alles goed voorbereid

De eerste ingestuurde accu (BionX) kon in 2de instantie niet gereviseerd worden. De tweede (zelfde accu) kon dat gelukkig wel! Na 1ste oplaad 65 km mee gefietst. Moet alsnog 4x volledig ontladen en opgeladen worden. Wij gaan het zien, maar deze stand geeft de fietser moed!

Afspraken goed nagekomen

Conform mijn verwachting

Alle afspraken nagekomen.

Supper m.n fiets is als nieuw

De accu is goed hersteltijd werkt perfect. Geen uit val meer . M.n fiets is als nieuw.

Kan accu weer gebruiken maar indicator belading werkt niet meer.

De 5 led-lampjes die de belading moeten aangeven werken niet meer. Dat maakt het lastig om te bepalen wanneer en hoelang de accu moet worden opgeladen. Dit had opgemerkt kunnen worden. Het lijkt erop dat er geen eind-test is geweest.

Batterij werkt super goed!

Batterij binnen de opgegeven termijn terug geleverd.

Een positieve ervaring, prima voorlichting over de revisieprocedure.

Positief! Bedrijf is erg duidelijk in hun uitleg over de procedure. Ik heb de gereviseerde accu nu een tijdje in gebruik en het verloopt inderdaad precies zoal omschreven in de procedure. Ben erg blij met de gereviseerde accu.

Netjes en volgens afspraak gerepareerd.

Keurig volgens prijsopgave gerepareerd.

Prina

Prima afhandeling, en accu is weer perfect

prima voorlichting en nieuwe accu werkt goed

bij aankoop 2e hand e-bike eerst contact ogenomen en informatie over de mogelijkheid tot renovatie van de accu gekregen. Na een jaar is de accu óp' en na overleg opgestuurd. Feed back gekregen dat de accu gerenoveerd kan worden en dat is gebeurt. na eenw eek accu retour en geplaatst en opgeladen volgens instrcutie. Werkt sindsdien beter dan voorheen met groter bereik door hogere capaciteit.

Vriendelijk, accuraat, prima kwaliteit

Zeer vriendelijk personeel; de accu op de beloofde tijd retour gestuurd; uitstekende kwaliteit. Bovendien duidelijke schriftelijke instructies om de accu in goede conditie te houden.

Vlot, netjes en goed.

w

Heel correct

Alles is prefect verlopen.

Zeer vlotte service en belofte in advertentie waargemaakt.

Reeds twee batterijen in onderhoud gegeven met uitstekend resultaat .

Goede service, snelle levering.

Mijn accu kon niet met het reguliere programma ge-update worden. Ik kreeg er uitgebreid bericht over over de verder afwikkeling.

Geweldig alternatief voor een nieuwe accu

Een nieuwe accu was niet te krijgen of had een levertijd van minimaal een jaar. Op internet gezocht naar een mogelijkheid om de accu te laten reviseren. Met dit bedrijf in zee gegaan en wij hebben er zeker geen spijt van. Gekozen voor een upgrade van de capaciteit en wij zijn zeer tevreden over het eindresultaat. Zeker een aanrader.

Getemperd enthousiast

Het tijdpad klopte goed. Accu nu twee keer ontladen tot nu toe goed. Echter mis communicatie over wat er fout was en of de electronica ook vervangen is. Dit werd vooraf op site genoemd. Niets aangetroffen in de mail en/of doos met daarin gereviseerde accu.

Opzich heel goed!

Beste supporter, Ik wilde jullie ook schrijven maar ik wilde toch even wachten. Nu is het misschien tijd om tussen informatie te geven. Mijn Ticketnummer was: 169993922 Fiets accu sparta 31777 km De eerste oplaad bij 31840 =63 km gereden De tweede oplaad bij 31901=51 km gereden De derde oplaad bij 31963 = 62 km gereden Opmerking: De laatste 5e streepje was heel snel binnen 1 km op, alsof er geen accu is. Ik dacht toen dat ik nog 10 km kon fietsen maar helaas moest ik bijna 5 km lopen. Want zonder accu steun is mijn fiets heel erg zwaar. Volgens jullie advies moet ik de accu nog 2x volledig leeg maken en dan volledig opladen. (Jullie advies 5x) Als deze probleem nog doorgaat dan zal ik jullie nogmaals laten weten. Verder heb ik geen enkel probleem en bedankt voor de goede service. Met vriendelijke groeten, Neslihan Korkmaz

Goede ervaring

Goede informatie en Goede afhandeling gewoon goed geholpen

Verzenden en ontvangen goed geregeld.

Goede service ook van de klanten service.

Alles gegaan zoals de website vermeld, prima dus.

zie hierboven, prima dus.

Super service, Super resultaat.

Het is heel gemakkelijk wat betreft verzenden, je krijgt een heel goede uitleg en het resultaat was buiten verwachting. Ik reed nog maar 43 km met mijn batterij en nu kan ik er 90 km mee doen.

Een betaalbare oplossing voor duur probleem.

Accu werkt weer prima, binnenkort stuur ik m'n reserve accu ook voor revisie.

Correcte procedure van begin tot eind.

Duidelijke informatie omtrent inname, revisie procedure en retour zending. Tevens wordt uitgelegd hoe je de accu het best inregelt en onderhoud.

Mijn flyer fiets accu fietst weer als een zonnetje, heerlijk, duurde even, maar fiets weer overal heen!

Over Fietsaccu-revisie.nl

De reviews die op Fietsaccu-revisie.nl staan worden door kiyoh verzameld en gecontroleerd op echtheid. De verzamelde beoordelingen zijn afkomstig van iemand die bij ons een aankoop heeft gedaan. Als dit niet het geval is, bijvoorbeeld omdat producten of diensten gratis zijn geleverd of er sprake was van een betaalde samenwerking, dan blijkt dit duidelijk uit de review. Wij doen er alles aan om nepreviews te voorkomen door te controleren of deze persoon bij ons bekend is en vragen een aankoopbewijs op als we de beoordelaar niet kennen. Nepreviews worden door ons verwijderd.