duidelijk goed georganiseerd

het toezenden is zeer duidelijk de communicatie is goed en snel tijdens reparatie retour bezorgen gaat heel soepel accu werkt weer als nieuw

Accu kapot terwijl deze nog goed werkte voor het opsturen.

De fiets van mijn dochter is nog in goede staat, maar de capaciteit van de accu begint af te nemen. Daarom heb ik besloten om de accu te laten reviseren. Ik heb de accu opgestuurd en vijf weken gewacht, terwijl op hun website staat vermeld dat het proces tussen de 2 en 3 weken duurt. Toen besloten om zelf een e-mail te sturen om te vragen waar mijn accu bleef. De volgende dag kreeg ik een e-mail terug waarin stond dat het Battery Management System (BMS) kapot was en dat ze alles zouden terugsturen. Er was niets mis met de accu voordat we hem opstuurden, behalve dat de capaciteit niet erg goed meer was. Dit hebben we aangegeven, maar zij beweren dat ze niets bijzonders hebben gedaan. Simpel gezegd, er moet iets met de accu zijn gebeurd terwijl deze bij hen was. Bovendien brengen ze hiervoor €10 onderzoekskosten in rekening. Nu zit ik met een accu die niet meer werkt en daardoor ook mijn fiets van mijn dochter niet meer bruikbaar.

Beste meneer Thijse, Bedankt voor uw feedback. Het spijt ons dat de uitkomst van de revisie voor de accu van uw dochter zo uitgepakt heeft. Daarnaast zijn we in de communicatie tekort geschoten en daarvoor willen we onze excuses maken. Helaas hebben wij momenteel te maken met zeer grote seizoensdrukte, waardoor de afgelopen periode niet alle orders de aandacht hebben gekregen, die ze normaal wel krijgen. Onze klantenservice neemt op korte termijn even contact met u op. Hopelijk kunnen we samen alsnog tot een wenselijke oplossing komen, zodat uw dochter gewoon kan blijven fietsen. Vriendelijke groet, Team Fietsaccu-revisie.nl

Positieve ervaring

Positief, maar het heeft een maand geduurd tussen aankomst en retour ontvangen van de tietsaccu

Ook prijs prestatie is prima. De kwalitiet moet uiteraard nog blijken want we zijn pas een week verder en nog geen twee jaar.

Top mensen

Super geholpen, top accu. Bedankt!

Deskundig topbedrijf

Heel tevreden over het verloop. Ik kreeg ook netjes een mailtje dat het wegens drukte iets zou uitlopen. Daarna de accu zoals afgesproken ontvangen.

Mijn fiets rijdt weer heerlijk

Ziet er weer als nieuw uit. Rijd goed

Ik wou dat ik minder dan 1 kon geven

Wat een vreselijk klantonvriendelijk bedrijf. Het leek veelbelovend, voorgesprek gehad via de app, aangegeven wat er aan de accu mankeerde, het leek allemaal goed te komen. Ik had de accu aangemeld voor ik op vakantie ging, zou hem 1 of 2 dagen na terugkomst ontvangen. Echter was er vertraging vanuit een leverancier, MAAR dit is NIET naar mij doorgecommuniceerd. Het is dat ik zelf contact zocht op de verwachtte leverdatum. Anders had ik gewoon van niks geweten, wat ronduit bespottelijk is. Vervolgens bleek de accu exact dezelfde problemen te hebben die er bij aanmelding al waren, er is simpelweg niks gedaan met wat ik aan had gegeven. De accu had ook absoluut niet de capaciteit die gefactureerd werd. De werkplaats communiceert niet met kantoor, kantoor niet met de klant. Je krijgt extreem minimaal reactie als je een mail stuurt, zelfs als je een vraag beantwoord die zij gesteld hebben. Ik betaal niet voor iets dat niet gebeurd is, dus na een hoop (gebrek aan) mail conversatie (bij een conversatie reageert de ene partij op de andere, en precies daar ontbrak het aan) werd er gedreigd met incasso, ik heb de accu nogmaals opgestuurd zodat ze hun gebrekkige reparatie konden oplossen. Ze beweren het niet te kunnen vinden 'ze hebben zelfs de accu naast andere accu's van het zelfde type gehouden, en die zijn exact hetzelfde formaat' ja, zo kan ik het zelf ook. Stel prutsers, de afmeting zegt niks over of de accu naar behoren functioneert, hij is niet in orde, ondanks hun onkunde om het probleem vast te kunnen stellen en op te lossen. Ik kan nu dus leuk op zoek naar een nieuwe accu, omdat deze lui denken dat een rolmaat de oplossing is. En daar zit je dan WEKEN voor zonder accu, met ov kosten als tussentijdse oplossing, en achteraf alsnog een nieuwe moeten kopen. Gatverdamme wat een baggerbedrijf

Beste Nadine, Bedankt voor uw reactie. We begrijpen uw teleurstelling, omdat de accurevisie niet het gewenste resultaat heeft opgeleverd. Na meerdere herinspecties en prestatietesten hebben we uw klacht niet kunnen reproduceren, wat natuurlijk heel vervelend is voor beide partijen. Om die reden hebben we geprobeerd een coulante houding aan te nemen wat betreft de betaaltermijn en getracht mee te denken aan een oplossing. Helaas is het niet gelukt om er samen uit te komen en dat betreuren we. Desalniettemin danken we u voor het vertrouwen en wensen we u succes met het vinden van een vervangende accu voor uw fiets. Vriendelijke groet, Team Fietsaccu-revisie.nl

Lang getwijfeld of ik het geld ervoor over moest hebben, maar het was de juiste keuze. Prima snelle service en een mooie frisse accu terug!

Revisie: beter dan vernieuwen.

Op de website was het duidelijk uitgelegd wat je kon doen om je accu te reviseren en zelfs te upgraden. Wat je moest betalen en hoe je het moest opsturen was ook eenvoudig. Ze hielden je op de hoogte van de vorderingen en wanneer de accu (en oplader) terug verwacht kon worden. En inderdaad, de teruggekregen accu doet het weer prima. We moeten nog wel enkele keren de accu helemaal leeg rijden en opladen, om te zien of ie het doet, zoals beloofd.

2 accu's opgestuurd. Deden niets meer. Goed op de hoogte gehouden van status en werkend weer retour gekregen.

Van Moof X3 accu doet het weer!

Heldere website, uitstekende uitleg voor demontage accu en verzenden. Gedurende het hele proces werd ik via een app op de hoogte gehouden van de status van de stappen. Fijne, klantgerichte telefoongesprekken met klantenservice, men neemt de tijd. En nogmaals heel blij dat de accu gerepareerd is. Uitstekende service, echt een aanrader dit bedrijf.

probleem opgelost

vlotte afwerking en fijn dat het proces te volgen is. Accu weer als nieuw

Doet wat je verwacht. Duidelijke communicatie Goede prijs. Voldoende info. Correcte levering. Accu werkt weer prima.

De afhandeling was goed

Heb de accu vanwege het weer nog niet kunnen testen

Service is goed, communicatie uitvoerig en duidelijk, accu is inderdaad weer helemaal op en top in orde en levert wat er beloofd wordt.

vlotte en duidelijke afhandeling van de fietaccu

Ik heb de fietsaccu laten reviseren omdat de actieradius maar 30 km was en ik snel moest bijladen. Na de revisie was de actieradius 44 km. Ik moet toegeven dat s'winters de accu niet optimaal functioneert van wegen de kou. Hopelijk verandert dit wel in de zomermaanden. De actieradius is gemeten nadat de accu was leeg gereden en na kalibratie met de display.

Accu werkt weer top! Snelle goede service en handig te volgen vanuit huis

van begin af aan vlot verlopen

goede duidelijke website, juiste instructies, het hele proces liep gesmeerd. ook werd duidelijk gecommuniceerd wat er nog verder aan de accu mankeerde (afgebroken contacten bij stekker aansluiting). al met al geweldige service.

Vriendelijk kundigbedrijf

Een niet meer te verkrijgen accu naar wens gereviseerd. Nu nog inrijden en hopelijk nog jaren plezier van de fiets.

Prima en snelle service waarbij reparatie proces leuk wordt weergegeven

Fietsaccu aangemeld, snel verzend informatie ontvangen. Goed geïnformeerd nadat bij ingangscontrole bleek dat printplaat defect was. Alles netje verholpen en accu weer als nieuw terug ontvangen.

Weer prima ondersteuning

Na diepte ontlading van 6 jaar oude batterijen nu weer krachtige nieuwe batterijen die sterk ondersteunen

Je meldt de reparatie aan, krijgt vervolgens een kant en klare set documenten voor het versturen van je accu en vervolgens kun je elke stap in het reparatieproces volgen. Accu doet het weer prima. Ben erg blij.

Fixed my problematic Vanmoof battery

Such a relief after Vanmoof went into receivership- my battery was still under warranty but would not charge after the winter. Fietsaccurevisie.nl fixed it - very grateful! And worth the €250

Ik ben goed geholpen.

Opsturen, terug ontvangen. bijbehorende instructies: alles voor een 87-jarige goed te doen en te volgen.

Over Fietsaccu-revisie.nl

De reviews die op Fietsaccu-revisie.nl staan worden door kiyoh verzameld en gecontroleerd op echtheid. De verzamelde beoordelingen zijn afkomstig van iemand die bij ons een aankoop heeft gedaan. Als dit niet het geval is, bijvoorbeeld omdat producten of diensten gratis zijn geleverd of er sprake was van een betaalde samenwerking, dan blijkt dit duidelijk uit de review. Wij doen er alles aan om nepreviews te voorkomen door te controleren of deze persoon bij ons bekend is en vragen een aankoopbewijs op als we de beoordelaar niet kennen. Nepreviews worden door ons verwijderd.