Goede en Snelle Service

Goede en Snelle Service

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Trage bezorging en geen antwoord op vragen.

Het was me niet duidelijk dat mijn pakket er meer dan een maand over zou doen. Dus het was veel te laat om de bestelling af te geven als verjaardagscadeau. Een week voor de verjaardag nog stuurde ik een mail met de vraag hoe lang het nog ongeveer zou duren. Geen antwoord gehad. Pas twee weken later had ik het pakket in huis. Nooit nog bestel ik hier iets.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Wat jammer om te horen dat je niet tevreden bent over de afhandeling van je bestelling. Het product dat je had besteld was een pre-order item, dit is de reden dat de bestelling niet direct naar u verstuurd was. De beschikbaarheid van dit product stond wel duidelijk op onze website aangegeven. Wat betreft de email die u naar ons heeft verstuurd, daar is iets niet helemaal goed gegaan. We kunnen inderdaad geen email-verkeer met u terug vinden in ons systeem, waarvoor onze excuses.

geweldig

alles was perfeckt in orde doe zo verder

• Zou u ons aanbevelen? Ja

E-bay: goede communicatie, snelle en correcte afhandeling. Zal zeker weer wat kopen, erg tevreden.

Mijn eerste ervaring: NES spel gekocht die ik al een tijdje zocht via de toyboys op ebay. Prettige communicatie, snelle verzending, mooie prijs en product zoals verwacht. Zal zeker weer bij ze kopen.

Helemaal perfect

Dit was mijn eerste ervaring met "De Toyboys ". Mijn artikel moest of word handmatig aangemaakt .Lever tijd is daarom iets langer, dit word vermeld op de site en werd binnen dat termijn keurig geleverd . Op naar de volgende bestelling . Nogmaals heel erg bedankt . Met vriendelijke groet Kenneth John Ritsema

Alles volgens afspraak gegaan

Alleen maar positief

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goed verpakt en snelle levering naar België.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

vriendelijk persoonlijk verwittigen langs telefoon dat een item niet meer geleverd kan worden (wel jammer natuurlijk); correcte terugbetaling

• Zou u ons aanbevelen? Ja

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Doen wat ze zeggen

Ga zo door!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle levering en prima communicatie.

Uitbreiding van assortiment zou tof zijn, maar ik vind wel wat ik zoek.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Uitstekende contact, nette levering en duidelijke website

Nu even niks

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Ik heb goede ervaring met ze en ik blijf met ze zaken doen Er is niks verkeerd alles is goed aangekomen en ik weet nu wie het zijn. Ik kom ze altijd tegen op de beurs

geen

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Vriendelijk, verstand van zaken en een top service!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Top! Leuke winkel en levering aan 'rocketspeed'! Thanks!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Great seller!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goede communicatie, snelle bezorging en een mooi assortiment !

Nog groter assortiment ;)

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Vlotte afhandeling

Portokosten drukken

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Super vriendelijk telefonisch contact gehad. Product was niet op voorraad, maar is erg netjes opgelost. Geld ook netjes de volgende dag terug gestort. Verzending ook dag erna. Echt perfect!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goede service. Fijne verkoper, heeft veel verstand van zijn assortiment en is altijd vriendelijk!

Het bedrijf is al goed

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Ik werd al binnen een half uur na het plaatsen van mijn order gebeld om te checken of ik had gezien dat de helft van mijn order een pre-order was, waardoor de andere helft eigenlijk ook later geleverd zou worden (wat uiteraard niet de bedoeling was). Ontzettend vriendelijk en professioneel personeel. Mijn order werd gesplitst en binnen een paar seconde was alles geregeld en kreeg ik de bevestiging via de mail!! Wat een service! Het pakket werd ook nog eens de zelfde dag verstuurd, waardoor het de volgende dag geleverd zou worden. Tevens hebben ze een ruim aanbod tegen eerlijke prijzen en worden de producten zeer goed verpakt, zodat een kans op beschadiging bijna wordt uitgesloten :). Van mij een 10, absoluut een aanbeveling!!

5 volle sterren, omdat ik niet kan beoordelen of dit een verbeterpunt is, vanwege een extern bedrijf: de bezorger. Ik had als opmerking bij mijn order gezet het pakket bij de buren af te geven als er geen gehoor was op de bel, maar in plaats daarvan zijn ze de volgende dag terug gekomen. Na een halve dag thuis te hebben gewacht, vond ik tot mijn verbazing een briefje in de brievenbus, dat ik de volgende dag naar een afhaalpunt kon voor mijn pakket. Dus ik moest helaas een paar dagen wachten, maar dat was het zeker waard!

Over De Toyboys

Filter op Taal