Doen wat ze beloven.

Doen wat ze beloven. Snel en accuraat.

Fantastische service!

Accu opgeladen zoals beschreven, kan weer met gemak zo’n 80 km fietsen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snelle service en erg vriendelijk en goede uitleg over het traject hoe ze de accus gaan reviseren en testen

Ervaring is goed

Zie boven

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Batterij werkt terug perfect. De instructies om de batterij zo lang mogelijk te laten meegaan, zijn duidelijk en waardevol.

kan ik noch niet beoordelen , na 1 keer opladen

Ik heb de accu pas een keer helemaal opgeladen , het viel tegen dat dat 8,5 uur duurde. Na een fietstocht van 45km al leeg , de start is voor mij niet erg positief , had er meer van verwacht . Ik heb hem nu voor de tweede keer opgeladen en hoop er verder mee te kunnen fietsen, kan alleen maar afwachten . Groet Peter Peuyn

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Prima bedrijf wat doet wat het beloofd

Duidelijke communicatie Reele prijzen Goede produkten

Bijna helemaal tevreden

Na de accu opgestuurd te hebben duurde het erg lang voordat deze werd teruggestuurd. 7 weken was ie weg. Bij terugkomst heb ik de accu een aantal keer leeggefietst. Na de laatste keer wilde de accu niet meer opladen. Vlak voor mijn fietsvakantie (hoera). Na telefonisch overleg heb ik de accu wederom opgestuurd. Deze keer was hij snel terug maar er zat geen rapportje bij wat er aan gedaan was. Advies: toch maar weer 4 keer leegfietsen, terwijl dit misschien helemaal niet nodig was. Maar het is goed gegaan. De receptionist zal niet ontkennen dat de communicatie niet al te best verliep. Maar omdat hij dit toegaf vond ik het minder erg. Al met al: ik fiets weer.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede service en duidelijke communicatie

Heel tevreden met de service van Fiestaccu-revisie. Duidelijke telefonische communicatie en mijn accu werd keurig thuisbezorgd. Opsturen en weer bezorgen zonder extra kosten.

Prima en snelle service

We hadden de accu weer snel retour en hij werkt perfect!

Goede snelle service

Keurig afgehandeld. Ik heb echter nog maar 2 keer op de fiets gereden en kan nog niet volledig beoordelen of accu geheel functioneert zoals verwacht. Tot nu toe prima, alleen de gereden kilometers kun je nog niet apart per tocht in de display zien. Deze staat nog op cumulatief. Maar dat gaat wellicht veranderen wanneer ik er meer op gereden heb. Indien er nog vragen komen zal ik u weer benaderen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

De accu lijkt me goed gereviseerd, en hoewel ik de accu nog niet leeg heb gefietst, weet ik nu al dat het aantal kilometers zeker toegenomen zijn...

Goede communicatie!!!

Er wordt goed gecommuniceerd. Vragen worden beantwoord en afspraken worden nagekomen. Het bedrijf is snel!!!

NIEUW RIJPLEZIER.

Actieradius weer als vanouds. Fietsaccu-revisie.nl komt zijn beloftes na.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede service en aardig personeel

De site is zeer overzichtelijk en duidelijk en de afhandeling is prima en de accu voldoet in mijn geval weer aan alle eisen

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snelle en duidelijke omschrijving en service

Gegeves va de batterij nagekeken en mogelijkheden opgezocht op de site. Dadelijlnactie genomen en 2 weken later reden we terug met een top batterij.

Geweldige service

Geweldige service, prima geregeld

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede aanleverprocedure Afterpay geeft vertrouwen goede kwaliteit korte Verwerkings tijd accu zeer goed gereviseerd kan weer lange afstand fietsen(

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Prima resultaat, accu werkt weer als vanouds

Accu was wel een tijdje onderweg heen en weer, maar prima resultaat.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

perfect geregeld, hopelijk houdt de accu het weer 10 jaar vol.

alles goed geregeld, met de tweede lading haalde ik 83 km. origineel was 60 in goede toestand.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snel en correcte be en afhandeling

Nog even contact gehad met ..Ruud.. over een niet werkend bedieningspaneeltje van onze Hase - Bike “ Pino “ . Na instructies hoe te handelen alles prima in orde. Je hoort een duidelijke verbetering na deze prima gelopen revisie. Volgende keer ( over 5 jaar ) maar weer als het zover is. Dank voor de prima accu. Jan

Netjes

Aan de telefoon netjes te woord gestaan

Prima dienst

Op zich prima dienstverlening. De communicatie zou iets beter mogen. Er zijn bedrijven die de klant volledig op de hoogte houden van hun bestelling. Dat gebeurt hier niet (voldoende). Je stuurt toch een dure accu op. Een ontvangstbevestiging zou dan prettig zijn! Instructies en verzending allemaal prima; accu loopt tot op heden goed. Ik zou dus de klant iets meer op de hoogte houden van het proces!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Voldoet geheel aan de verwachtingen

Heb eerst info aangevraagd, dat kwam snel en zeer uitgebreid. Opsturen en terugsturen gratis, levering binnen de gestelde tijd. Duidelijke "inrij - instructies". Inmiddels de accu voor de 1ste keer helemaal "leeg"gereden. 49.9 KM. Een mooi verschil met de max. 28 km van vóór de regeneratie en upgrade. Zou nog beter moeten worden volgens de bijgeleverde info. Ben tevreden met mijn keuze voor regeneratie en upgrade. Firma doet wat ze beloofd.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goedemiddag tot nu toe doet hij het perfect.Heel hartelijk dank voor de goede service.Mvg S Peters.

Over Fietsaccu-revisie.nl

Filter op Taal