Een goede verbetering

Fiets heeft letterlijk en figuurlijk meer power

accu werkt prima,procedure om accu meerdere malen vrijwel leeg te rijden is in de praktijk nauwelijks mogelijk,confuguratie met display zal daardoor welmoeilijk worden!! HG tim de jong

Snel netjes en kundig

Snel geregeld en kundig gedaan, en de upgrade vernieuwd gewoon de hele fiets

zeer goed

Ik heb het gevoel dat hij beter is als een nieuwe accu

Van a tot z perfecte afhandeling

Na langere tijd van reparatie, heel tevreden

Jammer dat het 4 weken duurde voordat de accu klaar was. Er moest ook een andere oplader bijgekocht worden, extra prijskaartje. Maar nu heel tevreden, na 1 keer opladen 124 km. Gereden!!!

Ze doen wat ze beloven.

Tevreden met het hele project.

Tot nu toe prima

Goede service, keurig ophalen en brengen Nog niet echt veel tijd gehad om veel te fietsen maar de de eerste indrukken zijn uitstekend

Geweldige afhandeling

De aanname voor reparatie zeer correct en fijn, afwikkeling zeker omdat we met vakantie waren( accu na reparatie naar ons vakantieadres gestuurd, wat we als enorm fijn vonden zodat we in onze vakantie de fiets toch konden gebruiken. Alles bij elkaar zijn we zeer tevreden en zullen jullie ook aanbevelen bij vrienden en kennissen, BRAVO.

Netjes volgens afspraak

top

nogmaals TOP

Goede service en prima begeleiding

Betrouwbaar en uitstekende service

Snelle reactie en antwoorden op vragen en Eerst gekozen voor een revisie fietsaccu en betaald. Achteraf toch gekozen voor een upgrade. Geld snel teruggestort gekregen en daarna opnieuw de upgrade besteld.

Toegankelijk bedrijf met goede service

Zowel telefonisch als via mail goed geïnformeerd. De prijs van revisie is veel lager dan de aanschaf van een nieuwe accu. Bovendien scheelt dat weer voor het milieu en dat is voor mij ook een belangrijk punt. De accu heeft weer (minimaal) dezelfde capaciteit als een nieuwe. De reparatie is goed te volgen via de website. De instructie die bij de gerepareerde accu zat was duidelijk en als je je er aan houdt heb je weer lang plezier van je e-bike.

Super brdrijf..

Super tevreden met de gereviseerde accu. Perfecr verpakt en duidelijke instructies. Heel fijn. Als ik 1 aandachtspunt mag noemen, is dat een bevestiging van ontvangst (na opsturen van de klant). Dan het bedrijf een 10 zou krijgen.

Helemaal top !

Goede service..goeie klantenservice.

Als nieuw

Heel fijne communicatie. Accu is weer helemaal top.

Ik heb weer een prima accu

Ik vind het wel wat lang duren, maar dat wist ik van te voren. Alles is erg duidelijk. Mijn accu is weer als nieuw!

bijna een 10

het duurde wat lang en na een telefoontje voor we de verzend instructies kregen en het hele proces heeft 3 weken geduurd . maar verder prima de accu werkt prima .

Doet het prima veel meer km

Haal nu ongeveer 50km met accu

Haal nu ongeveer 50km met de accu

super goed

zeer tevreden en snel geregeld dus top tevreden.

Professionele batterij revisie

Na plezierig telefonische kontakt lader en defecte batterij opgestuurd. Plezierig dat ik achteraf kon betalen. Binnen 10 dagen had ik de batterij en lader weer terug met duidelijke handleiding over opladen en onderhoud. Enkele dagen later kreeg ik de nota per email. De fiets rijdt weer als nieuw met extra uithoudingsvermogen tegen lagere kosten dan een nieuwe batterij van de fabrikant. Ik ben tevreden.

Absoluut goed.

Over Fietsaccu-revisie.nl

De reviews die op Fietsaccu-revisie.nl staan worden door kiyoh verzameld en gecontroleerd op echtheid. De verzamelde beoordelingen zijn afkomstig van iemand die bij ons een aankoop heeft gedaan. Als dit niet het geval is, bijvoorbeeld omdat producten of diensten gratis zijn geleverd of er sprake was van een betaalde samenwerking, dan blijkt dit duidelijk uit de review. Wij doen er alles aan om nepreviews te voorkomen door te controleren of deze persoon bij ons bekend is en vragen een aankoopbewijs op als we de beoordelaar niet kennen. Nepreviews worden door ons verwijderd.