Alles ging oke

Uitstende service

Uitstekende service goede verzending ook snel het zit goed verpakt klasse jongens

Producten bleken van slechte kwaliteit en flink beschadigd

Bestelde Dakpaneel voor Mask auto waren essentiele delen afgebroken en ontbrak het wapen. Dit bleek geenszins uit de advertentie en dan 15 euro ervoor vragen. Ik heb er nu weinig aan. Bestelde schroeven voor mask auto bleken beschadigd en zit roest op. Bleek ook niet uit de advertentie. Zo zien mijn oude schroeven er ook uit dus heb ik niets aan. Geen track en trace code wanneer de bestelling te verwachten is. De radar van mask truck (Rhino) is flink verkleurd en zeker geen 25 euro waard. Alleen de ski bij mask poppetje was goed. Al met al voldoen de meeste producten niet aan de verwachting, daarmee ook veel te duur en was de omschrijving zeer onvolledig. Ik kon ook bij mijn bestelling nergens melding maken over de gebreken aan het product, staat niet duidelijk op de site in ieder geval hoe ik dit kan melden. Geen goede ervaring.

Wordt altijd goed geholpen.

De verzending wordt altijd goed is pakt. Een min punt is als je mobiel betaald. Loopt de site vast.

As always Perfect thanks

Gewoon goed.

Tevreden over mijn aankoop. Ik koop hier zeker opnieuw. Het aankoop proces is naar wens verlopen. 😁🤩

Goede en Snelle Service

Goede en Snelle Service

Trage bezorging en geen antwoord op vragen.

Het was me niet duidelijk dat mijn pakket er meer dan een maand over zou doen. Dus het was veel te laat om de bestelling af te geven als verjaardagscadeau. Een week voor de verjaardag nog stuurde ik een mail met de vraag hoe lang het nog ongeveer zou duren. Geen antwoord gehad. Pas twee weken later had ik het pakket in huis. Nooit nog bestel ik hier iets.

Wat jammer om te horen dat je niet tevreden bent over de afhandeling van je bestelling. Het product dat je had besteld was een pre-order item, dit is de reden dat de bestelling niet direct naar u verstuurd was. De beschikbaarheid van dit product stond wel duidelijk op onze website aangegeven. Wat betreft de email die u naar ons heeft verstuurd, daar is iets niet helemaal goed gegaan. We kunnen inderdaad geen email-verkeer met u terug vinden in ons systeem, waarvoor onze excuses.

geweldig

alles was perfeckt in orde doe zo verder

E-bay: goede communicatie, snelle en correcte afhandeling. Zal zeker weer wat kopen, erg tevreden.

Mijn eerste ervaring: NES spel gekocht die ik al een tijdje zocht via de toyboys op ebay. Prettige communicatie, snelle verzending, mooie prijs en product zoals verwacht. Zal zeker weer bij ze kopen.

Helemaal perfect

Dit was mijn eerste ervaring met "De Toyboys ". Mijn artikel moest of word handmatig aangemaakt .Lever tijd is daarom iets langer, dit word vermeld op de site en werd binnen dat termijn keurig geleverd . Op naar de volgende bestelling . Nogmaals heel erg bedankt . Met vriendelijke groet Kenneth John Ritsema

Alles volgens afspraak gegaan

Alleen maar positief

goede service, goed behandeld

goede service, goed behandeld

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Vriendelijk, verstand van zaken en een top service!