Alles volgens afspraak

Prettige ervaring.

Prima ervaring

Inmiddels de tweede accu laten reviseren, we zijn heel tevreden, heldere prijs, duidelijk over afleveren, datum en wij hebben gekozen voor meer kwaliteit, dus meer kilometers. Zeker aan te bevelen!

De levensduur van deze revisie moet zich nog bewijzen

Batterij is nu beter dan de originele.

Hoewel ik de capaciteit liet verhogen en dus meer kilometers kan afleggen presteert de batterij als een droom. Hopelijk heb ik er nog jarenlang plezier van.

Functioneert als nieuw.

Alles werkt zoals voorgespiegeld in de informatievoorziening.

Hij werkt helemaal top!!

Hij werkt beter als ooit!!

Ben zeer tevreden over de gerepareerde accu's. Ook de levertijd.

Heb geen klachten over de uitgevoerde werkzaamheden.Kan het bedrijf bij anderen aan bevelen.

Snelle oplading en levering.

perfecte aanpassing

Verder geen commentaar .

tevreden

Op het display geeft aan dat een accu kleiner afstand kan bereiken. Jn de praktijk haal je wel de afgelegd kilometrs

Niet een zin maar een woord. GRANDIOOS !1

Uit mijn accu haalde ik vanaf het begin niet meer dan 28 km, terwijl de leverancier Matrabike 75 km beloofde. Diverse pogingen om de accu normaal te laten functioneren leidden alleen maar tot ergernis. Totdat ik na jaren maar besloot de accu te laten reviseren. Aanmelding, verzending en reparatie verliep vlekkeloos. De eerste rit met de nieuwe accu leverde 83 km op, terwijl ik de accu niet heb ontzien. Ook de volgende ritten konden de accu niet binnen 70 km leegmaken. Topbedrijf en voor wat betreft de service; geen idee. Mijn accu is weer top en gaat hopelijk nog jaren mee. Een aanrader voor iedereen die zich aan een te slappe accu ergert.

Meer kilometers er op fietsen

Had een grotere actieradius verwacht.

Super gedaan, heel tevreden

Alles is verlopen zoals er op de website stond, zelfs tussentijdse update gekregen. Het was het wachten waard en kan weer heerlijk fietsen. Herstellen en upgradeden stuk goedkoper dan nieuwe

De accu werkt perfect en we zijn heel tevreden over het hele plaatje van afwerking.

Zie boven.

hij werkt tot nog toe fantastisch

Volte afwerking.

Reparatie aan accu correct afgewerkt

De toezegging van de revisie is correct en volgens tijdschema afgewerkt. We hebben nu 4 keer de accu leeggereden en opgeladen, het geheel werkt tot nu toe prima. Wij danken het bedrijf voor de juiste hulp.

Goede correcte service

Service correct en ok. Kwaliteit van de herstelde batterij lager dan verwacht.

snelle afwerking en weer goed werkende accu.

zie hierboven

Werkt perfect

Geniet ban mijn fietstochtjes, zonder angst dat ik met een lege accu kom te zitten! Fietsaccu waren duidelijk over de mogelijkheden en duidelijk in het gebruik

Tot nu toe doet de accu het prima, ik fiets niet zo veel kilometers meer vooral in de winter minder fietsen.

Netjes en volgens afspraak geleverd

Zeer positief. Na het ontvangen van een prijsopgave de afspraak gemaakt. Alles opgestuurd en netjes gereviseerd terug ontvangen.

Prima service en resultaat.

Prima service en resultaat

zeer correcte houding na probleem met verzending

Bij aankomst bij Fietsaccu-revisie bleek de accu uit de verpakking te zijn verdwenen. Dat moet tijdens het vervoer zijn gebeurd. Fietsaccu bood hierop aan een oude accubehuizing te gebruiken en die voor mij in orde te maken. Zeer prijzenswaardige houding die je tegenwoordig nog maar zelden ervaart. Top Fietsaccu-revisie!!. De accu en lader zijn inmiddels in goede orde retour ontvangen. Nogmaals dank.

Heel tevreden over de uitstekende service!

Uitstekende begeleiding en uitleg gekregen via email en folder van hoe we onze batterij bij jullie konden laten reviseren . Hebben jullie reeds aangeprezen bij vrienden en familie en onze fietsenwinkel.

De eerste keer leeggereden De tweede keer gaat er aankomen en kijk ik hoeveel kilometer ik er meer kan rijden Rijd lekker met een verhoogde ampère Vr gr