Perfecte ervaring

Ik ben erg blij met mijn gereviseerde fiets-batterij Je wordt keurig op de hoogte gehouden. Prima te volgen. Duidelijke omschrijving van hoe je batterij te verzenden. En keurig verpakt weer teruggezonden. Ondanks drukte (waarover ook keurig een email) toch nog redelijk snel geregeld allemaal. Chapeau voor dit bedrijf! Goede prijs voor goede kwaliteit!!

Zeer goed bevallen 100% tevreden.

Zelf m’n accu van m’n qwic fiets afgegeven op de zaak in Tilburg. Keurig een mail ontvangen dat tie was ontvangen en dat ze er zo snel mogelijk mee aan de slag gingen. Nou dat is ook gebeurd want 8 dagen later kreeg ik een mailtje dat de accu klaar was. Had namelijk ook gevraagd zo snel mogelijk ivm vakantie dus dit was toppie. Nu ben ik gaan fietsen en ben zeer tevreden met het aantal km die ik nu kan fietsen. Toen de fiets nieuw was ongeveer 80 km nu 134km met de accu die 1 upgrade heeft. Een originele nieuwe accu kost iets meer dan 1000 euro, nu was ik klaar voor 449 euro en ik dacht meer ampere. Dus al met al zeer tevreden.

De klant kan in een actueel overzicht zien wat de status is van de revisie. Wat echt een meerwaarde is. Duidelijke uitleg en prima service!

Goede service eerlijk en betrouwbaar

Ik vind het spannend de accu op te sturen. Kende dit bedrijf niet. Ben steeds direct en goed geholpen aan de telefoon. Kreeg bericht dat t wat langer kon duren. Ik vertrouwde erop dat t helemaal goed kwam. En dat was ook zo.

top

fijn dat je op de hoogte wordt gehouden van de status van reparatie, erg tevreden over resultaat. De toekomst zal uitwijzen of levensduur voldoet maar heb daar het volste vertrouwen in. Om dat kracht bij te zetten hebben we een tweede reeds opgestuurd! Dank alvast daarvoor, vriendelijke groet, F.Burger

Correct en volgens afspraak

Zeer positief over de service en het contact.

Het gehele traject is prima verlopen.

De accu is netjes afgeleverd en werkt goed. De informatie over het verloop van de reparatie is uitstekend.

Ik ben helemaal tevreden

Het bestellen van de revisie van mijn accu ging vlot. Na verzending van de accu heb ik keurig bericht ontvangen dat de accu was aangekomen. Over de vordering van het revisieprogramma werd ik goed op de hoogte gehouden. Voor zover ik tot nu toe kan beoordelen is het resultaat uitstekend. Omdat ik op mijn oude dag nog maar weinig fiets weet ik natuurlijk niet hoe de accu het op de lange duur volhoudt.

Ik was eerst een beetje sceptisch om mijn Moof accu op te sturen, maar ben blij dat ik het heb gedaan. Perfect terug gekregen en super vriendelijk geholpen. Ook toen ik vroeg naar de status toe het leek alsof mijn batterij tijdens verzenden kwijt was. Ik ben erg content met de geleverde service en mijn S3 loopt weer als een zonnetje! Enige puntje is dat de status van de moof accu eigenlijk ook online inzichtelijk zou mogen zijn.

Dit is al de derde accu die bij jullie gereviseerd is. En deze laatste is de beste. De andere 2 ( enkele jaren geleden gereviseerd )doen het ook nog zeer goed. Een kennis van mij heeft op advies van mij, in het voorjaar ook een laten maken.

De oplossing voor je kapotte accu

Prijsopgave snel binnen na uitwisseling van de accugegevens. Uiteindelijke levertijd duurde langer maar was voor ins geen probleem. Stuk goedkoper dan een ‘nieuwe’ accu. Zijn er blij mee.

Nog een klein puntje van verbetering

Het intake en volgproces was volgens de omschrijving op de website. Het duurde 2 weken langer dan verwacht, echter ik heb in de tussentijd wel een mail gehad, dat het iets langer zou duren. (Plus punt) Helaas moest ik nog navraag doen naar de factuur (deze zou verstuurd worden als de revisie gereed was). Deze factuur werd na mijn vraag dezelfde dag verstrekt. Alleen de factuur opvragen was dus niet volgens afspraak. (Min punt) Als dit in het proces wordt verbeterd, dan zou het van mij 5 sterren krijgen.

Duurt minimaal een maand. Batterij begaf het weer.

Op de site stond dat ik de batterij van mijn fiets binnen 2 weken terug zou krijgen. Dit duurde meer dan een MAAND! De meneer van de klantenservice zei alleen "ja sorry het is druk". Nadat ik de batterij 1x had opgeladen begaf hij het gelijk weer. Ze zouden hem met spoed behandelen. 2 weken geleden opgestuurd en na checken hoe het er mee staat krijg ik weer de melding dat ze het heeeel druk hebben. Ik zou dus écht een ander bedrijf zoeken. Ik raad deze site ten zeerste af.

Heel tevreden, goede communcatie

Blij dat ik ervoor gekozen heb om mijn accu te laten reviseren. Vanwege de kosten en recycling. Bij fietsaccu-revisie is het goed georganiseerd (eenvoudige verzending) en goede informatie tijdens het hele proces.

Wacht al meer dan 7 weken

14 april betaling gedaan en accu opgestuurd. Wacht nu al 7 weken en 4 dagen op retour. Mailen levert een nietszeggend antwoord op zonder datum. Waardeloos!

geweldig dat jullie deze dienstverlening zo serieus aanpakken!

ik heb een klein minpuntje en dat is de doorlooptijd. ik begrijp dat het te maken heeft met de bezetting van de productielijn en beschikbaarheid van medewerkers, de drukte in het begin van het fiets -seizoen. dus de tip is om deze service in het lage seizoen te promoten middels een speciaal tarief. soort winter korting voor senioren. ( die fietsen pas weer in het voorjaar) succes en vriendelijke groet,

Van moof accu reparatie snel en goed uitgevoerd, alles uitstekend verlopen

De van moof S3, gaf diverse errors over accu problemen. Toen de accu na de reparatie terug ontvangen was, werkt de fiets weer zonder problemen. Bedankt voor deze service.

prima accu na revisie

Het duurde soms langer dat er bericht gegeven werd over de status van de revisie, heeft vast te maken met de drukte maar altijd beter iets later berichten dan helemaal geen berichten.

Teleurstellend

Tot nu toe geen goede ervaring met dit bedrijf, komen de afspraken niet na. Na 7 weken wachten de opdracht maar geannuleerd, dit houdt in dat ik mijn accu kwijt ben. Via een andere webshop een nieuwe accu besteld en deze is binnen 1 dag geleverd, nog € 70,- goedkoper ook. Kreeg hier zelfs nog een gratis acculader bij. Spijt dat ik dit niet in één keer heb gedaan, had 7 weken wachten gescheeld. Voor mij geen fietaccu-revisie meer!

Goede en duurzame oplossing

Fietsaccu-revisie.nl heb ik ervaren als een goed en duurzaam alternatief voor het aanschaffen van een nieuwe accu. Van intake tot de afhandeling duidelijke informatie op de site en goed bereikbaar via o.a. de app.

Echt een top service de batterij is weer helemaal de oude!

Na mijn batterij revisie van mijn VanMoof fiets die weer uitstekend! Het enige wat lastig was is dat de VanMoof batterij niet in een gewone verzenddoos paste.

zo goed als perfect

Goede en nette inname en afgifte van de te reviseren fietsaccu met goede administratieve verwerking. Gekozen voor brengen en ophalen in Tilburg, wat goed te doen is. Accu keurig hersteld en meteen bruikbaar. Enige minpuntje is dat de duur van de controle en revisie veel langer duurde dan aangegeven bij afgifte, zonder dat hier tussentijds via bijvoorbeeld het "track&trace" van de voortgang via internet iets over werd gemeld. Uiteindelijk zelf gebeld en daarna is alles verder goed opgepakt.

Ronduit slecht: loze beloftes

25 maart accu opgestuurd en na 7,5 weken nog steeds niet terugontvangen terwijl 2-3 weken was aangegeven en nog steeds wordt gecommuniceerd dat het enkele dagen langer kan duren. Als je kunt rekenen: reken er maar niet op! Ben benieuwd of er na enkele malen telefonisch contact het bos ingestuurd te zijn morgen wel een eerlijke terugkoppeling komt over hoe lang het nog duurt en men zich niet verschuilt achter een digitaal voortgangsscherm.

Beste Christian, Bedankt voor uw reactie. Het spijt ons dat de revisie van uw accu veel langer heeft geduurd dan vooraf gecommuniceerd. In de periode dat uw accu bij ons is ingeboekt, hebben wij in een zeer korte tijd enorm veel revisieaanvragen moeten verwerken. Voor een groot gedeelte van de accu's hebben we dit kunnen opvangen, maar helaas is er ook een grote groep die te lang heeft moeten wachten. We begrijpen ook hoe ontzettend vervelend het is juist in deze periode van het jaar uw accu te moeten missen en dat betreuren we zeer. Ondanks dat we ons uiterste best gedaan hebben de revisies binnen de afgesproken termijn te verwerken, is dat bij een gedeelte van onze klantengroep helemaal niet gelukt. Dit nemen we onszelf kwalijk en hier willen we dan ook onze excuses voor maken. We hopen dat de gereviseerde accu in elk geval naar wens presteert en we werken momenteel hard aan de resterende orders, om dit soort teleurstellingen te voorkomen. We danken u wel voor de terugkoppeling en het vertrouwen dat u ons heeft gegeven. Vriendelijke groet, Team Fietsaccu-revisie.nl

Toch nog een goed eind

Update ( wel zo eerlijk) Na wat heen en weer gemaild te hebben, werd ik telefonisch benaderd door de klantenservice. De vriendelijke medewerker H. Liet mij rustig mijn beleving cq. gevoel ( en frustratie) verwoorden en erkende dat er helaas met mijn accu misging wat maar mis kón gaan. Hij heeft mij dat uitgebreid uitgelegd, maar ook dat er vanwege die lange wachttijd ( bijna 7 weken) én het nemen van hún verantwoordelijkheid t.a.v. een accu die het, ook ná revisie in de testfase steeds bleef uitvallen ( tevens een v d redenen waarom ik zo lang op mijn accu moest wachten) Ondanks dat het voor hen veel extra werk gekost heeft is er uit coulance geen extra bedrag in rekening gebracht. Accu inmiddels terug en werkt prima ! ☺️ dank! Ik heb met een medewerkster J. op 27 mrt jl een heel gesprek gevoerd alvorens ik mijn bestelling geplaatst heb, vooral omdat ik ook een zeer slechte review gelezen had. We zeiden nog tegen elkaar “ okee, er kan wel eens iets misgaan, de waarde zit ‘m in het goed en eerlijk! Oplossen v h probleem. En wat heb ik nu aan de hand : Jawel, exact het verhaal van die zeer negatieve review ( die achteraf gezien geheel op waarheid berustte.) Tijdens het revisie proces gaan duidelijk zaken mis, waar de klant met een extra betaling voor mag opdraaien, want je wordt letterlijk met je rug tegen de muur gezet “ wilt u een werkende accu of geen accu ….” Ga als klant maar bewijzen wat er zich in Tilburg afspeelt Tav Directie >> Goed uitgedacht bedijfsprofiel = pure geldklopperij SCHANDALIG Ik heb een officiële klacht ingediend bij KASSA, want wat jullie presteren is zwaar bedroevend. Jullie misleiden de klant compleet. Er gaan zaken mis tijdens het revisieproces en als dank mag je als klant daar nog eens, in dit geval 75 euro EXTRA voor betalen en dan moet je nog maar afwachten of de accu écht gereviseerd is of dat we hier te maken hebben met pure geldklopperij. Ik heb er geen andere woorden voor. Schande, temeer omdat jullie ook nog BOVAG voeren.

Beste Miriam, Bedankt voor uw beoordeling. Natuurlijk begrijpen we dat het vervelend is dat er kosten voor extra reparatiewerkzaamheden gemaakt moeten worden, maar wij herkennen ons niet in deze kritiek en willen het graag nogmaals toelichten. In de meeste gevallen kunnen wij voor het vooraf gecommuniceerde bedrag de revisie (lees: het vervangen van de energiecellen) van A tot Z doorvoeren, ervan uitgaande dat dat de accu voor de rest nog in orde is. Wanneer wij constateren dat de printplaat (BMS) van de accu niet meer goed functioneert zijn wij ook genoodzaakt om dit onderdeel te vervangen om de accu werkend te krijgen. De extra reparatiehandelingen zijn niet standaard inbegrepen bij de revisie van uw type accu (anders hadden we dit op de productpagina vermeld). U geeft het volgende aan: “Tijdens het revisie proces gaan duidelijk zaken mis, waar de klant met een extra betaling voor mag opdraaien, want je wordt letterlijk met je rug tegen de muur gezet”. Tijdens de revisie van uw accu is feitelijk niets misgegaan: de printplaat (BMS) van uw accu zorgt voor een onbalans in het batterijpakket, een veelvoorkomend probleem bij dit type accu. Op het moment dat wij dit niet vervangen zult u geen verbetering zien in de actieradius en daarbij kan dit tot potentieel onveilige situaties leiden en vandaar dat wij u de keuze voorleggen: óf we repareren het onderdeel, óf we zijn genoodzaakt het product onherstelbaar te verklaren. Daarnaast bieden we ook nog de mogelijkheid om een volledig nieuwe accu van dit type te bestellen. Het is totaal niet onze bedoeling geweest om u met de rug tegen de muur te zetten. Ook willen we u wijzen op het feit dat onze werkwijze duidelijk wordt gecommuniceerd in de instructies die u van ons vooraf heeft ontvangen: “Als wij vaststellen dat de accu niet (veilig) functioneert door een defect in de printplaat (BMS), dan zijn we genoodzaakt om behalve de energiecellen ook dit onderdeel te vervangen. We zullen altijd eerst persoonlijk contact met u opnemen voordat er additionele reparaties worden doorgevoerd om de accu werkend te krijgen. Als u niet wil dat ook de printplaat vervangen wordt, dan moeten wij de accu als ‘onherstelbaar’ aanmerken en in dat geval kan alleen de aangeleverde behuizing met toebehoren worden geretourneerd.” We hopen dat we onze procedure iets beter hebben kunnen toelichten en dat u begrijpt dat deze werkwijze noodzakelijk is, omdat wij pas definitief uitspraak kunnen doen over de werkzaamheden als we de accu in productie hebben genomen. Indien u nog steeds het gevoel heeft dat dit niet correct is adviseren we u contact op te nemen met de geschillencommissie van Thuiswinkel Waarborg. De commissie doet objectief onderzoek en kan een bindende uitspraak doen als u het niet eens bent met de gang van zaken. U mag natuurlijk ook nogmaals contact opnemen met onze eigen klantenservice, zodat we samen naar een oplossing kunnen zoeken. Vriendelijke groet, Team Fietsaccu-revisie.nl

voldoet aan verwachting

De revisie is prima uitgevoerd maar het duurde wel wat langer dan verwacht ik had graag wel een officiële rekening ontvangen in verband met garantie

Enschotsestraat 56

5013 BD Tilburg

Over Fietsaccu-revisie.nl

De reviews die op Fietsaccu-revisie.nl staan worden door kiyoh verzameld en gecontroleerd op echtheid. De verzamelde beoordelingen zijn afkomstig van iemand die bij ons een aankoop heeft gedaan. Als dit niet het geval is, bijvoorbeeld omdat producten of diensten gratis zijn geleverd of er sprake was van een betaalde samenwerking, dan blijkt dit duidelijk uit de review. Wij doen er alles aan om nepreviews te voorkomen door te controleren of deze persoon bij ons bekend is en vragen een aankoopbewijs op als we de beoordelaar niet kennen. Nepreviews worden door ons verwijderd.