komen afspraken NIET na

Accu met weinig vermogen meer, opgestuurd , accu terug gekregen ,deed display en achterlicht niet goed meer , nog 2 keer opgestuurd geen succes. afgesproken dat ze filmpje zouden maken waar te zien was dat de accu het bij hun wel goed deed . Hebben ze NIET gedaan . ze hebben gewoon de nieuwe cellen eruit gehaald en ons de accu terug gestuurd ,wat NIET volgens de afspraak zat , nu hebben we een accu die NIETS meer doet(lege huls) .Ze waren ook te beroerd om het gehele bedrag terug te storten ....

Beste Jos, Bedankt voor uw reactie. Heel jammer dat de revisie niet het gewenste resultaat heeft opgeleverd, we begrijpen uw boosheid in dat opzicht. Wij herkennen ons echter niet in het beeld dat u schetst. Als wij na verschillende objectieve meetmomenten concluderen dat er geen fout is met het gereviseerde accupakket, kunnen wij helaas maar twee opties bieden: de gereviseerde accu weer naar u retourneren, óf de accu uit coulance terugnemen en demonteren, waarna u het aankoopbedrag terugontvangt. Hopelijk begrijpt u dat wij niet tegelijkertijd een gereviseerde accu retourneren én het aankoopbedrag kunnen crediteren. Ondanks dat er wel degelijk kosten gemaakt zijn voor onderzoek, logistiek en reparatie, heeft u uit coulance het volledige orderbedrag retour ontvangen, exclusief 10 euro voor onderzoekskosten. Dit is een standaard vergoeding voor een deel van de gemaakte kosten en u heeft dit als het goed is vooraf in alle instructies kunnen lezen. We nodigen u graag nogmaals uit om even contact te zoeken met onze klantenservice. Wellicht kunnen we het een en ander wat beter toelichten en mogelijk heeft u punten voor verbetering. Als u dan nog steeds ontevreden bent met onze service, kunt u ook altijd nog een klacht indienen bij de geschillencommissie van Thuiswinkel Waarborg, waar Fietsaccu-revisie.nl lid van is. Vriendelijke groet, Team Fietsaccu-revisie.nl

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel

Ik kwam bij fietsaccu-revisie terecht toen ik redelijk ten einde raad was met het slot van mijn accu. Het werkte namelijk niet meer en de fietsenmaker wilde er niet aan sleutelen. Fietsaccu revisie wilde dit wel! Ondanks dat het een kleine reparatie betrof mocht ik de accu op hun kosten versturen van Voorburg naar Tilburg. Het bleek echter toch best ingewikkeld, want uiteindelijk heb ik de accu 3x moeten opsturen voordat alles gefixt was. Toch blijf ik bij de 5 sterren, want de medewerkers waren stuk voor stuk zeer attent, geduldig en behulpzaam. En ik ben dan ook heel dankbaar dat ik nu weer van mijn fiets (inclusief accu;) kan genieten! Hartelijk bedankt!!

Prettige communicatie, snelle service

Duidelijke communicatie per mail. De accu wordt netjes verpakt geleverd. Achteraf betalen. Het bedrijf doet wat het beloofd!!

Goed geregeld

Of alles werkt weten we nog niet ivm een periode van ziekte en blessures

Tot nu toe zeer tevreden.

Goeie ervaring.

Top bedrijf

Top bedrijf, goede service en goedkoper als een nieuwe accu

Vanaf mijn telefoon voor afspraak tot aanheft ophalen van de accu was alles netjes, duidelijk en goed geregeld.

geweldige service

Na een telefoongesprek de afspraak gemaakt om de oude accu te brengen. Binnen 14 dagen zou de nieuwe klaar liggen. Inderdaad was dat ook. Ik ben zo blij met de nieuwe accu, want nu kan ik veel verder fietsen. Doordat de accu een groter vermogen heeft kan ik makkelijk 75/80 km halen. Ik ben zeer tevreden en kan deze zaak zeker aanbevelen. Fantastische mensen die alle geduld hebben en heel erg vriendelijk en behulpzaam zijn.

VanMoof accu geeft meerdere errors aan waardoor de fiets niet meer te gebruiken is, na de op een zeer nette manier teruggezonden accu geinstalleerd te hebben werkt de fiets weer 100%, helemaal Top!

het duurde wat langer

verder alles netjes geregeld

Mijn accu is goed gereviseerd en ik heb tegen mijn vrouw gezegt als de jouwe ook slecht word sturen we hem ook op naar jullie Ben zeer tevreden

Prima maar duurde iets langer dan vermeld was op de site

Alles was goed te volgen. Heb de accu nu 2x opgeladen Alles werkt goed nu nog ervaren wat de maximale rijafstand is op de accu

Altijd een oplossing.

Waar anderen al snel zeiden niets meer te kunnen doen voor mijn bosch-accu, bleek fietsaccu revisie als enige de bms te kunnen repareren/ vervangen. Een regelrechte schande dat Bosch zelf niets kan doen! Ik ben zo blij met uw bedrijf; nieuwe (bosch) accu kopen of 175€ voor deze reparatie, dat scheelt alles.

de eerste ervaring is positief

Ik heb mijn batterij nu al 3x leeggereden en doe er toch al 180km mee per volle lading. Het verheugd mij ook op de snelle service en vriendelijkheid van de ontvangst. Ik heb ze wel zelf binnengebracht. Heb reeds aan andere mensen medegedeeld om batterij te laten reviseren bij jullie.Hopelijk doe ik er nog jaren mee.

Goed werk voor goede kwaliteit

Alles wordt duidelijk gecommuniceerd, arbeids proces is goed te volgen. Levertijd is zoals voorspeld.

Goede communicatie en service.

Mijn 5 jaar oude batterij van mijn Vogue fiets opgestuurd. Naar tevredenheid geüpdatet. Goede service en communicatie bij onduidelijkheden. Heel fijn!

Ik ben zeer tevreden

Bij het inrijden van deze accu was het eerst even dat het wat moeilijk ging. Maar na een paar keer helemaal leeg en weer opladen was het steeds beter

Accu doet het tot nu toe goed

Accu doet het goed

De behuizing was kapot keurig gerepareerd en gereviseerd. Blij mee.

Zeer tevreden.

Wij zijn zeer tevreden met de service die jullie gedaan hebben.

Wat een verbetering , top

Wij zijn blij dat we de accu hebben laten reviseren het is een enorme verbetering. En jullie hebben het echt goed voor elkaar het is uitstekend geregeld en het reparatie proces is goed te volgen en dat alles binnen 2 weken wij zijn zeer tevreden .

Vooraf duidelijke informatie over werkwijze en prijs. Vlekkeloze afhandeling bij versturen en retourneren. Duidelijke informatie verstrekking bij voortgang van het proces. Tijdige terugkoppeling bij extra werkzaamheden.

Snelle levering,fijn dat je kunt volgen hoe ver de revisie is. Goed verpakt terug ontvangen. Fietsen is weer plezierig. Weer als nieuw

Een goede verbetering

Fiets heeft letterlijk en figuurlijk meer power

accu werkt prima,procedure om accu meerdere malen vrijwel leeg te rijden is in de praktijk nauwelijks mogelijk,confuguratie met display zal daardoor welmoeilijk worden!! HG tim de jong

Over Fietsaccu-revisie.nl

De reviews die op Fietsaccu-revisie.nl staan worden door kiyoh verzameld en gecontroleerd op echtheid. De verzamelde beoordelingen zijn afkomstig van iemand die bij ons een aankoop heeft gedaan. Als dit niet het geval is, bijvoorbeeld omdat producten of diensten gratis zijn geleverd of er sprake was van een betaalde samenwerking, dan blijkt dit duidelijk uit de review. Wij doen er alles aan om nepreviews te voorkomen door te controleren of deze persoon bij ons bekend is en vragen een aankoopbewijs op als we de beoordelaar niet kennen. Nepreviews worden door ons verwijderd.