Deskundig topbedrijf

Heel tevreden over het verloop. Ik kreeg ook netjes een mailtje dat het wegens drukte iets zou uitlopen. Daarna de accu zoals afgesproken ontvangen.

Mijn fiets rijdt weer heerlijk

Ziet er weer als nieuw uit. Rijd goed

Ik wou dat ik minder dan 1 kon geven

Wat een vreselijk klantonvriendelijk bedrijf. Het leek veelbelovend, voorgesprek gehad via de app, aangegeven wat er aan de accu mankeerde, het leek allemaal goed te komen. Ik had de accu aangemeld voor ik op vakantie ging, zou hem 1 of 2 dagen na terugkomst ontvangen. Echter was er vertraging vanuit een leverancier, MAAR dit is NIET naar mij doorgecommuniceerd. Het is dat ik zelf contact zocht op de verwachtte leverdatum. Anders had ik gewoon van niks geweten, wat ronduit bespottelijk is. Vervolgens bleek de accu exact dezelfde problemen te hebben die er bij aanmelding al waren, er is simpelweg niks gedaan met wat ik aan had gegeven. De accu had ook absoluut niet de capaciteit die gefactureerd werd. De werkplaats communiceert niet met kantoor, kantoor niet met de klant. Je krijgt extreem minimaal reactie als je een mail stuurt, zelfs als je een vraag beantwoord die zij gesteld hebben. Ik betaal niet voor iets dat niet gebeurd is, dus na een hoop (gebrek aan) mail conversatie (bij een conversatie reageert de ene partij op de andere, en precies daar ontbrak het aan) werd er gedreigd met incasso, ik heb de accu nogmaals opgestuurd zodat ze hun gebrekkige reparatie konden oplossen. Ze beweren het niet te kunnen vinden 'ze hebben zelfs de accu naast andere accu's van het zelfde type gehouden, en die zijn exact hetzelfde formaat' ja, zo kan ik het zelf ook. Stel prutsers, de afmeting zegt niks over of de accu naar behoren functioneert, hij is niet in orde, ondanks hun onkunde om het probleem vast te kunnen stellen en op te lossen. Ik kan nu dus leuk op zoek naar een nieuwe accu, omdat deze lui denken dat een rolmaat de oplossing is. En daar zit je dan WEKEN voor zonder accu, met ov kosten als tussentijdse oplossing, en achteraf alsnog een nieuwe moeten kopen. Gatverdamme wat een baggerbedrijf

Beste Nadine, Bedankt voor uw reactie. We begrijpen uw teleurstelling, omdat de accurevisie niet het gewenste resultaat heeft opgeleverd. Na meerdere herinspecties en prestatietesten hebben we uw klacht niet kunnen reproduceren, wat natuurlijk heel vervelend is voor beide partijen. Om die reden hebben we geprobeerd een coulante houding aan te nemen wat betreft de betaaltermijn en getracht mee te denken aan een oplossing. Helaas is het niet gelukt om er samen uit te komen en dat betreuren we. Desalniettemin danken we u voor het vertrouwen en wensen we u succes met het vinden van een vervangende accu voor uw fiets. Vriendelijke groet, Team Fietsaccu-revisie.nl

Lang getwijfeld of ik het geld ervoor over moest hebben, maar het was de juiste keuze. Prima snelle service en een mooie frisse accu terug!

Revisie: beter dan vernieuwen.

Op de website was het duidelijk uitgelegd wat je kon doen om je accu te reviseren en zelfs te upgraden. Wat je moest betalen en hoe je het moest opsturen was ook eenvoudig. Ze hielden je op de hoogte van de vorderingen en wanneer de accu (en oplader) terug verwacht kon worden. En inderdaad, de teruggekregen accu doet het weer prima. We moeten nog wel enkele keren de accu helemaal leeg rijden en opladen, om te zien of ie het doet, zoals beloofd.

2 accu's opgestuurd. Deden niets meer. Goed op de hoogte gehouden van status en werkend weer retour gekregen.

Van Moof X3 accu doet het weer!

Heldere website, uitstekende uitleg voor demontage accu en verzenden. Gedurende het hele proces werd ik via een app op de hoogte gehouden van de status van de stappen. Fijne, klantgerichte telefoongesprekken met klantenservice, men neemt de tijd. En nogmaals heel blij dat de accu gerepareerd is. Uitstekende service, echt een aanrader dit bedrijf.

probleem opgelost

vlotte afwerking en fijn dat het proces te volgen is. Accu weer als nieuw

Doet wat je verwacht. Duidelijke communicatie Goede prijs. Voldoende info. Correcte levering. Accu werkt weer prima.

De afhandeling was goed

Heb de accu vanwege het weer nog niet kunnen testen

Service is goed, communicatie uitvoerig en duidelijk, accu is inderdaad weer helemaal op en top in orde en levert wat er beloofd wordt.

vlotte en duidelijke afhandeling van de fietaccu

Ik heb de fietsaccu laten reviseren omdat de actieradius maar 30 km was en ik snel moest bijladen. Na de revisie was de actieradius 44 km. Ik moet toegeven dat s'winters de accu niet optimaal functioneert van wegen de kou. Hopelijk verandert dit wel in de zomermaanden. De actieradius is gemeten nadat de accu was leeg gereden en na kalibratie met de display.

Accu werkt weer top! Snelle goede service en handig te volgen vanuit huis

van begin af aan vlot verlopen

goede duidelijke website, juiste instructies, het hele proces liep gesmeerd. ook werd duidelijk gecommuniceerd wat er nog verder aan de accu mankeerde (afgebroken contacten bij stekker aansluiting). al met al geweldige service.

Vriendelijk kundigbedrijf

Een niet meer te verkrijgen accu naar wens gereviseerd. Nu nog inrijden en hopelijk nog jaren plezier van de fiets.

Prima en snelle service waarbij reparatie proces leuk wordt weergegeven

Fietsaccu aangemeld, snel verzend informatie ontvangen. Goed geïnformeerd nadat bij ingangscontrole bleek dat printplaat defect was. Alles netje verholpen en accu weer als nieuw terug ontvangen.

Weer prima ondersteuning

Na diepte ontlading van 6 jaar oude batterijen nu weer krachtige nieuwe batterijen die sterk ondersteunen

Je meldt de reparatie aan, krijgt vervolgens een kant en klare set documenten voor het versturen van je accu en vervolgens kun je elke stap in het reparatieproces volgen. Accu doet het weer prima. Ben erg blij.

Fixed my problematic Vanmoof battery

Such a relief after Vanmoof went into receivership- my battery was still under warranty but would not charge after the winter. Fietsaccurevisie.nl fixed it - very grateful! And worth the €250

Ik ben goed geholpen.

Opsturen, terug ontvangen. bijbehorende instructies: alles voor een 87-jarige goed te doen en te volgen.

komen afspraken NIET na

Accu met weinig vermogen meer, opgestuurd , accu terug gekregen ,deed display en achterlicht niet goed meer , nog 2 keer opgestuurd geen succes. afgesproken dat ze filmpje zouden maken waar te zien was dat de accu het bij hun wel goed deed . Hebben ze NIET gedaan . ze hebben gewoon de nieuwe cellen eruit gehaald en ons de accu terug gestuurd ,wat NIET volgens de afspraak zat , nu hebben we een accu die NIETS meer doet(lege huls) .Ze waren ook te beroerd om het gehele bedrag terug te storten ....

Beste Jos, Bedankt voor uw reactie. Heel jammer dat de revisie niet het gewenste resultaat heeft opgeleverd, we begrijpen uw boosheid in dat opzicht. Wij herkennen ons echter niet in het beeld dat u schetst. Als wij na verschillende objectieve meetmomenten concluderen dat er geen fout is met het gereviseerde accupakket, kunnen wij helaas maar twee opties bieden: de gereviseerde accu weer naar u retourneren, óf de accu uit coulance terugnemen en demonteren, waarna u het aankoopbedrag terugontvangt. Hopelijk begrijpt u dat wij niet tegelijkertijd een gereviseerde accu retourneren én het aankoopbedrag kunnen crediteren. Ondanks dat er wel degelijk kosten gemaakt zijn voor onderzoek, logistiek en reparatie, heeft u uit coulance het volledige orderbedrag retour ontvangen, exclusief 10 euro voor onderzoekskosten. Dit is een standaard vergoeding voor een deel van de gemaakte kosten en u heeft dit als het goed is vooraf in alle instructies kunnen lezen. We nodigen u graag nogmaals uit om even contact te zoeken met onze klantenservice. Wellicht kunnen we het een en ander wat beter toelichten en mogelijk heeft u punten voor verbetering. Als u dan nog steeds ontevreden bent met onze service, kunt u ook altijd nog een klacht indienen bij de geschillencommissie van Thuiswinkel Waarborg, waar Fietsaccu-revisie.nl lid van is. Vriendelijke groet, Team Fietsaccu-revisie.nl

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel

Ik kwam bij fietsaccu-revisie terecht toen ik redelijk ten einde raad was met het slot van mijn accu. Het werkte namelijk niet meer en de fietsenmaker wilde er niet aan sleutelen. Fietsaccu revisie wilde dit wel! Ondanks dat het een kleine reparatie betrof mocht ik de accu op hun kosten versturen van Voorburg naar Tilburg. Het bleek echter toch best ingewikkeld, want uiteindelijk heb ik de accu 3x moeten opsturen voordat alles gefixt was. Toch blijf ik bij de 5 sterren, want de medewerkers waren stuk voor stuk zeer attent, geduldig en behulpzaam. En ik ben dan ook heel dankbaar dat ik nu weer van mijn fiets (inclusief accu;) kan genieten! Hartelijk bedankt!!

Prettige communicatie, snelle service

Duidelijke communicatie per mail. De accu wordt netjes verpakt geleverd. Achteraf betalen. Het bedrijf doet wat het beloofd!!

Goed geregeld

Of alles werkt weten we nog niet ivm een periode van ziekte en blessures

Tot nu toe zeer tevreden.

Goeie ervaring.

Bedrijfsgegevens

Enschotsestraat 56

5013 BD Tilburg

013-2045014

[email protected]

Over Fietsaccu-revisie.nl

De reviews die op Fietsaccu-revisie.nl staan worden door kiyoh verzameld en gecontroleerd op echtheid. De verzamelde beoordelingen zijn afkomstig van iemand die bij ons een aankoop heeft gedaan. Als dit niet het geval is, bijvoorbeeld omdat producten of diensten gratis zijn geleverd of er sprake was van een betaalde samenwerking, dan blijkt dit duidelijk uit de review. Wij doen er alles aan om nepreviews te voorkomen door te controleren of deze persoon bij ons bekend is en vragen een aankoopbewijs op als we de beoordelaar niet kennen. Nepreviews worden door ons verwijderd.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.