Geen Garantie

Lampen zijn wel geleverd, ze deden het niet goed, uiteindelijk helemaal niet meer dus ik wil me op de garantie beroepen. Geen gehoor, geen reactie op mails, ga nu nieuwe lampen elders betellen. Bedankt stelletje oplichters!

Oplichters!!

Na bestellen en betalen hoor je niets meer van ze. Gewoon oplichters!!

Bestaat deze firma nog?

Niet meer bereikbaar ??? Geen service, oppassen??

Betaald, niet geleverd

Oplichters, geen zaken mee doen. Je ontvang je bestelling niet en ze nemen de telefoon niet op noch beantwoorden ze mail. Kortom geld weg en geen spullen.

Waardeloos

Wacht al 8 week op.mn bestelling Via de tel niet berijkbaar Wel het geld in ondvangst nemen maar niet leveren . Geld terug vragen wordt niet op gereageert. In 1 woord shitbedrijf . Criminelen .

Spullen terug gestuurd

Heb spullen teruggestuurd op hun verzoek maar krijg niks te horen over betaling of iets anders. Bel iedere dag maar krijg geen gehoor. Slecht. Ik denk om een incassobureau in te schakelen.

Waardeloos bedrijf die niet levert en niet reageert op telefoontjes of Mail

Totaal niet reageren op telefoontjes en mailtjes en altijd maar een antwoordapparaat

Komen afspraken slecht na

Artikel op vrijdagavond besteld. Op maandag een mail ontvangen dat bestelling is ingepakt en klaar staat voor verzending via brievenbuspost. Op woensdag nog niets ontvangen en via de mail op donderdag een vraag over gesteld. Geen reactie ontvangen. Opnieuw via mail om reactie gevraagd, maar weer niets terug. Na bijna twee weken pakket toch nog ontvangen. Ik kan er niet achter komen of pakket bij hun of bij Postnl is blijven liggen. Ik vind het wel slordig dat er niet gereageerd wordt op mail.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Betaald, maar niet geleverd; Niet reageren op mail en niet telefonische bereikbaar cq reageren niet op ingesproken bericht. Bestaat dit bedrijf wel echt?

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Na anderhalve maand nog steeds mijn betaalde bestelling nog steeds niet ontvangen , het het telefoonnrs is niet correct en op de mails krijg je geen antwoord . Pure oplichting

Pluspunten

Betaald, niet geleverd, telefonisch onbereikbaar. Geld kwijt.

Pluspunten

10-1-19 bestelling geplaatst en vooruitbetaald. Spullen nooit geleverd. Na heel veel bellen uiteindelijk iemand gesproken. Bestelling geannuleerd, en creditnota ontvangen. Mail gestuurd met bankrekeningnummer waarop het vooruitbetaalde bedrag geretourneerd zou worden. Inmiddels eind maart. Bedrag niet ontvangen. Diverse mails gestuurd, voice mail ingesproken.. geen reactie. Jammer...incasso dan maar

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

De eerste order werd keurig afgeleverd. Echter zonder gebruiksaanwijzing over de montage van het artikel.

De tweede order is tot op heden door mij niet ontvangen. De firma Ledzuinig is telefonisch onbereikbaar en Menotal in Hoogeveen idem dito. Ik krijg hier een naar gevoel van.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

geen

nu een aantal weken geleden lampen besteld. Niks ontvangen. Geen reactie op e-mail of op ingesproken voicemails. Geld weg?

Pluspunten

Snelle reactie en levering en een goed product

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Geen, niet te berijken.

Ben nu al dagen bezig met bellen. Lamp toegestuurd die ik niet besteld heb. Maar jullie bellen niet terug.

Pluspunten

Makkelijk te bestellen, snelle levering en goede producten.

Pluspunten

Duidelijke uitleg op de site over vooral de led-verlichting goed uitgebouwd waardoor het voor de consument duidelijk is wat hij of zij moet nemen.

Ik had een vraag gesteld aan jullie maar daar heb ik nooit antwoord op gekregen.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

niks

informatie op website onjuist, product was niet in orde, terug gestuurd. telefoon wordt niet opgenomen, geld tot nu toe ook verdwenen. Super zaakje hoor!

1 star: very bad, unacceptable

Positive

none,

Suggestions

took very long to arrive. shop was not available by phone or email . Lamps do not much description

• Would you recommend us? No

Pluspunten

Reageer op mail Lever producten Geef geld terug als je nietlevert En neem de fucking telefoon op!

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Lamp werd daadwerkeljk geleverd

- Geleverde lamp stopte na een paar minuten met branden met een rooklucht tot gevolg. 2x gemaild en gebeld, voicemail ingesproken maar geen reactie. Ik zou hier niets kopen.