Helaas veel te ruim en geen mogelijkheid om strakker aantrekken

Snelle service, leuke prijzen en groot aanbod

Wat een fijne site! Ga zeker vaker shoppen!

Tevreden over snelle levering en over de producten

De broeken die ik kocht waren enorm afgeprijsd dus ik was sceptisch. Maar, ze werden heel snel geleverd en pasten ook nog eens perfect.

Helemaal top

Snelle en goede levering. Fijne service. En hele duidelijke site. Zeer verslavend!!😍😍

Snelle levering.

Super 😁

Super tevreden.

Goede prijs, snelle verzending super kwaliteit

Goede prijs, snelle verzending super kwaliteit Makkelijk bestellen, goede site, en app. Nu gratis retouren en het is een 10

Door omstandigheden kon otrium mijn bestelling een dag later leveren dan gepland. Dit werd duidelijk aangeven en ik kreeg gratis verzending van een volgende bestelling aangeboden. Verder zijn alle items in perfecte staat, tegen mooie prijzen. Met daar boven op nog extra korting.

Wauwww

Shopping ervaring!! Aanrader

Goede prijzen en mooie merken voor kwalitatief goede kleding. Bestellingen altijd op tijd geleverd.

3 de keer en zoals altijd top

Geweldige merkartikelen voor lage prijzen . Ben echt tevreden van de levering zelf vanuit belgie 2 werkdagen wachten . Ik raad deze online winkel aan iedereen aan . Mooi verpakt , heel tevreden klant .

Hi! Wat een mooie review heb je geschreven! Daar worden wij heel blij van :-) En wat goed om te horen dat je zo blij bent met de service in België. Welk merk mis je nou nog bij onze online outlet? Ik hoor het graag! Groetjes, Chantal

Goede service!! 👍🏻

Als je bekend bent met de merken, Kun je hier leuke dingen voor een super prijs kopen. Ook als het een keer mis gaat met de snelheid voor de levering, bieden ze je nog een keer bij de bestelling een gratis verzending toe👍🏻 Super toch??!! 😃 Ik blijf bestelling bij otrium🥳

Hi Janet! Dank je wel voor je positive review :-) Wat fijn dat je zo goed geholpen bent, we zullen ons best blijven doen om dit zo te houden! Zijn er misschien merken die je graag zal willen zien op onze website? Hopelijk tot snel bij Otrium! Groetjes, Chantal

Prettig en snel

Een leuke aanvulling om te shoppen

Coby, wat een fijne review, een 9! Wij zullen er alles aan doen om te zorgen dat het zo positief blijft :-) Wat is je favoriete merk bij ons? Hopelijk tot snel! Groetjes, Chantal

Zeer hoge kortingen en een snelle levering!

Er komen heel snel nieuwe stuks op dus ontruim is steeds up to date. Een heel uitgebreid gamma, dus je vind er zeker wat je wilt. Sinds ik de site heb leren kennen, heb ik er al heel leuke stuks op besteld en de kwaliteit is ook super. Je krijgt ook wel eens mails met nog een extra kortingscode, dat is ook altijd wel leuk! Met otrium is het elke dag solden, wie wilt dat nu niet!

Hi Ella, Een 10, wat super om te horen dat je zo tevreden bent met Otrium! Beter kan je onze dag zo niet maken :-) Wat is je favoriete merk bij ons? En welke merken zal je nog graag willen zien verschijnen? Ik hoor graag van je! Groetjes, Chantal

Super goede service!

Besteld en binnen twee dagen binnen, altijd raak! en wanneer het niet lukt sturen ze een code met korting. Top!

Hi! Ik vind het leuk om te horen dat je zo tevreden bent en zo'n review maakt ons helemaal blij :-) Zijn er nog dingen die je zal willen zien veranderen? Ik hoor het graag en hopelijk tot snel bij Otrium! Groetjes, Chantal

Alles klopt!

Overzichtelijke site, mooie prijzen, goed aanbod, snelle levering. What else do we need???

Hi Jacqueline, Inderdaad wat anders hebben we nodig dan reviews zoals deze! ;-) Wat super goed om te horen dat je zo tevreden bent en we zullen er alles aan doen om dat zo te houden. Zijn er nog merken die je echt mist op Otrium? Ik hoor het graag van je! Groetjes, Chantal

Duidelijke website, snelle levering

Fijne overzichtelijke website, goede kortingen. Snel thuisbezorgd. Vaker besteld bij otrium, nog geen slechte ervaringen mee gehad.

Hi Hi! Ik ben blij te horen dat Otrium je zo goed bevalt en ik hoop natuurlijk dat dat zo blijft ;-) Wij zullen er in ieder geval alles aan doen. Zijn er toevallig merken die je wilt zien verschijnen op onze website? Let me know! Groetjes, Chantal

Hippe kledij, netjes op tijd afgeleverd en een uitstekende dienst na verkoop. Wij zijn fan!

Sofie, wat super leuk om te horen dat je fan bent van Otrium :-) Yes! Wij zullen er alles aan doen om dit zo te houden, dus als er dingen zijn die je mist of echt wilt zien op Otrium, dan horen we het graag! Hopelijk tot snel bij Otrium Groetjes, Chantal

Bestelen en levering alles is prima service maar met retourneren van artikelen Kan veel beter!

Hi Shwan, Bedankt voor je feedback en wat fijn dat je blij bent met de service! Wij proberen Otrium constant te verbeteren natuurlijk :-) Ik hoor graag van je hoe de retour bij je is verlopen, zodat wij ervoor kunnen zorgen dat dit in de toekomst verbetert! Groetjes, Chantal

Uitstekende service en goede prijzen

Verlekkerd kijk ik op Otrium altijd naar de fijne merken en aantrekkelijke prijzen. Er zit echt veel moois tussen! Voor mijzelf, maar ook voor mijn zoontje. Deze keer was er bij mijn bestelling per ongeluk een verkeerd item meegestuurd. Na mijn mailtje kreeg ik binnen 24 uur een reactie en werd dit supersnel voor mij opgelost. Zelfs kreeg ik nog €10 shoptgegoed voor het ongemak. Zo'n service zie je niet vaak. Verbeterpunt: maak de verzendkosten en / of retourkosten gratis! Nu weerhouden deze me nog wel eens van een aankoopm

Hi Ester, Wat goed om te horen dat je zo tevreden bent met het aanbod en de service! Voor ieder wat wils gelukkig ;-) Welk merk zou je nog graag willen zien op onze website? De reden dat wij nog geen gratis verzending en retour hebben is dat wij het ons helaas nog niet kunnen veroorloven om de retour- en/of verzendkosten te vergoeden voor iedere klant, zonder de lage prijzen van de items op onze site aan te tasten. Wij hopen dit natuurlijk in de toekomst wel te kunnen doen. Ik hoor graag van je en hopelijk tot snel bij Otrium! Groetjes, Chantal

perfecte afhandeling

Wij hebben kleding besteld en alles keurig verpakt. Maten kloppen allemaal.Netjes verzorgt.Keurig tijdstip van levering gemeld.Absoluut aan te bevelen.

Hi, Wat goed om te horen dat je ons zou aanbevelen, daar zijn wij super blij mee! Wij zullen ons best doen om ervoor te zorgen dat dit zo blijft :-) Wat is je favoriete merk bij ons? En welk merk mis je nog onze website, want wie weet kunnen we daar verandering in brengen in de toekomst. Ik hoor graag van je! Groetjes, Chantal

Makkelijke online bestelling met snelle aflevering

Mijn eerste ervaring bij Otrium is positief. Ik heb 2 kleding stukken besteld. Zoals online bestelling gaat, ging het vrij makkelijk en simple. Na betaling, krijg je bevestiging, en je artikelen worden snel afgeleverd.

Hier scoor ik mijn lievelingsmerken met flinke korting

Otrium heeft altijd fijne merken, voegt vaak nieuwe items toe en geeft écht goede korting. De verzendkosten en retourkosten neem ik daardoor voor lief, want ik begrijp ook dat het alsmaar gratis verzenden en retourneren van sommige bedrijven eigenlijk helemaal niet goed is.

goede service,

Levering is snel telefonisch contact is goed bereikbaarheid is goed terug betaling gaat binnen 1 week

Goede ervaring, aanrader!

Mijn ervaring bij Otrium is zeer goed, hoge prijs-kwaliteitverhouding en zeer tevreden met mijn producten. Enige verbeterpuntje is de levering van PostNL. Die was tot 2x toe verlaat. Hiervoor heb ik na de 1e keer een kortingscode gekregen, maar deze kon ik niet voor mijn 2e aankoop gebruiken in combinatie met een andere kortingscode. Verder zeer tevreden.