Als het pakje wordt bezorgd is het echt een cadeautje, heel leuk ingepakt met een handgeschreven kaartje.

Uitstekend!

Een snelle levering en wat een leuke verrassing om het alleen al uit te pakken. Dat was op zich al een cadeautje. Top dames!! Bedankt. :)

In één woord geweldig

Fantastische service, snelle levering een waar cadeautje om te mogen ontvangen en uit te pakken.

Gezellige goede service

Mooi ingepakt met een persoonlijk kaartje en cadeautje. Mooie ixxi opbergdoos en snoepjes

De artikelen waren erg mooi ingepakt. Goede en snelle service

Goede service en leuk ingepakt ook al was, het voor mezelf toch een cadeautje

Snelle levering, fantastisch mooi verpakt. Dank voor de IXXXI- bewaarbox. En nog een persoonlijke boodschap. In één woord: geweldig.

Goede ervaring

Goede service leuke persoonlijke aanpak

Nvt

Wat mooi ingepakt

Altijd weer leuk om je spulletjes uit te pakken, echt met zorg verpakt een altijd een kaart erbij met een persoonlijke boodschap. Snelle levering.

Wanneer de levering enigszins vertraging oploopt, wordt daar keurig over gemaild. Daarnaast is het echt een feestje om de spullen te ontvangen en uit te pakken, alles is met zorg ingepakt!

Snelle levering, met zorg ingepakt, en ook nog een handgeschreven kaartje erbij! Heel erg leuk gedaan. Terwijl ik echt maar een kleine bestelling heb gedaan.

Verlaat moederdagkadootje

Mijn bestelling was 8 dagen onderweg, lang leve postnl! Over de Walk in shop zelf ben ik zeer tevreden. Paar keer telefonisch contact gehad en men was bereid alles op te lossen, toen kwam mijn pakketje alsnog. Met zorg ingepakt met een persoonlijke note er bij, heel attent!

super!

Snelle service, super leuk verpakt wat het nog leuker maakt het cadeau te geven.

Snelle levering, super leuk verpakt , een cadeautje met een snoepje en lieve tekst erbij, alsof ik jarig was!!

Heel mooi pakketje

Voor moederdag had ik twee ringen besteld, helaas was 1 ring niet leverbaar. Ik werd dezelfde dag nog terug gebeld. De andere ring werd heel snel geleverd en was enorm mooi ingepakt. Mijn moeder was er heel erg blij mee!

Erg leuk ingepakt voor moederdag. Zeer goede service.

Super goede service.

Mijn bestelling was niet meer op voorraad, ik kreeg gelijk een telefoontje en daarna alsnog super snel geleverd.

Probleem goed opgelost

Ik had al een bestelling geplaatst maar deze bleek er niet meer te zijn. Ik werd netjes gebeld en zochten met me mee naar een oplossing. Uiteindelijk toch iets anders gevonden waarbij ze me tegemoet kwamen in de prijs. Daarnaast ook nog eens snelle verzending en leuk ingepakt.

Supersnelle service en verpakt in een leuke cadeauverpakking

Mijn bestelling was supersnel geleverd. Daarnaast was er erg veel moeite besteed aan het inpakken van de bestelling. Zag er superleuk uit. Zeker een aanrader!

Keurig verzorgd en erg leuk verpakt.

Moest even geduld hebben door de vertraagde post. Maar prima verder.

Fantastisch!!

Voor de verjaardag van mijn dochter een Melano ring besteld. Ivm Corona had ik niet verwacht het zo snel te ontvangen, echt super. Op maandag besteld en woensdag in huis. En hoe leuk verpakt! Het wordt met zorg ingepakt en verstuurd. Echt een aanrader deze site!

Super service!

Fikn contact, snelle levering!

Perfecte communicatie over levering

Prettige communicatie en je ontvangt een mooi ingepakt pakje, een echt kadootje