Super fijn, erg positief!

Super fijne webshop! Erg fijn dat het gratis verzending is, een groot pluspunt! Daarnaast had ik aangegeven dat het een cadeautje was en ze hadden het SUPER leuk ingepakt!! Ook snelle verzending dus heel fijn!

ruim assortiment, snelle levering

Ruime keuze in assortiment, Snel geleverd, Marktconforme prijzen.

Snelle levering. Goede service. Prijs kwaliteit verhouding goed

Alleen maar lof voor de klantvriendelijke en snelle service!!

Prachtige sieraden, uitstekende service! Hoogstaande kwaliteit.

Zeer vriendelijke mensen, snelle service. Oplossend denkend. De sieraden waren erg mooi verpakt! Top winkel.

Negatief

Het begon zo mooi. Inderdaad n berichtje dat de bestelde ring wat later kwam. Enkele dagen later de ring ontvangen. Helaas niet goed, valt telkens uit elkaar. Dit gemeld bij zr, echter nu niet een reactie meer. Rond ondertussen teruggestuurd en duimen maar dat ik een nieuwe terugkrijg.....

Top.

Top service. Hadden de maat van de armband die ik besteld had niet meer. Netjes opgebeld en maat kleiner gekregen. Mocht de maat niet goed zijn mocht ik hem terug sturen en kreeg ik de geld terug. Top

Snelle levering en goed contact.

Goede service!!

Er was iets fout gegaan met de voorraad waardoor mijn ring later geleverd zou worden. Jullie hadden netjes opgebeld en gevraagd of dat een groot probleem was. Heel erg netjes dat jullie opbellen!!

Prima webshop

Super correcte behandeling en snelle levering.

medewerkers doen hun uiterste best voor je

Ik had een enkelbandje van Ixxxi besteld maar deze was niet op voorraad. Werd hierover netjes gebeld en op de hoogte gehouden wanneer deze binnen zou komen. Was daarna ook heel mooi ingepakt als kado met een lief kaartje erbij. Top

Goede en fijne service

Na twee betsellingen nog steeds enthousiast, goede, snelle en fijne service. Zowel met het bestellen en ontvangen, als telefonisch.

Zeer positieve ervaring buiten verwachting.. Ga zo door!!!

geweldige levering

het totaal pakketje, inclusief het kaartje en de snoepjes, was boven verwachting.

Erg mooie balletjes voor mijn milano ring besteld. Thuis gestuurd gekregen erg leuk ingepakt!

Erg klantvriendelijk

De ring die ik had besteld stond op voorraad online maar bleek toch niet zo te zijn en daar ben ik direct over gebeld...het duurde nu 1 dagje langer maar als je daar zo vriendelijk over gebeld wordt is dat niet erg. Ze pakken het prachtig voor je in!

Pluspunten

De ring die ik had besteld was niet meteen voorradig, maar ik werd meteen de volgende dag vriendelijk gebeld dat hij met spoed besteld was en dat ze er alles aan zouden doen dat de ring voor moederdag in huis zou zijn. En ja hoor, er kwam op tijd een keurig pakje binnen. Ik maakte het doosje open........ Wow wat een persoonlijke manier van iemand zijn bestelling sturen zeg!! Complimenten!!

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Benadering komt attent en oprecht over bij spullen in levering.

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

na bestelling en betaling bleek 1 artikel niet op voorraad te zijn. Ze hebben toen contact met mij opgenomen. Aangezien ik binnen 2 dagen het artikel in huis wilde hebben een alternatief gekozen die duurder was maar kreeg deze voor de zelfde prijs. Snelle service en een ontzettend lief briefje bij aflevering

geen

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Super klantvriendelijk! Leuke verrassing is dat je bestelling leuk is ingepakt

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Kadootje om uit te pakken

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Kaart met persoonlijk bericht. Erg leuk.

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Snelle levering waarbij je goed op de hoogte wordt gehouden. En super leuk ingepakt.