Prima accu en hele goede service, echt aan te raden.

Helemaal tevreden

Helemaal tevreden met deze optie kon niet beter goed geholpen en snelle service Dank u

Duidelijke website, snelle reactie, prima service, mijn fietsaccu werkt weer perfect

zeer goed

De afspraken die gemaakt zijn is de firma nagekomen: 1 Binnen de tijd 2 Er is een goed product afgeleverd 3 duidelijke handleiding hoe de accu in gebruik moest worden genomen.

100%

Perfecte service

Erg tevreden met revisie elektrische accu. Als nieuw Dank !

Prima revisie

Prima revisie en geleverd volgens afspraak

Prima service en kwaliteit

Volgens afspraak en binnen gestelde termijn werd de gereviseerde accu geleverd. De actieradius van de fiets is sindsdien aanmerkelijk verbeterd met de verbeterde accu.

Duidelijke afspraken

Snelle en correcte verwerking. Geen gedoe achteraf.

Meer dan uitstekende vervangings-accu's voor Flyer fietsen

De gereviseerde accu hebben we binnen 14 dagen ontvangen en deze werkte uitstekend. We hebben de accu precies volgens de aanbevelingen in gebruik genomen en de eerste 5 keer pas opgeladen nadat deze geheel leeg was. Resultaat: een accu waar we in plaats van zo'n 110 km nu 125 km en zoms zelfs meer kunnen rijden. En dat voor de prijs van minder dan de helft van een nieuwe vervangende accu. We zijn hartstikke tevreden.

Ik heb in januari 2021 mijn fietsaccu opgestuurd omdat ik niet meer de afstand kon fietsen die ik wilde. Nu fiets ik, zonder problemen, meerdere keren per week tussen de 40 en 50 km.

ze doen wat ze zeggen

mijn zo goed als overleden accu is weer als nieuw!!

zeer goed

Ik ben zeer gelukkig hij doet het goed. Ik ben jullie zeer dankbaar zeer goed werk geleverd. ik heb het advies van jullie opgevolgd, door de accu 4x helemaal leeg te rijden en daarna weer op te laden, en dat werkt nu perfect.

Echt zoals het moet!

Snel en adequaat advies voor upgrade van de batterij van een oudere fiets met versleten accu. Perfect uitgevoerd. Snelle en verzorgde retour zending. Prijsmatig OK. Ik voel me best verzorgd als klant.

Eenvoudig en snel geregeld

Vond de accu wel erg ruim verpakt bij retour ontvangst.

Goede service en kwaliteit

Na enig zoeken en keuze maken ook financieel wat toch wel een uitgave is Heb ik gekozen voor fietsaccu-revisie.nl Hier krijg je de juiste instructies voor het versturen en laten reviseren fietsaccu En de kwaliteit is prima accu op dit moment sterker dan voorheen

Goede service en advies.

Na telefonisch contact is alles vlot gegaan.

Duidelijke instructies betreft opsturen Snelle service Kortom aan te raden

Accu werkt goed

Na revisie is de accu weer goed.

Order, opzenden en retour sturen ging allemaal goed. Wel is vreemd, maar dat is gemeld, is de batterij-aanduiding: die is bepaald niet betrouwbaar meer. Al na enkele kilometers is het eerste lampje al uit en de rest volgt snel. Je kan heus een eind doorfietsen maar ik denk niet dat ik de 80 km haal. Dat vind ik eerlijk gezegd redelijk mager. Ik fiets gewoon door tot de fiets het opgeeft, maar ik zie de uiteindelijke capaciteit niet als heel erg geweldig.

Beste meneer Van Nieuwpoort, Allereerst bedankt voor uw positieve feedback over de bestel- en verzendprocedure. Helaas kunnen wij niet bij alle accu-modellen een nauwkeurige batterij-indicatie garanderen, zeker na een capaciteitsupgrade. Ondanks dat we vooraf nooit concrete uitspraken doen over de actieradius en proberen geen onrealistische verwachtingen te scheppen, kan het nog steeds zo zijn dat u wellicht op meer gehoopt had. In uw specifieke geval gaat het om een TranzX BL01 24v accu (standaard 10 Ah) die een upgrade heeft gekregen naar 14,5 Ah. De fabrikant communiceert in de handleiding van dit model een maximale actieradius onder normale omstandigheden van max. 50 km (vaak zijn deze prognoses aan de optimistische kant). Met een upgrade van 45% in capaciteit ligt een actieradius van 70-80 km dus in de lijn der verwachting en lijkt er op het eerste gezicht geen sprake van een noemenswaardige afwijking. Natuurlijk willen wij wel met u meedenken en staan we u graag te woord om samen te kijken wat er kan gebeuren om het bereik te vergroten. Vriendelijke groet, Team Fietsaccu-revisie.nl

Ben heel tevreden met de revisie van mijn. Fiets accu

Zoals afgesproken en snel...thx

Top...

Geweldige begeleiding hoe je iets op moet sturen. Je krijgt alle papieren met uitleg. Vol dat, het wordt super goed uitgelegd. Keurig op de beloofde tijd terug. Een heel klein minpuntje. Als het in de winter is zoals bij mij het geval was, en de accu komt terug, wordt 's-avonds laat bezorgd. Maar verders nogmaals super.

De accu functioneert weer perfect

Snelle service en goede kwaliteit

Prettig zaken doen

Goede instructies zowel de mogelijkheden voor de revisie als ook de aanwijzing voor het inlezen van de nieuwe accu. Accu is als nieuw. En dat voor minder dan de helft van de nieuwprijs. Mijn Flyeris 950 euro nieuw. Ook na vele km voldoet de accu zoals behoort.