Goede klantenservice

Ik vind de klantenservice echt top. Ze reageren snel en compenseren je als een product niet leverbaar of verkeerd geleverd is.

Otrium.nl is echt geweldig ik raad het iedereen aan.

Wat ben ik altijd blij als ik bij jullie een bestelling heb gedaan.

Retourkosten voor eigen rekening

Vaak toffe kleding/schoenen, loont ook even de website van het merk te checken want soms is de kleding daar goedkoper. Ik snap dat verzendkosten voor eigen rekening kunnen zijn, maar ook de retourkosten, vind ik niet meer van deze tijd. En weerhoud mij om te bestellen omdat je zo’n 15 euro (verzend- en retourkosten) extra moet rekening.

Hi Wan, Bedankt voor het achterlaten van een review. Ons doel bij Otrium is dat alle kleding gedragen wordt, hierdoor zijn de verzendkosten voor eigen rekening. We hopen dat onze klanten prachtige items zullen vinden op onze site en voorkomen dat ze onnodige items zullen kopen. Jaarlijks worden duizenden geretourneerde kledingstukken weggegooid of vernietigd en we maken het onderdeel van onze missie om dat te voorkomen. Om die reden dekken we geen verzendkosten en dit is de verantwoordelijkheid van onze klant. Onze verzendkosten zijn €5.95 voor bestellingen onder de €150,-. Voor bestellingen boven de €150,- zullen er geen verzendkosten in rekening worden gebracht. Voor het retourneren van items van jouw bestelling zullen er geen retourkosten in rekening worden gebracht. Hierdoor kan jij jouw bestelling kosteloos naar ons retourneren. Wij wensen je een fijne dag! Groetjes, Het Otrium-team

Knettergoede kleding voor een prikkie

Twee broeken gekocht onder ‘t mom “we kijken wel ff of het kwalitatief wat is”. Absoluut niet teleurgesteld, twee scotch and soda broeken voor minder dan vijftig piek. Ik haal m’n kleding voortaan hier!

Met je aankoop bij Otrium ben je klaar voor het podium

Super service netjes verpakt snelle verrekening via Klara

Mooie producten

Mooie producten voor een goede prijs. Het is jammer dat ik zo nu en dan producten terug moet sturen daar het niet bekend is hoe producten vallen. Sommige producten vallen erg groot en helaas moet het product dan terug. Als het van te voren bekend is had ik dan bv een maat kleiner besteld. Misschien een tip om dit te vermelden bij de producten. Dan hebben jullie minder retourneren.

De bestelde producten kwamen sneller als aangegeven binnen. Keurig verpakt en geen oversized doos zoals sommige andere kleding sites gebruiken.

Overzichtelijke website. Duidelijk aanwijzingen om je bestelling te plaatsen. Snelle goede service.

Alleen maar positief

Mooie merkkleding van goede kwaliteit en super scherp geprijsd. Snelle levering en hele vriendelijke en servicegerichte klantenservice. Alleen maar positief!

Grote merken aan kleine prijsjes

Prijs/kwaliteit gewijs is het zeker de moeite waard om bij Otrium te shoppen. Wil je snelle service betaal dan direct je bestelling. Betrouwbare site voor snelle beslissers!

Prima app met hoge kortingen. Zoals omschreven, snel en vlot verzonden.

Mooie producten en een hele snelle levering!

Ik heb mooie schoenen gekocht voor een goede prijs. Op andere sites worden ze duurder aangeboden. De bestelling werd snel verzonden. Prima service!

Goede kwaliteit!

Ben heel blij met de kwaliteit van de artikelen en de bezorging er van.

Ruime keuze, mooie merken tegen zeer aantrekkelijke prijzen!

Veel keuze, prachtige merken

Nog steeds erg blij met Otrium, zeker nu het terugsturen gratis is geworden. Mooie merken tegen zeer interessante prijzen. Regelmatig nieuwe items is het in de gaten houden van de site of app zeker waard. Daarnaast nog vaak extra kortingen dus een regelmatig bezoekje zeker waard!

De maat van de schoenen klopte totaalniet

Ik had maat 50 besteld maar kreeg vele maten kleiner.De maat op de doos klopte wel maar de schoenen waren maat 43.Jammer maar helaas

Hi Matthijs, Bedankt voor je review! Wij hebben je zojuist een mailtje gestuurd met meer informatie over deze situatie en jouw geplaatste bestelling bij Otrium. We hopen dat wij jou hiermee voldoende hebben geholpen, maar aarzel vooral niet om contact met ons op te nemen als je meer vragen hebt! Hopelijk zien we je snel weer terug bij Otrium! Groetjes, Het Otrium-team

Goede levering. Artikelen retour nog geen geld retour

Jasje ander materiaal dan op basis van de foto gedacht werd, broek 2 maten groter zoals hij viel. Beiden retour, nog geen geld retour. Goede levering en info over bezorging.

Hi Minke, Wij hebben je zojuist een mail gestuurd met meer informatie over deze situatie en jouw geplaatste bestelling bij Otrium. We hopen dat wij jou hiermee voldoende hebben geholpen, maar aarzel vooral niet om contact met ons op te nemen als je meer vragen hebt. Hopelijk zien we je snel weer terug bij Otrium! Groetjes, Het Otrium-team

tegenvaller in bestelling

Besteld een floral jumpsuit van Marciano. Helaas beschadigd, maar ook het praktisch aan-uit doen viel zwaar tegen,waardoor besloten retour te zenden. Tot op heden helaas nog niets vernomen van Otrium. Net een email verzonden. Zou ook fijn zijn als Otrium aangeeft hoe de retourzending wordt vergoed. Wij gaan ervan uit dat het bedrag netjes wordt teruggestort. Even afwachten! Rest mij te zeggen dat ik eerder een paar Asics heb besteld die prima bevallen en goed van kwaliteit zijn !

Hi Wilfried, Bedankt voor het achterlaten van een review! Wij hebben zojuist je mailtje beantwoord met meer informatie over jouw retourzending van Otrium. We hopen dat wij jou hiermee voldoende hebben geholpen, maar aarzel vooral niet om contact met ons op te nemen als je meer vragen hebt! Hopelijk zien we je snel weer terug bij Otrium! Groetjes, Het Otrium-team

De echte boetiekervaring online!

De vlotte retourpolicy en de erg overzichtelijke en snelle website maken komaf met de nadelen van online shopping. De voordelen van boetiek-shoppen en window-shopping werden zo volledig mogelijk getransponeerd naar deze online shoppingwinkel. Een plezier om bovenop al die voordelen ook nog aan bijzonder scherpe prijzen te kopen. Bij Otrium zijn het meestal solden op de straffe solden. Ik ben fan!

Mooie keuze, lekkere dingen, fantastisch opvolging. Hier vindt U alles wat U nodig heeft. Niet twijfelen, gewoon bestellen, lage prijzen voor de hoge kwaliteit!!!

Altijd vlot geleverd!

De bestelling wordt altijd netjes verpakt geleverd en is binnen een paar dagen binnen. Producten zijn zoals verwacht. Ook retourneren kan zonder problemen. Gelukkig deze keer niet nodig!

Fijne site

Ruime keuze voor een zeer aantrekkelijke prijs en de levering is ook nog eens heel snel!

Heel tevreden

Op zaterdag besteld en op maandag was al alles bezorgd; de artikelen waren heel netjes verpakt.

Heerlijk vanuit huis shoppen, super nette en correcte levering en prima service.

Sinds ik online shop bij Otrium ben ik om. Heerlijk in alle rust kijken vergelijken. Ook bij een eigen gemaakte fout in mijn bestelling is dit super netjes opgelost. En ook snelle reactie na een vraag of opmerking vind ik super netjes. Al veel bij andere mensen aanbevolen.

Eenvoudig bestellen, makkelijk achteraf betalen voor wat je houdt en snel geleverd!

Mijn favoriete online winkel…alles bij elkaar en tegen goede prijzen.