Spullen snel kapot geen communicatie mogelijk

In october 2 led bouwlampen gekocht. Echter binnen een jaar eentje al kapot. Na contact te hebben gezocht via mail en meerdere keren via telefoon de moed opgegeven. Dit bedrijf reageert niet op mailtjes of ingesproken berichten, bellen niet terug en nemen zowieso nooit de telefoon op je krijgt altijd een antwoordapparaat. Niet aan te bevelen dus!!! Koop liever ergens anders.

Ik zou het risico niet weer nemen om hier wat te kopen.

Alleen na vele wekenlang aandringen en agressief drammen via de holding Menotal BV heeft de firma de bestelde led lampen geleverd. De levering was uiteindelijk OK, maar ik heb lang gedacht dat ik mijn geld via de deurwaarder moest gaan terughalen. Als ledzuinig niet leert om duidelijk en tijdig met de klanten te communiceren zal dit niet lang meer goed gaan.

Fout bedrijf, betalen maar nooit leveren

Ik heb led lampjes besteld en betaald, na drie weken nog niets gezien of gehoord. Er is dus iemand die zijn zakken loopt te vullen zonder te leveren. Koop nooooooooooit wat bij LEDZUINIG. Ik adviseer die bodemloze punt niet met jouw geld te vullen!

Waardeloos, oplichters!!!!

Voor 40 euro ledlampjes besteld. Nooit geleverd! Geen contact via email of telefoon. Geld kwijt!!! Dit bedrijf zou op de zwarte lijst moeten, gewoon pure oplichters. Groet Erik

waardeloos

Besteld en niets ontvangen. reageren niet op telefoon en mail. Ik heb aangifte gedaan voor internet oplichting

Opgelicht , geen geld terug retour zending.

Lampjes besteld en gekregen, lampjes terug gestuurd maar geen geld terug, op telefoon en mail wordt niet gereageerd.

Wel betaald, geen product

17 november besteld. De lamp niet geleverd gekregen. Reageren niet op mail en telefonisch niet bereikbaar.

Een internetbedrijf om iemand op te lichten.

In totaal 4 x gemaild en 6 x gebeld. Nooit een bericht terug gekregen. Dit zijn oplichters. Koop hier nooit!!!!!

Geen product, geen reactie. Ze stelen je geld

Ik heb een maand geleden besteld. Na de bevestiging heb ik niets meer gehoord. Heb geprobeerd contact op te nemen maar ze reageren niet. Oplichters.

Geen Garantie

Lampen zijn wel geleverd, ze deden het niet goed, uiteindelijk helemaal niet meer dus ik wil me op de garantie beroepen. Geen gehoor, geen reactie op mails, ga nu nieuwe lampen elders betellen. Bedankt stelletje oplichters!

Oplichters!!

Na bestellen en betalen hoor je niets meer van ze. Gewoon oplichters!!

Bestaat deze firma nog?

Niet meer bereikbaar ??? Geen service, oppassen??

Betaald, niet geleverd

Oplichters, geen zaken mee doen. Je ontvang je bestelling niet en ze nemen de telefoon niet op noch beantwoorden ze mail. Kortom geld weg en geen spullen.

Waardeloos

Wacht al 8 week op.mn bestelling Via de tel niet berijkbaar Wel het geld in ondvangst nemen maar niet leveren . Geld terug vragen wordt niet op gereageert. In 1 woord shitbedrijf . Criminelen .

Spullen terug gestuurd

Heb spullen teruggestuurd op hun verzoek maar krijg niks te horen over betaling of iets anders. Bel iedere dag maar krijg geen gehoor. Slecht. Ik denk om een incassobureau in te schakelen.

Waardeloos bedrijf die niet levert en niet reageert op telefoontjes of Mail

Totaal niet reageren op telefoontjes en mailtjes en altijd maar een antwoordapparaat

Komen afspraken slecht na

Artikel op vrijdagavond besteld. Op maandag een mail ontvangen dat bestelling is ingepakt en klaar staat voor verzending via brievenbuspost. Op woensdag nog niets ontvangen en via de mail op donderdag een vraag over gesteld. Geen reactie ontvangen. Opnieuw via mail om reactie gevraagd, maar weer niets terug. Na bijna twee weken pakket toch nog ontvangen. Ik kan er niet achter komen of pakket bij hun of bij Postnl is blijven liggen. Ik vind het wel slordig dat er niet gereageerd wordt op mail.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Betaald, maar niet geleverd; Niet reageren op mail en niet telefonische bereikbaar cq reageren niet op ingesproken bericht. Bestaat dit bedrijf wel echt?

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Na anderhalve maand nog steeds mijn betaalde bestelling nog steeds niet ontvangen , het het telefoonnrs is niet correct en op de mails krijg je geen antwoord . Pure oplichting

Pluspunten

Betaald, niet geleverd, telefonisch onbereikbaar. Geld kwijt.

Pluspunten

10-1-19 bestelling geplaatst en vooruitbetaald. Spullen nooit geleverd. Na heel veel bellen uiteindelijk iemand gesproken. Bestelling geannuleerd, en creditnota ontvangen. Mail gestuurd met bankrekeningnummer waarop het vooruitbetaalde bedrag geretourneerd zou worden. Inmiddels eind maart. Bedrag niet ontvangen. Diverse mails gestuurd, voice mail ingesproken.. geen reactie. Jammer...incasso dan maar

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

De eerste order werd keurig afgeleverd. Echter zonder gebruiksaanwijzing over de montage van het artikel.

De tweede order is tot op heden door mij niet ontvangen. De firma Ledzuinig is telefonisch onbereikbaar en Menotal in Hoogeveen idem dito. Ik krijg hier een naar gevoel van.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

geen

nu een aantal weken geleden lampen besteld. Niks ontvangen. Geen reactie op e-mail of op ingesproken voicemails. Geld weg?

Pluspunten

Snelle reactie en levering en een goed product

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Geen, niet te berijken.

Ben nu al dagen bezig met bellen. Lamp toegestuurd die ik niet besteld heb. Maar jullie bellen niet terug.