Van begin tot eind helemaal top geregeld!

Vanaf het moment dat we de showroom in Hilversum instapte heeft Havic geluisterd naar onze wensen, zijn ze met creatieve ideeën oplossingen gekomen en hebben we nu functionele, mooie werkplekken. Wij zijn meer dan tevreden zowel over de adviseur als de monteurs (die overigens heel netjes werken)! Wij zouden iedereen aanraden om contact met Havic op te nemen!

Service zoals het hoort! Wij zijn een tevreden klant! :)

Service zoals het hoort! Wij zijn een tevreden klant! :)

Alles correct geleverd volgens afspraak

Prima levering.

perfecte service

denken mee, leveren hoge kwaliteitsproducten en de mensen die het komen installeren zijn kundig en vriendelijk.

Onze ervaring met Havic kantoormeubelen is meer dan goed.

Goede en heldere communicatie, goed bereikbaar. Mathijs heeft ons zeer goed geholpen, samen zijn we tot een mooi ontwerp en keuze voor meubelen gekomen, tegen een concurrerende prijs. Wij bevelen Havic kantoormeubelen zeker aan.

Vlot

Vlotte inhuizing meubilair Montage + aanpassingen uitgevoerd zoals gevraagd.

Prima services. Komen alle afspraken prima na. Zéér klantvriendelijk!

Goede producten en prima prijs-kwaliteit verhouding. Komen hun afspraken goed na. Bellen netjes vooraf en zetten alles zéér vakkundig in elkaar. Ook zéér vriendelijke mensen. Werkelijk een aanrader!

Gewoon perfect

Keurig geleverd door de monteurs.

Fijne bezorgers, collegiaal, netjes te werk gegaan. Alle afval karton ed opgeruimd en meegenomen . Kortom echt tevreden met de levering en de werkzaamheden van de bezorgers

Goede service !

Alles naar wens , mooie materialen. Zeer tevreden over de levering .

Goede service en alle afspraken keurig nagekomen

Alles top afgeleverd en oude meubilair meegenomen. Goed service!

Super service!

Heel netjes gewerkt, alles ziet er perfect uit

Netjes, snel en voor een goede prijs

Goede meubels, snel geleverd voor een goede prijs. En netjes afgeleverd en geïnstalleerd

Goed contact en duidelijke planning. Alles netjes opgeleverd en achtergelaten in ons nieuw kantoor. Goed meegedacht in oplossingen toen de praktijk niet helemaal overeenkwam met de tekeningen vooraf met mooi resultaat tot gevolg !

Goede website, goede service

Netjes geregeld

Goed contact gehouden.

Uitstekend, zelfs stofzuigen

Alles naar wens!

Prettige ontvangst en begeleiding bij de aankoop. Duidelijke afspraken over de levering. Waar gemaakt wat beloofd werd.

Heel fijne samenwerking,

Erg vriendelijk en kundig personeel

Vlot en stipt

Vlotte en vriendelijke plaatsing, mooi resultaat

Alles is geregeld volgens afspraak

We zijn heel tevreden over de manier van werken. Een dikke proficiat voor het montage team bedankt !!!

Snel, flexibel en zeer klantgericht

Onze medewerkers mochten overstappen naar zit/sta bureaus. Niet iedereen was daar even zeker over en dus druppelde de bestellingen binnen. De bureaus zijn, zonder een onvertogen woord in 3 partijen geleverd. En niet alleen geleverd, maar ook netjes gemonteerd en met uitleg achtergelaten. Top!

Snel en opgeruimd aan het werk

Zeer netjes en opgeruimd gewerkt.

Super goed gewerkt en mooi geworden.

Prachtig ontwerp, goed geluisterd naar onze wensen.Ondanks de 39 graden echt super goed gewerkt. Goed meegedacht en prettig contact. Het eind resultaat is nog niet helemaal klaar, maar ik heb er alle vertrouwen in dat dat goed komt.