Snelle levering en mooie aanbiedingen

Enkele keren al iets besteld en snelle levering en voor een zeer voordelige prijs. Ook retour is geen probleem. Geld stond binnen paar dagen weer op mijn rekening. Aanrader dus!

Super tevreden over alles

Harstikke goed ontvangen en erg snel in huis!

Hi Marlies, Bedankt voor je mooie review! Dat stellen wij super op prijs. :-) Heb je toevallig een favoriet merk bij ons? Ik hoor graag van je! Groetjes, Chantal

Subliem!

Mooie merken, waanzinnige prijzen en snel geleverd!

Hi Anne-Renee, Bedankt voor je positieve review! Wat leuk om te lezen dat jij zo tevreden bent met ons :) Hopelijk zien wij je snel weer eens terug op ons platform. Groetjes, Elke

Keurig

Mijn bestelling was gunstig geprijsd kwalitatief uitstekend en snel geleverd, wat wil je nog meer!

Hi Joan, Wauw, een 10! Wat een mooie review heb je achtergelaten, dank je wel! Hopelijk tot snel bij onze online outlet :-) Groetjes, Chantal

Mooie kleding, goede kortingen, snelle levering.

Mooie merken, goede kortingen en snelle levering.

Hi Marloe, Dank je wel dat je de tijd hebt genomen om een review hebt achtergelaten! Wij zijn altijd bezig ons assortiment te vergroten, dus mochten er nog merken zijn die je graag wilt zien verschijnen op Otrium, dan hoor ik het graag! Groetjes, Chantal

Kwaliteit voor een mooie prijs!

Snelle bezorging en makkelijk retour!

Hi, Goed om te horen dat je zo te spreken bent over onze bezorging! Daar worden wij altijd blij van :-) Ik hoop je snel weer te zien op ons platform! Groetjes, Chantal

snelle levering van goede producten

prijs kwaliteit verhouding is erg goed. betalen voor bezorging EN eventuele retournering wel minder enthousiast over.

Hi David, Ah, wat fijn om te horen dat je de prijs/kwaliteit verhouding zo goed vindt! Ik begrijp dat het niet altijd fijn is om verzend- en retourkosten te moeten betalen. Wij hopen dit in de toekomst voor iedereen te kunnen vergoeden, maar wij kunnen ons dat nu nog niet veroorloven zonder de mooie prijzen aan te passen. Ik hoop je snel weer te zien! Groetjes, Chantal

De mooiste merken aan topprijzen

Topwebshop met geweldige service! Altijd vlotte levering, zeer groot aanbod van topmerken, echte kortingen en bij vragen wordt je steeds snel geholpen.

Hi Ine, Wat fijn om te horen dat je je bestelling zo snel in ontvangst hebt kunnen nemen, zelfs in België :-) Zijn er nog merken die je mist op Otrium? Ik hoor het graag van je en wie weet kun jij die in de toekomst shoppen! Groetjes, Chantal

super

Otrium is een Succesvolle webshop merkkleding en met een flinke korting op alles als de kleding niet bevalt en je stuurt het terug dan word het bedrag na een paar dagen terug gestort

Hi Corrie, Wat heb je een super mooie review geschreven, dank je wel! :-) Ik vind het altijd fijn om te horen hoe klanten over ons denken! Zijn er nog merken die je wilt zien op Otrium? Ik hoor graag van je! Groetjes, Chantal

Goede deals en snelle service

Snelle levering en leuke per keuze. Ik ben vaak ook tevreden over de kleren, echter heb ik paar tipjes. Betere kwaliteit foto’s zouden ervoor zorgen dat je beter ziet hoe een product uit ziet en betere keuze kunt maken. Retour formulier algemeen maken, zodat de klant het zelf moet invullen. Dan zou je die kunnen hergebruiken.

Hi Dio, Bedankt voor je eerlijke review! Wij vinden het altijd fijn te horen wat mensen graag willen zien op Otrium :-) Ik ga jouw tips zeker noteren, want wij willen onszelf constant verbeteren. Wie weet in de toekomst zie je jouw eigen feedback terug! Hopelijk tot snel bij ons! Groetjes, Chantal

Supersnelle levering van kwaliteitsvolle kleren aan een zacht projsje

Vrijdag besteld, maandag in huis. Kledij goed verpakt. En vooral aal fantastische prijs!

Hi Charlotte, Bedankt voor je mooie review! :-) Helemaal mooi dat je snel van je bestelling kon genieten, daar streven wij natuurlijk naar! Ik hoop je snel weer te zien voor meer mooie deals! Groetjes, Chantal

Mijn ervaring met otrium is in 1 woord fantastisch

Mijn bestellingen worden zoals beloofd keurig op tijd bezorgd, zijn zorgvuldig ingepakt in een luxe doos die ook makkelijk bij eventueel retour her te gebruiken is en duidelijke informatie bij inbegrepen. Ik heb otrium aanbevolen bij mijn vriendinnen, ben zeer tevreden vriendelijke groet Ina Kruider

Wauw Ina, wat een mooie woorden! :-) Jij hebt zojuist mijn dag gemaakt! Zo fijn om te horen dat je je bestellingen op tijd in ontvangst hebt kunnen nemen, zodat je er snel van kon genieten! Super dat je ons hebt aanbevolen bij je vriendinnen. Zo kunnen jullie samen de webshop doorneuzen voor de leukste items! Hopelijk tot snel! Groetjes, Chantal

TOP merken in de outlet

Wat een aanwinst, deze site. De meest mooie merken bieden hun kleding aan tegen spotprijzen. Uiteraard niet de nieuwste mode, maar nog steeds up-to-date. De betaling gaat vlotjes, de verzending is de volgende dag al binnen. Jammer dat er, ondanks een antwoordnummer, toch betaald moet worden voor de retourzending. Niemand vindt het leuk als kleding niet goed past of tegenvalt. Dan is €6,50 om te retourneren een extra domper.

Hi Yvon, Bedankt voor het schrijven van de review! Zo fijn om te horen dat je ons een echte aanwinst vindt, want blijer kan je ons hier niet mee maken :-) In de toekomst hopen wij ook de verzend- en retourkosten voor iedereen te kunnen vergoeden, maar nu kunnen wij ons dat niet veroorloven zonder de goede prijzen aan te passen. Hopelijk tot snel bij Otrium! Groetjes, Chantal

Super snelle levering, goede communicatie! Producten netjes verpakt, helemaal tevreden.

Hi! Wat fijn om te horen dat je ons een 10 geeft, wauw! Ik word altijd blij als klanten aangeven dat ze fijn zijn geholpen en dat Otrium ze bevalt. En dat willen wij natuurlijk ook zo houden :-) Zijn er dingen die je anders zal willen zien op de website? Ik hoor graag van je! Groetjes, Chantal

Helemaal waanzinig

Ik heb afgelopen week voor het eerst besteld en snelle levering en netjes ingepakt. Wat ik wel lastig vind is als er nieuwe items zijn toegevoegd dan zie ik ze niet altijd als ik de filter heb aangezet. Het kan ook aan mijn telefoon liggen. Ga zo door

Hi Reinier, Wat fijn dat je eerste ervaring zo is bevallen! Dat doet ons altijd goed :-) Bedankt voor je feedback over de mobiele versie van de website. Wij zijn constant bezig onszelf te verbeteren en daarom vinden we het altijd fijn als mensen zoiets aangeven! Mocht je ooit vragen hebben, dan kan je altijd bellen of mailen! Groetjes, Chantal

Top kleding voor weinig

Mooie kleding voor een redelijke prijs De artikelen worden snel en netjes verpakt opgestuurd

Hi Ronald, Bedankt dat je een review hebt achtergelaten! Wij vinden het altijd fijn om te horen hoe mensen Otrium ervaren. Zijn er misschien merken die je wilt zien bij ons? Ik hoor graag van je en tot snel bij Otrium! Groetjes, Chantal

Betrouwbaar en goede en snelle service!

Goede service, snel geleverd, netjes verpakt en prima retourbeleid voor het geval iets toch niet naar zin is. Ik ben super tevreden! :)

Hi Hi, Wij zijn super blij dat je zo tevreden bent! En wij willen dat natuurlijk zo houden. Zal je mij meer kunne vertellen over je shopervaring? Daar zijn wij altijd erg benieuwd naar. Ik hoor graag van je! :-) Groetjes, Chantal

Snelle verzending, snelle reactie op mails en super goede service

Ontruim heeft veel aanbod en een snelle verzending. Ook retourneren indien nodig is eenvoudig. Verder super goede service en bereikbaarheid .

Judith, een 10! Dat kan gewoon niet beter :-) Wat super om te horen. Blij te horen dat het aanbod je zo bevalt. Wij willen natuurlijk het aanbod steeds vergroten, dus als er nog merken zijn die je mist bij ons, laat het me gerust weten! Hopelijk zien we je snel terug bij Otrium! Groetjes, Chantal

Snelle levering, mooie spullen voor een leuke prijs 😊

Leuke kleding van American Today voor een leuke prijs werden snel thuis bezorgd!

Hi Jeanette, Super lief dat je zo'n mooie review hebt achtergelaten! Daar worden wij helemaal blij van :-) Goed om te horen dat je zo snel kon genieten van je America Today kleding. Toch altijd een mooi moment als je bestelling binnen is ;-) Zijn er nog merken die je graag zal willen zien? Hoor graag van je! Groetjes, Chantal

Geweldig veel keuze voor een redelijke prijs!

Snelle service! Alleen zijn de bezorgkosten wel duur! Daarbij is er een groot assortiment voor een redelijke prijs! En een mooie overzichtelijke site!

Wauw Miranda, een 10! Wat super om te lezen :-) Goed om te horen dat je je bestelling zo snel in ontvangst hebt kunnen nemen. En in de toekomst hopen wij ook alle verzend- en retourkosten te vergoeden voor iedereen, alleen wij kunnen ons dat nu nog niet veroorloven zonder de mooie prijzen aan te passen. Ik ben in ieder geval blij dat de site zo goed bevalt en ik hoop je snel terug te zien! Alvast veel shopplezier gewenst :-) Groetjes, Chantal

Zeer goede service met telefoniste, mijn confectie had ik niet goed besteld. De telefoniste neemde de tijd om te zoeken of mijn maat er nog was. Ik vond dit zeker een hele goede service zei nam alle tijd voor mijn. Snelle levering en netjes verpakt. Ik kom weer snel shoppen op jullie site. Otrium beveel ik zeker aan veel keus en van mooie kwaliteit en niet duur.

Hi! Bedankt voor je mooie review! Daar worden wij heel blij van :-) Het is altijd fijn om te horen dat mensen zo goed geholpen zijn als er iets aan de hand was. Dat proberen wij ook altijd zo goed mogelijk te doen! Ik ben blij dat het in jouw geval goed is opgelost, dat is het belangrijkste natuurlijk! Super goed om te horen dat we je snel terug gaan zien! Mocht je ooit onze hulp nodig hebben of vragen willen stellen, twijfel niet! Groetjes, Chantal

Snelle en nette services

Bestel met regelmaat bij Otrium. En bij vragen of problemen krijg je snel een reactie of oplossing aangeboden. Tot nu toe alleen nog maar snelle en goede services ervaren bij Otrium.

Hi Irma, Ik word blij als ik hoor dat we je terug gaan zien bij ons! Beter kan niet :-) Ons service team vind het ook vast heel fijn om te horen dat je zo te spreken bent over de service en contact! We zullen er alles aan doen om ervoor te zorgen dat je zo tevreden blijft! Groetjes, Chantal

Vlot geleverd en kleding was allemaal goed

De kleding die ik besteld had was heel snel geleverd, netjes verpakt en alles zat goed. Heel erg fijn dat je in een oogopslag kan zien welke maten er nog beschikbaar zijn.

Bedankt Maura, voor je mooie review! :-) Goed om te horen dat je zo snel van je bestelling kon genieten, daar streven wij altijd naar! Ik word altijd blij als mensen vertellen wat ze fijn vinden aan de website. Zo weten wij wat klanten fijn vinden en wat ze willen zien veranderen :-) Hopelijk tot snel bij Otrium! Groetjes, Chantal

Super !!

Heb 2 x een bestelling gedaan, snel en correct geleverd, ben blij met m,n jurken.

Hi Henny, Bedankt voor je super review! :-) Daar maak je onze hele dag mee. Gelukkig heb je beide bestellingen snel in ontvangst kunnen nemen. En ben je nu denk ik aan het genieten van de jurken die je hebt aangeschaft! Heb je een favoriet merk bij ons toevallig? Hoor graag van je! Groetjes, Chantal

Eerste bestelling

Het was mijn eerste bestelling, was er super snel en ik was er blij mee alleen ging het mis met mijn jeans na 1 x dragen naar het is meteen super opgelost. Dus ik ga zeker vaker bestellen!

Hi Michele, Ah, ik vind het fijn te horen dat het zo goed is opgelost! Een eerste ervaring is natuurlijk erg belangrijk :-) Kan je je misschien nog herinneren door welke collega je geholpen bent? Deze persoon zal vast blij zijn dit te horen! Tot snel bij Otrium en alvast veel shopplezier ;-) Groetjes, Chantal