Afspraak is afspraak

Woensdag een container besteld voor de maandag erop. Op de dag van levering werd ik gebeld dat het weleens de volgende dag kon worden. Ik stond met drie man sterk klaar om de container te gaan vullen die maandag dus flink teleurgesteld. Ik heb aan de dame die ik sprak aangegeven dat dit niet de bedoeling kon zijn en dat ik hem niet voor niets bijtijds had besteld. De dame beloofde haar best te doen en belde mij kort daarna terug dat er binnen een uur een container geleverd zou worden al was die groter dan ik had besteld. Al met al een goede ervaring na een wat ruwe start, maar afspraak is afspraak! Dank je wel!!

keurig netjes gegaan

zeer tevreden

De container was netjes optijd geplaatst en binnen 1 dag Ook weer op afspraak weer netjes ophaald zeer tevreden

Top geregeld

Goed geregeld en makkelijk

Dit bedrijf is prima

Mijn container werd niet op tijd opgehaald. ContainerOnline heeft het keurig en vriendelijk opgelost.

Vol geschept en netjes opgehaald afgevoerd zonder extra kosten en problemen

Mooi als je even nog geen zicht op de start van de werkzaamheden en nog even de ruimte niet om een container neer te zetten. Dan is een bigbag een uitkomst en een mooie oplossing.

Precies zoals t hoort

Afspreken worden volledig nagekomen en zal indien nodig weer dit bedrijf kiezen. De prijs is beter dan bij anderen

Snel geleverd en weer opgehaald

Het online bestellen, laten leveren en laten ophalen van zowel Big Bags als 3m3 containers ging uiterst gemakkelijk. En voor gemengd grond is het een concurrerende prijs.

Góed

Komt afspraak na!

Goed en makkelijk geregeld

Alles is netjes geregeld. De chauffeur die de container kwam brengen was zo behendig met de vrachtwagen, dat hij de container op een perfect plekje kon zetten, zodat de buren er geen last van hadden.

Perfecte service!

- Goede prijs! - prima levering! - ophalen zoals gewenst!

Snel geregeld en op tijd weer opgehaald

Snel geregeld en op tijd opgehaald top gedaan

Goede service, communicatie iets lastig

Prima service. Wij hadden problemen met PostNL en een verdwenen Big Bag, maar ContainerOnline stuurde gewoon een nieuwe. Ophalen liep ook helemaal soepel. Enige min-punt: wij hadden graag geweten, wanneer de big bag woordt opgehaald, omdat wij wilden zekerstellen dat het bereikbaar is. Dat was niet mogelijk - binnen 5 dagen wordt opgehaald, op mails alleen geantwoord dat wij niet hoeven thuis te zijn en dan geen verdere communicatie meer. Dus voor ons 5 dagen bangen, wanneer ze nu komen ophalen en of er dan een auto in de weg staat of niet. Maar goed, het is goed gekomen en overal was de service en prijs goed.

Geweldige service, duidelijke afspraken!

De laatste tijd hebben wij ivm verhuizing een aantal containers besteld. Dit is allemaal volgens afspraak, vlot en vlekkeloos verlopen! Zelfs toen ik belde voor een wissel, was dit binnen no time geregeld. Wij hebben zeer prettige ervaringen met dit bedrijf!

Uitstekend service

Fijne service

Uitstekende service, denken goed mee, snelle actie!

Ik had een extra big bag van een ander merk die ik ook graag afgeleverd wilde hebben. Telefonisch werd er snel en flexibel meegedacht en een dag later al werden beide bigbags keurig afgevoerd. Complimenten voor jullie service.

Superservice

Chauffeur belt netjes aan en vraagt waar ik de container wil hebben. Denkt goed mee over een passende plek. Ervaringen met chauffeurs in het land zijn verschillend maar deze is een topper!

Alles goed

Big bag

Goede klantenservice! Had bigbag voor puin besteld, maar kon het beter gebruiken voor zwart zand. Gemaild of dat mogelijk was. Was geen probleem. Binnen 3 dagen opgehaald na ophaalformulier ingevuld te hebben! Top service

Toppie!

Komen afspraken na. Geen opmerkingen.

Prima geregeld

Twee big bags besteld voor het afvoeren van grond. De bags waren zeer vlot per post geleverd. Telefonisch contact met de klantenservice i.v.m. aanvullende vragen ging met grote tevredenheid. Ook bij de aanvraag voor het ophalen van de bags ging zonder problemen.

Top bedrijf als je een container zoekt

Je kan hier online een container bestellen en binnen notime staat hij bij je voor de deur. Alles is regelbaar met een app op je mobiel. Ophalen en of wisselen alles is mogelijk. Zou dit bedrijf zeer aanbevelen voor iedereen die een container zoekt.

Makkelijk en goed

Big wwas snel bezorgd via de post En toen die vol was werd die netjes binnen 5 dagen opgehaald

Hertzstraat 3 1446 TE Purmerend

072-7202260