Helemaal in orde

Havic heeft goed meegedacht met ons concept en een mooi resultaat neergezet. We wijn weer tevreden!

Op tijd, netjes, vriendelijk

Mooie bueaus en goede montage. Heel blij mee

HAVIC was heel flexibel en hebben zich aangepast aan onze planning. We zijn heel tevreden van de installatie en de service. Goede communicatie tijdens de uitvoering.

Dat gezelligste monteurs van Nederland

Goeie service, prima plaatsing, kortom: zeer tevreden

Erg goed!!!

Leuke mannen mooie producten. Zeker aan te bevelen.

Super ontwerp en netjes gerealiseerd

Van start tot finish goed begeleid. Kan een ieder aanbevelen om met HAVIC in zee te gaan.

Service en uitvoering

Grote klasse, dikke 10, niks dan lof

Professionele instelling en ondersteuning

Jammer dat de interne communicatie niet de juiste context heeft doorgegeven aan de monteurs, maar ze hebben het fantastisch opgelost!

Persoonlijke en goede uitleg.

Fijne mensen

Proffesioneel en klantvriendelijke monteurs. Wel heel lang moeten wachten op mijn bestelling.

Havic staat garant voor een mooie (kantoor) inrichting

Samen met Havic hebben we een complete verdieping aangepakt. Van plan tot realisatie verloopt dit erg goed.

Prettige mensen, ruim op tijd, klus snel geklaard

Tijdig op de afspraak en snelle plaatsing

Zowel de offertefase, ht maken van de afspraak en de levering verliep heel vlot en correct. Zeker an te raden.

Outstanding and quick service

I had a very good experience with these hard working people. Always focusing on the task and delivering results with high quality. Handing the products with care, communicating and taking care of the difficulties professionally. Respect and thank you for Remco and Jordy for their great work in our Zürich office. Highly recommend the team, made my 3 days of work definitely easier.

Super ervaring!

Klantgericht en vriendelijk!

Hele goede service

Fijne vakmensen met goede werkhouding

Netjes en vakkundig, snel gemonteerd

Netjes en vakkundig, snel gemonteerd

100% tevreden!

Alles goed geregeld en perfecte service!

SUPER!

Top service en een snelle levering

Keurige oplevering

Super nieuw bureau, goede prijs en keurige oplevering

Voor en snel geleverd

Fijn en vriendelijk personeel. Vlot gewerkt

Keurig gewerkt!

Vriendelijk, behulpzaam, meedenkend en vlot!

Het meubilair ziet er goed uit, advies over de kleuren en maten bleek waardevol. Op de verhuisdag wisten het team precies waar ze aan gingen beginnen en vroegen goed uit wat de klant wil. Erg prettige service! Een enkele nalevering daargelaten, is ons kantoor perfect ingericht.

Heren werken erg netjes, correct en goede service!