snel en goede oplossing probleem

Het kledingstuk waarvoor ik eigenlijk de bestelling had gedaan zat niet bij de bestelling en was zonder reden geannuleerd maar stond nog op de website. Werd super snel op mijn mail gereageerd met een goede oplossing en mocht het zonder extra kosten opnieuw bestellen. Goede service!

Zéér ontevreden!

Zéér ontevreden! Een bestelling geplaatst, waar werd erkend dat er een fout in het systeem zat en er geen bestelgegevens in mijn account zichtbaar was. Vervolgens werd de bestelling niet volledig geleverd, wel betaald en moest ik er 2 weken lang achteraan bellen (bleek fout te zijn gegaan in het magazijn). Vervolgens kwam deel 2 wel binnen, maar werd bij retourneren van totaalbedrag circa €500, mij niet het bedrag teruggestort. Inmiddels een maand verder en nog mijn geld niet terug. Met een kortingscode afgewimpeld worden en vervolgens radio stilte, is niet de omgang die je verwacht van zo’n bedrijf. Helaas een klant minder voor hen en voor anderen: wees gewaarschuwd!

Wachten op de rest van de bestelling zonder duidelijkheid

Ik heb mijn bestelling gedaan, maar er ontbreken 3 artikelen. Er stond in de mailing dat de verzending uit twee delen zou bestaan. Het ene deel is al bijna een week binnen, maar het andere deel nog niet en het is mij onduidelijk wanneer het komt. Ook staan die 3 artikelen er gewoon bij op de pakbon. Ik heb gemaild maar dat kan 5 werkdagen duren voordat je antwoord krijgt..

Waardeloos.. bestelling komt niet. Niemand helpt.

Bestelling geplaatst. Geen enkele email ontvangen of bevestiging. Niets Klantenservice is er niet. Kreeg na tien dagen en 2 boze emails een standaard antwoord dat mn pakket ergens bij DHL lag en ik het kon ophalen. Zonder een adres te geven. Niets. Echt waardeloos. Tegen oplichterij aan Ik vraag me af of ik mn geld niet gewoon kwijt ben. Ik zou hier niet kopen. Sterk af te.raden.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Hi Maarten, Bedankt voor jouw review. Het spijt ons te lezen dat het onduidelijk was wanneer jouw bestelling bezorgd was. Nadat we jouw mail hadden ontvangen hebben we jou zo snel mogelijk van een antwoord proberen te voorzien. Elk verzoek is erg belangrijk voor ons, dus we zorgen voor een persoonlijke aanpak, wat een beetje extra tijd kost. We zien dat je in contact bent geweest met één van onze collega's en zij met jou jouw track & trace code met alle informatie had gedeeld. We zien dat je je jouw bestelling hiermee hebt kunnen ophalen en wensen je graag veel plezier toe van jouw bestelling! Mocht je vragen hebben, dan kan je ons altijd mailen. We helpen je graag verder. Groetjes, Het Otrium Support Team

Fijne site en top levering

Wacht al twee weken op mijn bestelling

Wacht al twee weken op mijn bestelling , krijg standaard antwoorden dat het er aankomt. Belachelijk als je iets besteld en ze komen de leveringsvoorwaarden niet na van 2 tot 3 dagen.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Hi! Bedankt voor jouw review. Het spijt ons te lezen dat jij jouw bestelling niet hebt mogen ontvangen. Wij kunnen zien dat je nogmaals contact hebt gehad met ons en hopelijk ben je nu goed geholpen. Mochten wij verder nog wat voor je doen, neem dan gerust contact met ons op. We helpen jou graag. Hopelijk zien we je snel weer terug bij Otrium. Groetjes, Het Otrium-team

Mooie kleding en snel verstuurd Ook retourneren geen probleem

Prima dienstverlening

Snelle levering en direct verwerking van retouren. Uitstekende kwaliteit spullen!

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Hi Noura, Bedankt voor jouw review. We zijn blij om te zien dat je graag bij ons shopt! Mochten we je ergens mee kunnen helpen, dan kan je ons altijd een bericht sturen. Groetjes, Het Otrium-team

Snelle zending goed product

Otrium is makkelijk en snel, nette levering en makkelijk retour te sturen. Veel keus en overzichtelijk.

Top online outletstore nog geen enkele nagatieve ervaring ooit gehad.

Op Otrium krijg je heel veel leuke merken en er is veel keuze. Als je iets besteld komt het snel binnen en de kledingitems zijn van goede kwaliteit. Ook retourneren is gemakkelijk en je wordt snel terugbetaald, ik heb al vaak wat besteld op Otrium en zal het blijven doen.

Alles loopt steeds perfect

Super goed

Voordelig en snelle levering

Veel keuze, goede prijzen en betrouwbaar

De Otrium winkel is een waar Walhalla. Ook als je niet specifiek ergens naar op zoek bent kun je heerlijk shoppen en van alles tegenkomen. Als je wel iets specifieks zoekt, grote kans dat Otrium items heeft voor echt aantrekkelijke prijzen. Leveringen en ook retouren worden goed afgehandeld.

Snel bezorgd en een goede klantenservice

Bestellingen worden snel bezorgd. Eén keer contact op moeten nemen met de klantenservice. Binnen één uur had ik een reactie.

Belofte komt men na?

Bij aankoop van een product die niet goed was is het na terug zenden snel op gelost.

Flexibel

Regelmatig bestel ik iets bij Otrium, de website is overzichtelijk en door de filters kun je goed geordend shoppen. De kleding is van goede kwaliteit, net als de service. Als je een retourzending hebt duurt het wel wat langer voordat het geld wordt terug geboekt, uiteindelijk is het er met 2/3 weken.

Voor een goede prijs mijn nieuwe schoenen binnen 2 dagen gekregen!

Overzichtelijke online winkel met hippe merken en mooie producten.

Regelmatig kleding geshopt via Otrium. Goede ervaring met levering, producten en service. Ik blijf klant!!

Heel tevreden

Fijne koopjes. Prima service!

Perfecte service!

Ik heb al meerdere keren iets besteld bij Otrium. Elke keer opnieuw levert Otrium mij de beste service die ik verwacht! Ik heb al meerdere mensen verzocht iets te gaan bestellen bij Otrium.

Super snelle correcte levering

Super snelle correcte levering

Snelle goede levering van goede kwaliteit kleding

Altijd snelle en goede levering. Goed verpakt, duidelijke communicatie. Bij retour snelle verwerking. Kwalitatief goede kleding/schoenen. Tevreden klant!

Hele fijne service!

Aantal keren besteld. En hartstikke goed bevallen! Zeker voor herhaling vatbaar!

Ik ben een vaste klant van Otrium en dat zal zo blijven. Een prima service

Prima service!

Avis sur Kiyoh