Retourneren gaat niet vlot

Mooie kleding aan een goede prijs. Toch heb ik een paar keer iets moeten terugsturen omdat de ontvangen kleding niet leek op de afbeelding op de foto. Retourneren gaat helemaal niet vlot.. ik heb pakje gestuurd op 30/11 en vandaag 14/12 mijn geld nog niet ontvangen noch een bericht. Daarbij is de retour betalend. Zelf heb ik al 2 mails verstuurd, tot op heden zonder concreet resultaat. Om deze reden zou ik zeker 2 keer nadenken om hier te bestellen.

Snel, keurig in doos, zeer tevreden

Ik ga vaker online bestelen, binnen 2 dagen heb je je spullen in huis.

Mooie merken voor kleine prijzen en goede service

Mooie merken voor kleine prijzen en goede service

Schöne günstige Angebote,schnelle Lieferung,gute Qualität

Am Anfang war ich skeptisch ob die Qualität der Ware auf Grund des günstigen Preises wirklich gut ist.Meine Bestellung wurde schnell bearbeitet und kam innerhalb ein paar Tage bei mir an.Die Qualität der Ware war gut und auch die Größen waren richtig.Somit habe ich alles behalten was ich bestellt habe. Auch die wechselnden Angebote machen Otrium sehr interessant.

Ik heb nu voor de tweede keer besteld en ben opnieuw tevreden over mijn bestelling en de snelle service!

Fantastische ervaring veel voor weinig super top

Mooie collecties en snelle levering ,kortom een van mijn favoriete sites

Kon het bijna niet geloven, zo snel, zo’n goede prijs!

Kwaliteit producten voor deze prijs is echt een feestje! Levering was snel, alles keurig ingepakt. Top!

Mooie merkkleding voor een echt mooie prijs!!

Geweldig.

Ik heb hele mooie schoenen (timberland) in de sale gekocht.Ze zitten me als gegoten en de kleur is nog mooier dan op de foto.En ik had ze dezelfde week al aan mijn voeten Al met al viel alles me reuze mee.Ben er blij mee.

Leuke merken, scherpe prijzen, prima service

Eerste maal online een bestelling gedaan bij Otrium. Leuke merken en aan scherpe prijzen. Pakje kwam heel snel aan. Ik ben fan!

Geweldige online shop ervaring

Vee keus en snel geleverd

Super leuke artikelen voor weinig

De levering is écht super snel. Een zeer tevreden klant!

Super collectie, top prijzen

De collecties zijn heel leuk, in best veel maten. En de bijbehorende prijzen zijn heel fijn!

Ik zal er echt nog wel een keer bestellen

Heb voor het eerst besteld, en ben er erg blij mee!

Uitmuntend!

Kan niets negatief verzinnen: -Scherpe prijs -Goede kwaliteit -tijdige levering

Fijne ervaring snelle verzending

Aanrader

Supersnel en supergoed

Supersnelle levering. Omgeruild en weer supersnel geleverd Alles in 3 dagen. En natuurlijk hele mooie prijs.

Super tevreden

Dienst naverkoop is super. Wat ik eigenlijk heel belangrijk vind . Ik had een vraag ivm een bestelling die heb geplaatst de vraag werd die dag zelf beantwoord . Niet alleen beantwoord maar ook direct een oplossing aangeboden gekregen waar ik heel tevreden over was.

Super goede service

Super kwaliteit en alles proper en correct en heel snel geleverd. Mijn eerste ervaring was super en ben heel tevreden. En vanaf nu trouwe en vaste klant. De kortingen en collecties zijn buiten gewoon goed. Ik ben een zeer tevreden nieuwe klant. En ik maak dan ook graag reclame voor jullie. Ik zegge het voort.

Kwaliteitsgoederen tegen betaalbare prijs

Goede kwaliteitskleding tegen hoge kortingen, snel te bestellen en netjes afgeleverd. Niets op aan te merken en zeker voor herhaling vatbaar.

Super producten met super kortingen. Snelle levering. Kortom ik ben fan.

Goed, correcte en snelle verzending, snelle respons, kleding zoals beschreven.

Enkel spijtig dat bij het wisselen, ik een andere (duurdere) prijs moest betalen. Dit werd uiteindelijk geregeld na aandringen van mijnentwege. Spijtig dat wisselen niet d'office aan dezelfde prijs gebeurt. Anders dient men dat immers niet "wisselen" te noemen.

Ik geniet van mijn keuze gemaakt bij Otrium!

Breede palet van keuzes, snelle en vriendelijk service

Top levering!

Snelle en fijne levering. Mooie ruime collectie en goede kwaliteit!

Geweldig!!

Ik heb deze site ontdekt via mijn dochter en ik moet zeggen ik vind het geweldig.........Er staan zulke leuke dingen in de shop.Ik weet zeker dat ik er vaak gebruik van ga maken!! Groetjes Anja Goedegebuur