Goede ervaring

Bestel af en toe, ruime keuze. Snelle levering.

WOW!

Ik was een beetje sceptisch, het klinkt te mooi om waar te zijn. Maar aangezien ik alles via Paypal doe, durfde ik de gok aan. Ook omdat paypal de retourkosten eventueel vergoed indien nodig. Na een uitgebreide selectie te hebben gemaakt, heb ik mijn bestelling geplaatst. Om er achter te komen dat één item veel goedkoper werd aangeboden op de officiële site. wat een teleurstelling! Hier heb ik over gemaild, en ik kreeg binnen een paar uur al een reactie!! Dit gaf me gelijk vertrouwen. Er werd mij aangeboden om gratis te retourneren en zodoende alsnog dit item via de officiële site te bestellen. Super dat jullie meedenken! Prima oplossing aangezien dit een veel makkelijkere oplossing is dan via paypal! Bestelling had ik binnen een dag in huis! Ik was verbluft! zulke mooie items, zachte stofjes, goed in elkaar gezet, kwaliteit, echt prachtig! Overduidelijk geen standaard productie voor outletwinkels, dit komt namelijk wel eens voor. Een broek was echter wel groter dan dat de site aangaf, deze gaat dus mee terug. Ik heb gelijk een tweede bestelling geplaatst! hierin merkte ik wel dat ik een beetje bang was voor de maat, vooral als er bij staat: Dit product valt groter uit, twijfelt u, neem dan de kleinere maat. Ik heb hier lang over nagedacht...wat wordt hier mee bedoeld dan? Twijfelt u tussen twee maten? kies dan de kleinste.. of kies zoizo altijd een maat kleiner.. Klopt het maatschema wat eronder staat dan wel? of is deze dan onbetrouwbaar? Dit is een puntje wat ik jullie wil meegeven. Ik heb mijn keuze gemaakt op het schema wat er onder staat, aangezien ik precies in een maat viel,en niet tussen twee maten in. hopelijk klopt dit, Fingers crossed. Een ander puntje wat ik graag wil meegeven is de mogelijkheid om te betalen via Klarna! Achteraf betalen. Hierin bied je mensen de mogelijkheid om het zelfde product in meerdere maten te bestellen, (Hier kunnen jullie ook een max aanstellen voor jullie eigen overzicht) 2de review komt bij pakket2

Hi! Wat een super leuke review heb jij geplaatst! Hier hebben wij zeker wat aan, bedankt! Ik ben blij om te horen dat de bestelde items goed bevallen. Hopelijk beleef je er nog lang plezier aan! Jammer dat de broek te groot was. Ik snap inderdaad dat door de vermelding van de maten jij een beetje begon te twijfelen. Ik ga dit zeker even doorgeven. Mocht het toch zo blijken dat de broek niet de goede maat heeft, laat het mij dan even weten via service@otrium.com. Gelukkig is het al mogelijk om te betalen via Klarna! Dit kun je dus voor de volgende keer doen ;) Wij zien graag uit naar jouw 2e review! Graag ontvang ik van jou ook nog jouw email-adres. Zou je mij dit kunnen toesturen op service@otrium.com? Ik hoor graag van je! Groetjes, Simone

Geweldig, snel geleverd!

Geweldig, snel geleverd!

Hi Adrie, Erg leuk om te horen dat jij ons geweldig vindt! Bedankt daarvoor! Hopelijk kunnen we je de volgende keer weer blij maken en is het pakketje weer net zo snel bij jou binnen :) Groetjes, Simone

Top kortingen op top merken

Top kortingen op top merken, fantastisch! Snel geleverd

Hi Bianca, Bedankt voor je leuke review! Goed om te horen dat jij zo tevreden bent. Welke merken zijn op dit moment jouw favoriet? Ik ben erg benieuwd ;) Groetjes, Simone

Uitstekend!

Toegankelijk en snel modieus!

Hi Sonja, Bedankt voor je review! Super fijn om te horen dat je tevreden bent. We hopen je snel terug te zien op Otrium! Groetjes Fleur

Geweldig snelle levering en mooie kleding.

Heb 3 .mooie jassen besteld en waren allemaal perfect ,ik ben vaste klant.

Geweldig, super snel, alles duidelijk via de mail. Zeer tevreden klant !! 😀🎉

Hi Bettina, Helemaal goed om te horen. Thanks voor je review! Hopelijk zien we je snel weer terug! Groetjes, Tobias

perfect

vlot bezorgd en goed verpakt, erg tevreden over mijn bestelling.

Hi Eveline, Thanks voor je review! Goed om te lezen dat alles beviel. Hopelijk zien we je snel weer terug! Groetjes, Tobias

Leuke online shop

Fantastische Jas gekocht aaneen nog leukere prijs 😍🥰

Hey Davy, Bedankt voor je review. Fijn om te horen dat je een leuke jas hebt gevonden voor een mooie prijs. Veel plezier met je nieuwe item! Groetjes Claire

slechte communicatie

Mijn pakje is zoek geraakt. Na twee mails en een telefoontje krijg ik geen respons naar oplossingen toe.Als was het maar : 'we zijn ermee bezig, hebben dit en dat gedaan...' Met een 'gewone vraag' krijg je altijd wel snel antwoord, en je kan ook 'gezellig kletsen'... In het verleden wel tevreden over het aanbod en de prijzen, maar toen liep er ook niks fout...

Uitstekende ervaring!

Van de toegankelijkheid van de site, het gemak van de bestelling zelf tot de levering; echt alles verliep perfect. Wat mij betreft een uitstekende ervaring die zeker voor herhaling vatbaar is. Nogmaals bedankt!

Hi Kenneth, Wat een super leuke review heb jij geschreven, Bedankt! Fijn om te horen dat alles zo goed verliep. Ik wens je veel plezier met je aankoop. Groetjes Claire

mooie mode, goed kwaliteit, redelijk prijs 👍

mooie mode, goed kwaliteit, redelijk prijs 👍

Hi Gia, bedankt voor je leuke review! Fijn dat je Otrium zo goed ervaart. Groetjes Claire

Otrium steekt met kop & schouders boven de concurrentie uit!

Deze webshop heeft een groot aanbood, is scherp geprijsd, en de site is overzichtelijk. De levering is snel, evenals de reactie van de klantenservice op vragen per email. En ja: ze verzenden pas gratis boven de 150 euro en retouren betaal je altijd zelf, maar dat dwingt je ook wel om niet lukraak te bestellen. Verbeterpunten: de meeste kleding wordt niet door modellen geshowd, terwijl dat toch een veel betere indruk van het item geeft (en dus veel retouren voorkomt). Wellicht iets voor de toekomst.

Hi! Wat een superleuke review heb je geplaatst! Goed om te horen dat je blij bent met onze sie en onze service :) Super dat je ons ook verbeterpunten geeft. Hier kunnen wij zeker wat mee! Ik ben het er zeker mee eens dat dit een goede toevoeging zou zijn voor onze webshop. Bedankt! Groetjes, Simone

Spijtig

Eerdere bestellingen liepen heel vlot, nu moeten vaststellen dat er een product was aan toegevoegd, die ik niet had besteld, waardoor extra kost voor het terugzenden, en een kreuk in het vertrouwen als gevolg. Spijtig...

Hi Tony, Super vervelend dat dit is gebeurd, dit hoort natuurlijk niet. Zou je ons een mailtje kunnen sturen met de details van je bestelling naar service@otrium.nl? Dan kunnen we dit verder oppakken en het vertrouwen hopelijk weer herstellen. Groetjes, Tobias

Redelijk.

Redelijk.

Goedemiddag, Thanks voor je review! Elke review is ons veel waard. We zijn druk bezig Otrium zo goed mogelijk te maken. Heb je nog punten waarop we kunnen verbeteren? We zijn graag nog iets beter dan redelijk! Groetjes, Tobias

Teleurstellend

De omschrijving/ foto’s en toelichting van de artikelen klopt niet altijd, waardoor ik nu voor de 2 e keer met een verkeerd artikel zit. De eerste keer was de foto van het artikel onduidelijk en deze keer werd ten onrechte aangeraden om een maat groter te nemen omdat het artikel klein zou uitvallen. Maar de sneakers van Steve Madden zijn mij nu 1,5 maat te groot. Helaas zit ik hierdoor met de verzendkosten van de retourzending. De korting die ik vanwege de vorige foutieve zending heb gekregen is dan nagenoeg nihil.

Hi Karin, Bedankt voor het delen van je ervaring bij Otrium. Ik vind het erg vervelend om te lezen dat deze ervaring tot nu toe vervelend is geweest, onze excuses hiervoor! Het is natuurlijk niet de bedoeling dat visuals of ons advies onduidelijk zijn. Je mag daarom de schoenen uiteraard kosteloos aan ons retourneren. Hopelijk zijn de sneakers nog in de juiste maat op voorraad of kan je een ander leuk item in onze outlet vinden. Groetjes, Elke

snelle levering met hoge verzendkosten

Een blouse van plm. 20 euro, die te groot is, daarna wordt teruggezonden en opnieuw besteld, wordt daardoor ongeveer 2 keer zo duur. Dit komt door de eerste verzendkosten, de retourkosten en de verzendkosten voor de bestelling in de goede maat. Eens maar nooit meer.

Hi Mary, Bedankt voor je review! Super vervelend dat je bestelling duurder uitpakt dan gedacht. Het klopt inderdaad dat de verzend- en retourkosten voor eigen rekening zijn, dit staat ook aangegeven op onze site. Dit komt omdat wij het ons helaas nog niet kunnen veroorloven om de retour- en/of verzendkosten te vergoeden voor iedere klant, zonder de lage prijzen van de items op onze site aan te tasten. Het is gelukkig wel zo dat, als jij een hele bestelling naar ons retour stuurt, je de originele verzendkosten terugbetaald krijgt van ons. Als dit het geval is, betaal je dus uiteindelijk maar eenmalig de verzendkosten. Als we nog ergens mee kunnen helpen, horen we het graag! Groetjes, Tobias

Ik kreeg totaal andere schoenen opgestuurd dan ik had besteld!

Na 3 dagen kwamen dan eindelijk mijn schoenen... maar het waren totaal andere dan ik had besteld!! BALEN! de schoenen die ik wou zijn er niet meer. Bedankt Otrium, blij met een dooie mus.

Hi Lieselot, Wat vervelend om te lezen dat jij de verkeerde schoenen van ons hebt ontvangen. Ik begrijp dat dit extra zuur is doordat de schoenen nu niet meer beschikbaar zijn op onze website. Mijn excuses! Ik heb je direct een mailtje gestuurd. Je mag de schoenen uiteraard kosteloos aan ons retourneren. Hopelijk kan je een ander paar schoenen bij ons uitzoeken! Groetjes, Elke

Altijd goede aanbiedingen

Hi Roel, Bedankt voor je review! Goed om te horen dat jij ons helemaal top vindt, dat horen wij graag :) Hopelijk tot snel! Groetjes, Simone

fijne aanbiedingen niet spectaculair en verwerking retouren is te traag

ik vind het feit dat jullie tot €150 verzendkosten rekenen niet meer van deze tijd en retourkosten is ook achterhaald. verder zit er met regelmaat 7 dagen of meer voordat het retourbedrag weer op mijn rekening staat. verder vind ik dat collecties van de vorige zomer 2019 of verder terug een hogere korting dan 50% moeten hebben. gezien het feit dat deze korting ook al aan het eind van het seizoen op de webwinkels van de bijbehorende merken wordt gehanteerd en zelfs hoger.

Hi Manon, Bedankt voor je review! Ik begrijp inderdaad dat het bedrag van 150 euro voor gratis verzending vrij hoog is, als je daarnaast ook nog retourkosten moet betalen. Helaas kunnen wij deze kosten op dit moment nog niet vergoeden voor de klant, zonder de lage prijzen van onze items aan te tasten. Het sneller verwerken van de retouren is zeker iets wat wij nog kunnen optimaliseren! Wij zullen jouw feedback dan ook zeker meenemen. Op dit moment kan de verwerking soms iets langer duren door drukte in het magazijn. De kortingen die wij hanteren kunnen verschillen. Wij bieden kortingen aan tot 70%. Mocht jij ergens een item tegenkomen die op onze site voor een hogere prijs wordt verkocht, kun je dit altijd even aan ons melden en gaan wij kijken voor een oplossing! Ik wil je bedanken voor de feedback! Hier kunnen wij zeker iets mee :) Hopelijk zien we je nog eens terug bij Otrium. Groetjes, Simone

Schnelle Lieferung

Sehr netter Kontakt und Hilfe am Telefon.

Hi Elke! Vielen Dank für Deine positive Bewertung. Ich freue mich, dass Du mit unserem Service zufrieden bist. Viele Grüße, Vanessa

Tot 4 keer toe verkeerde of onvolledige items opgestuurd!

Tot 4 keer toe verkeerde items (heel ander hemd dan ik besteld had) of onvolledige stuks (setje waarbij telkens het shortje ontbrak). Ze komen dan tegemoet met gratis retour, na een extra klacht geven ze een tegoedbon van 10 euro en gratis verzending maar je moet wel telkens de dozen naar de post brengen en dan maar hopen dat de volgende bestelling wel helemaal ok is...

Hi Annelies, Wat ontzettend vervelend om te lezen dat er al meerdere malen wat mis is gegaan bij jouw bestellingen, dit is natuurlijk niet de bedoeling. Excuses hiervoor! Wanneer een item incompleet of verkeerd geleverd wordt dan is de kans erg groot dat dit een eenmalige fout is geweest, ik vind het dan ook erg vervelend om te lezen dat dit bij jou niet het geval blijkt te zijn. Ik heb je daarom direct even een mailtje gestuurd. Hopelijk hebben wij ondanks deze vervelende ervaring je wel voldoende kunnen helpen en je een oplossing kunnen bieden. Wij zien je namelijk graag weer eens terug in onze online outlet! Groetjes, Elke

Prettige en overzichtelijke site!

Site is mooi vormgegeven en heel overzichtelijk met goede afbeeldingen. Verbeterpuntje; als je terug wilt nadat je een artikel hebt geopend kom je niet meteen weer bij het artikel waar je was gebleven... Zou fijn zijn als dat wel zo zou zijn. Wat uitgebreidere productinformatie zou ook fijn zijn.

Hi René! Wij worden erg blij van die 8 die jij ons geven hebt :) Fijn om te horen dat je de website mooi en overzichtelijk vindt! En bedankt voor de feedback, dat is voor ons heel waardevol. We zullen dit zeker meenemen, zodat het in de toekomst kan worden aangepast! Wat de productinformatie betreft, wij zijn afhankelijk van de informatie en foto's die de merken ons aanleveren, maar ik snap je volkomen! Ook dit punt nemen we mee! Bedankt dat je de tijd hebt genomen om deze review te schrijven :) Groetjes, Renee

Bestelling snel en keurig verpakt

Snel in huis en in een mooie doos. Prima service.

Hi Barbara! Wat een mooie beoordeling, dankjewel! Fijn om te lezen dat je je bestelling snel in ontvangst kon nemen! Hopelijk bevalt je bestelling :) Groetjes, Renee

Goeie, ervaring

Goeie service, goeie prijs

Wauw Ben! Een 10! Wat fijn om te horen dat je blij bent met Otrium! Mocht er nog iets zijn wat je mist bij Otrium dan hoor ik het graag! Groetjes, Renee