Filters

8

Hele goede ervaring om op deze manier mijn kledingkast aan te vullen

Vaak goede ervaring. Ik mis soms wel wat meer foto’s bij sommige kledingstukken om een goed beeld te krijgen. Foto’s zijn niet altijd duidelijk daarin. Daardoor moet er soms meer als ik gewend ben retour en maak ik veel extra kosten. Verzending en service verder prima.

  • Aanbevelen? Ja
9

Top top & top !!

Super tevreden over mijn aankopen. Ook over de levering en het contact over een retour. Zo blij dat ik deze site gevonden heb!

  • Aanbevelen? Ja
6

Miskoop

Circle of Trust broek aangeschaft in maat 28. Broekspijp komt niet eens over mijn kuit. Eerdere broeken bij Otrium besteld in dezelfde maat van hetzelfde merk die gewoon goed zitten. Fabrieksfoutje....??? Broek heeft in totaal verzendkosten iets van 21 euro gekost:-( Retourneren heeft weinig zin, kost namelijk 6 euro. Verder prima site hoor!

  • Aanbevelen? Ja
10

Divers aanbod van super merk kleding

Ik bestel regelmatig op Otrium om de volgende reden: wisselende collectie van super leuke merkkleding. Altijd weer benieuwd wat er op de site staat!

  • Aanbevelen? Ja
10

Hele fijne en leuke webshop

Hele fijne webshop met heel veel producten van bekende merken met goede kortingen!

  • Aanbevelen? Ja
8

altijd iets nieuws, stijlvol en betrouwbaar

super aangenaam!

  • Aanbevelen? Ja
2

Eerste ervaring met Otrium was een teleurstelling

Vorige week heb ik mijn eerste bestelling bij Otrium geplaatst. Ik had de tijd genomen om een aantal mooie dingen uit te zoeken en heb uiteindelijk 12 items besteld. Ik kreeg hier keurig een bevestiging van en gisteren een mail dat mijn bestelling is verwerkt. Geen woord over artikelen die mogelijk niet op voorraad zouden zijn. Tot mijn verbazing kreeg ik vannacht bericht dat een aantal items niet beschikbaar is. Dat kan natuurlijk gebeuren. Echter, in mijn geval waren 9 (!!!) van de 12 items niet leverbaar. In de begeleidende mail staat de mogelijke oorzaak: 'Het lijkt er op dat je tegelijk met een andere klant het laatste item hebt gekocht.' Dat zou toch wel heel erg toevallig zijn toch? En het grappige van alles, de betreffende items worden in de meeste gevallen gewoon nog online aangeboden in de desbetreffende maten. Schiet mij maar lek.... Een andere reden kon zijn dat 'het item in een slechte staat is waardoor het niet verstuurd kon worden'. Lijkt me ook net iets teveel toeval als dit voor 9 items het geval zou zijn. Kortom, als het goed gaat ontvang ik vandaag 3 items. Maar zoals je je kunt voorstellen, wil ik dat eerst zien, en dan pas geloven. Voor mij dus een Otrium meer!

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Hi Corine, Ik begrijp dat jij enorm teleurgesteld bent met dit nieuws! Het is zeker niet gebruikelijk dat 9 van de 12 orders niet meer leverbaar zijn. Het lijkt er dan ook op of gaat iets hier niet helemaal goed. Ik ga dit meteen voor jou uitzoeken. Ik zal je ook meteen een mailtje sturen zodat we dit kunnen oplossen! Excuses voor het ongemak! Hopelijk kan ik het met je oplossen en ben jij je vertrouwen nog niet in ons verloren! Groetjes, Simone

10

Tevreden

Fijn dat er ook duurzame merken erbij zitten voor een fijn prijsje. Hopelijk zullen er meer duurzame merken komen. Mijn bestelling is snel geleverd ondanks de drukte tijdens de Corona-tijd. De item is nog in top conditie. Ik ben tevreden. :)

  • Aanbevelen? Ja
2

Lange leveringstermijn en uiteindelijk pakketje verdwenen.

Maandag besteld , vrijdag volgens UPS geleverd maar aan wie? Ik heb niets ontvangen? Vreemde gang van zaken.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Hi Ronald, Wat vervelend om te horen dat jij het pakket nog niet in ontvangst hebt mogen nemen! Dit is natuurlijk niet de bedoeling. Ik zie inderdaad dat het pakket in de avond geleverd zou moeten zijn. Ik zoek graag voor je uit wat er aan de hand is! Ik heb jou zojuist een mailtje gestuurd. Ik hoor graag van je :) Hopelijk komt het pakketje snel terecht en ben jij alsnog blij met de bestelde items! Groetjes, Simone

10

De leukste online winkelervaring in tijden!

Nergens geen betere aanbiedingen van mijn favoriete merken! Er worden geen oude prullen aangeboden. Zeer mooie en correcte prijzen. Klantvriendelijkheid ten top. Voor elke modebewuste koper een aanrader! Mijn e-shop! Love it!

  • Aanbevelen? Ja
9

Hele fijne website

Ik heb altijd goede ervaringen met bestellen op Otrium. De kleren worden snel geleverd, ik heb nog nooit problemen gehad met de service. het is fijn om via de mail op de hoogte gehouden te worden, wanneer merken die ik leuk vind weer een nieuwe korting hebben.

  • Aanbevelen? Ja
9

Snel geleverd

Snel geleverd, netjes verpakt. Top!

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel geleverd ondanks de drukte

De bestelprocedure was niet omslachtig en de levering was redelijk snel ondanks de huidige coronacrisis en de daarbij behorende extra drukte voor de pakketbezorgers/onlinebestellingen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Ging soepel

Goed om de hoogte gehouden en goed verpakt Een keer ook iets retour gestuurd en dat was prima

  • Aanbevelen? Ja
10

Zoals je verwacht, goed!!!

Snel, goed en netjes!

  • Aanbevelen? Ja
5

Goedkoop wordt toch duur

Aantal artikelen besteld maar een paar geretourneerd. Verzendkosten a 6,- en retourneren a 6,50 worden dan beide berekend. Voor een artikel van 10 euro betaal ik nu zowat 24 euro!

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Hi! Bedankt voor je review! Het klopt inderdaad dat wij zowel de verzend- als retourkosten in rekening brengen bij de klant. Helaas kunnen wij deze kosten op dit moment nog niet vergoeden, zonder de lage prijzen van onze items aan te tastten. Hopelijk kunnen wij dit in de toekomst wel! Omdat jij nu veel geld hebt moeten betalen voor 1 item, wil ik graag kijken of ik hier nog iets voor je in kan betekenen :) Zou jij ons daarom een mailtje willen sturen naar service@otrium.nl met verwijzing van jouw ordernummer? Hopelijk kunnen we samen tot een oplossing komen! Wij zien je graag weer eens terug bij Otrium :) Groetjes, Simone

8

een hele dikke prima

het product was goedkoop, werd snel geleverd en is van uitstekende kwaliteit.

  • Aanbevelen? Ja
3

Eng nu 3 dgn afwachtende En onbereikbaar

Eigenlijk is dit niet de weg maar telefonisch en per mail krijg ik geen reactie. Bandje zegt dat jullie gesloten zijn. Zondag heb ik besteld en jullie vermelden dat het binnen 1 werkdag op de post gaat maar ik heb geen track en trace ontvangen. Hoop dat jullie de zorg mbt mijn bestelling weg kunnen nemen door mij iets te laten weten

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Hi Jill, Het klopt inderdaad dat wij gister telefonisch gesloten waren. Dit stond ook aangegeven op de website. Helaas kunnen wij de mailtjes niet zo snel beantwoord als gewoonlijk, door de drukte van dit moment! Excuses hiervoor! Wij hebben op de website een update geplaatst in de speciale Corona FAQ waarin vermeld wordt dat het iets langer kan duren voordat jouw order wordt verzonden. Ik zie ook dat mijn collega jouw mailtje inmiddels heeft beantwoord en dat alles goed lijkt te gaan met jouw order. Daar hoef jij je in ieder geval geen zorgen over te maken! Hopelijk ben jij alsnog blij met jouw bestelling en zien we je nog eens terug :) Groetjes, Simone

10

Dankzij Otrium draag ik nu hele mooie kleding voor h&m prijzen!

Ik vind bestellen bij Otrium echt top. Het gebeurt wel eens dat een bestelling vertraagd is (zeker nu gedurende deze COVID-19 tijd). Dit gebeurt wel bij meer webshops, maar Otrium biedt altijd haar excuses aan en stuurt een code om op je volgende bestelling iets van korting te krijgen. Bij Otrium moet je wel zelf de retour kosten betalen, maar dat vind ik eigenlijk juist heel logisch en daarom ook niet erg. Die regeling stimuleert doordachte aankopen naar mijn mening. Samenvattend, een prachtige webshop met mooie artikelen voor spotprijzen!

  • Aanbevelen? Ja
2

Dramatische levertijd

Lange tot zeer lange levertijd. Zeker niet wat ze toezeggen. Sturen attent een voucher voor gratis versturen bij een volgende bestelling. Voucher is echter niet geldig icm een andere actie. (?? Gratis verzendvoucher ivm niet nakomen levertijd is toch geen actie??) Dure retourzendingen (uhh nee, daar kan de voucher voor gratis versturen niet voor gebruikt worden.....) Kortom: 1x en nooit weer. Wat een slechte e-tailer met 0 service.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Hi Andreas, Wat vervelend om te horen dat jij zo'n negatieve ervaring bij ons hebt opgedaan! Excuses hiervoor! Het klopt inderdaad dat onze levertijd op dit moment iets langer is dan normaal. Door de drukte hebben wij niet alle pakketten op tijd kunnen versturen. Ik begrijp dat je hiervoor een code voor gratis verzending hebt ontvangen. Ik begrijp dat jij er van baalt dat deze code niet gecombineerd kon worden en ook niet ingezet kon worden als retourcode. Dit wil ik graag voor je rechtzetten! Hiervoor kom ik graag met je in contact. Zou je ons een mailtje willen sturen naar service@otrium.com t.a.v Simone met vermelding van jouw ordernummer? Ik ga er vanuit dat we samen tot een oplossing kunnen komen! Hopelijk ben jij het vertrouwen nog niet verloren en zien we je nog eens terug :) Groetjes, Simone

8

Prima ervaring!

Bestellen was makkelijk en werd netjes op de hoogte gehouden.

  • Aanbevelen? Ja
8

Mijn favo merk aan favo prijsjes

Het is pure ontspanning, kijken, selecteren, herbekijken en dan beseffen hoeveel kledij je krijgt voor de prijs van 1 stuk !

  • Aanbevelen? Ja
9

Unieke aanbiedingen van prachtige merken

Bij Otrium krijg je de beste merken voor het minste geld. Prijs-kwaliteit verhouding is ongeëvenaard. Vaak snel geleverd ook nog en maten zijn vrijwel altijd nog beschikbaar.

  • Aanbevelen? Ja
1

Slechte service

Begin van de week besteld en nog steeds niet verzonden terwijl ze een leveringsdatum van 2 tot 4 werkdagen garanderen, haal dit aub van de website af ,als je dit niet kunt waarmaken moet je dit ook niet aan bieden

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Hi Kevin, Wat jammer om te horen dat jouw pakketje nog niet onderweg is! Het klopt inderdaad dat wij door de drukte niet in staat zijn geweest de pakketten op tijd te versturen. Excuses hiervoor! Wij kijken graag even met je mee met de status van jouw order. Je kunt hiervoor altijd even telefonisch contact met ons opnemen. Hopelijk ben jij ondanks de vertraging straks alsnog blij met jouw aankoop :) Groetjes, Simone

10

Perfect!

Leuke deals. Goede service. Ik was mijn pakketje kwijt door de leverancier en Otrium heeft dit zeer netjes, vriendelijk en snel opgelost! Al meerdere keren besteld!

  • Aanbevelen? Ja

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews met een score lager dan een 6 worden 7 dagen na plaatsing gepubliceerd