Good

I am happy about Otrium. Quick delivery and so many items at a lower price. I recommend Otrium.

Product goed, goede prijs, snel geleverd

De titel zegt alles volgens mij :)

Mode voor een betaalbare prijs & top service

Al vele malen kleding besteld en naar tevredenheid. Moderne en kwalitatief goede merkkleding voor een betaalbare prijs. De kleding die je niet leuk vind of past kan makkelijk en zonder probleem terugsturen. de verwerking vind snel plaats en je aankoop bedrag wordt snel uitgekeerd. Dikke aanrader dus!

Leuke webwinkel

Ik vind Otrium een leuke webwinkel, ontzettend veel keuze. alleen vind ik het jammer dat je verzend en retourkosten moet betalen. Als dat niet zo was zou ik nog vaker bij Otrium bestellen.

Top kwaliteit

Zoals steeds zijn de bestelde items in top conditie geleverd.

Wrong item and terrible fit

While the item received was incorrect, it was the same jacket and brand (the branding was on the sleeve vs. the back of the jacket). The fit is so bulky and wide, makes you look like you're twice as wide as you really are. Also, it's extremely short. I'm not even that tall for NL (180cm), and it was very short fit.

Hi Arnal, Thank you for your review. We can see that you've already contacted us about this and hopefully you've been helped! If not, or if there is anything else we can do for you, please send us a message. We are happy to help you!  We hope to see you at Otrium again soon! Kind regards, The Otrium Team

Otrium heeft prachtige kleding en een geweldig team voor hulp paraat!

De artikelen van Otrium zijn van de mooiste merken. Goed gefotografeerd en goed omschreven. Kom je ergens niet helemaal uit of uit de keuze of hoe de betalingen na retourzending verloopt, men staat direct voor je klaar. Per mail contact, ook dan snel en heel vriendelijk. Ga zo door! Karin

goed overzicht over alle merken en snelle levering!

makkelijk producten vinden en veel korting. Ook hele snelle levering!

Mijn favoriet online winkel !

Hoi Reviews Lezer waroom mijn Favoriet ? Variëteit aan kleiding merken, accessoires en schoenen. Leuke prijzen voor ieders portemonnee !

Kwaliteit

Netjes verzonden, echte merkkleding voor een kleiner prijsje.

Top, top en nog eens top!

Heb zeker genoten van de snelle levering en vele keuzes die ik op de app heb kwa kleding. Bedankt!

prima levering, goede prijzen - onduidelijk terugzenden

Ik had een verkeerde kleur besteld (mijn fout) en heb die teruggestuurd, dat proces vond ik niet heel duidelijk - ik moet nog kijken hoe dat afgehandeld wordt. Maar ook de juiste kleur die ik daarna besteld had, werd wel wederom snel en goed geleverd.

geweldige levering

de maten waren goed aangegeven op de site, het was duidelijk wat ik had besteld op de factuur. de levering was binnen 2 dagen want heel snel is. daarom zeker vaker bestellen hier!

Zeer snelle levering en top kwaliteit

Levering is snel en de kwaliteit is echt top voor hele lage prijzen

Veel keuze en snelle levering

Er is ontzettend veel keus op de site van Otrium en de artikelen worden snel geleverd.

Prima product, heb veel plezier

Prima product, heb veel plezier, snel levering

Super snelle levering

Colli na 3 dagen ontvangen, netjes verpakt. Heel overzichtelijke site , met heel mooie kortingen !

Super fijne site!

Top prijzen, snelle levering, en mooie producten. Kortom heel blij :)

Top site !!

Wij bestellen wekelijks bij otrium ! Super fijne overzichtelijke site en uitgebreid assortiment. Met gezin van 6 altijd wel iets leuks te score voor een leuke prijs ! Wij zijn FAN !

Alles in een verpakking, mooi jasje gevonden voor een mooie prijs

Mooie deals, kwaliteit, makkelijk en snel

Als je iets nodig hebt, altijd even otrium checken voor een goede deal. 9/10 keer ben je blij verrast de spullen die ze hebben en helemaal als je de prijzen ziet.

Geweldige online winkelervaring

De site bestaat uit meerdere onderdelen die ook weer verdeelt zijn in b.v. merk, per afdeling (populair, kleding, sports etc), hot deals, laatste kans etc. Er zijn dus heel veel keuzemogelijkheden én er zijn vaak kortingsakties. Het is wel goed opletten voor wat betreft de maat en ook raadzaam om instructies daarover op te volgen. Een maat 40 hier is waarschijnlijk een maat 44/46 in Italië. Goed opmeten dus. Niet goed ? Je kunt kosteloos retourneren en ook dat is een goede verbetering. Kortom ik raad Otrium zeer zeker aan.

Mooie kleding, super prijzen, goede service

Otrium heeft goede merken voor super prijzen. Als er een keer een maat afwijkt krijg je snel je geld terug. Mij zie je niet vaak meer in een winkel...

Geweldige ontdekking!

Wat een feest is deze webwinkel: zowel qua aanbod, prijs, verzending, betaalmogelijkheden en service is Otrium een echte topper. Misschien is het enige nadeel dat het zo verslavend is om hier te shoppen:)

Zeer snelle levering. Leuke kleding en meerdere producten voor een hele mooie prijs/korting. Merk artikelen /kleding. Leuk winkelen voor een leuke prijs !