Super snelle levering

Geweldige en goedkope aankoop

Reeds al enkele malen, mooie merk spijkerbroek besteld tegen een zeer lage prijs!

Supersnelle en keurige levering

Goede website. Leuke prijsjes. Vlotte levering. Alles keurig verpakt. En het past nog ook.

Super goede service. Ruim assortiment

Iedere keer als ik een vraag heb wordt deze met meer dan voldoende effort opgelost. Ik verbaas me iedere keer over jullie service level!! Keep up the good job..

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede service, prima product, precies wat ik zocht.

Klantvriendelijk, vlotte afhandeling, ik ben erg tevreden!

Erg goed

Goede en snelle levering

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Een zorgvuldige en zeer snelle levering van mijn bestelling.

Een ruime keuze aan met merken en diverse artikelen. Daarbij een perfecte en snelle levering.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Mooie betaalbare artikelen met een snelle levering

Heerlijk om op de site van Otrium te snuffelen. Prachtige merkkleding wat heel goed betaalbaar is, doordat er soms wel kortingen van 70% opzit. Fijn dat de levering snel is. Retourneren is heel eenvoudig. Er zit al een sticker met antwoordnummer bij, zodat je deze alleen nog maar op je retourpakket hoeft te plakken. Enige minpunt is dat de retourkosten van 6,95 van het credit wordt afgetrokken.

Supersnel

Echt zo snel geleverd. Altijd leuke kleding, merken, schoenen, etc

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Veel korting op geweldige merken & snelle levering!

Ruim assortiment, veel korting op geweldige merken, snelle levering, goede service. Top!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Mooie kleding voor betaalbare prijs

2 shirts besteld. Dag erna in huis. Precies volgens verwachting.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snelle levering en ook snelle reactie op de vragen via de mail

Alle bestelde artikelen waren van zeer goede kwaliteit en waren keurig netjes verpakt.

mooie kleding, goede kwaliteit

goede service, mooie producten, goede kwaliteit, scherpe prijs

perfecte levering en producten

Erg snel voor een mooie prijs een spijkerbroek besteld, kende het bedrijf niet maar alles top! Ga dit zeker in mijn favorieten zetten! Super levering, geweldige prijzen en mooie items!

Superblij met Otrium!

Mooie kleding voor goede prijzen!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede acties en snelle levering!

Top services

Aanrader

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Super goede service! En leuke kleren!

Snelle levering, leuke kleren voor een zeer leuke prijs!

Wat een keuze

Altijd correct en snel geleverd voor hele mooie prijzen

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snelle en goede levering, producten zijn altijd leuk afgeprijsd. De producten pasten helaas niet zo goed bij mijn lichaam, maar ook over de retournering wordt niet moeilijk gedaan!

Fantastic ☆☆☆☆☆

This was my 2nd order and I have to say that we are very satisfied with everything we've ordered. Awesome service, great quality and very fast delivery! We'll be back!😉😎 ☆☆☆☆☆

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Topcollectie, betaalbaar en prima service!

Top labels, recente collecties en prima service!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snelle levering en goede prijzen en kortingen

Via jullie site meerdere artikelen van gstar gekocht. De levering was super snel! Vrijdag eind van de middag besteld en zaterdagochtend was het pakket al door PostNL gebracht. Enkele artikelen wil ik helaas terug sturen omdat het niet mijn model bleek. Jullie verpakking kan ik mooi hergebruiken om te retourneren en jullie hebben ook vast een retourlabel erbij gedaan. De kosten voor het retourneren is €6,50 Ik bestel hier volgende keer weer graag.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Hi Rachel, Super om te lezen dat je zo'n fijne ervaring met ons hebt, dat horen wij graag :-) Is G-Star je favoriete merk? We hopen je snel weer blij te maken met ons aanbod! Groetjes, Inger

Top produkten en super service

Ik zal nog vaak bij jullie bestellen. Denken super mee en hebben fijne service. Top site!!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Hi Chantal! Wat leuk dat wij je nog vaker mogen verwelkomen! Heel erg bedankt voor je complimenten. :-) Wij zijn benieuwd of je misschien ook nog verbeterpunten voor ons hebt, wellicht mis je merken op onze website? Groetjes, Inger

super goed

zeer leuke collectie met moderne merken

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Hoi Mario! Dank je wel voor je review! Wat is je favoriete merk bij Otrium? Groetjes, Anne-Fleur

Over Otrium

Filter op Taal