werd hard gewerkt; alles in 1 dag klaar.

Zeer Slecht ! had niet verwacht van HAVIC KANTOORMEUBELEN

Bij HAVIC complet set Thomi meubel gekocht op basis van hun eigen voorstel op basis van foto's dat ze op hun site hadden gezet twv 2500 euro. Na vertraging van 2 maanden krijgen we maar 1 kleine kast i.p.v. grote dat afgebeeld was op foto. Zelfs hun eigen monteurs beweren dat deze geregeld is voorgevallen bij verschillende klant!!!! dit is een van hun praktijken waar ze mensen op deze manier oplichten!!!! Groot aantonen op foto's dan klein leveren en als je achter oplossing vraagt, komen ze met een offerte 2de kast aan u te verkopen !!! als je betwist om hun factuur te betalen dan wordt je bedreigt met hun algemenevoorwaarden en Claassen Advocaten. ONPROFESIONEEL BEDRIJF! ZEER SLECHT QUA COMMUNICATIE!! ENIGE DOEL U OPLICHTEN EN VERKOPEN !!!

Houden zich aan de afspraken, goede kwaliteit en service

Goede prijs kwaliteitsverhouding

Zeer fijn bedrijf

Van ontwerp tot uitvoering zeer deskundig uitgevoerd Vriendelijke mensen die keurig werk afleveren Echt een aanrader !

Helemaal top!

De mannen van Havic; in één woord echt super! Heel behulpzaam en meedenkend, harde werkers. Heel erg blij mee, we zijn echt tevreden over hun mooie meubilair en alle Havic’ers die voor ons gewerkt hebben! Lieke van Raedelijn

Vakmannen!

Mooi op tijd Proper opgeleverd Duidelijke uitleg over functionaliteiten Heel professioneel

Kwaliteir, snelheid en aardig personeel. Top!

Goed en aardig personeel

zeer goede service en installatie

Ik ben zeer tevreden over de opvolging van mijn bestelling en de snelheid waarmee het bureau kon geleverd worden; Dikke pluim ook voor de twee installateurs!

Ik ben zeer tevreden

De bestelling verliep duidelijk en levering keurig op tijd. De installateurs waren zeer klantvriendelijk en hebben met de grootste zorg en vakkundigheid de plaatsing gedaan.

Kundig en professioneel

Professioneel advies en netjes opgeleverd, helemaal conform afspraak.

Super, vriendelijk montageteam

Perfect geregeld, goede tips

Goede service, prachtige producten

Prima leverancier!

Op tijd en in 1 keer goed. Goed werk!

Vriendelijke behandeling en goede sevice

x

x

Houdt zich aan afspraken en zeer vriendelijk

Er wordt helder gecommuniceerd over de bestelling. Meubels worden geleverd door vriendelijk, zorgvuldig en kundig personeel.

Out-of-the-way service

Mitchell was mijn initiele aanspreekpunt. Zijn echte functie leerde ik achteraf dat het die van designer was maar als "sales" was hij steeds paraat & geduldig met advies en vragen ware altijd snel beantwoord, niet enkel buiten de uren maar ook via WhatsApp, wat voor mij belangrijk was aangezien ik in het buitenland woonde met 6 uren tijdsverschil. Na de sales bleef de follow-up klantgericht. Marc & Linda zorgden ervoor dat tijdens Corona de levering volgens schema werd bezorgd en vragen goed zijn beantwoord, desalniettemin mijn bescheiden order. Kortom service zoals het moet zijn. Chapeau aan de team!

netjes geleverd

Gewoon goed geleverd conform afspraak.

Stipte correcte levering, mooi product; Aanrader!

In verband met de Corona-crisis waren wij op korte termijn op zoek naar een goed bureau voor een thuiswerkplek. Wij hebben vooraf goed advies gekregen vanuit Havic. Snelle en professionele levering, en een prachtig bureau. Ik zou zeker weer zaken willen doen met Havic. Maarten van Laer

Zeer deskundig

Zeer deskundig en tijdens de hele montage goed overleg. Ik zou Havic en de mannen van Havic zeker aanbevelen.

Perfecte service

Monteurs waren op tijd op locatie. Monteurs gingen zelfstandig aan het werk na een korte uitleg van de indeling. Installatie van alle meubels ging zeer voorspoedig. Monteurs gaven goede tips om de juiste indeling te bepalen.

Van begin tot eind helemaal top geregeld!

Vanaf het moment dat we de showroom in Hilversum instapte heeft Havic geluisterd naar onze wensen, zijn ze met creatieve ideeën oplossingen gekomen en hebben we nu functionele, mooie werkplekken. Wij zijn meer dan tevreden zowel over de adviseur als de monteurs (die overigens heel netjes werken)! Wij zouden iedereen aanraden om contact met Havic op te nemen!

Service zoals het hoort! Wij zijn een tevreden klant! :)

Service zoals het hoort! Wij zijn een tevreden klant! :)

Alles correct geleverd volgens afspraak

Prima levering.