Waardeloos bedrijf die niet levert en niet reageert op telefoontjes of Mail

Totaal niet reageren op telefoontjes en mailtjes en altijd maar een antwoordapparaat

Komen afspraken slecht na

Artikel op vrijdagavond besteld. Op maandag een mail ontvangen dat bestelling is ingepakt en klaar staat voor verzending via brievenbuspost. Op woensdag nog niets ontvangen en via de mail op donderdag een vraag over gesteld. Geen reactie ontvangen. Opnieuw via mail om reactie gevraagd, maar weer niets terug. Na bijna twee weken pakket toch nog ontvangen. Ik kan er niet achter komen of pakket bij hun of bij Postnl is blijven liggen. Ik vind het wel slordig dat er niet gereageerd wordt op mail.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Betaald, maar niet geleverd; Niet reageren op mail en niet telefonische bereikbaar cq reageren niet op ingesproken bericht. Bestaat dit bedrijf wel echt?

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Na anderhalve maand nog steeds mijn betaalde bestelling nog steeds niet ontvangen , het het telefoonnrs is niet correct en op de mails krijg je geen antwoord . Pure oplichting

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Pluspunten

Betaald, niet geleverd, telefonisch onbereikbaar. Geld kwijt.

Pluspunten

10-1-19 bestelling geplaatst en vooruitbetaald. Spullen nooit geleverd. Na heel veel bellen uiteindelijk iemand gesproken. Bestelling geannuleerd, en creditnota ontvangen. Mail gestuurd met bankrekeningnummer waarop het vooruitbetaalde bedrag geretourneerd zou worden. Inmiddels eind maart. Bedrag niet ontvangen. Diverse mails gestuurd, voice mail ingesproken.. geen reactie. Jammer...incasso dan maar

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

De eerste order werd keurig afgeleverd. Echter zonder gebruiksaanwijzing over de montage van het artikel.

De tweede order is tot op heden door mij niet ontvangen. De firma Ledzuinig is telefonisch onbereikbaar en Menotal in Hoogeveen idem dito. Ik krijg hier een naar gevoel van.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

geen

nu een aantal weken geleden lampen besteld. Niks ontvangen. Geen reactie op e-mail of op ingesproken voicemails. Geld weg?

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Pluspunten

Snelle reactie en levering en een goed product

• Zou u ons aanbevelen? Ja

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Geen, niet te berijken.

Ben nu al dagen bezig met bellen. Lamp toegestuurd die ik niet besteld heb. Maar jullie bellen niet terug.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Makkelijk te bestellen, snelle levering en goede producten.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Duidelijke uitleg op de site over vooral de led-verlichting goed uitgebouwd waardoor het voor de consument duidelijk is wat hij of zij moet nemen.

Ik had een vraag gesteld aan jullie maar daar heb ik nooit antwoord op gekregen.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

niks

informatie op website onjuist, product was niet in orde, terug gestuurd. telefoon wordt niet opgenomen, geld tot nu toe ook verdwenen. Super zaakje hoor!

1 star: very bad, unacceptable

Positive

none,

Suggestions

took very long to arrive. shop was not available by phone or email . Lamps do not much description

• Would you recommend us? No

Pluspunten

Reageer op mail Lever producten Geef geld terug als je nietlevert En neem de fucking telefoon op!

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Lamp werd daadwerkeljk geleverd

- Geleverde lamp stopte na een paar minuten met branden met een rooklucht tot gevolg. 2x gemaild en gebeld, voicemail ingesproken maar geen reactie. Ik zou hier niets kopen.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

ik heb een bestelling geplaatst op 10 oktober,product was in stock,16 dagen later nog niet verstuurd, ik heb al gemaild, gebeld en online bericht gestuurd, geen antwoord echter. Ik vrees dat ik ergens anders zal moeten bestellen en klacht neerleggen.

als er een leveringsprobleem is communiceren, of tenmiste mails en telefoons beantwoorden. Ik raad de mensen af om daar te bestellen, zoiets heb ik nog nooit meegemaakt.

Pluspunten

Ik deel niet graag een slechte review uit, maar in deze wil ik mensen toch waarschuwen voor het zaken doen met dit bedrijf. Op het eerste oog ziet het er positief uit. - Nette website - Artikelen op voorraad - Na bestellen direct een melding dat de betaling is ontangen, vergezeld van een postNL verzend bevestiging. Klinkt goed zou je zeggen... tot het moment dat de leverdatum van postNL vooruit blijft schuiven, omdat het pakket uberhaupt niet is aangeboden bij PostNL. Goed, kan een misverstand zijn, dus een email gestuurd hoe het zit. Helaas... geen reactie. Dus telefoon opgepakt en gebeld: Al onze medewerkers zijn in gesprek, probeer het later nog eens. Nou ik heb nieuws: Maakt niet uit wanneer je het probeert.... dit bandje krijg je volgens mij altijd. Toen een klacht ingediend via webwinkelkeur. 1 klein positief puntje: Binnen 2 dagen kreeg ik een melding dat mijn order was geannuleerd. en na nog eens 2 dagen had ik het bedrag op mijn rekening. Jammer dat het bedrijf niet het fatsoen had om even te reageren wat er nu mis was gegaan of op zijn minst een "sorry".

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Pluspunten

Duidelijke website Makkelijk shoppen Snelle levering

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

snelle levering, goed contact

zeer slechte kwaliteit van product, heb product ook onmiddelijk terug gestuurd, moet afwachten hoe/wanneer ik mijn geld terug krijg

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

De inbouwspots met beperkte inbouwdiepte die wel op voorraad waren waren vlot geleverd en voldoen goed, ondanks dat er één defecte was geleverd. De andere bestelde lamp is echter nooit aangekomen. De toegezegde nalevering voor de defecte inbouwspot laat nu wel erg lang op zich wachten...

Ik zoek aan meer dan een maand contact met Ledzuinig.nl. Helaas wordt de telefoon nooit opgenomen en e-mail niet beantwoord. Ik wil graag een oplossing voor een lamp die nog niet is geleverd van mijn bestelling op 8 april 2018 en een toezegging van een nalevering van een defecte lamp die wel van de bestelling was geleverd.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Pluspunten

Snelle levering. Goede prijs/kwalteits verhouding.

NVT

Over Ledzuinig.nl