Uitstende service

Uitstekende service goede verzending ook snel het zit goed verpakt klasse jongens

Wordt altijd goed geholpen.

De verzending wordt altijd goed is pakt. Een min punt is als je mobiel betaald. Loopt de site vast.

As always Perfect thanks

Gewoon goed.

Tevreden over mijn aankoop. Ik koop hier zeker opnieuw. Het aankoop proces is naar wens verlopen. 😁🤩

Goede en Snelle Service

Goede en Snelle Service

Trage bezorging en geen antwoord op vragen.

Het was me niet duidelijk dat mijn pakket er meer dan een maand over zou doen. Dus het was veel te laat om de bestelling af te geven als verjaardagscadeau. Een week voor de verjaardag nog stuurde ik een mail met de vraag hoe lang het nog ongeveer zou duren. Geen antwoord gehad. Pas twee weken later had ik het pakket in huis. Nooit nog bestel ik hier iets.

Wat jammer om te horen dat je niet tevreden bent over de afhandeling van je bestelling. Het product dat je had besteld was een pre-order item, dit is de reden dat de bestelling niet direct naar u verstuurd was. De beschikbaarheid van dit product stond wel duidelijk op onze website aangegeven. Wat betreft de email die u naar ons heeft verstuurd, daar is iets niet helemaal goed gegaan. We kunnen inderdaad geen email-verkeer met u terug vinden in ons systeem, waarvoor onze excuses.

geweldig

alles was perfeckt in orde doe zo verder

E-bay: goede communicatie, snelle en correcte afhandeling. Zal zeker weer wat kopen, erg tevreden.

Mijn eerste ervaring: NES spel gekocht die ik al een tijdje zocht via de toyboys op ebay. Prettige communicatie, snelle verzending, mooie prijs en product zoals verwacht. Zal zeker weer bij ze kopen.

Helemaal perfect

Dit was mijn eerste ervaring met "De Toyboys ". Mijn artikel moest of word handmatig aangemaakt .Lever tijd is daarom iets langer, dit word vermeld op de site en werd binnen dat termijn keurig geleverd . Op naar de volgende bestelling . Nogmaals heel erg bedankt . Met vriendelijke groet Kenneth John Ritsema

Alles volgens afspraak gegaan

Alleen maar positief

Pluspunten

Goed verpakt en snelle levering naar België.

Pluspunten

vriendelijk persoonlijk verwittigen langs telefoon dat een item niet meer geleverd kan worden (wel jammer natuurlijk); correcte terugbetaling

Pluspunten

Doen wat ze zeggen

Ga zo door!

Pluspunten

Snelle levering en prima communicatie.

Uitbreiding van assortiment zou tof zijn, maar ik vind wel wat ik zoek.

Pluspunten

Uitstekende contact, nette levering en duidelijke website

Nu even niks

Pluspunten

Ik heb goede ervaring met ze en ik blijf met ze zaken doen Er is niks verkeerd alles is goed aangekomen en ik weet nu wie het zijn. Ik kom ze altijd tegen op de beurs

geen

Pluspunten

Vriendelijk, verstand van zaken en een top service!

Pluspunten

Top! Leuke winkel en levering aan 'rocketspeed'! Thanks!

Pluspunten

Great seller!

Pluspunten

Goede communicatie, snelle bezorging en een mooi assortiment !

Nog groter assortiment ;)

Over De Toyboys