zag veel bezwaren maar ben zeer tevreden zou het zo weer doen

na goed nadenken en prijzen vergelijken heb ik mijn accu laten reviseren ben zeer er verbaast over dat het zo goed werkt

Goede info

Na uitleg van mijn kapotte accu werd mij verteld dat ik beter kon kijken voor een nieuwe... Geen "stuur het maar op mevrouwtje, wij kijken er wel heen". Gewoon een eerlijk antwoord... Ook al kunnen ze mijn accu niet reviseren, Topservice!

Duidelijk en deskundig

Was makkelijk om te vinden op het internet. Ook het bestellen en de logistiek waren dik in orde. Redelijk aan de prijs maar het is het wel waard

Vlot en vlekkeloos

Tweemaal een fietsaccu opgestuurd en gereviseerd terug ontvangen met goede instructies voor een redelijke prijs. Ik ben tevreden!

Accu's OK, minder capaciteit bij kou. Revisie duurde > 1 maand

Onze nieuwe fietsaccu's met de grootst mogelijke capaciteit werken OK, maar hebben bij koud weer een veel mindere actieradius dan bij warm weer. De installatie duurde veel langer dan de geadverteerde 2 weken.

Beetje Teleurgesteld over de betaling.

Erg teleurgesteld hoe de boekhouding zijn zaakjes in orde heeft. Bij achteraf betalen hoort de rekening bij gesloten te zijn. Ik heb besloten met de eerste accu achteraf te betalenToen deze binnen kwam heb ik gelijk gevraagd naar de rekening. Deze zat bij het inschrijven kreeg ik te horen. Gelijk opgelost en betaald. Bij de tweede accu het zelfde. Binnen twee dagen betaald. Na weken kreeg ik een herinnering van betalen. Gegevens van betaling opgestuurd en niets meer gehoord. Betaald ! Zou je deken. Maanden later werd ik gebeld hoe het zat met de betaling. Nu heb ik de bankafschriften enz opgestuurd en hoop dat het nu duidelijk is. Maar je weet het nooit waar de spanning zit. Wel weet ik dat deze in de accu zit en ben daar zeer tevreden over !! De accu verdiend de volle vijf sterren En nu snel de administratie updaten ! En ik zal een zeer tevreden klant kunnen zijn.

Beste mevrouw Ketelaar, Ten eerste zijn we natuurlijk blij om te horen dat de accu naar volle tevredenheid werkt. Wat betreft de betaling lijkt er sprake te zijn van een misverstand. De reden dat we op een later moment contact hebben opgenomen over de betaling, is dat beide bestellingen op een andere naam gedaan zijn. Daarbij troffen we bij uw overschrijving geen factuurnummer of duidelijke referentie aan, waaruit zou moeten blijken dat het om uw bestelling ging. Dit maakt het voor onze financiële afdeling ontzettend moeilijk om uw betaling te traceren. In dit soort gevallen nemen wij altijd eerst persoonlijk contact op met de klant om te voorkomen dat er onterecht een incassotraject wordt gestart. Zoals u aangeeft was in uw geval al netjes aan de betalingsplicht voldaan, u hoeft zich dus geen zorgen te maken. We hopen dat u de komende tijd nog veel fietsplezier beleeft met uw gereviseerde accu's en horen het graag als u nog vragen heeft. Vriendelijke groet, Team Fietsaccu-revisie.nl

Fietsaccu werkt terug zoals vroeger.

Mijn fietsaccu viel plots na 20 tot 30 km fietsen uit. Na oplading ervaarde ik meermaals hetzelfde fenomeen. Dan maar op zoek gegaan naar een nieuwe accu maar die was nergens nog in vooraad voor mijn Ketler. Dan maar de accu opgestuurd naar Fietsaccu-revisie.nl. Na een drietal weken was deze terug bij mij en die werkt zoals voorheen. Nogmaals bedankt. Met vriendelijke groeten, Ronald.

Prima Service

Gemaakte afspraken worden nagekomen en het resultaat is ook top!!!

Merk dat de prestatie van de accu gaandeweg afneemt

Ben er van uitgegaan dat ik in ieder geval een bereik van 100 km zou halen

Helaas was mijn fietsaccu niet meer te reviseren. De lader werd zonder kosten weer netjes teruggestuurd en het geld teruggestort. Pakketje raakte (tijdelijk) zoek en dat is ook door netjes door fietsaccu opgelost. Kortom prima service en mensen denken met je mee.

Vorig jaar mijn Bionx R accu laten reviseren voor € 449,00, omdat de accu niet meer te koop is vanwege faillissement van Bionx en dit een hele goede vervanging kon zijn. Rijwielhandel had er heel weinig vertrouwen in, maar de accu is weer perfect en ik kan weer dik 100km op de accu fietsen. Dus heb vertrouwen in Fietsaccurevisie.nl en laat je niet leiden door rijwielhandelaren met sceptis.

De accu is weer als nieuw

Tussen het opsturen en weer terugontvangen van de accu duurde het (veel) langer dan was aangegeven op de site. Ik heb enige keren moeten bellen en werd niet al te vriendelijk te woord gestaan. Uiteindelijk een weer goedwerkende accu ontvangen.

Correcte manier van werken en vlotte afhandeling

Duurde wel even Maar prima resultaat

Fiets gaat weer als vanouds

De service van opsturen en terugsturen is mooi vooral tijdens de Corona periode. Maar de terugkoppeling voor de geleverde dienst is wat aan de late kant.

Afspraken worden niet nagekomen, communicatie is slecht.

Voor het ophalen cq weer terugzenden van de (geresiveerde) fietsaccu werden afspraken niet nagekomen. Zou de accu op komen halen omdat ik in de buurt op vakantie was, omdat ze de accu anders naar mijn thuisadres zouden sturen terwijl ik nog minstens een week niet thuis zou zijn. En ja, ze stuurden alsnog de accu naar mijn huisadres. Daarnaast duurde de reparatie langer dan gepland was omdat de accu niet te vinden was in het bedrijf. Wat er aan de accu is gebeurd is mij verder ook onbekend zoals welk merk accucellen er in geplaatst zijn. Bij het kopje aaanbevelen moet ik iets invullen uit de keuze aanbevelen ja of nee. Liever had ik de keuze willen maken met "misschien". Vandaar de keuze "nee" maar dit op basis van de slechte communicatie en het feit dat ik niet weet wat er precies geresiveerd is.

Beste Ven Oudshoorn, Bedankt voor uw feedback. We betreuren uw negatieve ervaring met onze service. In dit geval zijn er inderdaad door ons fouten gemaakt en had de communicatie beter gemoeten. Onze welgemeende excuses hiervoor. Uw accu is in ons reparatiecentrum ontvangen zonder bijgevoegd ordernummer, waardoor we de accu in eerste instantie niet hebben kunnen koppelen aan een order. Dit in combinatie met topdrukte in het hoogseizoen heeft voor enige vertraging gezorgd. Zoals we op onze website communiceren vervangen we in iedere fietsaccu het complete cellenpakket door A-merk accucellen van Samsung of Panasonic. Mochten er nog andere vragen zijn, dan horen we dat uiteraard graag. Hopelijk functioneert uw gereviseerde accu weer naar volle tevredenheid. We wensen u veel fietsplezier. Met vriendelijke groet, Team fietsaccu-revisie.nl

netjes

goed te woord gestaan, en komt bij antwoorden vriendelijk en duidelijk over.

Mijn 2e fietsaccu laten reviseren. Deze is volgens onze verwachting zoals bij onze 1e accu. Beter als het origineel.

Erg tevreden

Makkelijke procedure van aanmelden, betalen en versturen. Tot nu geen klachten over het geleverde product

Een enorme verbetering.

Wat een grandioze uitbreiding van de actieradius. Ik ben zeer tevreden over de kwaliteit van de revisie. Hier kan ik weer jaren mee vooruit!

valt tegen, niets te merken van groter bereik

Na drie keer vrijwel geheel ontladen en daarna volledig opladen valt het resultaat zwaar tegen. De prestatie en actieradius lijkt niet beter dan de oude (ook kleinere) accu.

Beste Bert, Jammer dat de accu qua bereik niet aan uw verwachtingen voldoet. Intussen heeft u contact gehad met onze klantenservice en we hopen zo spoedig mogelijk vast te kunnen stellen of er een probleem is met de gereviseerde accu. Hopelijk kunnen we ervoor zorgen dat uw accu alsnog de beoogde prestaties gaat leveren. Vriendelijke groet, Team Fietsaccu-revisie.nl

Ik bezit terug een volwaardige batterij voor mijn fiets

Alles uitvoeren zoals gevraagd. Er is een kleine vermindering qua sterkte in vergelijking met de originele batterij. Dat is een kwestie van hiermee rekening te houden tijdens lange trips.

Beter dan nieuw!!!

Prijs kwaliteitsverhouding is beter dan nieuwe accu. Ook meer garantie dan de orginele accu. Zeer tevreden. Veel meer accu dan orgineel!!!

Goede eerlijke service

Opsturen accu goed geregeld. herstellen accu perfect. prijs goed.

Na mijn eerste meters wist ik het al deze revisie is uitstekend gedaan loopt beter dan nieuwe accu zal het zeker verder aan iedereen doorgeven nogmaals hartstikke bedankt