bedankt voor de snelle levering gezien deze moeilijke tijd vrijdag besteld gisteren geleverd aanrader

Super kwaliteit producten, goede en makkelijke levering

Blij verrast met de goed kwaliteit producten, die, zoals gepresenteerd bij levering, ook echt een shopping gevoel geven! Levering was snel, retourneren makkelijk. Bij de tweede levering ontbrak helaas de digitale factuur, wat bij navragen ook lastig was om nogmaals te mailen, dat is jammer.

Goede levering

Goede levering, leuke producten.

Super leuke site!!!

Heel veel leuke aanbiedingen.

Lying about 2-4 days delivery

Please if you can't deliver the package within 2 to 4 days, do not promise and advertise it! My first experience of buying clothes from you is already bad, i don't think i would return to use your service again, the offer is good but what a pitty!

• Would you recommend us? No

Hi Loc, I am very sorry to hear that we could not deliver your package between the 2-4 work days! I understand you are not happy about this, because you were expecting it to be delivered on time. I would like to come in contact with you, so we can look for an solution :) Can you send us an email on service@otrium.com? Hopefully we will see you again sometime! Best regards, Simone

Fashion is zo veel leuker!

Een goede betaalbare prijs voor kleding van dure merken. Zo kun je ook hiervan profiteren! Ik vind het top in ieder geval en blijf hier de rest van mijn leven kopen!

niet geleverd

Ik wacht nu al 2.5 week op mijn zending. Of het nog gaat komen is mij een raadsel. Ik wacht op antwoord van Otrium op mijn mail. Zending is nog steeds niet bekend bij POSTNL terwijl ik wel een zendingsnummer heb ontvangen. Of ik ontvang het of ik hoop op mijn geld terug.

Hi Machteld, Wat vervelend dat jij al zo lang op jouw pakketje wacht, dat is zeker niet de bedoeling! Door de drukte zijn wij helaas nog niet in staat geweest jouw mailtje te beantwoorden, excuses! Ik heb de mail er meteen bij gepakt en zal via deze mail jou op de hoogte brengen betreft jouw order! Hopelijk kun jij zo snel mogelijk de order ontvangen :) Groetjes, Simone

Excellent offers and good filters.

Near perfect. Only remarks are a sometimes buggy app and some UI flaws. But overall good service and great selection with huge discounts.

Top kwaliteit, maar lange levertijd en hoge retourkosten

De kleren komen overheen met de afbeelding en beschrijving. Echter, duurde het lang voordat het pakketje binnen was. Ook hele hoge retourkosten van €6.50 (voor een top van €19,95).

Hi Julia, Bedankt voor je review! Fijn om te horen dat de items overeenkwamen met de afbeeldingen op onze website. Vervelend dat het lang duurde voordat jouw pakket arriveerde. Helaas hebben wij inderdaad te maken met langere levertijden door de drukte. Excuses hiervoor! Het klopt inderdaad dat wij retourkosten rekenen voor het terugsturen van een pakket. Helaas kunnen wij deze kosten op dit moment nog niet vergoeden zonder de lage prijzen van de items aan te tastten. Hopelijk kunnen wij dit in de toekomst wel! Wij zien je graag weer eens terug bij Otrium! Groetjes, Simone

geen goede ervaring

Geen goede ervaring. 2x iets besteld maar kwamen allebei niet overeen met de foto en dan ook nog retourkosten betalen terwijl mijn bestelling al boven 150€ was!

Hi Nandin, Vervelend om te horen dat jij geen goede ervaring hebt gehad met Otrium! Het is natuurlijk niet de bedoeling dat de items niet overeenkomen met de foto op de website. Excuses hiervoor! Wanneer jij een bestelling boven de 150 euro plaatst, hoef jij geen bezorgkosten te betalen. De retourkosten zijn altijd voor rekening van de klant, echter begrijp ik dat het in dit geval niet fijn is om deze kosten te betalen! Graag zou ik dan ook met jou in contact komen om dit probleem op te lossen. Zou je ons een mailtje willen sturen naar service@otrium.nl met verwijzing van jouw ordernummer? Hopelijk kunnen we het samen oplossen! Wij zien je graag weer eens terug bij Otrium :) Groetjes, Simone

prima service het pakket word bij de deur neer gezet en de bezorger wacht bij de auto kan niet beter ,en het zijn mooie truien helemaal tevreden.

Pakje kwijt

Pakje kwijt, en ik moet dan zelf onderzoek doen, en iedereen wakker schudden

Hi Kris, Wat ontzettend vervelend om te horen dat jouw pakketje vermist blijkt te zijn! Het is natuurlijk niet de bedoeling dat jij hier zelf achteraan moet gaan. Excuses hiervoor. Ik zie dat er eerder contact is geweest over jou laatste bestelling. Dit pakket heb jij inmiddels thuis ontvangen. Gaat het hier wellicht over een andere bestelling? Ik hoor het graag! Zou je ons een mailtje willen sturen naar service@otrium.nl met verwijzing van jouw ordernummer? Dan ga ik kijken wat er aan de hand is! Groetjes, Simone

Heb het helemaal ontdekt!

Super gave merk kleding voor weinig! Niet altijd alle maten beschikbaar maar dat is ook deels de opzet van het verhaal. Desondanks heb ik al hele mooie kleding gekocht. Je zou misschien nog moeten kunnen filteren op kleur. Maar ik ben blije klant! :-)

Prettige ervaring met bestelling en retourneren. Momenteel zijn de doorlooptijden wel wat langer ivm de covid-19 pandemie, echter staat er op de website dat zij nog steeds binnen 1-3 werkendagen bezorgen.

Snel en correcte afhandeling

Uitstekende prijzen en een super service. Ik geef jullie een 10!

Snelle en goede levering.

De levering was snel en netjes.

Jammer alleen dat de bestelde trui van Nikkie niet aan de verwachtingen voldeed. Bleek wol te zijn ipv katoen. Was niet goed te zien op foto.

Mooie kleding

Leuke hippe merk kleding voor een goede prijs. Ik koop hier voor mijn hele gezin.

Snelle verzending!

Mooie kleding en accessoires. En veel verschillende merken voor leuke prijzen! Ik kijk niet eens meer bij andere webwinkels 👍🌼🌸❤️

Service en levertijd zijn uitstekend.

De service en levertijd ervaar ik als zeer positief. Ik vond de aanbiedingen enigszins misleidend, ik had verwacht dat de prijzen niet verder zouden dalen maar dat gebeurde in een week nog tijd met nog meer dan 20% nadat ik het product kocht met 15% korting op de aanvangsprijs. Dit zal waarschijnlijk gebruikelijk zijn, maar ik had toch niet het gevoel dat ik nu een koopje heb gescoord terwijl dit toch de bedoeling van Otrium zal zijn.

Hi Christian, Bedankt voor je review! Goed om te horen dat de service en levertijd als positief zijn ervaren. Ik begrijp dat dit als enigszins misleidend kan overkomen. Uiteraard is dit niet de bedoeling! Wij werken bij Otrium met dynamische prijzen. Dit betekent dat de prijzen van de items soms duurder of goedkoper kunnen worden, op verzoek van de merken. Gelukkig heb jij met de korting die jij had ontvangen, ook een 'koopje' gescoord, maar ik begrijp dat in dit geval het gevoel hierbij anders is. Excuses hiervoor! Hopelijk ben je alsnog blij met het aangeschafte item en zien we je nog eens terug bij Otrium! Groetjes, Simone

Onwijs leuke merken op de website, ook een goede prijs. Ook is de levertijd en terug ig sturen fijn geregeld.

Mooie items voor een nog mooiere prijs!

Heel prettig online winkelen! Mooie merken, heel scherp geprijsd en goede levertijd. Wanneer de benoemde levertijd niet gehaald wordt dan krijg je een compensatie in de vorm van -geen verzendkosten bij volgende levering-. Altijd fijn!

uitstekende service en prijs

uitmuntend geholpen door een dame van de klantenservice nadat ik een verkeerde maat had besteld en deze niet meer kon terugdraaien. ze heeft me geholpen met een gratis retour code zodat ik alsnog de juiste maat kon bestellen. Altijd vriendelijk en punctueel.

bestelling kwam een week later aan en nu moet ik 6.50 euro aan retourkosten betalen:(((

Ik kan deze winkel echt niet aanraden. toen ik mijn bestelling deed heb ik 6 werkdagen gewacht op de levering. (terwijl er destijds op de website stond dat er binnen 1 - 3 dagen werd geleverd. Eenmaal mijn order binnen wilde ik een aantal producten retour sturen en moest ik daar 6,50 euro voor betalen. Let goed op de kleine lettertjes!!! Slechte service ook! Ik werd ook slecht (niet) op de hoogte gehouden via de mail. geen bevestiging mailtje. enkel 2 uur van te voren een mailtje van DHL dat ze zo voor de deur staan.

Hi Sanne, Wat vervelend om te horen dat jij een negatieve ervaring hebt opgedaan bij Otrium! Dat is zeker niet de bedoeling. Mijn excuses dat jouw pakketje vertraagd bleek te zijn. Door de drukte in ons zijn wij inderdaad niet in staat geweest alle pakketten op tijd te versturen. Hier had jij uiteraard een mailtje van moeten krijgen! Ik begrijp ook dat het vervelend is dat jij geen bevestigingsmail hebt ontvangen. Ik zoek graag voor je uit hoe dat heeft kunnen gebeuren. Het klopt inderdaad dat wij 6.50 retourkosten in rekening brengen. Dit staat ook aangeven op onze website en op het retourformulier. Aangezien jij hier niet van op de hoogte was, wil ik graag met je in contact komen! Zou je ons een mailtje willen sturen naar service@otrium.com met vermelding van jouw ordernummer? Wij zullen ons best doen dit zo snel mogelijk met jou op te lossen! Groetjes, Simone

Fijne eerste keer shoppen

Goede prijs kwaliteit-verhouding Snelle levertijd Zeer verrast bij deze eerste keer shoppen bij zo'n goede webshop!