Goede kwaliteit voor lage prijzen

Goede kwaliteit voor lage prijs. Betrouwbare leverancier

Op levering op tijd. Terug betaling op tijd!

Supersnelle levering en kwalitatief hoogwaardige 'producten'

Snel en correct

Nog nooit een probleem gehad bij juliie! Bedankt

Superervaring! Superservice! Supermerken! Superklantvriendelijk!

Alleen maar positiviteit!! Naar levering toe, beschikbare merken! Omruilingen! Echt alleen maar lof!

Mijn favo online shop!

Altijd leuke dingen. Altijd leuke prijsjes. Altijd correcte levering. En als eens iets minder : Altijd correcte afhandeling. Happy Customer, Always!

Super leuke website!

Veel kleding, mooie schoenen en tassen! De klantenservice is uitstekend. Meerdere malen besteld via deze website en werd altijd goed geholpen. Super fijne website!

Top service & fijne website om te bestellen

Ik heb erg goede ervaringen met Otrium. Ik kende de webshop voorheen niet en dan vind ik het toch altijd spannend om wat te bestellen. De bestelling was heel snel binnen en er zijn geregeld fijne discounts. Bij één van m'n bestellingen had ik een broek met een knoop eraf. Ik hadd hiervoor gebeld en direct kwam er een oplossing. Super netjes werd alles snel afgehandeld. Ik raad Otrium zeker aan andere aan. Veel shopplezier!

Geweldig.

Het bestelde voldoet aan de verwachting.

Mooie merkkleding voor een nog mooiere prijs!

Heerlijk om jezelf of anderen te verwennen met mooie kleding van topmerken via de goed overzichtelijke website van Otrium. Otrium levert daarbij maatwerk en fijne snelle service! Hartelijk bedankt

Wat een top webshop echt een aanrader!!

Snelle levering retour ook keurig afgehandeld

Gewoon een top bedrijf met hele snelle levering!

Mooie artikelen voor uitetende prijs aangeboden. Artikelen staan met foto en specificatie goed omschreven. De bestelling is de volgende dag thuis geleverd, mooi verpakt en heel professioneel. Meerdere aanbevelingen al gedaan bij mijn familie en vrienden.

Vêtements scotch and soda

Très satisfait du site ,livraison rapide et correct Satisfait des vêtements commande Beaucoup de très bonnes marques Je recommande

Een zeer betrouwbare webwinkel

Ik heb nog niet veel ervaringen met Otrium, maar tot nu toe zijn de leveringen perfect geweest. De website is mooi, zeer duidelijk en overzichtelijk. Vervolgens wordt het artikel zeer snel en netjes afgeleverd. Voor mij redenen om Otrium te blijven bezoeken.

Snel en correct.

Al een paar eer iets besteld. En elke keer volgens verwachting en netjes op tijd.

Supersummum

Fantastische website met mooie mode etc. Echt de moeite waard. Goed toegankelijk en levering zonder problemen. Ben zeer tevreden....

Mijn ervaring is top!

Overzichtelijke site, mooie duurzame spullen, vlotte service, lichtgewicht en compact verzonden met een persoonlijke noot. Super! Heel mooi dat op 1 site zoveel duurzame merken samen komen en gemakkelijk te bestellen zijn. Mooi, duurzaam en betaalbaar.

Duidelijke website en goede service.

Website is duidelijk en heeft een goede indeling. Spullen werden de volgende dag ontvangen en waren goed ingepakt. Product was precies zoals op de website en voldeed geheel aan de verwachting.

Hi Alain, Fijn om te horen dat jij zo tevreden bent met Otrium! Ik hoop dat je veel plezier beleeft aan het bestelde item! Groetjes, Simone

Excellent Outlet Experience

Very good selection of brands at fair prices. Good customer service experience.

Hi Constantin Abel, Great to hear you like the selection of brands we are providing! I am glad you have a good feeling with our customer service. We are always there to help you when needed! Best regards, Simone

Goede snelle zorgvuldige bezorging

Goede communicatie mogelijkheden bij onverwacht uitverkocht

Hi Carola, Vervelend dat jouw product bleek uitverkocht. Gelukkig ben je hier goed over geïnformeerd. Hopelijk heb je nog wat anders leuks gevonden! Groetjes, Simone

Prima de Luxe !

Groot assortiment, overzichtelijk, duidelijke informatie , snelle nette levering . Betaling ook vlekkeloos !!

Hi Renée, Bedankt voor je review! Fijn dat het voor jou gemakkelijk was op de bestelling te plaatsen. Ik hoop dat de items je goed bevallen. We zien je graag weer eens terug bij Otrium :) Groetjes, Simone

Teleurstellend

De eerste paar bestellingen die ik deed bij Otrium verliepen prima. Mooie kleding. Helaas verliep het de laatste twee keer slecht. Eenmaal kreeg ik mijn bestelling niet geleverd. Ik kreeg vervolgens een melding dat de bestelling retour was gekomen en ik moest de verzendkosten gewoon betalen. Als compensatie kreeg ik een code om de volgende bestelling geen verzendkosten te hoeven betalen. Helaas werkte de code niet... Enfin, ik heb mijn bestelling toen nogmaals gedaan. Het ging om twee broeken. De ene broek was super, niets op aan te merken. Echter, de andere broek was vuil en er zat een groot gat in. De broek zat nota bene nog in de retour verpakking van een andere klant. Dit wordt dus niet gecontroleerd bij terugkomst... Ik heb de kapotte broek terug gestuurd en vervolgens mocht ik ook over die zending retour kosten betalen. Dat vind ik zeer klant onvriendelijk.

Hi Miranda, Wat vervelend dat jij deze ervaring hebt opgedaan bij ons! Dit is zeker niet de bedoeling. Heb jij destijds contact met ons opgenomen over deze problemen? Wij willen het uiteraard graag voor je oplossen! Ik zou graag in contact met je komen, zodat wij dit alsnog recht kunnen zetten. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat jij opdraait voor de kosten van een fout die door ons is gemaakt. Zou je ons een mailtje willen sturen op service@otrium.nl met vermelding van jouw ordernummer? Dan kijk ik met je mee! Ik hoor graag van je :) Groetjes, Simone

Gewoon geweldig!

Makkelijk en snel de mooiste items bestellen. Alle topmerken bij elkaar. Simpeler kan het niet!

Fijne website, heel veel keuze in verschillende topmerken en zeer aantrekkelijke prijzen!

Heel prettig winkelen.

Ik weet niet hoe vaak ik besteld heb bij jullie. Maar het altijd goed. Volgende dag in huis. Echte merken. De prijzen zijn fantastisch. Heel veel bedankt. Linda Lewis