Snel en correct geleverd en opgehaald. Top

Zie boven

Alles netjes en snel gebeurd

Als ik nog eens een container nodig heb weet ik waar ik moet zijn, ga zo door, van mij een dikke 10.

jammer dat het toch een teleurstelling is geworden

Eerste chauffeur deed voorkomen of het een gunst van hem was dat hij eind van de dag nog kwam leveren, ondanks de afspraak en het lange wachten. Chauffeuse die de eerst volle container kwam omwisselen, heeft top kwaliteit uitgevoerd. Maar toen de laatste container opgehaald moest worden, hoorde ik van buren dat deze chauffeur geen enkel moeite wilde doen om hem weg te halen . Niet even bellen met ons om te melden dat hij er was, en ook niet de moeite doen om de container iets naar voren te halen . Jammer, want nu moeten wij de kosten van 120 euro extra betalen voor een loze rit . De volgende keer regelen we wel een container van een bouwmarkt in de buurt, zelfde kosten , langer gebruik. verwacht geen coulance van conaineronline, want het gaat hun alleen maar om geld , en service kan je vergeten

Prima geplaatst en weer opgehaald

Ik had voor plaatsing een krijtstreep gezet waar de container moest komen. Want je hoefde er niet voor thuis te zijn. Maar er kwam toch iemand de tuin inlopen om navraag te doen. De meneer had het (rode) krijt niet gezien. Hond in paniek, (eigen terrein), dus dat duurde even. Dat was het enige minpuntje.

Opgehaald vanaf de 'voordeur'.

Per post een bigbag binnen gekregen. Je bepaalt zelf wanneer deze weer opgehaald middels een aanvraag bij ContainerOnline. Binnen een aantal werkdagen werd deze volgens afspraak opgehaald. Voordeel vind ik dat je online ook kan jouw wensen/opmerkingen kan aangeven. Voor de volgende klus zal ik zeker weer een bigbag bij hen bestellen.

goede service, komen alle afspraken netjes na

goede service, komen alle afspraken netjes na

Container snel geplaatst en na gebruik ook weer snel opgehaald. Top

Top geregeld!

Erg goed.

Precies wat je kan verwachten

Gebeld voor een container, dag wanneer ik hem wilde stond die voor de deur. Weekje later gebeld dat die opgehaald mocht worden en een dag later was hij opgehaald

Super service en snel

Super service en snel

Op de beste plek geplaatst die ik me kon wensen . helemaal goed .

Hoi Richard, Kijk, goed om te horen. We kennen de goede plekjes in Purmerend :). Groet Martijn

Perfect geregeld

Allemaal netjes geregeld.

Toppers!

Vertrouw ze met ogen dicht. Al jaren klant bij hen en zal kl blijven ook.. verlenen top service..

Kijk aan, oh nee, met ogen dicht kan je niet kijken ;), fijn om te horen dat je nog steeds tevreden bent. We blijven ons best doen. Groet Martijn

Vlot snel en netjes geregeld.

Prima servivce

Prima service en net iets goedkoper.

snel geleverd, prima doen

Snell geleverd en ook Snell opgehaald

Alles prima goed als gewend

aanbevolen

aanbevolen

top

Snel en komt afspraken na.

Snelle levering mogelijk. Vriendelijke chauffeurs gehad.

Gewoon snel en simpel

Big bag in 1 dag geleverd en snel vol opgehaald....precies wat ik wilde :)

Ik vroeg de chauffeur om hem een ​​beetje naar voren te zetten om de deur te openen, maar zette hem voor de lichtmasten op de weg, en dit was vermoeiend voor mij en kostte me veel geld en arbeid zodat ik belde om de chauffeur weer terug om zijn plaats te corrigeren, maar alleen de belofte en er kwam niemand en toen de container gevuld was met 20 meter werd ik ook verrast door een bijkomend bedrag van 2366 euro, en ze zeggen dat het 40 meter is en dat het geladen is met 17 ton afval, wetende dat het grotendeels gevuld is met licht hout, ben ik hier helemaal niet tevreden mee.

Prima geregeld.

Container werd geleverd op de afgesproken dag en het laten ophalen is zo geregeld via je account.

Alles prima verlopen

Container werd keurig neergezet op toch wel een krappe parkeerplaats. Ook het ophalen van de volle bak verliep prima

Snel geregeld en alles volgens afspraak

Klantvriendelijke site. Snelle levering. Zowel het plaatsen als ook het ophalen volgens afspraak.