Verrassend goed!

Super goede en stijlvolle items. Heel snel in huis en je krijgt wat je ziet.

veel keuze uit kwalitatieve kleding met snelle bezorging!

De site is zeer overzichtelijk en je kunt gericht zoeken naar bepaalde kledingstukken van bepaalde winkels. ook kun je gemakkelijk de prijsklasse aanpassen. ondanks dat het een erg drukke periode is nu voor de kerst, had ik heel snel mijn pakketjes binnen. Ik had namelijk drie dingen besteld. ook retouren is makkelijk, omdat er al een retour sticker in de doos van het pakketje zit. al met al dus een hele goede ervaring en ik zal hier snel weer wat bestellen!

teleurstelling

heb tot voor kort altijd goede ervaring,maar vandaag krijg ik 1artikel van de 8 die niet klopt heb ELRAY JACKET BLUE maat 50 vanGils besteld W0925270-BLU-50 krijg ik een beige jas wat ik niet besteld heb, is helemaal niet wat afgebeeld of beschreven staat,spijtig had nochtans goede ervaring met Otrium

Zeer slecht!

Met Black Friday voor een mooie korting kleding besteld, betaald en een bevestiging gekregen. Over de levering niets meer vernomen dus ik ga zelf opzoek. Zie ik in mijn account dat Otrium de bestelling geannuleerd heeft. Zelf de klantenservice moeten bellen voor meer info. Zeer slecht geholpen en uiteindelijk geen producten. Komen niet met een oplossing. Jammer!

Hi Marleen, Bedankt voor jouw review. Erg vervelend om te horen dat jouw bestelling is geannuleerd door een technische fout die op onze website is ontstaan. Ik snap dat dit erg vervelend is en bied dan ook graag mijn excuses aan. Mijn collega heeft zojuist nog een mailtje naar je gestuurd met verdere toelichting. We hopen op jouw begrip! Lieve groet, Robin

Slechte voorwaarden, ruilen niet mogelijk

Schoenen besteld, maar ze zijn een halve maat te groot. Ik wil ze dus ruilen voor de goede maat. Maar dat kan niet. Nu moet ik ze terugsturen (kost 5,50 euro aan verzendkosten) en dan kan ik ze in de juiste maat opnieuw bestellen (weer met 6,00 euro verzendkosten). Dan hebben die schoenen me inmiddels meer dan 17,00 euro aan verzendkosten gekost (inclusief de verzendkosten van de oorspronkelijke bestelling)! Zoveel voordeliger waren deze schoenen nu ook weer niet.... Ik vind dit echt een slechte service. En dit zal heus wel ergens in de voorwaarden staan, maar het wordt niet duidelijk gemeld als je iets besteld dat je de spullen niet meer kunt ruilen.

Hi Monique, Bedankt voor jouw review. Wat vervelend om te horen dat de schoenen te groot zijn! Zou je ons een mailtje willen sturen naar service@otrium.nl? We kijken graag even met je mee! Lieve groet, Robin

Bestel je iets, wordt het door Otrium zelf geannuleerd

Eindelijk mijn eerste bestelling gedaan bij otrium, zag er goed uit. Echter wordt de bestelling door otrium zelf geannuleerd en krijg je er helemaal niks voor terug. Beetje rare gang van zaken. Kan dan nog steeds "een fout" zijn zoals ze zelf omschrijven. Dan mag je alsnog wel anders met de klant omgaan.

Hi Tim, Bedankt voor je review. Mijn excuses dat jouw bestelling is geannuleerd door een technische fout die op onze website is ontstaan. Ik snap dat dit erg vervelend is! We zouden je graag vriendelijk willen vragen om ons een mailtje te sturen naar service@otrium.nl met jouw order nummer en een screenshot van jouw review. We lichten de situatie graag verder toe en kijken we naar een gepaste oplossing! Hopelijk horen we snel van je. Groetjes, Robin

Goede service en deals.

Hi Karine, Woohoo 5 sterren! Wat een schitterende score. Bedankt voor de mooie woorden! We wensen je heel veel plezier van je geshopte item(s)! Hopelijk kom je gauw weer eens shoppen in de outlet, we kijken ernaar uit! Heel veel shopplezier alvast en tot snel! Lieve groetjes, Robin

Top artikelen en service voor kleine prijzen

Duidelijke en fijne website met scherp afgeprijsde artikelen. Geleverde artikelen komen ook overeen met de foto's. Bovendien wordt alles zeer snel geleverd. Ook retour zenden werkt perfect. Kortom; een aanrader!

Hi Machelina, Wauw, wat tof dat je iedereen aanraadt om een kijkje te nemen in onze O-mazing online outlet! Goed om te horen dat je blij bent met je nieuwe items! We hopen dat we je snel weer bij ons terug mogen zien en mogen verblijden met nog meer mooie items! Fijne dag en hopelijk tot snel! Lieve groetjes, Robin

Super kortingen - zeker een aanrader!

Kleding zoals omschreven, super deals kunnen scoren. Zeker de moeite waard om in het oog te houden met regelmatige aanbiedingen en extra afprijzingen bovenop de outlet prijs!

Hi Sylwia, Bedankt voor je super leuke review! Wat fijn om te horen dat je heerlijk bij ons hebt kunnen shoppen en alles naar wens was! :) Hopelijk mogen we je snel weer eens terug zien in de online outlet, wij kunnen nu al niet meer wachten ;) Fijne dag! Lieve groetjes, Robin

Snel en boven verwachting

Allereerst kwam de zending zoals beloofd. Zelfs binnen de tijd. Alles netjes verpakt en goede duidelijke retoursticker en hoe het werkt. Kleding netjes verpakt in zakjes, Kleding boven verwachting, de maten klopten ook zoals beschreven. Kortom, helemaal top!

Hi Greet, Bedankt voor jouw mooie review, van 5 sterren worden wij natuurlijk heel blij! Tof om te zien dat je tevreden bent over jouw shopervaring bij Otrium! We hopen nog vele bestellingen naar je toe te mogen sturen in de toekomst! Hopelijk zien we je snel weer een keertje in de outlet, tot dan :) Lieve groetjes, Robin

Goed product voor zeer scherpe prijs

Eerste aankoop op Otrium. Makkelijk en eenvoudig te bestellen en zeer snel geleverd. Top!!!

Hi Jos, Prachtig die vijf sterren die je voor ons hebt achtergelaten! Onze dag kan niet meer stuk ;) Super om te horen dat je eerste bestelling geheel naar wens was, zo hoort het! Hopelijk mogen we je nog vaker verwelkomen in de online outlet. Heb je al een favoriet merk? 🤩 Lieve groetjes, Robin

Only positives here!

Bought 4 items of Belstaff clothing. They might be previous years designs but with Belstaff they are timeless pieces. Delivery to the UK was swift, actually being delivered on Saturday instead of the advised Monday. Will definitely look to purchase from again:)

Hi Ian, Thank you for your lovely review 🤩 With a big smile we read how satisfied you are with your new items from Belstaff! An amazing brand that indeed creates timeless pieces ✨ Enjoy them! We cannot wait to welcome you again and wish you lots of shopping fun in advance! Kind regards, Robin

Fout van ortium

Voor 200 euro besteld, na 6 uur geannuleerd omdat ze een fout hadden gemaakt met de korting ?? Kreeg als compensatie 20% kortingscode maar er is al 20% korting en je kan hem niet bovenop de huidige korting toepassen.

Hi Danny, Bedankt voor je review. Mijn excuses dat jouw bestelling is geannuleerd door een technische fout die op onze website is ontstaan. We zouden je graag vriendelijk willen vragen om ons een mailtje te sturen naar service@otrium.nl met jouw order nummer en een screenshot van jouw review. We lichten de situatie graag verder toe en kijken we naar een gepaste oplossing! Hopelijk horen we snel van je. Groetjes, Robin

Duidelijke en veelzijdige site/producten aan scherpe prijzen.

Nieuwe ervaring het online shoppen, is een overzichtelijke en heel mooie site met een veelzijdigheid aan producten en merken aan heel voordelige prijzen. Snelle levering, goed verpakt. Een aanrader........

Hi Serge, Wauw een 10! Beter kan het niet 😃 Wat fijn om te horen dat jij heerlijk in de online outlet hebt kunnen shoppen en mooie items hebt gevonden. Helemaal genieten als deze ook snel geleverd worden niet ? 🤩 Heel veel plezier van ze! We kunnen niet wachten om je nogmaals te verwelkomen bij Otrium! Groetjes, Robin

Slechte klantenservice, slechte service

Ik bestelde een broek met een bepaalde maat, maar er werd door Otrium een foute maat in de bestelling geplaatst. Ik zag dit probleem al bij de bestelbevestiging. Aan de telefoon werd geen oplossing bedacht. Waardeloos bedrijf en slechte klantenservice. Een dame vertelt een clicheverhaal dat aan iedereen wordt afgedraaid, ze had ook een bandje kunnen laten horen. Nu draai ik voor de verzendkosten op, terwijl het de fout van Otrium is!!!

Hi Ans, Wat vervelend om te horen dat jij geen fijne ervaring hebt mogen hebben bij ons! Mijn excuses hiervoor. Ik heb je zojuist een mailtje gestuurd mbt jouw ervaring bij Otrium. Ik hoop op een reactie :) Lieve groet, Robin

Top, wel bezorgkosten

Ik heb makkelijk een super bloesje gevonden voor een zeer schappelijke prijs. Alleen de bezorgkosten maken het minder laagdrempelig (6€ op een bloes van 13€)

Hi Katrin, Bedankt voor de mooie 8! We zijn blij om te horen dat jij een mooie blouse hebt kunnen shoppen in de online outlet 🤩 Heel veel plezier ervan! Hopelijk kun je bij toekomstige bezoekjes nog veel meer mooie items vinden zodat de verzendkosten in verhouding lager liggen. Zijn er nog merken die jij graag terug zou zien? 😄 we zijn benieuwd! Gezellige groet,} Robin

Met retouren verschrikkelijk

Na een telefoon gesprek over het gebruik van de korting van de vriendencode, zou ik ma retouren gewoon de goede maat broek kunnen bestellen en zou mijn refeal code weer beschikbaar zijn van 60 euro ongeveer Na het retourneren kreeg ik 7 euro terug en de broeken waren samen 60. Hoe kan ik dan ruilen. Dit is echt heel oneerlijk

Hi Marieke, Bedankt voor jouw review! Ik heb je zojuist een mailtje gestuurd mbt de korting die jij hebt gebruikt bij jouw vorige order, ik hoop snel een reactie van je te mogen ontvangen :) Fijne dag! Lieve groet, Robin

Goed, snelle, duidelijke en nette service.

Ik heb met hoge korting 5 dingen besteld. Die waren snel in huis. Netjes verpakt, duidelijke retourhandleiding en netjes een retouretiket. Gelukkig hoefde ik maar 1 ding te retourneren, omdat de maat niet goed was. Top service!

Hi Danielle, Wat een fantastische score, wauw! We zijn blij om te horen dat je zo tevreden bent, hopelijk kom je snel weer een kijkje nemen om nog meer leuke items te shoppen :) Tot de volgende keer! Lieve groet, Robin

Correcte service

Steeds opnieuw correcte service. Snelle levering Snelle retourregeling

Hi Veerle, Bedankt voor jouw mooie review! Tof om te zien dat je tevreden bent over jouw shopervaring bij Otrium! We hopen nog vele bestellingen naar je toe te mogen sturen in de toekomst! Hopelijk zien we je snel weer een keertje in de outlet, tot dan :) Lieve groetjes, Robin

Goeie service, verzending correct, snel en netjes. Ben zeer tevreden over Otrium.

Hi Dagmar, Prachtig die vijf sterren die je voor ons hebt achtergelaten! Onze dag kan niet meer stuk ;) Super om te horen dat je eerste bestelling geheel naar wens was, zo hoort het! Hopelijk mogen we je nog vaker verwelkomen in de online outlet. Lieve groetjes, Robin

Vlotte levering

Wel jammer dat je moet betalen om te leveren en ook om te retourneren. Kom op heel veel geld

Hi Ann, Bedankt voor de mooie 8! Super dat jouw pakketje snel geleverd werd, zo kun je haast meteen genieten van alle mooie items 🤩 Betreft jouw feedback: dankjewel voor het delen hiervan! Ons doel bij Otrium is dat alle kleding gedragen wordt. We hopen dat onze klanten prachtige items op onze site zullen vinden waar ze dol op zullen zijn en vermijden om onnodige items te kopen. Om die reden dekken we geen verzend- en retourkosten en zijn deze de verantwoordelijkheid van onze klant. Hopelijk kun je wel heerlijk gebruik maken van alle mooie kortingen in de outlet! 🛍 Sprankelende groet, Robin

Heel Blij met de bestellinG

De diverse artikelen die ik had besteld waren de volgende dag al bij mij. Keurig verpakt. De kwaliteit van de producten is geweldig en dat voor hele kleine prijsjes. Blij mee.

Hi Marjolein, Wauw, wat tof dat je iedereen aanraadt om een kijkje te nemen in onze O-mazing online outlet! Goed om te horen dat je blij bent met je nieuwe items! We hopen dat we je snel weer bij ons terug mogen zien en mogen verblijden met gevulde dozen van Otrium! Fijne dag en hopelijk tot snel! Lieve groetjes, Robin

Supertevreden

Super tevreden over mijn bestelling! Op een paar dagen tijd was mijn bestelling al bij mij aanwezig! De kwaliteit van mijn bestelling ben ik heel erg van tevreden. Ik zal zeker nog kleding bestellen ! Nu wachtend op laarzen, zeer benieuwd dat deze ook zo mooi gaan zijn. Alvast bedankt voor de snelle levering ik ben een tevreden klant! Gr mevr wens

Hi Mireille, Bedankt voor jouw prachtige review! Met een glimlach lezen wij hoe tevreden jij bent met de items en het pakket snel geleverd werd. Hopelijk zijn de laarzen ook geheel naar wens! Heel veel plezier van alle aankopen ;) Tot de volgende keer! Sprankelende groet, Robin

Snel en kwalitatıef

Voor herhaling vatbaar iedere keer weer

Altijd blij als ik mijn bestelling heb ontvangen. Nooit iets retour hoeven doen. Vaak nog mooier dan op de foto's

Hi Ellen, Bedankt voor je super leuke review! Wat fijn om te horen dat je heerlijk bij ons hebt kunnen shoppen en alles naar wens was! :) Hopelijk mogen we je snel weer eens terug zien in de online outlet, wij kunnen nu al niet meer wachten ;) Fijne dag! Lieve groetjes, Robin