Is een aanrander

Ben helemaal tevreden met de merken selectie en prijzen. Levering is ook snel.

Binnen 1 dag geleverd met het herkennende O symbool op de verpakking. Professioneel , snel en herkenbaar.

Bestel zeker vaker.

Wat een toffe webshop is Otrium. Ik heb sinds kort Otrium ontdekt en ben zeer tevreden. Leuke kleding en dat voor aantrekkelijke prijzen! In vergelijking met andere webshops zeer zeker de voordeligste. Ik ben fan.

Ruim aanbod op mijn wens

Genoeg aanbiedingen en keuze voor normale prijzen

Top aankoop en top afhandeling

Mooie scotch jeans en scotch overhemd voor een hele mooie prijs. Dank voor de aankoop en tot snel! Inmiddels aanbevolen in de groepsapp van vrienden👍✅

Helemaal zoals het hoort

Heel mooi assortiment en perfecte levering. Mooi en proper verpakt. Ik bestel nog via Otrium.

Mooie spullen voor een geweldige prijs

Mooie aanbiedingen van topmerken alleen moet je er wel snel bij zijn en kloppen de maattabellen niet altijd. En wanneer je dat wat retour stuurt zijn er wel kosten die in rekening gebracht worden wat ze je niet van te voren vertellen.

Super service, levering en product!

Voor mijn man twee broeken besteld en heel tevreden over zowel de service als het product. Werden snel geleverd en de broeken zitten fantastisch. Wij raden Otrium aan in onze omgeving!

Zeer blij mee.

Mijn eerste bestelling bij Otrium. Alles goed en netjes gegaan met de bestelling. Tevens een site met leuke merken tegen zeer aantrekkelijke prijzen. Omdat het mijn eerste bestelling is, 4 sterren, maar wellicht bij de volgende (die zeker zal komen) 5 sterren.

Producten scherp geprijsd maar weinig foto’s

Ik vind het vervelend dat er vaak weinig ‘aan’ foto’s zijn en de omschrijving van het product nihil of niet gevuld is. Ook geen reviews dus op basis daarvan kan ik niet beoordelen. Wel verzend én retour kosten. Producten veranderen van hoog naar laag en terug naar hoog. Contact met klantenservice overigens goed en vriendelijk!

Fantastisch!

Snel en netjes geleverd. Verpakking ook super, mooie stevige doos.

Supersnel!!

Op maandagochtend bestelt en op dinsdagavond bezorgd!! Geen onnodige mailtjes en een duidelijke visie op het bestelproces. Ruime keuze met een goede prijs. Aanrader.....! Een site waar ik vaker op ga kijken.

Snel afgeleverd en netjes verpakt

Vaker iets besteld

Kleding is snel geleverd en ziet er net zo mooi uit als op de foto 🤩

Goede service, snelle levering

Goedkoop zeg en snelle levering!

Leuk winkelen bij Otrium, veel keuze voor een klein prijsje!

Eerste keer en goed bevallen!

Snelle levering, niet te veel verpakkingsmaterialen gebruikt en omschrijving klopt met wat geleverd wordt. Goede aanbiedingen zijn ook altijd fijn uiteraard!

Utstekend

Snel bezorgd,

snelle service

na bestellen vrij vlot geleverd.

Fijne webshop om te bestellen

Heerlijk Otrium, met mooie merken en toffe prijzen!

Snelle service, goede kwaliteiten en superprijzen

Was weer snel geleverd en mooie prijsjes weer.

Snelle levering en makkelijk retouren!

In tegenstelling tot andere sites betaal je 1x verzendkosten ook met artikelen uit meerdere sales. Artikelen waren binnen een paar dagen binnen en retourneren was makkelijk door het bijgevoegde label. Erg tevreden!

OP alle punten 5 sterren

Snelheid, goede communicatie en de artikelen zijn als vanzelf van perfecte kwaliteit

Heerlijk shoppen

Heerlijk shoppen bij Otrium. Mooie kleding van goede kwaliteit, snelle service, mijn financiële ondergang ;)