Slecht

Wo. 29-07-2020 's morgens bestelling geplaatst en betaald (eerste keer) Wacht nog steeds op bestelling (spullen zouden op voorraad liggen) Tegenwoordig verwacht je snellere levering van een webshop (ze geven aan regulier binnen 1 of 2 dagen bezorging) of duidelijke informatie wanneer ze verwachten te leveren. Status van bestelling nog steeds; "In behandeling..." Voor de duidelijkheid ...dus nog niet overgedragen aan de vervoerder ?? Doe er je voordeel mee Otrium... 1. Informeer voor of bij bestelling indien je leveringsvoorwaarden niet kunt nakomen 2. Informeer indien jullie verwachten af te wijken van de "norm".. Puntje voor de klantenservice die de dag erna heeft gereageerd (via e-mail) ...reactie echter standaard..bla, bla..we hebben vertraging.. Waarschijnlijk eerste en laatste keer dat ik hier iets koop. Dit wekt geen vertrouwen. Prijs was zeker netjes te noemen.

Hi Maarten, Bedankt voor je review.
Wij streven ernaar om de volgende dag te leveren wanneer jouw bestelling op een werkdag voor 19.30 uur is geplaatst. Het spijt ons dat we op dit moment niet aan deze belofte hebben kunnen voldoen. Ik zou dit dan ook graag met je oplossen. Zou je ons een mailtje kunnen sturen naar service@otrium.nl met verwijzing van jouw ordernummer? Dan kijk ik meteen even mee :) Ik hoop dat je jouw bestelling zo snel mogelijk mag ontvangen en wens je alvast veel plezier toe met jouw nieuwe aankopen! Groetjes, Tara

Zeer tevreden.

Mooi aanbod, prima service en snelle levering. Meer moet dat niet zijn!

Hi Liesbet, Een 10, wauw! Bedankt voor het achterlaten van deze top review :) Wat fijn om te lezen dat je een fijne ervaring hebt gehad met het shoppen bij Otrium! We hopen je snel weer terug te zien ;) Groetjes, Tichelle

Prima site en prima service

Ik heb prima ervaringen met Otrium. Mooie artikelen voor prima prijzen en de service is uitstekend.

Hi Linda, Bedankt voor deze mooie review! Super fijn om te lezen dat je tevreden bent met de items en onze service, dit waarderen wij natuurlijk enorm :) Hopelijk kunnen we je gauw weer van dienst zijn! Groetjes, Tichelle

Boxer kapot na 1x dragen en vergoeden ho maar

Één van mijn nieuwe boxers was al na 1x dragen kapot. Kan gebeuren, dus aangemeld en ik mocht hem retour sturen. Inmiddels al een paar weken verder, maar nog steeds niks gehoord of mijn boxer al ontvangen is, en ook nog geen geld terug... Waardeloze service, stuur iemand gewoon meteen een nieuwe op in plaats van al dit gedoe, wachten en frustratie. Ik koop er niet weer!

Hi Martijn, Bedankt voor je review! Wat vervelend om te lezen dat jouw item zo snel is beschadigd en jouw retourzending nog niet is verwerkt, dit had niet mogen gebeuren, mijn excuses hiervoor! Ik zou dit dan ook graag met je oplossen. Mijn college heeft hier als het goed is een mail over gestuurd :) Wij zien je reactie graag tegemoet. Groetjes, Tara

klantenservice is top

ik heb al twee keer een mailtje gestuurd over een ontvangen product, en beide keer kreeg ik binnen een paar uur antwoord en een goede oplossing voor het probleem.

Hi Lotte! Bedankt voor je top beoordeling! Wij zijn super blij om te lezen dat jij tevreden bent met onze klantenservice. Onze medewerkers zijn zo vriendelijk, omdat we altijd met ontzettend leuke klanten mogen werken en jij was daar geen uitzondering op. We hopen dat we jou volgende keer weer van dienst mogen zijn! Lieve groetjes, Tanya

Te Leuk

Zeer goede ervaring, als gezin hebben we al zo'n 15 (grote) orders geplaatst. Vaak bestellen we meer dan nodig om keuze te hebben, maar te vaak houden we het dan alsnog bijna allemaal. Mooie merken en kwaliteit, mooi verpakt, goede service en snelle reactie op vraag per e-mail. Enige minpuntje wat ik kan bedenken en ook heb gemeld per e-mail is dat op de website staat dat het binnen 1 a 2 werkdagen wordt bezorgd en dat de laatste maanden niet werd waargemaakt. Maakt voor mij niet veel uit, maar zou die melding op de website dan ook (tijdelijk) aanpassen).

Hi Monique! Hartelijk bedankt voor zo een detailed review! Wat leuk om te horen dat jij een regelmatige Otrium klant bent en dat jij zo een goede ervaring had met het shoppen bij Otrium. Dit is natuurlijk super belangrijk voor ons om te horen van onze klanten! Wij streven er inderdaad naar om de volgende dag te leveren wanneer jouw bestelling op een werkdag voor 19.30 uur is geplaatst. Het spijt ons dat we op dit moment niet aan deze belofte hebben kunnen voldoen. Dit komt namelijk door de ontzettende drukte die wij in ons distributiecentrum beleven. Wij werken natuurlijk hard om alle bestelling zo snel mogelijk gereed te maken voor verzending en deze probleem zo snel mogelijk op te lossen :) Hopelijk tot snel in de online outlet! Groetjes, Tanya

Snelle levering. Prima service. Goedkope prijzen

Hi Anne! Wat leuk dat je klant bij ons bent! En bedankt voor je review :) We zijn erg blij om te horen dat je tevreden bent met onze prijzen, levering en service! Hopelijk zien we je snel weer terug in de online outlet. Lieve groetjes, Tanya

Heel fijn om zo te winkelen, snelle service en fijne ervaring ook met retouren.

Hi Dounia! Bedankt voor je top review! Wat fijn om te lezen dat je een goede ervaring had met het shoppen bij Otrium. Dit is natuurlijk super belangrijk voor ons om te horen van onze klanten! Hopelijk tot snel in de online outlet! Groetjes, Tanya

Mooie merken voor een goede prijs

Ik heb al vaker een bestelling gedaan bij Otrium. Mooie merken met goede kortingen. Ik ben blij met deze website!

Hi Jansje, Heel erg bedankt voor het achterlaten van deze fantastische beoordeling. Wat leuk om te horen dat je blij bent met onze wijde assortiment, scherpe prijzen en website! Helemaal geweldig dat jij een regelmatige Otrium klant bent :) Wat is jouw favoriete koopje bij Otrium? Ik kijk uit naar jouw antwoord! Groetjes, Tanya

Prima service.

Prima.

Hi Francis, Bedankt voor je fantastiche review! Wat fijn om te lezen dat je een goede ervaring had met het shoppen bij Otrium. Dit is natuurlijk super belangrijk voor ons om te horen van onze klanten! Het zou wel leuk zijn om te lezen wat je precies zo fijn vond tijdens het shoppen en of je eventueel ergens tegenaan bent gelopen. Ik ben benieuwd naar jouw antwoord! Groetjes, Tanya

Veel artikelen en een snelle levering

Veel keuze en een snelle levering.

Hi Iris! Bedankt voor je top review! Wij vinden het inderdaad belangrijk dat onze klanten kunnen kiezen uit een grote assortiment en hun items snel geleverd krijgen :). Fijn dat jij dit ook ervaart! Hopelijk tot snel bij Otrium! Groetjes, Tanya

Altijd superscherpe prijzen op topmerken!

Wij kopen hier allemaal graag. Echt een fijne online winkel!

Hi Jessice! 5 STERREN! Hartelijk bedankt voor het achterlaten van deze fantastische beoordeling. Wat geweldig om te lezen dat jij heel graag bij Otrium shopt en dat je het een fijne online winkel vindt. Ik hoop dat wij je snel weer terug zien bij Otrium! Happy Shopping :) Groetjes, Tanya

Great!!

echt een super site. Aardige mensen. Mooie kleding.

Hi Marieke! Bedankt voor je review! Wij waarderen dit enorm! Bij Otrium proberen wij altijd onze klanten een prachtige assortiment en goede service aan te bieden. Het is altijd leuk om te lezen dat jij als klant dit ook zo ervaart. Hopelijk vind je snel weer wat moois bij ons! Groetjes, Tanya

Top klantenservice

Ik werd snel geholpen op en super vriendelijke manier.

Hi Martine! Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling! Onze medewerkers zijn zo vriendelijk, omdat we altijd met ontzettend leuke klanten mogen werken en jij was daar geen uitzondering op :) We hopen u de volgende keer weer van dienst te mogen zijn! Groetjes, Tanya

Mooiste merken voor de laagste prijs.

Mooie aanbiedingen voor een mooie prijs. In 3 dsgen inmiddels 3x besteld. Snelle service en snel antwoord via messenger bij een vraag

Hi Manon! 3 KEER IN 3 DAGEN BESTELT! Wauw :) Dat is natuurlijk super gaaf om te horen! Bij Otrium vinden wij het zeer belangrijk dat wij snel kunnen reageren op de vragen van onze klanten! Het is leuk om te lezen dat jij als klant dit ook zo ervaart. Hopelijk tot snel bij Otrium! Groetjes, Tanya

Helemaal geweldig

De leukste merken voor de leukste prijs! Otrium is heerlijk shoppen:)

Hi Alisa! Bedankt voor je fantastiche review! Wat fijn om te lezen dat je een goede ervaring had met het shoppen bij Otrium. Dit is natuurlijk super belangrijk voor ons om te horen van onze klanten! Hopelijk tot snel in de online outlet! Groetjes, Tanya

Ruime keuzes uit vele merken

Mag graag shoppen bij Otrium, veel keus, goede kwaliteit en prijs, snelle levering en goede service. Kan prima slagen!

Hi Carola! Bedankt voor je enthousiaste review! Bij Otrium staat een zorgeloze ervaring van onze klanten centraal. Het altijd leuk om te lezen dat dit gewaardeerd wordt :) Zijn er ook nog merken bij Otrium die jij mist? Ik ben benieuwd naar jouw antwoord! Groetjes, Tanya

Prachtige merken , volop keuze voor dame en heer.

Otrium daar is het prettig winkelen , ruime keus en opmerkelijke merken, vaak de laatste trends . Daarbij echte kortingen oplopend tot wel 70%

Hi Cok! Heel erg bedankt voor het schrijven van zo een detailed review. Wat fijn om te lezen dat je tevreden bent met onze gevarieerde aanbiedingen en onze prijzen. Wat is jouw favoriete merk bij Otrium? Ik ben benieuwd naar jouw antwoord! Groetjes, Tanya

Top producten.

Mijn eerste bestelling bij OTRIUM , alles verliep vlot en het product is top, ik bestel zeker nog bij deze online winkel en raad het zeker aan. Bravo.

Hi Stefaan! Super leuk om te horen dat jij jouw eerste bestelling hebt geplaatst bij Otrium en dat jij blij bent met je item! Helemaal top dat je ons aanraadt en nog een keer iets gaat bestellen! Hier worden wij vrolijk van :) Wij hopen je snel weer te zien bij Otrium! Groetjes, Tanya

Uitstekende service!

Heel leuke site met mooie kortingen. De verzending verliep zeer vlot en alles was in orde!

Hi Silke! Heel erg bedankt voor je mooie review! Wij doen inderdaad onze best om onze klanten leuke deals aan te bieden! Wat is tot nu toe jouw favoriete koopje van Otrium? Ik ben benieuwd naar jouw antwoord! Groetjes, Tanya

Pareltjes voor mooie prijs

Mooi assortiment voor ‘ wannahaves’ structureel merk ik dat het wel slim wachten is op de kortingpercentage aanbieding ... maar prima site erg goed in snel leveren ook

Hi Nils, Bedankt voor je geweldige review. Wij proberen onze klanten de meest stijlvolle merken aan te bieden voor scherpe prijzen. Wel snap ik dat het altijd fijn als je nog die extra korting erbij kan krijgen :) Wij doen ons best hiervoor! Hopelijk tot snel bij Otrium! Groetjes, Tanya

Heeeeel veel koopjes

Topservice

Als er iets mis gaat = direct snelle oplossing via top klantenservice A♡♡♡♡♡

Hi Ru! Bedankt voor je lieve review! Wij waarderen dit enorm! Bij Otrium proberen wij altijd onze klanten goede service aan te bieden. Indien er iets mis gaat, vinden wij het zeer belangrijk om een mooie oplossing te vinden! Het is altijd leuk om te lezen dat jij als klant dit ook zo ervaart. Hopelijk vind je snel weer wat moois bij ons! Groetjes, Tanya

Snelle bezorging en goede producten

De kleding kreeg ik met een hoge korting snel thuisbezorgd, erg tevreden over dit bedrijf

Hi Alexander! Bedankt voor je super leuke review! Wat fijn om te lezen dat je tevreden bent met onze korting en snelle levering. Daar worden we blij van :) Hopelijk zien we je snel weer in de online outlet! Groetjes, Tanya

Veel keuze leuke prijs en binnen 5 dagen thuis

Hi Gavin, Heel erg bedankt voor het achterlaten van deze fantastische beoordeling. Wat leuk om te horen dat je blij bent met onze assortiment en scherpe prijzen! Hopelijk tot snel bij Otrium! Groetjes, Tanya