder heel tevreden en een vriendelijke hulpvaardige chauffeur.

Snel geleverd en ook weer opgehaald. Vriendelijke chauffeur

fijne flexibiliteit!

dank voor het fijne communiceren en de flexibiliteit!

Mooi op tijd geleverd

Goede prijs kwaliteitverhouding. Makkelijk via de mail retour te regelen.

niks aan op te merken

snel geleverd en snel opgehaald.

PRIMA

GEEN

Doen wat ze beloven!

Afspraken keurig nagekomen, zeer tevreden. Enige kleine puntje is dat de communicatie over het moment van ophalen van big bags iets duidelijker zou kunnen.

Keurig geplaatst

Chauffeur plaatste de container keurig op het pad en legde nog even uit wat er wel en niet in mocht. Ophalen ging supersnel, 10 uur. Een bericht verstuurd 15:30 dezelfde dag al opgehaald. Klasse !!

Je besteld een zak die word opgestuurd , toen deze gevuld was heb ik gebeld en met een paar dagen werd deze opgehaald. Ik was mijn grind kwijt , en de service en prijs van het opsturen van de zak en het ophalen vond ik Super. Bedankt voor de goede server.

makkelijk en prima service

makkelijk te bestellen, snelle levering en ook de ophaalservice is prima.

Ik had online een big-bag besteld en deze werd snel geleverd. Het aanmelden voor het ophalen kon online, ook erg makkelijk. Het ophalen van de volle big-bag is erg snel en netjes verlopen. Dank voor de goede service!

big bag geleverd en afgehaald volgens afspraak

vlot

1 woord PERFECT

Goed geregeld

Alles op tijd geleverd en opgehaald en ook nog zeer behulpvaardig!

Drie big bags laten leveren en gevuld laten afvoeren. Verzending ging razendsnel en ook het afvoeren verliep snel (na 2 dagen) en zorgvuldig. Eén verbeterpunt: het zou fijn zijn om het moment van afvoeren te horen te krijgen zodra dat bekend is. Daarom 4,5 (en geen 5) sterren.

Gebeld met ze om de juiste big pack te bestellen volgende dag in huis. Daarna aangemeld voor op te halen en binnen 1 dag was het weg. Super service

Fijn bedrijf had eerst andere bedrijven gevonden maar daarhad we te maken met verschillende problemen de een kin niet met zekerheid zeggen dat hij zou worden geleverd de andere gooidezijn prijs ineens omhoog enz. Bij container online geen problemen en snel leverbaar.

Big bag snel ontvangen en opgehaald

Bij de big bag ook een A4-tje ontvangen met nog eens de drie stappen en bijbehorende aandachtspunten duidelijk uitgelegd.

Doen wat beloofd

Container besteld en werd geplaatst op de plek waar gewenst. Chauffeur belde nog om alles te checken. Afvoer ging zonder problemen. Dus geen omkijken naar. Prima dus.