precies een nieuwe fiets

;

Goed. Soms houd hij in.

Soms houd hij in. Net of hij wil stoppen

Accu doet het prima

Accu doet het prima

Goede ervaring met dit bedrijf

Capaciteit van accu is flink toegenomen en verder alles prima afgehandeld alleen ik was mijn accu wel erg lang kwijt, zo'n 5 weken.

Goede reparatie, goed prijs!

Omdat mijn accu helemaal niet meer oplaadde moest ik even bellen, ik heb toen toch gewoon de accu kunnen opsturen en hij is gerepareerd! Over de reparatie en de prijs ben ik erg tevreden, voor mij had de communicatie beter gekund. Ik werd niet goed geïnformeerd over wanneer mijn accu weer klaar zou zijn.

tevreden over de afhandeling

Jammer van de lange wachttijd, hebben de batterij niet grondig kunnen testen alvorens op vakantie te vertrekken. Tijdens onze dagelijkse ritten op vakantie heb ik vastgesteld dat de accu minder lang meegaat dan de Boch waarmee ik rij en die dezelfde karakteristieken heeft: nl 500Wh - 14.6 amp/h. Het verscil is ongeveer 40% . Op te merken: ik rij met een middenmotor en de fiets van mijn echtgenote heeft een voorwielaandrijving.

Prettige samenwerking

Heel tevreden, op de hoogte gehouden wat betreft aan komst pakket bij jullie, prettig gevoel is dat je stuurt tog een belangrijk onderdeel van je fiets weg. Daarna op de hoogte gehouden over de werkdruk en dat het wat uit kon lopen. We kregen een bericht dat de accu klaar was en gelijk een track&trace om het geheel tevolgen, werkte perfekt. De accu werkt weer als nieuw en maakt nu ook meer km omdat we de keuze meer capaciteit hebben genomen. 1 opmerking niet ten nadele van jullie, maar het is erg moeilijk om je accu egt leeg tefietsen, wij fietsen vaak grote afstanden en bij 2 streepje op de display van 5 durfte we niet nog een stuk tefietsen......ook omdat de display nog niet de juiste hoeveelheid weer geeft. Dit gebeurt uiteindelijk van zelf als het geheugen van de fiets aan de nieuwe accu is gewend. Uit eindelijk tog leeg gefietst rond het huis, want zonder ondersteuning ver van huis is het fietsen niet tedoen. Tot slot super tevreden en zullen weer contact opnemen als de volgende accu ook omgebouwd moet worden.

Keurig gemaakt de accu werkt prima Goede in formatie en berichtgeving alleen wat jammer dat het door de voorjaars drukte wat langer heeft geduurd

Heldere uitleg, goede accu’s

Ik heb twee accu’s van een Giant Twist laten reviseren. Door drukte duurde het iets langer dan verwacht. De uitleg omtrent opsturen en in gebruik nemen van de accu’s was top. Uitstekend verpakt teruggestuurd.

blij met mijn accu, na reviseren

het duurde wel 5 weken u zei dat we een slecht moment hebben gekozen... binnenkort sturen wij nog een accu naar u toe hoe doen we dit zonder port te betalen??? dankuwel en groetjes,

Redelijk goed

Informatie betreffende de revisie van de accu was goed. De mogelijkheid tot revisie van de accu was goed. De relatie (tot nu toe) was goed. De garantie van twee jaar is goed. De info betreffende de versturing van de accu was duidelijk. De info betreffende de voortgang van de revisie van de accu is door mij als prettig ervaren. Het door mij al minder goed ervaren Is de revisie tijd die nodig was, het heeft Ipv. 6 werkdagen circa 3 weken geduurd. Daarbij wil ik aangeven dat de langere tijd van de revisie door jullie WEL is gecommuniceerd. Over het algemeen ben ik zeer tevreden . Ik zal jullie bedrijf aanbevelen.

accu werkt weer goed, communicatie kan wat beter

ik kreeg een mail dat het wat langer zou duren ok, kan gebeuren, wat langer werd veel langer om opeens op mijn deurmat te liggen, wat meer communicatie tussen wat later en deurmat zou fijn zijn geweest

Mijn accu gaat wel meer dan 7 dagen mee en hij gaat als een speer. Ik neem nu weer de fiets als ik ergens naartoe moet, hoer in het Heuvelland heb je dan wel ondersteuning nodig. Ik ben zeer tevreden!

Prima revisie

Duidelijke informatie per e-mail ontvangen. Revisie prima uitgevoerd. Accu had weer voldoende vermogen.

Het was perfect geregeld!

De site is heel duidelijk. Alles was perfect geregeld. De telefonische bereikbaarheid duurde wel wat lang, maar de communicatie met de medewerkers verliep heel prettig. en ik werd goed op de hoogte gehouden van de verzending. Top!

uitstekend

Ze doen wat ze beloven voor een normale prijs.

Goed en duidelijk wat er ging gebeuren

Erg makkelijk opsturen en wachten tot de accu gereed is, hou wel rekening met enige vertraging (drukte). Daarna netjes een track en tracé en pakket is te volgen en netjes door bezorger afgegeven.

zeer goed

fijne service en zorgen voor goeie oplossing bij reparatie,s of problemen met accu ben zeer tevreden dank u

Alles is perfect verlopen

vriendelijk personeel en duidelijke uitleg

Tot nu toe prima tevreden, wij zijn nog bezig met de accu's 5 x leeg te rijden

service goed

geachte, bij deze herstelling heb ik wel een vraagje: met de herstelde accu is gereden tot deze geen ondersteuning meer aangaf maar dit gebeurde al op +/-85 km en dat vindt ik wel raar normaal zou deze batterij toch minstens 140km moeten aankunnen . wanneer deze nieuw was kon men er +/- 160 km rijden met ondersteuning. met vriendelijke groeten Jos Mangelschots 0032 477 21 80 11

Goed duurde iets langer dan verwacht.

Mijn ervaring is prima inmiddels 70 km gefietst en hij is nog niet leeg

Van begin tot einde een perfecte afhandeling.

Het versturen van de accu is perfect geregeld. De ontvangst van de accu wordt per email gemeld. Je wordt op de hoogte gehouden van de voortgang van de reparatie. Als je nog vragen hebt kun je bellen en wordt je vriendelijk te woord gestaan. De retourzending wordt aangemeld en is punctueel uitgevoerd. En wat het belangrijkste is: de accu is weer als nieuw! Werkelijk een perfecte afhandeling.

prima ervaring, duurde iets te lang

Ben nu nog aan het uit testen of de accu helemaal voldoet aan mijn wensen. Hier ben ik nog niet achter, pas een keer volledig opgeladen en hierna moest ik nog steeds zwaarder trappen ofwel in zijn vijfde versnelling plaatsen.

Over Fietsaccu-revisie.nl

De reviews die op Fietsaccu-revisie.nl staan worden door kiyoh verzameld en gecontroleerd op echtheid. De verzamelde beoordelingen zijn afkomstig van iemand die bij ons een aankoop heeft gedaan. Als dit niet het geval is, bijvoorbeeld omdat producten of diensten gratis zijn geleverd of er sprake was van een betaalde samenwerking, dan blijkt dit duidelijk uit de review. Wij doen er alles aan om nepreviews te voorkomen door te controleren of deze persoon bij ons bekend is en vragen een aankoopbewijs op als we de beoordelaar niet kennen. Nepreviews worden door ons verwijderd.