Zeer vlotte bezorging in een pakketje waar zorg aan besteed is.

Melano steentje besteld en ze zijn TOP

Een super pakketje heb ik ontvangen heel persoonlijk en super mooi verpakt đŸ„°

De bestelling en de bezorging verliep prima. Het sieraad was mooi verpakt, misschien wel met iets teveel toewijding: een verzenddoosje, een inpakpapiertje, nog een inpakpapiertje, het doosje van Melano en het doosje van het sieraad zelf. Wat mij betreft iets over de top. Persoonlijke noot erbij is erg leuk!

Goed contact, vriendelijk,leuk verpakt!

Ik heb er een goed gevoel aan over gehouden. Had iets van Melano besteld wat op voorraad zou zijn, maar dat bleek niet te kloppen dus werd ik gebeld. Echter had ik mijn telefoon niet gehoord en hebben ze een mail gestuurd met de informatie en excuses. Het zou dus niet zaterdag binnenkomen maar de dinsdag erna. Geen probleem voor mij, netjes dat ze mij wilde bellen daarover. Heb het dus dinsdag ontvangen, leuk verpakt.

Elke keer weer heel mooi ingepakt met een persoonlijke boodschap erbij, hier word je blij van. Snelle levering.

Top service.

Goed contact. Snelle levering. Zag er uit als een kadootje. Kaartje met lieve woordjes. 2 grote snoephartjes, kortom daar word je heel blij van.

Snelle levering, geen verzendkosten

Zeer prettig, snelle levering, geen verzendkosten. Een steentje gevonden dat ik nergens meer kon vinden.

TOP SERVICE !!!!!

Snelle levering, prima contact en geen verzendkosten. Achteraf betalen.prima service!!!

Klantvriendelijk

Netjes geĂŻnformeerd over levertijd en de bestelde ringen waren superleuk ingepakt!

Top! Mooi ingepakt.

Cadeautje om te ontvangen en te geven

Mooie sieraden

Makkelijk te bestellen, snel afgeleverd!

Een deel van mijn bestelling was niet voorradig en zou een dag later verzonden worden. Ik werd hier keurig over geïnformeerd. Het pakketje zelf leek wel een kadootje met al die ‘slingertjes’ en de twee grote snoephartjes.

Mooie site en vriendelijk personeel

Er was een artikel die later werd geleverd dan “de volgende dag bezorgd” dus heb ik gebeld en heeft een erg vriendelijke mevrouw ervoor gezorgd dat er een goede vervanger kwam zodat mijn levering er wel de volgende dag zou zijn! En wat ook echt top was is de kadoverpakking, zo leuk!

De levering was niet compleet

Ik heb 2 keer hier over gemaild 15 Seb en gisteren. Geen enkele reactie van walk in shop. Was best een grote bestelling. Voor mij nooit meer voel me zwaar besodemieterd omdat er ook geen reactie van uit het bedrijf komt.

Goed pruct, goed afgeleverd

door een misverstand met mijn buurvrouw is het product wel snel geleverd

Super fijn, erg positief!

Super fijne webshop! Erg fijn dat het gratis verzending is, een groot pluspunt! Daarnaast had ik aangegeven dat het een cadeautje was en ze hadden het SUPER leuk ingepakt!! Ook snelle verzending dus heel fijn!

ruim assortiment, snelle levering

Ruime keuze in assortiment, Snel geleverd, Marktconforme prijzen.

Snelle levering. Goede service. Prijs kwaliteit verhouding goed

Alleen maar lof voor de klantvriendelijke en snelle service!!

Prachtige sieraden, uitstekende service! Hoogstaande kwaliteit.

Zeer vriendelijke mensen, snelle service. Oplossend denkend. De sieraden waren erg mooi verpakt! Top winkel.

Positief

uiteindelijk is het TOP opgelost door Walk in Shop. Super service dus... Het begon zo mooi. Inderdaad n berichtje dat de bestelde ring wat later kwam. Enkele dagen later de ring ontvangen. Helaas niet goed, valt telkens uit elkaar. Dit gemeld bij zr, echter nu niet een reactie meer. Rond ondertussen teruggestuurd en duimen maar dat ik een nieuwe terugkrijg.....

Top.

Top service. Hadden de maat van de armband die ik besteld had niet meer. Netjes opgebeld en maat kleiner gekregen. Mocht de maat niet goed zijn mocht ik hem terug sturen en kreeg ik de geld terug. Top

Snelle levering en goed contact.

Goede service!!

Er was iets fout gegaan met de voorraad waardoor mijn ring later geleverd zou worden. Jullie hadden netjes opgebeld en gevraagd of dat een groot probleem was. Heel erg netjes dat jullie opbellen!!

Prima webshop

Super correcte behandeling en snelle levering.