super geholpen

goed op de hoogte gehouden, en een super service een dikke 10

Duidelijk wat ik kan verwachten

Ondanks dat ik de kosten voor het vervangen hoog vindt, communiceren ze duidelijk en is het aan mij de keuze. Niks verborgen extra’s. Je wordt goed op de hoogte gehouden over de stand van zaken

Supervriendelijke snelle service

Een goede uitleg en contact

Alles goed geregeld! Gratis verzending naar het bedrijf. Idem retour. Daarna het "inrijden" van de accu. Een aantal malen de accu geheel leeg rijden en weer vol opladen. Ging bij mij niet zo snel omdat ik weinig rij.

Prima tot op heden na 2 maanden

Tot nu toe na 2 x helemaal leeg fietsen gaat het heel goed. Ik ben nu aan de derde keer leeg fietsen bezig. De actieradius is flink toegenomen wordt vervolgd.

Nadat mijn Giant accu het bijna had begeven, nog maar 10 km te fietsen, heb ik de accu met oplader verzonden voor reparatie. Na 14 dagen terug ontvangen met duidelijke instructie voor het behoud van de accu. Ik ben hier erg tevreden over.

fietsaccu laten reviseren

Nadat ik de accu had verstuurd kreeg ik bij aankomst op het bedrijf een mail van ontvangst. Binnen het genoemde termijn van het bedrijf kreeg ik de accu terug. Ik heb binnen een paar dagen 108 km. met de gereviseerde accu gereden. Het duurde wel lang dat hij weer was vol geladen. Dit was ook al door het bedrijf vermeld. Een tweede keer leeg rijden van de accu leverde 85 fiets km. op. Gezien het koude weer en veel wind tegen is me dat nog mee gevallen. Hierna weer opgeladen en dat koste minder tijd dan de eerste keer. Nu staat de fiets op stal omdat het winter is. Ze hebben hun belofte wel waar gemaakt.

flexibel, netjes en komen afspraken prima na

flexibel, netjes en komen afspraken prima na

Zoveel beter als nieuw

Beter voor iedereen

Correct en duidelijk

Heb de hele cyclus van opnieuw in gebruik nemen nog niet doorlopen. Niet genoeg ge fietst. Tot nu toe tevreden.

Zeer goed,!

Zeer goed, goed bedrijf

geweldig

mijn accu stond voor 50 km voor de Revisie ik rijd momenteel 60 km na twee keer laden ben heel tevreden. dank je wel.

Zeer goede service, duidelijke afspraken en terugkoppeling

Het is de 2e accu die ik liet repareren. Ben zeer tevreden over de afhandeling en het contact. Alles wordt goed en duidelijk vooraf afgesproken. Wordt keurig verpakt retour gezonden. Accu werkt weer perfect en beter dan ooit.

Vakkundig gereviseerd

Niet alleen de batterijen maar ook elektronica vakkundig gereviseerd. Veel grotere actieradius gekregen.

Goed advies goeie service, gr Ad.

Goed geholpen eerlijk en deskundig advies.

Goede service en vakmensen

Mijn accu van Amslod is heel goed gereviseerd en doet het weer perfect! Hele vriendelijke en attente mensen. Ook na een probleem hebben ze keurig gereageerd en het opgelost.

Heel vriendelijk en snel

Prima geregeld!

Na een telefoontje is alles heel duidelijk uitgelegd. Ik kon alles snel regelen en ik kreeg mijn accu vlot weer terug. Ik had verwacht dat de accu nog wat meer capaciteit had, maar de accu functioneert wel weer helemaal optimaal!

batterij geeft terug meer capaciteit

Ik kon de fiets nog niet 5 x leegrijden...

Accu tweede leven. Bij storing na reparatie binnen de garantie weer in orde gemaakt

Slecht, slecht, slecht

Accu in okt. 2019 gereviseerd helaas na 2 jaar en 1 maand defect, garantie van 24 maanden voor A klasse cellen is niet van toepassing. Wel €75,= voor onderzoekskosten en verzendkosten. Kies voor zekerheid niet, niet dit bedrijf.

Beste meneer/mevrouw, Hartelijk dank voor uw reactie. We hebben begrip voor uw teleurstelling, maar willen wel even corrigeren dat onze garantieperiode van 24 maanden nog niet van kracht was op het moment dat u bestelde (als het goed is staat dit op uw factuur aangegeven). Per 24 januari 2020 zijn onze garantievoorwaarden herzien en helaas betekent dit dat u al een tijdje geen aanspraak meer kon maken op een reparatie onder garantie. In sommige gevallen zijn wij buiten de garantie inderdaad genoodzaakt om onderzoekskosten te rekenen. Dat wil echter niet zeggen dat we het probleem met uw klacht niet willen behandelen. We lossen het probleem graag zo snel mogelijk op, zodat u hopelijk weer enkele jaren met plezier kunt fietsen op uw e-bike. We nodigen u graag nogmaals uit om even telefonisch contact op te nemen met onze klantenservice, zodat we mogelijk samen tot een oplossing kunnen komen. Hopelijk tot snel! Vriendelijke groet, Team Fietsaccu-revisie.nl

Werden vriendelijk ontvangen, goed geholpen

Accu revisie uitgevoerd onder motto doen wat zij beloven.

Uitvoering en levering accu onder motto doen wat zij beloven.

Boven verwachting

Duidelijke introductie en prijsgeving. Snelle reactie na eerste conclusie. Vervolgens snelle teruglevering.

Bedrijf dat in mijn geval goede adviezen geeft en afspraken nakomt

Wij zijn goed geholpen en alles is precies gedaan zoals afgesproken