Snelle levering, en zo mooi ingepakt! Ook nog 2 lekkere snoepjes erbij. Ik kom hier zeker terug.

Goed contact over de bestelling! Super leuk ingepakt wat het dan toch iets specialer maakt

Mooie ringen en snel geleverd

Erg blij met de 3 bestelde ringen, erg mooi en heel leuk verpakt, daarbij heel snel geleverd.

Snelle levering ondanks dat de bestelde ring niet meer leverbaar was. Ik ben netjes gebeld en het is prima opgelost door mij een andere ring op te sturen. De bestelling wordt mooi ingepakt. Zeer tevreden! Bedankt voor het cadeautje!

Geweldig! Snelle levering, en mijn aankoop was echt superleuk verpakt!! Het was echt een kadootje o!

Ik vond het echt erg leuk dat er zoveel aandacht was besteed aan het inpakken van mijn aankoop. Klasse!!

Degelijke, snelle, klantvriendelijke service

De enige reden waarom ik geen 5 sterren geef is omdat ik het handiger zou vinden filter te kunnen instellen op de ringmaat en zicht wil krijgen op wat beschikbaar is. Voor de rest zeer tevreden!

Heel goed!

Ringen besteld en kwamen heel mooi ingepakt in de brievenbus. Een feestje om open te maken. Zeer tevreden!

Mooi product met een goede service

Desondanks dat de levering niet goed ging (Met toedoen van PostNL), werd er gelijk meegedacht aan een oplossing en een nieuwe armband opgestuurd. Daarnaast maken ze ontzettend mooie producten! Ik zou ze zeker aanraden.

voor de 1ste maal besteld, zeer tevreden en super super mooi verpakt

Super bedrijf

Mijn gekozen vulring was niet binnen gekomen, dat mailden ze me al snel na mijn bestelling zodat ik wist waar ik aan toe was. Toen ik uiteindelijk een andere ring wilde hebben was dat snel geregeld en werd de duurdere ring opgestuurd met het vertrouwen dat ik de rest nog even over zou maken. Super service waardoor mijn cadeau op tijd binnen was!

Geweldige service

product was 1 dag vertraagd. Dit is me zowel telefonisch als per email medegedeeld. Echt goede service

super

Snelle levering en echt super leuk ingepakt...alsof je een kadootje aan het uitpakken was...echt heel klantvriendelijk.

Supersnelle en vriendelijke service

Zeer vriendelijke mensen en ringen worden gelijk opgestuurd. Het is een feestje om het pakketje te krijgen, zo mooi ingepakt. Top bedrijf met goede service

Te laat, maar goede communicatie

Levering niet volgens afspraak, maar kreeg hier netjes een persoonlijk bericht over. Dag later alsnog geleverd, netjes en mooi ingepakt

oke

Nog niks binnen maar denk dat de fout bij post nl ligt. Verder is de communicatie netjes en vriendelijk dus dat is in iedergeval fijn!

Fantastische

ik had een een paar ringetjes van ixxxi besteld. Zo mooi ingepakt en een heel lief Bedankt kaart erbij!!♥️

Shop met een speciaal tintje

Levering was volgens schema. Verpakking was erg leuk met een persoonlijk geschreven kaartje.

Na dat er iets moest worden aangepast aan mijn bestelling, kreeg ik mijn bestelling een dag later thuis gestuurd. Het was als een feestelijk kado ingepakt, met een persoonlijk kaartje van de medewerkers, die mij veel plezier wenste met mijn kado. Dat vind ik heel attent, en laat zien dat deze mensen met passie hun werk uitvoeren.

De verpakking was een cadeautje op zich

Buiten dat ik erg blij was met mijn gekochte product, kon ik de verpakking ook waarderen. Ik weet niet of ze er altijd zo'n werk van maken... Met schaamte moet ik toegeven dat het wel wat minder goed is voor het milieu... maar het was wel erg leuk. Mogelijk is een vinkje "cadeautje voor mijzelf" en/of "graag inpakken" optie een idee voor de website :-). Dan kunnen mensen zelf aangeven. Want ook een cadeautje voor onszelf kunnen we soms goed gebruiken.

Overzichtelijke site, bestelling later bezorgt dan gemeld, ( maar dat zal met de Corona drukte te maken hebben gehad) Ik was verrast door hoe ik de ringen kreeg! Zó leuk, zo veel aandacht aan besteed, handgeschreven kaartje, ( ik hou daar van) en super verpakt! Een feestje!

Feestje

Heel tevreden! Snel en goed. Heel erg leuk verpakt en persoonlijke noot erbij. Top!!

Snelle levering. Onwijs leuk verpakt, voelde echt als een cadeautje voor mezelf.

Geen aanrader als er iets niet goed is

Levering duurde wat langer, keurig op de hoogte gehouden. Leuk ingepakt en persoonlijke noot erbij. Echter ring bij eerste wissel ring kapot. Mail gestuurd met foto, 2 x zelfs, nog steeds geen reactie terug. Zit nog steeds met een kapotte nieuwe ring!

Snelle levering, goede service.

Ben zeer tevreden, snelle levering. Was werkelijk een cadeautje om uit te pakken en ook nog een leuke handgeschreven kaart erbij. Met een item was iets mis en dat is direct geregeld. Top!

Snelle levering, goede communicatie

Mijn ringen waren niet op vorraad maar werd netjes op de hoogte gehouden. Eenmaal binnen is het ontzettend leuk ingepakt met een leuke persoonlijke kaart erbij