Goed geregeld en prima communicatie

Erg makkelijk om online een bestelling aan te maken, prima communicatie over de stand van zaken (mijn accu was erg oud , maar is uiteindelijk prima gelukt) en keurig terug bezorgd incl. heldere uitleg over hoe de accu het beste kan worden opgeladen en leeg gereden om de levensduur optimaal te krijgen. Een aanrader om via deze professionele partij je accu een tweede leven te geven!

nette service en afhandeling

accu en lader opgestuurd meteen betaald binnen enkele dagen netjes gebeld was de elektronica (bosch accu), niet te repareren ,alles terug gekregen en geld teruggestort geweldig mannen bedankt.

Revisie goed uitgevoerd

De accu lijkt goed te functioneren en op het eerste zicht is de capaciteit sterk toegenomen. Dit terwijl hij na 4 tot 5 keer leegrijden en opladen pas echt optimaal functioneert, dus dat wordt alleen nog maar beter. Wij hadden wel een bijzondere accu die niet 2 weken, maar maximaal 4 weken weg zou blijven. Daar waren we netjes voor gewaarschuwd. Uiteindelijk duurde het toch nog net ietsjes langer, maar dat heeft fietsaccu-revisie netjes voor ons opgelost.

Beste Edwin, Bedankt voor uw reactie. Ten eerste onze excuses voor het lange wachten. Voor dit type accu hebben wij doorgaans iets meer tijd nodig dan gemiddeld, maar in uw geval heeft het ongebruikelijk lang geduurd. We hopen dat het probleem met het achterlicht inmiddels is verholpen en nemen spoedig even contact met u op. Graag willen we met een passende oplossing komen voor het ongemak dat u ervaren heeft. Hopelijk kunnen we uw ervaring met ons bedrijf toch nog een positieve wending geven. Vriendelijke groet, Team Fietsaccu-revisie.nl

Niet tevreden over eindresultaat

Ik heb 2 accu’s laten reviseren van flyer van 12 AMP naar 17 AMP prijs 800 euro Wij fietste met de NIEUWE 12 Amper accu’s ongeveer 60 km en nu 6 maande verder Na de revisie naar 17 Amper en 10 x hellemaal Leeg rijden 75 km er word gezegd dat de Actieradius met 75% zou moeten Toenemen dus niet volgens meneer de Rooy zouden we 100 km moeten kunnen fietsen Na meerdere gebeld te hebben weten hun het ook niet meer DUS ZIJN WIJ NIET TEVREDEN MET HET RESULTAAT maar wel 8oo euro’s verder Vandaag een terug koppeling gehad van Meneer de Rooy en zijn samen tot een gepaste oplossing gekomen. hier zijn wij blij mee bedankt voor de nette afwikkeling Top service ik beveel dit bedrijf aan

Beste Rinie, Wat vervelend om te horen dat uw Flyer accu (nog) niet het resultaat geeft waar u op gehoopt had, maar bedankt voor uw terugkoppeling. Wij nemen spoedig even contact op om samen tot een gepaste oplossing te komen. Vriendelijke groet, Team Fietsaccu-revisie.nl

Goede service en goed resultaat

Ik heb telefonische contact gehad vanuit België waar ik woon. De hele procedure was erg duidelijk. De batterij is op tijd teruggekomen met een duidelijke gebruiksaanwijzing. Tot nu toe loopt alles gesmeerd.

Fietsaccessoires beter als nieuw!

Accu van 7 jaar oud laten reviseren bij Fietsaccu-revisie en hij is nu beter als nieuw, geweldige actieradius weer. Het hele proces van opsturen en terugontvangen ging vlekkeloos en ik ben meer dan tevreden. Een super service!

Helemaal tevreden. Ik kan nu heerlijk weer kilometers weg. Mijn zwager heeft inmiddels ook al een accu bij jullie laten reviseren, en ook m’n zus wil graag een accu revisie.

goede service en communicatie

Van accu opsturen tot en met accu retourneren kreeg ik steeds heldere instructies en informatie. Gereviseerde accu doet het prima. Heb de firma al bij anderen aanbevolen.

Accu heeft minder capaciteit dan verwacht.

We hebben, tegen meerprijs, een hogere capaciteit gekozen maat in praktijk haalt deze net de capaciteit van de originele accu die dus eigenlijk minder capaciteit heeft.

alles verliep zoals de afspraak

Accu opnieuw in prima staat, hopelijk voor vele kilometers.

Aantal kilometers is ong. 50.

Voornoemde gezien de betaalde upgrade valt mij dit toch enigszins tegen.

Ik verwachtte dat hij meer dan 50 km zou rijden....maar alla

Ik heb deze fiets overgenomen en wist niet hoeveel km ik kon rijden... De service en verzorging was prima en duidelijke instructie

Ik ben zeer tevreden over de afhandeling van de revisie van mijn fietsaccu snel netjes en correct.

Heel goed!

Prettig geholpen en voorgelicht! Mijn fietsaccu werkt weer! Daar ben ik blij mee.

De accu is weer als nieuw

Heel erg tevreden

Prima geregeld en super accu terug

SNEL,EN GOED RESULTAAT,HET GELD ZEKER WAARD

GOEDE PRETTIGE SAMEN WERKING.

Accu doet t weer, actieradius houdt niet over en het ingebouwde achterlicht doet t niet.

Beste Martin, Bedankt voor de feedback. Zou u even contact op willen nemen met onze klantenservice? Dan gaan we kijken of we dit probleem voor u kunnen oplossen. Vriendelijke groet, Team Fietsaccu-revisie.nl

Accu fiets

Top service en top firma.

Een prima accu geworden.

Vlot eenvoudig en betrouwbaar

Mijn accu gemakkelijk kunnen binnen leveren in een postpunt. Het verkrijgen van het label om gratis te verzenden vanuit België was via de computer geen probleem. De accu is netjes verpakt thuis afgeleverd zoals afgesproken aan de opgegeven prijs. Goedkoper dan een nieuwe en werkt als een nieuwe. Een aanrader voor iedereen. Kamiel Docx

uitstekend!

klantvriendelijk, snel geholpen, per telefoon,prima uitleg, prijs meer dan de helft lager dan bij de fietshandel! heb anderen met accu problemen jullie aanbevolen. alsnog hartelijke dank voor de prima service. P de Regt.

Top Service en Kwaliteit!

Vooraf netjes telefonisch toegelicht hoe de procedure werkte en direct samen de order gemaakt. Netjes via antwoordnummer de accu verzonden, i.v.m. vakantie aangegeven de accu niet eerder retour te verzenden, als de datum dat wij weer terug waren. ook dit werd netjes opgevolgd. Vervolgens de accu volledig opgeladen en na ruim 80 km de accu pas leeg, de 50% upgrade mag dus zeker benoemd worden, aangezien de accu nieuw nooit verder kwam als 50km, is het de €50,- extra zeker waard. mochten wij ooit een nieuwe revisie moeten uitvoeren zal dit zeker direct weer bij Fietsaccu-revisie plaatsvinden!

Ik ben zeer tevreden met de accu

De accu werkt prima. Zelfs beter als toen hij nieuw was. Intussen alle een paar keer opgeladen en reeds vele fijne kilometers gereden. Prima service en nette afhandeling.

Klantgericht en wanneer nodig veel informatie, snelle terugkoppeling op vragen en niet onbelangrijk accu werkt uitstekend.