ben nog afwachtend.

Een vraag voordat ik mijn accu laat reviseren. Accu is: Trek Bionx Ride+ R420 48 v. Kan er nu op bijna maximale ondersteuning nog 40km op fietsen. ( Trek T700+) Was ongeveer 100km. Als ik deze voor € 449 laat reviseren, hoeveel km kan ik er dan weer op bijna maximale ondersteuning op rijden

Het is niet wat ik verwacht had bij de aanbieding in september 2019

Ik reageer nu pas omdat ik wat langer ervaring wilde opdoen. Ik vind dat ik nog snel de accu moet opladen. Toen ik de accu inleverde kon ik er nog maar 15 tot 20 km mee fietsen. Mijn ervaring is nu dat dit 40 tot 50 km is geworden. Dat vind ik toch duur betaald.

Beste Ad, Bedankt voor uw feedback. We betreuren het dat de uiteindelijke fietsafstand niet geworden is wat u er vooraf van verwacht had. Bij de communicatie aan de telefoon, maar ook op de website proberen wij altijd te voorkomen dat er onrealistische verwachtingen geschept worden. Daarnaast doen wij vooraf nooit concrete uitspraken over de actieradius. De toename in actieradius ten opzichte van de oude situatie is behoorlijk te noemen, maar blijkbaar niet toereikend voor uw gebruik. Helaas is dit waarschijnlijk het maximale wat onder de huidige omstandigheden met deze accu gehaald kan worden. Omdat u de accu inmiddels uitvoerig getest en 'ingereden' heeft, verwachten wij niet dat de afstand nog verder zal toenemen. Desalniettemin zijn er een hoop (externe) factoren die bepalen hoeveel kilometer u met ondersteuning kunt fietsen. We vragen u vriendelijk om even contact op te nemen met onze klantenservice, zodat wij u eventueel nog kunnen adviseren en helpen om de accu optimaal te laten presteren. Vriendelijke groet, Team Fietsaccu-revisie.nl

Goede communicatie inzake de voortgang van de revisie

De revisie duurde wel iets langer als op de site werd aangegeven, maar de communicatie over wat er gebeuren moest was goed.

Afspraken kloppen precies, zijn correct en goed

De kwaliteit lijkt goed na de 1e rondes fietsen. Voorlichting hoe de nieuwe batterij te behandelen is uitstekend.

Heel tevreden

Heel correct kwa verzending en afhandeling. Steeds bereikbaar telefonisch en je wordt vriendelijk en goed geholpen, als je een vraag hebt. Batterij is super werkt perfect zoals nieuw. Super en beste en eerlijke betaalbare prijs. Zou het iedereen aanraden

geweldig

prettige communicatie, service uitstekend

Prima adres om fietsaccu te laten reviseren !

Alles is goed verlopen wat betreft verzenden en ontvangen accu, mede door de duidelijke instructie's. De uiteindelijke vergroting van de actieradius moet nog blijken, maar de eerste indruk is zeer positief. Verder goede communicatie per email, kortom dik tevreden !

Waar voor je geld

Accu is na revisie beter dan ooit Enig minpuntje is dat het best lang (2,5 week) duurde voordat ik hem weer terug had. Is op zich niet erg als dat meteen aangegeven wordt. Verder erg tevreden.

Goede oplossing voor versleten accu's en ouder model fietsen

Ik had één van de vroege modellen elektrische fietsen, of beter een set die ik zelf op m'n oude fiets had laten zetten door een vriend. De accu was versleten, de zaak die de set verkocht is er niet meer, maar op deze manier heb ik weer een goed werkend systeem. Je moet er tegen kunnen dat je metertje op de accu zelf niet meer werkt, maar mijn schakelkastje op de fiets werkt juist beter. Ik heb m'n best gedaan, maar het is me nog niet gelukt de accu leeg te rijden, dus ik heb hem pas één keer opgeladen. Dat duurde wel lang, dus eerst was ik bang dat het niet werkte, maar ineens stond mijn lader op groen. Ik ben dus tevreden, maar moet nog ontdekken hoe het op de langere termijn is. Het is wel eng dat je na het verzenden geen ontvangstbevestiging krijgt, dus twee weken weet je niets. Des te leuker als je dan toch je gereviseerde en krachtigere accu terugkrijgt. Ik had voor betaling achteraf gekozen, dat gaf wat meer rust.

Verwachte betere resultaten kon maar 30km fietsen de eerste keer oplaad beurt

Had verwacht toch langer te kunnen rijden dan 30 km. Na volledige oplaatbeurt

komt afspraken na

goede service

uitstekende service, blij met het resultaat

Fietsaccu-revisie doet wat het belooft: een weer prima werkende fietsaccu. Het is niet goedkoop maar beslist de moeite waard, de fiets kan er weer tegen! Er is een duidelijke handleiding omtrent het opsturen dus ook in dat opzicht geen klachten. al met al prima!

Positief.

Helaas heb ik door het slechte weer van de afgelopen tijd nog niet veel kilometers kunnen maken.

Erg correct bedrijf

Door het weer nog niet veel kunnen fietsen, maar ik heb er alle vertrouwen in dat het goed is

snel en accuraat volgens belofte.

Zie boven

Far doet wat ze belooft

Levering op tijd, duidelijke uitleg over het ingebruiknemen

Betrouwbaar bedrijf !

Opsturen van de accu met speciaal label "op aanvraag", geen probleem (vanuit België). Bij vraagje via mail binnen enkele uren een antwoord. Na ongeveer 2 weken terug ontvangen en was zorgvuldig verpakt. Werkt nu terug als nieuw (en misschien nog beter). Kortom heel tevreden dat ik bij dit bedrijf de revisie heb laten uitvoeren.

Geweldig geholpen

Wat fijn bedrijf .mijn accu gebracht en binnen 1 week weer Opgehaald.vriendelijk geholpen gelijk geprobeerd accu al 18 jaar oud hij doet het tot nu toe perfect...

Uitstekende communicatie en doen wat er beloofd wordt.

Er was een klein probleem met de accu(hij leverde onvoldoende vermogen) .Dit werd op een zeer goede manier opgelost. Het bedrijfsmotto"stel dat het mij zou overkomen hoe zou ik dan behandelt willen worden"spreekt mij zeer aan. Hij levert weer het vermogen wat hij moest leveren.

uitleg is duidelijk, traject is snel doorlopen, jammer dat de ingewikkelde manier van ingebruikname bij de klant neergelegd wordt. Het zou veel klantvriendelijker zijn als het laden - ontladen traject bij jullie gesimuleerd zou worden zodat de accu meteen op de normale manier ingezet kan worden, dit ook omdat het nu winter is en de fiets niet vaak gebruikt wordt. Groeten, Piet Peters

Beste Piet, Bedankt voor uw reactie en uiteraard bestelling bij ons. Wij testen en simuleren een fietstocht normaal gesproken 1x per accu. Dat zorgt ervoor dat wij zeker weten dat wat wij gemaakt hebben en terug sturen veilig en goed is. Alleen is de accu slecht 1 puzzelstuk in het grote geheel wat een ebike laat functioneren. De motor en in het bijzonder het display willen weleens moeite hebben met het feit dat de accu in eens andere waardes geeft. Door de accu een aantal keer volledig op te laden en te ontladen weet het display weer wat vol en leeg is. Dat kunnen wij helaas op afstand niet in orde brengen in uw fiets. Dit hoeft dit niet perse een probleem bij u te zijn, wellicht werkt het bij u al direct vanaf het begin perfect en is het leegfietsen niet noodzakelijk. met vriendelijke groet, Fietsaccu-revisie.nl

Hij werkt weer perfect en fiets weer heerlijk

Heelj fijn geholpen

ik ben zeer tevreden over de uitgevoerde revisie.

De accu heb ik meteen na de revisie opgeladen volgens toegevoegde instructie. De eerste fietsrit voelde weer als vanouds, hij functioneerde weer zoals ik mijn fiets voor het eerst in gebruik nam. Hopelijk houdt de qwic accu, geupgradet, het langer vol dan de eerste periode. Nog geen 2 jaar.

Uitstekend geregeld

Info goed en duidelijk verzorgd

display

ik zie op display niet wat het verbruik is van de batterij. het knippert alleen

Beste J van der Sanden, Bedankt voor uw reactie. We vragen u contact op te nemen met onze klantenservice via info@fietsaccu-revisie.nl wanneer er klachten zijn over uw accu of het display. Met een uitgebreide klachtbeschrijving wordt het voor ons eenvoudiger om het probleem te beoordelen en een oplossing aan te bieden. Vriendelijke groet, Team Fietsaccu-revisie.nl

volgens afspraak geleverd wat ik bestelde

Accu aanvraag besteld en betaald voor de kerstdagen, waarna ik de melding pas kreeg/zag dat fietsaccu-revisie 2 weken dicht was met Kerst.. dat was een tegenvaller, had het liever eerder geweten voordat ik betaalde.. Levertijd werd daarmee langer en keuze voor een ander was er niet meer (want betaald). Maar ... afhandeling ging uiteindelijk wel vlot. De kapotte accu afgeleverd in Tilburg. Na een week werd de accu gereviseerd weer opgestuurd. Extra service, want ik had verwacht de accu op te moeten halen (want ook gebracht). Eerste acculading nu leeg, merkbaar groter bereik (laatste lampje op mijn display blééf maar aan...). Heldere instructies hoe maximale capaciteit bereikt kan worden met 5x een volledige laad cyclus. Nu even zien hoe de accu na 5x volledig ontladen zich gedraagt. Ik hoop dat de displays op de fiets de werkelijke acculading weer gaan weergeven.