Geweldige service

product was 1 dag vertraagd. Dit is me zowel telefonisch als per email medegedeeld. Echt goede service

super

Snelle levering en echt super leuk ingepakt...alsof je een kadootje aan het uitpakken was...echt heel klantvriendelijk.

Supersnelle en vriendelijke service

Zeer vriendelijke mensen en ringen worden gelijk opgestuurd. Het is een feestje om het pakketje te krijgen, zo mooi ingepakt. Top bedrijf met goede service

Te laat, maar goede communicatie

Levering niet volgens afspraak, maar kreeg hier netjes een persoonlijk bericht over. Dag later alsnog geleverd, netjes en mooi ingepakt

oke

Nog niks binnen maar denk dat de fout bij post nl ligt. Verder is de communicatie netjes en vriendelijk dus dat is in iedergeval fijn!

Fantastische

ik had een een paar ringetjes van ixxxi besteld. Zo mooi ingepakt en een heel lief Bedankt kaart erbij!!♥️

Shop met een speciaal tintje

Levering was volgens schema. Verpakking was erg leuk met een persoonlijk geschreven kaartje.

Na dat er iets moest worden aangepast aan mijn bestelling, kreeg ik mijn bestelling een dag later thuis gestuurd. Het was als een feestelijk kado ingepakt, met een persoonlijk kaartje van de medewerkers, die mij veel plezier wenste met mijn kado. Dat vind ik heel attent, en laat zien dat deze mensen met passie hun werk uitvoeren.

De verpakking was een cadeautje op zich

Buiten dat ik erg blij was met mijn gekochte product, kon ik de verpakking ook waarderen. Ik weet niet of ze er altijd zo'n werk van maken... Met schaamte moet ik toegeven dat het wel wat minder goed is voor het milieu... maar het was wel erg leuk. Mogelijk is een vinkje "cadeautje voor mijzelf" en/of "graag inpakken" optie een idee voor de website :-). Dan kunnen mensen zelf aangeven. Want ook een cadeautje voor onszelf kunnen we soms goed gebruiken.

Overzichtelijke site, bestelling later bezorgt dan gemeld, ( maar dat zal met de Corona drukte te maken hebben gehad) Ik was verrast door hoe ik de ringen kreeg! Zó leuk, zo veel aandacht aan besteed, handgeschreven kaartje, ( ik hou daar van) en super verpakt! Een feestje!

Feestje

Heel tevreden! Snel en goed. Heel erg leuk verpakt en persoonlijke noot erbij. Top!!

Snelle levering. Onwijs leuk verpakt, voelde echt als een cadeautje voor mezelf.

Geen aanrader als er iets niet goed is

Levering duurde wat langer, keurig op de hoogte gehouden. Leuk ingepakt en persoonlijke noot erbij. Echter ring bij eerste wissel ring kapot. Mail gestuurd met foto, 2 x zelfs, nog steeds geen reactie terug. Zit nog steeds met een kapotte nieuwe ring!

Snelle levering, goede service.

Ben zeer tevreden, snelle levering. Was werkelijk een cadeautje om uit te pakken en ook nog een leuke handgeschreven kaart erbij. Met een item was iets mis en dat is direct geregeld. Top!

Snelle levering, goede communicatie

Mijn ringen waren niet op vorraad maar werd netjes op de hoogte gehouden. Eenmaal binnen is het ontzettend leuk ingepakt met een leuke persoonlijke kaart erbij

Als het pakje wordt bezorgd is het echt een cadeautje, heel leuk ingepakt met een handgeschreven kaartje.

Uitstekend!

Een snelle levering en wat een leuke verrassing om het alleen al uit te pakken. Dat was op zich al een cadeautje. Top dames!! Bedankt. :)

In één woord geweldig

Fantastische service, snelle levering een waar cadeautje om te mogen ontvangen en uit te pakken.

Gezellige goede service

Mooi ingepakt met een persoonlijk kaartje en cadeautje. Mooie ixxi opbergdoos en snoepjes

De artikelen waren erg mooi ingepakt. Goede en snelle service

Goede service en leuk ingepakt ook al was, het voor mezelf toch een cadeautje

Snelle levering, fantastisch mooi verpakt. Dank voor de IXXXI- bewaarbox. En nog een persoonlijke boodschap. In één woord: geweldig.

Goede ervaring

Goede service leuke persoonlijke aanpak

Nvt

Wat mooi ingepakt

Altijd weer leuk om je spulletjes uit te pakken, echt met zorg verpakt een altijd een kaart erbij met een persoonlijke boodschap. Snelle levering.