Erg fijn geholpen, goede service!

Telefonisch contact gehad over maat en extra voorraad, vriendelijk geholpen en alles was naar wens. Leuk ingepakt. Hartelijk dank!

Nette service

Last minuten een cadeautje besteld voor een verjaardag. Helaas was een product hier leverbaar en werd ik netjes gebeld voor overleg. Gelukkig kon het andere deel alvast verzonden worden. En dat was netjes op tijd en heel leuk ingepakt! Super gedaan!

Perfect!!

Ondanks deze moeilijke tijd heeft de bezorging toch niet lang geduurd, en werd op tijd aangegeven. Het pakketje was netjes en leuk om uit te pakken! Ben zeer tevreden!!

Goede service!

Was gewoon een feestje Om te openen!

Goede korte communicatie, gezegt en nagekomen, top!

alles ging prima

Super service! Prachtig verpakt pakketje! Zou zo weer bestellen.

Super leuk ingepakt!

Was echt een cadeautje om uit te pakken werd er blij van!

Prijs kwaliteit zeer goed

Het pakje was heel verzorgd ingepakt en vlug geleverd

Perfect en super snelle levering. Werd netjes gebeld over mijn bestelling. Deskundig afgehandeld

Topservice en super klantvriendelijk!

Snelle levering en super in klantvriendelijkheid. Prachtig en met een persoonlijke touch ingepakt. Zéér leuke ervaring!! 👌💝

Erg positief!

Erg vriendelijk qua mailcontact, keurig op de hoogte gehouden toen de bestelling later binnen zou komen, super leuk ingepakt! Echt een cadeau om te ontvangen!

De berichtgeving over het verloop van bezorging is zeer attent. De verpakking van het gekochte is heel verzorgd. Een aardige brief erbij en de factuur leuk verpakt.

Mooi verpakt met persoonlijke aandacht. Snelle levering.

Super! Werd op de dag dat ik online besteld had gebeld dat 1 ring niet op voorraad was en dat het daardoor twee dagen langer duurde. Netjes via de telefoon dus erg persoonlijk! En het pakketje kwam inderdaad twee dagen later, leuk en verrassend verpakt in huis!

Heel goedf behandeld

Super behulpzaam,vriendelijk,makkelijk te bestellen.

Snel en vriendelijk

Helaas niet direct het juiste ontvangen maar dat is na een belletje wel direct en kosteloos opgelost.

Heel leuk verpakt

Ondanks mijn product niet aanwezig was, ben ik echt top geholpen

Prima, helemaal niets op aan te merken.

Goede communicatie over tijdstip van verzending van het bestelde product.

Goede communicatie

Veel keuze Snelle levering Goede informatie Netjes ingepakt Ze sturen zelf een mailtje wanneer ze denken dat je iets verkeerd besteld hebt (was in mijn geval zo) Ik ga hier zeker nog iets kopen in de toekomst

Zeer goede service!

Ik had best veel besteld, de bestelling is toen aangetekend opgestuurd en leuk ingepakt!

Binnenhof 2527 7608KG Almelo