Verrassend positieve ervaring!

Ik was een beetje sceptisch tegenover Otrium. Achteraf onterecht. Snelle levering van mooie producten. Bij de tweede bestelling helaas verkeerde blouse ontvangen, maar aangezien de retour kosten vrij hoog liggen en deze blouse afgezien van de mouwen nagenoeg hetzelfde was toch maar gehouden. Een foutje kan gebeuren....

Hi Mariska! Bedankt voor het mooie cijfer! Wat vervelend dat je een verkeerd artikel hebt ontvangen, dat is natuurlijk niet de bedoeling! Wanneer zoiets gebeurt kan je altijd met onze klantenservice contact opnemen, dan wordt er een passende oplossing gezocht! Toch fijn om te horen dat je mening over Otrium is aangepast :) Groetjes, Renee

KWALITEITSKLEDING EN SNELLE LEVERING

Kwaliteitskleding en snelle levering.

Hi Sylvia! Super bedankt voor je beoordeling! Fijn dat je pakketje zo snel geleverd werd en ik hoop dat de bestelde items goed bevallen! Daar gaat het om natuurlijk! :) Wat is je favoriete merk bij ons? Groetjes, Josephine

Snelle levering, makkelijk retour

Prettige site. Iets meer filter mogelijkheden zou nog fijner zijn. Goede kortingen. Zeer snelle levering en makkelijke retourprocedure.

Hi Katleen! Heel erg bedankt voor deze 10! Daar worden wij erg blij van :) Goed om te horen dat je zo tevreden bent over onze snelle levering en retourprocedure en dank je wel voor de feedback, wij kunnen hier veel van leren. We zullen dit punt zeker meenemen, zodat het in de toekomst kan worden aangepast! Groetjes, Josephine

Mooie overzichtelijke site! Super klant vriendelijk. Een dikke 10.

Snelle reactie als je een verkeerde maat hebt besteld.

Hi Jean-Paul! Wat een mooie beoordeling! Dankjewel! Fijn om te lezen dat alles goed is verlopen en dat je een snelle reactie hebt ontvangen bij het bestellen van de verkeerde maat. Hopelijk is het item dat je hebt ontvangen nu helemaal naar wens :) Wat is je favoriete merk bij ons? Groetjes, Josephine

Altijd prima producten en service

Snelle en nette levering in gerecyclede doos, mooie collectie producten

Hi Marjolijn! Wat geef je ons een mooi cijfer, bedankt!! Super fijn om te horen dat je je items snel in ontvangst kon nemen en dat je blij bent met onze mileubewuste keuzes :) Wij hopen je snel terug te zien in onze webshop! Groetjes, Renee

Kwaliteit voor betaalbare prijs

Tot nu toe is mijn ervaring erg positief De pasvorm van kledingstukken is heel goed Je krijgt waar voor je geld Ik ben heel erg blij met ontruim

Hi Pearl! Wauw een 10! Wat word ik blij van deze reactie! Super om te horen dat jij zo'n positieve ervaring hebt :) Hopelijk heb je veel leuke items kunnen scoren en zien we je snel terug! Wat is je favoriete merk bij ons? Groetjes, Josephine

Uitgebreid aanbod, snelle levering en makkelijk retour

Wat ik wel minder vind is dat de pasvormen per merk heel erg uiteenlopen. Het zou daarmee handiger zijn als dit ergens op de site wordt aangegeven ('valt groot' of 'valt klein').

Hi Frido! Heel erg bedankt voor je mooie review! Goed om te lezen dat je items snel worden geleverd en dat ook het retouren makkelijk gaat. Verder ook erg fijn dat ons feedback geeft, dat helpt ons erg! We zullen dit punt zeker meenemen, zodat we dit kunnen aanpassen in de toekomst. Wat is je favoriete merk bij ons? Groetjes, Josephine

Snelle en fijne service

Ik had de bestelde artikelen heel snel in huis. Op mijn vraag via de mail werd snel en vakkundig gereageerd. Ze dachten ook echt mee. Goede service!

Hi Wilma! Wat een super beoordeling! Goed om te horen dat je de bestelling snel in huis had en dat je goed bent geholpen met het beantwoorden van je vraag! Hopelijk ben je helemaal blij met je ontvangen items en zien we je snel weer terug :) Wat is je favoriete merk bij ons? Groetjes, Josephine

Site is goed werkend, overzichtelijk, makkelijk in gebruik. Bestelling is netjes verpakt, bezorging volgens advertentie / afspraak. Retourzending reeds verzorgd ; retourformulier en -label bijgevoegd. Helaas wel kosten verbonden aan zending èn retourzending.

Hi Michèle! Bedankt voor je mooie review! Super om te horen dat je zo positief bent over het gebruik van onze site. Omdat we ons verantwoordelijk voelen om zo bewust mogelijk met het milieu om te gaan, vragen wij retourkosten. Hopelijk zien we je nog een keertje terug :) Groetjes, Josephine

uitstekend

Levering van kleding was snel, binnen 2 dagen, Kleding, van merken, die ik ken en dan zo goedkoop!! Heel blij met Otrium

Hi Germa! Bedankt voor je super goede review, daar worden wij heel blij van! Fijn om te lezen dat je alle items snel in huis had! Ik hoop dat alles naar wens was en dat we je snel weer een keertje terugzien :) Groetjes, Josephine

Dezelfde dag dat ik op jullie site attent werd gemaakt gelijk wat besteld en geen spijt gehad ben erg blij met mijn jurkjes van het voor mij bekende topmerk TRVL DRSS

Dank je wel Erna voor je mooie review! Ik ben blij om te lezen dat de jurkjes van TRVL DRSS goed bevallen. Hopelijk zien we je snel weer een keertje bij ons terug op de site :) Wat is je favoriete merk bij ons? Groetjes, Josephine

Snelle levering en prima service

Ik heb super goede ervaring bij het kopen van Otrium. de levering is super snel, keurig ingepakt en indien je iets te vragen hebt bij de klantenservice, dan staan ze je zeer vriendelijk te woord en zoeken een passende oplossing. Helemaal toppie!!

Hi Monique! Dank je wel voor deze 10! Super om te horen dat jij blij met ons bent en dat je goed bent geholpen door onze klantenservice! Ik hoop dat je bestelde items helemaal naar wens zijn en wie weet tot snel :) Groetjes, Josephine

Uitstekend service

Snelle levering, producten zijn zorgvuldig verpakt, makkelijk om iets retour te sturen.

Hi Marjon! Bedankt voor je mooie cijfer! Fijn om te horen dat blij bent met de snelle levering en het makkelijke retourproces. Dat horen wij graag! Hopelijk zijn je bestelde items helemaal naar wens :) Groetjes, Josephine

Prima service, leuke kleding en aantrekkelijke prijzen

Heb paar keer spullen besteld, handig als je je maat weet want anders moet je of 2 dezelfde kledingstukken bestellen met verschillende maat of retourneren en andere maat bestellen, jammer dat je voor retour moet betalen zo heb je 2 keer kosten bij bestelling onder 150 euro Service prima, vandaag besteld thuis... ook retour geld netjes binnen enkele dagen op je rekening

Hi Monika! Bedankt voor je fijne review! Super dat je je pakketje goed hebt ontvangen en dat de retour snel is verwerkt! Omdat wij ons verantwoordelijk voelen om zo bewust mogelijk met het milieu om te gaan, vragen wij retourkosten. Hopelijk zien we je snel weer bij ons terug :) Groetjes, Josephine

Suuuper!

Mooie merken en materialen. Voor al mijn stijlen hebben ze wat.

Hi Persis! Wat een super mooie beoordeling! Fijn om te lezen dat je zo positief bent over de merken die wij verkopen :) Wat is je favoriete merk bij ons? Groetjes, Josephine

Erg goed

ik vond de schoenen die ik nergens anders kon vinden. ook echt snelle levering

Hi Xiaoli! Dank je wel voor je 10! Goed om te horen dat je de schoenen hebt kunnen vinden bij ons op de site :) Ik hoop dat je er erg blij mee bent! Hopelijk zien we je snel weer een keertje bij ons terug. Groetjes, Josephine

Blij met Otrium !

Ik vind Otium een heel fijne webshop, met erg leuke kleding tegen super aantrekkelijke prijzen. Echt een aanrader om vaker een kijkje te nemen. Het is echt moeilijk kiezen wat nu het leukste is. Top!

Hi Yvonne! Bedankt voor je mooie beoordeling! Hopelijk heb je een aantal mooie items kunnen vinden voor deze aantrekkelijke prijzen ;). Ik hoop je snel weer een keertje terug te zien bij ons op de site! Wat is je favoriete merk bij ons? Groetjes, Josephine

Super website

Duidelijk omschrijving van de artikelen. Vlotte service aan huis!

Hi Anja! Wat een goede beoordeling! Dank je wel! Goed om te horen dat de beschrijving van de artikelen naar wens is en dat je het pakket goed hebt ontvangen! Ik hoop dat je blij bent met je items :) Wat is je favoriete merk bij ons? Groetjes, Josephine

Kwaliteit en goed verpakt bezorgd

Ik vind het altijd spannend om voor mij een onbekende site te bestellen. Maar ik heb er geen spijt van een goede ervaring!!

Hi Marleen! Heel erg bedankt voor deze 10! Daar maak je ons erg blij mee :) Ik snap dat je het spannend vindt om op een nieuwe site te bestellen, maar super om te horen dat je er geen spijt hebt! Ik hoop dat je blij bent met je nieuwe items! Groetjes, Josephine

Snel geleverd en mooie spullen maar helaas waren de maten niet goed. Het zou handiger zijn meer info op de website te hebben over de maat. Bij 10 days bv ook de eigen maataanduiding. En ik mis af en toe een foto hoe n bepaald kledingstuk op n model past. Helaas was alles niet n maat groter beschikbaar anders had ik t zeker weer besteld.

Hi Caro! Dank je wel voor je beoordeling en voor de goede feedback, dat is altijd heel behulpzaam! Het punt dat jij hebt benoemd is zeker goed om mee te nemen, zodat we het kunnen aanpassen in de toekomst! :) Groetjes, Josephine

Prachtig truitje, snel ontvangen in mooie verpakking

Mooi materiaal, precies wat ik had gehoopt!

Wauw, een 10! Wat een super beoordeling Carolien! Ik vind het fijn om te lezen dat je blij bent met je truitje en dat het precies is wat je had gehoopt! :) Heel veel draagplezier en wie weet tot snel! Groetjes, Josephine

Goede en mooie spullen

Shop regelmatig bij Otrium, al fan vanaf het begin! Echt een cadeautje als het pakje binnenkomt.🖤 (Iets minder vind ik de verzendkosten!)

Hi Josette! Bedankt voor je mooie review! Wat super om te horen dat je al fan bent vanaf het begin! Dat doet ons erg goed :) Omdat wij ons verantwoordelijk voelen om zo bewust mogelijk met het milieu om te gaan, vragen wij retourkosten. Hopelijk zien we je snel weer bij ons terug! Groetjes, Josephine

Snelle afhandeling van orders, bezorging conform afspraak en retourzendingen correct afgehandeld met terugstorting van betaald bedrag. Klantenservice makkelijk bereikbaar en medewerkers daar bieden adekwate hulp en advies.

Hi Gerda! Heel erg bedankt voor je goede review! Fijn dat je zo blij bent met onze levering, de werking van het retourproces en de klantenservice. Ik hoop dat je bestelde items goed bevallen en dat we je snel nog een keer terugzien op onze site :) Groetjes, Josephine

Snelle top levering.

Mooie goed gesloten verpakking en snelle levering.

Hi Ellie! Super bedankt voor deze beoordeling. Goed om te lezen dat blij bent met onze verpakkingen en de snelle levering! Ik hoop dat je leuke items hebt kunnen scoren, geniet ervan! :) Groetjes, Josephine

Altijd mooie merken voor een goede prijs en snel in huis!

Mooie prijzen voor mooie spullen! Ik bestel regelmatig en het wordt altijd snel geleverd. De collectie wisselt regelmatig waardoor het iedere keer weer leuk is om te kijken. Ze hebben mooie merken van mooie kwaliteit!

Hi Melanie! Bedankt voor het achterlaten van zo'n mooie review! Daar worden wij erg blij van! Super leuk om te lezen dat het assortiment goed bevalt :) Zijn er misschien nog merken die je graag op de site zou terug willen zien? Groetjes, Josephine