niet gewenste reslultaat

ik heb er week mee gefietst maar ik heb het idee dat hij niet echt langer meegaat qua kilometrs, ik heb nog geen lange tochten mee gemaakt maar hij was mijns inziens snel leeg . verder alles netjes binnen de gestelde levertijd terug.

Beste Frans, We vinden het jammer om te horen dat u (nog) niet tevreden bent met de prestaties van uw accu. Zoals in de heringebruikname instructies beschreven staat moet een gereviseerde accu eerst enkele laadcycli doorlopen, alvorens de nieuwe energiecellen op volle sterkte zijn. Het is dus normaal dat het bereik van de batterij na de eerste fietstochten nog niet maximaal is. Daarbij is de actieradius van een hoop (omgevings)factoren afhankelijk, wat het lastig maakt om een bepaalde actieradius te garanderen die op dit moment gehaald zou moeten worden. Graag willen wij u vragen om de accu volgens instructies nog enkele laadcycli te laten doorlopen. Wij adviseren om tijdens de eerste fietstochten nog niet te veel waarde te hechten aan de batterij-indicatie op uw display, maar door te fietsen totdat de ondersteuning wegvalt. Ook is het beter om de accu onder verschillende omstandigheden te testen om een goed oordeel te kunnen geven van de prestaties (de combinatie van wind en lage temperaturen is momenteel bijvoorbeeld niet bevorderlijk voor de afstand). Mocht u na deze periode niet tevreden zijn, dan verzoeken wij u contact op te nemen met onze klantenservice. U bent natuurlijk ook welkom op ons reparatie-adres in Tilburg. We kunnen dan bekijken of er eventueel sprake is van een (montage)fout in het geplaatste batterijpakket. Vriendelijke groet, Team Fietsaccu-revisie.nl

Weer een nieuwe accu

Netjes na een week weer terug

Mijn fiets rijd prima . We zijn geen grote afstands fietsers maar hopen er weer vele fiets uurtjes mee te maken.

Uitstekende service voor en na de levering van een gereviseerde accu welke ge-upgrade is van 8 tot nu 14mAmp

Mijn accu heeft weer de gewenste capaciteit.

De accu van mijn Stromer ST1 is ruim een week weggeweest. Iets langer dan beloofd, wat op zich niet erg is, als er maar over gecommuniceerd wordt. Dat was helaas niet gebeurd. Ik heb wel weer mijn volledige accucapaciteit, alleen werkt mijn BMS (Battery Management System) niet meer goed. Dit was echter ingecalculeerd en hier valt verder wel mee te fietsen. Wat heel fijn was is dat er een uitgebreide handleiding is meegestuurd met wat je kunt doen om de capaciteit van de accu zo goed mogelijk te houden.

Hallo de servies is prima en snel maar ik heb de accu nu 3 keer l leeg gereden en weerreden en weer

maar hij is bij 50 60 km weer leeg wat gaat er niet goed

Beste H Van Leeuwen, Bedankt voor uw terugkoppeling. We horen graag een meer uitgebreide toelichting van uw vraag/opmerking om u zo goed mogelijk te kunnen helpen. Onze klantenservice zal op korte termijn even contact met u opnemen om een beter beeld te krijgen van klacht. Hopelijk kunnen wij er samen voor zorgen dat de accu optimaal presteert. Vriendelijke groet, Team Fietsaccu-revisie.nl

Goede snelle service,accu geeft krachtige ondersteuning.

Accu pas 1x leeggereden,dus kan nog niet oordelen over de kwaliteit. Display geeft soms verkeerde info en was de eerste keer snel leeg.

tevreden

verzending en verwerkingstermijn goed geregeld

Prima service!

Zeer tevreden! Goed advies, prima communicatie en alles werkt naar behoren. Aanrader dus!

Kan weer volop fietsen met vertrouwen in de techniek.

Een matige verbetering van de ondersteuning.

Mijn accu werkte nauwelijks nog meer en na de revisie is dit wel verbeterd. Hij werkt nu vaker maar stopt er mee bij heuvel op. Ik heb de instructies gelezen en toegepast en was hoopvol over de extra ondersteuning. Het kan zijn dat dit de maximale flexibiliteit is van mijn accu maar ik baal er wel van eerlijk gezegd. Wat is er nog mogelijk?

Beste Peter, Goed om te horen dat de situatie wel verbeterd is, maar het is natuurlijk frustrerend als de accu onverwachts uitvalt. Helaas zijn er een hoop factoren van invloed op de prestaties van de batterij. Graag zouden wij u willen vragen even telefonisch of per e-mail contact op te nemen met een uitgebreide klachtbeschrijving, zodat wij op afstand kunnen vaststellen waar de klacht vandaan komt. Mogelijk moeten wij de accu nogmaals bekijken, maar daarvoor is het belangrijk dat we eerst een beter beeld krijgen van het probleem. Vriendelijke groet, Team Fietsaccu-revisie.nl

goede ervaring.

Mijn ervaring met Fietsaccu verliep op een prettige en goede manier. Al mijn vragen werden netjes en vlot afgehandeld. Voor al de instructies bij het hergebruik van de accu vond ik goed.

Netjes en goed geholpen

Accu binnen een week terug werkt goed en de beschrijving hoe er mee om te gaan is heel duidelijk Ben heel tevreden

Vlotte afhandeling

Zoals reeds opgemerkt door andere klanten is er enkel wat onduidelijkheid over de verzend(ontvangst) - en terugzendingstatus. Voor de rest geen klachten. Over de autonomie van de vernieuwde batterij hebben we nog geen zicht. We zijn onze gerenoveerde accu immers nog nog aan het 'opvoeden' via de voorgeschreven laadcycli.

Mijn e bike ondersteund weer als vanouds (zeer goed dus)

Accu prima gereviseerd en prima contact via email.

Ik heb de accu met lader in een doos afgeleverd bij de dichts bijzijnde post. Hij is op de afgesproken tijdsbestek weer geleverd . Goed verpakt. Top . Had de accu weer aangesloten en ziet er goed uit. Hij moet nu 5 keer helemaal leeg voordat hij opgeladen word . Duidelijk beschrijving hier over. Ben tevreden. Is betrouwbaar.

heel erg goed geholpen.

Goede service en komt belofte na.Ook heel goed geholpen door klantvriendelijke man aan de tetefoon.

Mijn vraag is, Mis de informatie over mijn oude accu in wat voor staat die was.

Alles ging zoals gezegd is.

Het gehele proces ging zoals beloofd was

Gewoon goed

Ik ben direkt op de fiets gestapt en de accu doet het fantastich!!!

Ik wilde geen nieuwe accu kopen , omdat ik een tweedehands fiets had gekocht. Toen zag ik deze site staan van fietsaccu-revisie en heb ze direkt gebeld. Binnen een paar minuten was het geregeld. Goede service en duidelijk aan de telefoon. Erg belangrijk!! Ik raad iedereen deze site aan.

Alle afspraken nagekomen

Het kostte echt veel kilometers om de gereviseerde accu leeg te rijden. Een goed begin dus en gelijk het gevoel dat goed gedaan is. Ga zeker de accu van mijn andere elektrische fiets wanneer het nodig is opsturen voor revisie

Uiteindelijk wel goed en vriendelijk geholpen door medewerker

Achteraf had ik de gereviseerde accu niet aan hoeven schaffen, omdat ik na een paar dagen mijn oude accu ineens weer op kon laden. Dit had volgens mij door fietsaccu-revisie getest moeten worden, zodat ik niet deze onnodige kosten had hoeven maken. Ook staat op de rekening accu + achterlicht, terwijl er geen achterlicht op zat. Al met al geen leuke ervaring.

Gewoon goed

Zal zeker jullie aanbevelen.

komt klandvriendelijk over