Snel en correct geleverd

Fijne merken, goede keuzemogelijkheden.

Snelle levering leuke merken!!

Ik ben vaak op site te vinden Leuke merken en super snelle levering. Top!!

Mooie spullen, snel geregeld

We hebben 3x apart besteld en alledrie de bestellingen waren er binnen 4 dagen. Enige minpuntje is de 6,50 retourkosten die je zelf moet betalen , voor ons reden om en artikel niet terug te sturen omdat de prijs daarvan zo laag was dat het de moeite niet waard was.

Goede service , snelle levering en vooral leuke merken !

Goede service,snelle levering en vooral, leuke merken!

Snel geleverd, goede kwaliteit

Ik had mijn bestelling zeer snel binnen, alles voldeed aan mijn verwachting. Goede kwaliteit van de kleding!

Very good quality and prompt service

Very happy with items i bought so far. Good price and quality of products. Definatly buy again. Also the description of the items comes very close to the real items bought. Veni Haarlem

Fijne producten voor een leuke prijs

Levering is snel

Leuke producten voor een mooie prijs

Bij otrium bestellen gaat altijd goed. Super service en groot aanbod.

Mooie producten voor een scherpe prijs!

Makkelijk werkende app, goed prijzen en snelle levering. Ook het retourneren gaat eenvoudig in zijn werk.

Nog stééds geen levering!!

30 januari bestelling van 300,- gedaan en nog steeds niets ontvangen! Inmiddels gebeld en gemaild, krijg alleen te horen dat ik geduld moet hebben! Slechte service, ik bestel hier nóóit meer!!!! Bah!!! Voor de medewerker die dit leest, t ordernr is 5841953, graag direct mijn geld terugstorten!! Dan zijn we klaar en bestel ik voortaan ergens anders!!! En nee het sneeuwt pas 3 dagen!!! Dus deze vertraging heeft NIETS te maken met de weersomstandigheden. Ik ben niet stom, en heb alle begrip voor bestellingen die nu geplaatst worden. Iedereen bij Otrium roept iets anders, t probleem wordt echter niet opgelost én dat maakt Otrium een zeer slechte service!!

Hi Geraldine, Wat vervelend om te horen dat jij een slechte ervaring bij ons hebt opgedaan. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Ik heb je zojuist een mailtje gestuurd zodat we dit samen kunnen oplossen. We zien je graag weer eens terug bij Otrium! Groetjes, Simone

Perfect!!

Mijn bestelling werd snel geleverd en ik. Ben erg mij met mijn keuze.

Great clothes

Snelle levering en geweldige merken

Te verleidelijk om niet te bestellen.

Zeer goede ervaringen en alles word professioneel afgehandeld. Met dank aan Robin :)

Niet flexibel

Ik had een te grote maat besteld, ik probeerde deze een klein uur na mijn bestelling nog aan te passen, dit kon niet! Ik kreeg als advies de kleinere maat te bestellen, deze is wel zonder verzendkosten opgestuurd maar je moet dan toch weer een trui terugsturen waar jullie nog eens € 6,- voor rekenen. Declameren aan de telefoon was heel aardig maar het feit dat je geen aanpassing kunt doen zonder dat de bestelling ingepakt was vind ik ronduit vreemd!

Hi Wilma, Bedankt voor je review! Ik heb je een mailtje gestuurd met meer informatie over je retourzending. Ik hoop dat ik je hiermee voldoende heb geholpen maar aarzel vooral niet om contact met ons op te zoeken als je meer vragen hebt! Hopelijk zien we je snel weer terug bij Otrium! Groetjes, Roos

Slechte service met bizarre retourkosten

Let op! Stuur je iets retour dan betaal je belachelijke retourkosten van 6,50 wat nergens duidelijk vermeld staat. Hun verklaring? Zo willen ze voorkomen dat men besteld en retourneert. Wat is het principe van een webwinkel...? Juist... dus bezint eer ge begint. Nooit meer bij deze toko. Daarbuiten heb ik nog altijd na ruim 2 weken mijn geld niet terug.

Hi Merel, Vervelend om te horen dat jij een negatieve ervaring hebt opgedaan. Dat is zeker niet de bedoeling. Ik begrijp dat jij ervan baalt dat de retourkosten in rekening worden gebracht, wanneer jij hier niet van op de hoogte was. Op onze website staat aangegeven dat deze kosten in rekening worden gebracht. Het klopt inderdaad dat wij deze kosten rekenen omdat wij willen voorkomen dat mensen artikelen bestellen die misschien niet aan hun wensen voldoen. Dit staat in lijn met onze kerntaak om alle artikelen een tweede kans te geven. Ik zou graag met je in contact komen hierover. Ik zal dan ook meteen voor je uitzoeken waarom jouw retourzending nog niet aan jou is terugbetaald. Zou je ons een mailtje willen sturen op service@otrium.nl met vermelding van jouw ordernummer? Dan helpen we je graag verder! Groetjes, Simone

Lastig en omslachtig om beloofde korting te verkrijgen. Aktie op aktie, zie “door de bomen etc”.

Zie hier boven.

Hi George, Wat vervelend om te horen dat het lastig is om jouw beloofde korting te verkrijgen. Dat is zeker niet de bedoeling! Ik kijk graag even mee om te achterhalen wat hier fout is gegaan. Ik heb je zojuist een mailtje gestuurd. Ik ga er van uit dat we samen tot een oplossing kunnen komen. Wij zien je graag weer eens terug bij Otrium! Groetjes, Simone

Super t shirt Karl Lagerfeld

Very fast shipping. T-shirts(Karl Lagerfeld) as described. perfect size. Material quality very good. I will definitely order something else. A decent company with great prices. Very very good!!

Prima! Nette levering en duidelijkheid rond bestelling.

De website kan zeker nog wat verbeterd worden qua gebruiksvriendelijkheid, maar de service eromheen is netjes geregeld. Het is natuurlijk wel kleding, wat erg afhangt van pasvorm en materialen, maar daar kan Otrium zelf niets aan doen. Ze zouden wel wat meer kunnen vermelden van welk materiaal het kledingstuk is gemaakt en bijvoorbeeld vermelden wat de ruglengte of binnenbeenlengte is. Wel erg betrouwbaar en goede deals!

Snelle verzending, heel mooi, kwaliteitsvol artikel.

Hi Sofie, Wat leuk dat je een review hebt geplaatst! We vinden het super om te horen dat we jou zo positief hebben mogen verrassen met de snelle levering van jouw pakketje. We wensen je heel veel plezier van de items en kunnen niet wachten tot we de volgende doos mogen opsturen! Veel shopplezier :) Groetjes, Yvanka

Topservice

Snelle levering en een fijne overzichtelijke website met heel veel keus

Hi Cissy, Bedankt voor je review! Wat fijn om te horen dat je heerlijk bij ons hebt kunnen shoppen en alles naar wens was! :) Hopelijk mogen we je snel weer eens terug zien in de online outlet, wij kunnen nu al niet meer wachten ;) Fijne dag! Lieve groetjes, Yvanka

Alles verliep prima

Veel keuze van mooie kledeing

Hi Linda! Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review achter te laten! Hopelijk heb je al veel leuke items kunnen shoppen in de outlet! Graag ontvangen we je nog een keer, we kijken ernaar uit! Veel shopplezier! Groetjes, Yvanka

MIJN REDDING !!!

door het grote aanbod van mooie, prachtige artikelen aan een betaalbare prijs, ben ik en mijn overige gezinsleden smaakvol en met enige klasse gekleed en voorzien van de nodige accesoires !!! dank u wel Otrium

Hi Viviane, Bedankt voor jouw mooie review, van 5 sterren worden wij natuurlijk heel blij! Wat leuk om te lezen dat je mooie items voor jou en je gezin hebt kunnen shoppen, heel veel plezier van ze! We hopen dat we je snel weer bij ons terug mogen zien en mogen verblijden met de mooiste items! Fijne dag en hopelijk tot snel! Lieve groetjes, Yvanka

Goede pasvorm en mooie kleur

Past precies en zit qua model lekker. De stof is zacht en voelt erg fijn aan.

Hi Bart, Wat tof dat je de tijd hebt genomen om een review voor ons achter te laten! Dank je wel hiervoor :) Fijn om te horen dat je tevreden bent over het item! We hopen nog vele bestellingen naar je toe te mogen sturen. Hopelijk kom je snel weer shoppen in de outlet, tot dan :) Lieve groetjes, Yvanka

Fijne plek om met gemak te shoppen.

Hele fijne pagina om vanaf de bank te shoppen. Ruim assortiment met de mooiste merken met flinke kortingen. Zeer aantrekkelijk vooral in een tijd als deze. Nu ik deze site ken ga ik niet gauw op zoek naar een ander. Goede en snelle levering met de mogelijkheid van achteraf betalen.

Hi Sandra! Bedankt voor deze fantastische score! Daar worden we blij van. Hopelijk heb je al veel leuke items kunnen shoppen in de outlet! Graag ontvangen we je nog een keer, we kijken ernaar uit! Veel shopplezier! Groetjes, Yvanka

Goed aanbod

Otrium heeft een heel ruim aanbod in merken. Voor elk wat wils. De meeste merken zijn goed afgeprijsd. Ik ben zeer blij met de app. Zeker een aanrader!!

Hi Monique, Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met ons aanbod en onze Otrium app! Hopelijk kom je gauw weer eens shoppen in de outlet, we kijken ernaar uit! Heel veel shopplezier alvast en tot snel! Lieve groetjes, Yvanka