geweldig resultaat en binnen de gestelde termijn klaar

ik kon nog maar 10 km fietsen met een volle accu en na de revisie zeker 60-70 km bij een gemiddelde snelheid van 25 km per uur. Bij een wat rustiger tempo waarschijnlijk nog meer. Kortom een hele verbetering. Het opsturen ging zeer eenvoudig en binnen 2 weken was de accu weer terug met een duidelijke instructie. Je kunt zelfs achteraf betalen. Zeer tevreden.

Top Service!

super contact vooraf, zeer snelle afhandeling en de accu is weer in topconditie!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede service ..je weet waar je aan toe bent, en dat is wel prettig.

Zeer positief

De ervaring met Fietsaccu-revisie is zeer positief. Goede en duidelijke communicatie en instructies. De accu getest en na 54 km is deze op de allereerste lading nog steeds niet leeg, dus nog maar even doorrijden.

Tot nu toe prima

• Zou u ons aanbevelen? Ja

De accu moet wel 5 keer helemaal leeg gereden worden.

De service was uitstekend, de accu kwam op tijd aan. Ik merkte de eerste keren nog niet het gewenst resultaat, heb de accu nu 5 keer opgeladen. Hoop dat de accu nu meer gaat presteren. Anders ga ik contact opnemen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

goed contact,op tijd geleverd, goed resultaat,aanrader!

Zeer goede informatie via folder en goede contacten per telefoon. resultaat zeer goed.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Prima uitleg prima service Het hele proces prima beschreven Ik zal jullie naam delen met andere mensen Gaat zo door

• Zou u ons aanbevelen? Ja

De accu nog niet 5 keer leeg gereden, maar de eerste 100 km. waren veelbelovend. Accu's op de afgesproken datum retour ontvangen.

Probeer en oordeel zelf. Prima

Als ........, dan gelijk weer.

Perfecte service!

Ik had in de webshop het verkeerde item gekocht, ik werd netjes gebeld en kreeg het teveel betaalde bedrag netjes gecrediteerd en met anderhalve week had ik mijn gereviseerde accu retour. Ga zo door!­čĹî

• Zou u ons aanbevelen? Ja

De afspraken werden correct opgevolgd, ik ontving de gereviseerde batterij hersteld binnen 14 dagen

Positieve ervaring

Duidelijke regels

Tot nu toe perfect, maar kan nog niet alles beoordelen omdat ik de accu te kort heb en het aantal kilometers nog moet uitwijzen.

vlugge levering

vlugge levering en achteraf betalen

tot nu toe kan ik niets anders zeggen, dat ik zeer tevreden

Het is de eerste keer dat ik mijn e-bike accu heb laten reviseren en kan na 2 cycli zeggen dat ik de 1e keer 92 km en de 2e keer 112 km. heb afgelegd. Het is wel even vreemd dat alles anders reageert dan voorheen. m.n. de , km's rijden zonder batterij-indicatie geeft toch wel een heel ander gevoel. Steeds maar uitproberen met 1-2-3-4 in indicator en dan weer op 0 om te controleren of de accu "echt leeg is" Met nog 2-3 cycli, volgens de bijgevoegde instructies af te werken zie ik dat het helemaal naar wens gaat verlopen. Het fietsen gaat in ieder geval al veel prettiger dan voorheen. Groet, JaScha

tot nu toe kan ik niets anders zeggen, dat ik zeer tevreden

• Zou u ons aanbevelen? Ja

de Service is top Ze doen wat ze beloven Zijn heel vriendelijk en behulpzaam aan de telefoon En de fiets fiets weer als nieuw

Goede en snelle service

Lege accu na 2 jaar stilstand en de gereviseerde accu zo goed als nieuw retour geleverd

• Zou u ons aanbevelen? Ja

De accu terug gekregen voor de datum die ze hadden afgesproken met mij. Nu een keer accu leeggereden en goed bereik en dat wordt nog beter zoals beloofd. En goede uitleg hoe de accu te trainen en op te laden. met vriendelijke groet L.Theunissen

goed . snel.

netjes

snel en goede service

Netjes en exact volgens afspraak

• Zou u ons aanbevelen? Ja

prima service en goede telefonische uitleg

prima service vlotte afhandeling, de fiets doet het weer prima

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Geweldig bedrijf! Ga zo door.

Alles naar wens verlopen, zeker aan te bevelen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snelle en accurate reparatie en levering

• Zou u ons aanbevelen? Ja

duidelijke uitleg over welk type accu die kan worden gereviseerd, snel en afspraken gehouden retour zending keurig netjes verpakt. Ook duidelijke uitleg hoe je de accu moet behandelen om de levensduur te verlengen en in conditie te houden! Zeer tevreden en kan ik aanbevelen.

Over Fietsaccu-revisie.nl

Filter op Taal