Toppie!

Komen afspraken na. Geen opmerkingen.

Prima geregeld

Twee big bags besteld voor het afvoeren van grond. De bags waren zeer vlot per post geleverd. Telefonisch contact met de klantenservice i.v.m. aanvullende vragen ging met grote tevredenheid. Ook bij de aanvraag voor het ophalen van de bags ging zonder problemen.

Top bedrijf als je een container zoekt

Je kan hier online een container bestellen en binnen notime staat hij bij je voor de deur. Alles is regelbaar met een app op je mobiel. Ophalen en of wisselen alles is mogelijk. Zou dit bedrijf zeer aanbevelen voor iedereen die een container zoekt.

Makkelijk en goed

Big wwas snel bezorgd via de post En toen die vol was werd die netjes binnen 5 dagen opgehaald

Precies zoals gevraagd

Geleverd en opgehaald precies volgens plan. Kwam de planning zeker ten goede. Top service.

Goede service, goed advies

Via de chat advies aangevraagd welke container ik moest hebben aangezien er divers materiaal in zou gaan. Binnen 2 minuten reactie en container besteld, gebracht en opgehaald op dag dat we hadden afgesproken. Kortom, een tevreden klant!

op tijd geleverd en optijd weer opgehaald!

Altijd op tijd en afspraken nakomen

....

Alles is in orde, de deal is op tijd nagekomen, maar ik denk dat je diensten te duur zijn. Ik betaalde bijna €300 voor een relatief kleine container.

duidelijke afspraken. flexibel met plaatsing en vriendelijk personeel

fijn bedrijf. er wordt duidelijk gecommuniceerd en alles verliep volgens afspraak.

Alles top, volgens afspraak.

Netjes optijd geplaatst en ook weer Netjes binnen 2 dagen na aanmelding opgehaald.

Goedmet n klein min puntje

Als je niet om de hoek woont is t lasstig als hij niet lekker vroeg komt Dag eefder wou ik niet riskeren ivm dat dan zndere ef pu ik n in kunnen gooien

Great

Customer service was good and they responded quickly. The bags were picked up quickly.

Gewoon top

Gewoon top. Denk met je mee en leveren snel.

Komen afspraak opgaalsnelheid niet na

Big bac is met veel moeite na 8 werkdagen opgehaald terwijl er overal wordt gesproken over 5 en dit was voor ons nu een groot probleem

Slecht nakomen van legingen en geen coulance

In begin ging het goed. Maar de laatste maanden werd er meerdere keren niet geleegd of reed vrachtwagen ons voorbij zonder te kijken. Toch moeten betalen hiervoor. Soms weken later pas geleegd en daarna direct weer (maandschema gaf dit aan). Dus betaald voor legen van LEGE container. Geen compensatie. Wel excuus dat er nieuwe chauffeurs zijn. Maar meerdere keren dit meegemaakt!!! En vanwege dit slechte functioneren en totaal geen empathie vanuit dit bedrijf zijn wij met hun dienst gestopt. Geen compensatie... coulance... NIETS!!! Erg jammer omdat in het begin de communicatie fijn en vlot verliep.

Container van 3 kubieke meter was er niet. Zonder problemen en extra kosten een grotere geleverd. Uitstekend geregeld.

Prima geplaatst. Vriendelijk chaufeur

Prima geplaatst. Ter plekke overlegd Vriendelijk chaufeur

goede service

Voor de afvoer van grond met kiezelstenen en restjes van coniferen een BigBag besteld. Deze kwam zeer snel per post en na het vullen het ophaalformulier ingevuld. Vervolgens werd deze op de vierde werkdag erna opgehaald. Prima service en doen wat beloofd wordt.

Geweldige interface om snel containers te regelelen.

Containter online hielp mij heel snel om een container te regelen. Helaas werkt de lokale gekozen leverancier minder goed mee. Renewi blijft eigenwijs en onbereikbaar.

Betrouwbaar.

Ik had een bigbag besteld en deze werd volgens afspraak afgehaald. Duidelijke communicatie.

Vlekkeloos.

Big bag besteld, snelle levering. Ophaal formulier ingevuld, binnen 5 dagen opgehaald, dus dik tevreden.

Goed geleverd

Container eerst netjes op tijd geleverd en weer opgehaald op de afgesproken dag. Alles makkelijk online te regelen

Prima voor afvoer van puin

De bigbag voor afvoer van puin is handig. Bjj het vullen soms lastig de vorm wat te bewaren.

Top geregeld!

Was mijn eerste ervaring met dit bedrijf, levering ging snel en ophalen ook prima op tijd.

Hertzstraat 3

1446 TE Purmerend