Accu functioneert weer goed!

ook goede uitleg over hoe een accu werkt en hoe je de levensduur van de accu kunt verlengen

Alles volgens afspraak geleverd snel en goed.

Keurig werk

Fietsaccu-revisie levert goed werk. Onze accu's waren heel snel leeg. We besloten gelijk ze te vervangen door krachtiger accucellen. De verzendkosten voor de aanlevering en terug levering was in de prijs inbegrepen. De accu's kwamen binnen de geplande tijd terug en voldoen tot nu toe prima.

Zeer slecht

MC accu waarmee nog op vol vermogen 30 km gefiets kon worden opgestuurd voor een revisie en upgrade. Let wel geen enkele ander probleem aanwezig. Nadat ik geinformeerd had hoe het staat met de accu kreeg ik te horen dat deze defect was en NIET te repareren. Onreviseerbaar want BSM defect. Das vreemd, je stuurt een goede accu op. Als men deze voortijdig had getest was gebleken dat er geen probleem was. Persoonlijk denk ik dat er te ruw mee wordt omgegaan tijdens de demontage en verwijderen van de accu's en daardoor deze BSM defect is geraakt. Bij navraag wordt er gezegd ja kan gebeuren en staat ook in de kleine lettertjes. Maar ja daar reken je niet op als je een redelijke accu opstuurd. Nieuw is niet meer leverbaar want de fabriek is afgebrand en iets anders kunnen ze niet voor je regelen. Is vast ergens een " oude" MC met evt schade waar een nog bruikbare accu in zit voor revisie maar dat mag je zelf gaan regelen. Conclusie, zit nu met een waardeloze fiets welke niks meer waard is, nieuwwaarde €3.000,= kan dus een andere/nieuwe gaan aanschaffen. Kan je vertellen daar wordt je niet echt vrolijk van zo een week voor je vakantie. Note aan leverancier: commentaar is overbodig, je zal het gelijk hebben over " had je de kleine lettertjes maar moeten lezen en ja dit kan gebeuren", dus bullshit.

Beste Jelle, Bedankt voor de terugkoppeling. We hebben volledig begrip voor uw boosheid, zeker omdat u vlak voor de vakantie geen gebruik kunt maken van uw MC accu. Helaas ontstaan er in minder dan 1% van de revisies complicaties tijdens de reparatie, waardoor het in theorie mogelijk is dat een accu niet werkend retour gestuurd moet worden, ondanks dat er nog enkele kilometers met ondersteuning gefietst kon worden. Wij doen in verschillende fasen van het bestelproces ons uiterste best om klanten attent te maken op dit extreem kleine risico. Zowel in de verzendinstructies als op de garantiepagina staat dit uitgebreid beschreven. Helaas zullen wij dit nooit volledig kunnen uitsluiten en dat maakt het extra vervelend als een accu niet meer nieuw leverbaar is. In deze situaties proberen we altijd naar een alternatieve oplossing te zoeken, maar in het geval van deze specifieke MC Move accu zijn losse printplaten helaas niet meer leverbaar. Uw accu is de capaciteitstest goed doorgekomen, maar gaf in onze Multicycle testfiets een foutcode en wij moeten dan helaas de accu als ‘onreviseerbaar’ aanmerken, hoe vervelend dat dit ook is voor beide partijen. Onze excuses voor de ontstane situatie en we hopen dat u alsnog een fijne vakantie heeft. Vriendelijke groet, Team Fietsaccu-revisie.nl

geweldige oplossing voor accu's als deze versleten zijn

Daar mijn fiets steeds minder ondersteuning kreeg,heb ik mijn 2 accu's laten aanpassen. Na terug komst van de accu's,is de ondersteuning weer prima

Goed werk geleverd, zonder meer!

De accu is weer snel hersteld ,hij doet het weer prima.snelle service en goed betaalbaar.

Alles verliep voorspoedig en de accu werkt weer goed

Accu is weer als nieuw

Accu is werkt weer prima. Grotere actieradius als daarvoor

Prima service en communicatie

Snelle en verzorgde dienstverlening

prima communicatie

tot nu toe doet de accu het voortreffelijk

Super netjes geholpen en snelle afhandeling top!!

Ga zeker nog gebruik maken want heb veel klanten met ebikes

Fantastisch geholpen!

Mijn accu (te) kort voor mijn vakantie opgestuurd naar fietsaccu-revisie. Omdat er ook een reparatie nodig was werd het voor mij spannend of de accu op tijd terug was voor mijn vakantie. Diverse keren telefonisch contact gehad met fietsaccu-revisie en iedere keer goed op de hoogte gehouden van de voortgang. De medewerkers dachten mee en wilden de accu zelfs naar het vakantieadres sturen zodat wij niet via Tilburg naar de Veluwe hoefden te rijden. Vandaag is de accu zoals beloofd was netjes thuis bezorgd en staat nu op te laden. Chapeau!

Goede service , goede prijs

Oogestuurd, mooie upgrade tegen goedd prijs en ik fiets weer als een zonnetje. Aanrader!

Fietsaccurevisie doet wat zij belooft!

Mijn accu heb ik volgens de aanwijzingen verzonden en na een tijdje helemaal prima terug gekregen. Nu meer power en een langere duur. Zeer blij mee.

Prima keuze

Mijn fiets is als nieuw! Helemaal herboren. Kan nu 70-80 km op full speed (aan 25km/u).

Ik ben zeer tevreden over de revisie van mijn Sparta accu.

De eerste paar keer leegrijden duurde zo lang , dat ik dacht dat jullie er een Tesla accu ingezet hadden. Trouwens die 4 Amp. meer is het geld dubbel en dwars waard, ben er zeer blij mee.

Actieradius valt tegen

Wij hebben de accu’s 2 keer opgeladen, maar komen niet verder dan 43 km. Is dat normaal? Het valt ons tegen! Groeten

Beste Louk, Dank voor uw reactie. Jammer om te horen dat u nog niet de gewenste afstand kunt halen. Of 43 km 'normaal' is hangt af van de omstandigheden en de fase van heringebruikname. We zouden u willen verzoeken om de accu meerdere laadcycli te laten doorlopen, zoals ook in de heringebruiknameinstructies beschreven staat. Hecht ook in eerste instantie nog niet te veel waarde aan de batterij-indicatie op uw display. Natuurlijk mag u ook even contact opnemen met onze klantenservice, zodat we u wellicht met wat tips sneller aan de maximale fietsafstand kunnen helpen. We horen graag wat uw bevindingen zijn! Vriendelijke groet, Team Fietsaccu-revisie.nl

Men doet wat men zegt en ook nog eens perfect.

Een beetje gedoe om vanuit Frankrijk een revisie in Nederland te regelen, maar met dit bedrijf geen enkel probleem. Goede communicatie en afspraken.

God

Prima contact. Duidelijke instructoe.

Prettig contact en fijne afhandeling.

Goed advies gekregen en het hele traject van de opdracht is van A tot Z erg goed verzorgd.

Een aanrader

Duidelijke prijsoogave en duidelijk wat ze aan de fiets accu gedaan hebben en ook een upgrade gedaan en ook weer snel retour

A

B

Geen aanrader

Slechte ervaring met dit bedrijf . Aan de telefoon mooie praatjes. Je gaat ze bijna geloven Als je van je accu af wil moet je hem naar toe sturen .

Helaas nog geen lange rit gemaakt dus weet

Helaas nog geen lange rit gemaakt dit omdat het weer niet erg meewerkt dus nog niet kunnen beoordelen of ik inderdaad een langere rit kan maken met de hogere accucellen die jullie vervangen hebben ik hoop op goed weer omdit uit te testen en laat het dan weten met vriendelijke groet Henk bach

Beste meneer Bach, Jammer dat u nog niet de mogelijkheid heeft gehad om de accu echt goed te testen vanwege het weer. We hopen in ieder geval dat u een prettige ervaring heeft gehad met ons bedrijf en dat de accu naar wens presteert. Laat ons vooral even uw bevindingen weten wanneer u een langere tocht heeft kunnen maken! Vriendelijke groet, Team Fietsaccu-revisie.nl