Haal nu ongeveer 50km met accu

Haal nu ongeveer 50km met de accu

super goed

zeer tevreden en snel geregeld dus top tevreden.

Professionele batterij revisie

Na plezierig telefonische kontakt lader en defecte batterij opgestuurd. Plezierig dat ik achteraf kon betalen. Binnen 10 dagen had ik de batterij en lader weer terug met duidelijke handleiding over opladen en onderhoud. Enkele dagen later kreeg ik de nota per email. De fiets rijdt weer als nieuw met extra uithoudingsvermogen tegen lagere kosten dan een nieuwe batterij van de fabrikant. Ik ben tevreden.

Absoluut goed.

Alles perfect geregeld en 12 jaar oude fietsaccessoires bijna weer als nieuw. Van 20 km kan ik nu weer 65 km fietsen voor hij weer aan de lader moet.

werkt weer als nieuw, beter zelfs

Zeer snelle revisie, prima uitgevoerd

zeer goed bevallen

Accu opgestuurd en vrij snel bericht ontvangen, toen de onderdelen bij jullie niet tijdig binnenkwamen werd ik hiervan op de hoogte gesteld. Dat zie je niet altijd en heb ik als prettig ervaren.

Prima en snelle service. De fiets loopt weer als een tierelier!

Prima werk

Heel goed en snelle service Binnen afgesproken tijd was mijn accu klaar

Tot op heden rij ik nog na 1 x opladen

Ik rij niet zo frequent, maar na ontvangst van de revisie vd accu rij ik nog steeds op die eerste keer opgeladen accu.

Sympathieke en zeer deskundige medewerkers

Goede service en adviezen. Komen erg deskundig over. Daardoor het vertrouwen dat alles zeer nauwkeurig en veilig gebeurt.

Snel en duidelijk

Snelle revisie en duidelijk stappen begeleiding.

Duidelijk en nauwkeurig, geen verrassingen

Van begin tot einde duidelijke instructies welke stappen td ondernemen. Daarbij duidelijke uitleg rn ook de papieren toelichting heel nauwkeurig.

duidelijk , goede service

goede info, duidelijk, goed verstuurd , goede prijs, goede gebruiksaanwijzing oplaadzorg

Goede service en vriendelijk kundig personeel

Goed geholpen, mooi dat je de werkzaamheden kumt volgen.

Alles naar wens.

Perfect.

Goede informatie verstrekking en de fietsaccu uitstekend gerepareerd en gereviseerd inclusief de verzending. Een flinke besparing t.o.v. een nieuwe fietsaccu en mooi dat hergebruik op deze manier zeer goed mogelijk is.

Goede service en communicatie.

Één opmerking ; bij het plaatsen van de opdracht werd aangegeven: 2 jaar garantie. Op de factuur werd vermeld : 1 jaar garantie !

Beste Cornelis, Bedankt voor uw reactie. U heeft gelijk, door een technische fout in ons facturatiesysteem is het getal '2' weggevallen op de orderregel, waardoor er nu alleen 'jaar' te lezen is. U hoeft zich geen zorgen te maken, want u heeft gewoon recht op 24 maanden garantie op alle vervangen onderdelen. Onze excuses voor deze fout. We hopen dat u wel tevreden bent over de prestaties van de gereviseerde accu. Vriendelijke groet, Team Fietsaccu-revisie.nl

Positief maar de communicatie kan beter.

Bij ontvangst van de accu werd contact met mij opgenomen. Bij de accu waren draden doorgeknipt en de oplader was niet origineel. Toen ik de accu terug kreeg was daarbij de standaard flyer bijgevoegd. Over de afwijkingen en eventuele gevolgen werd niets vermeld. Na opladen geeft de meter aan dat de accu voor 1/3 is gevuld. Volgens de flyer zou deze melding na divers keren opladen de 100% aangeven. Afwachten dus of de revisie wel of niet goed is verlopen. Verder was alles keurig volgens afspraak!

goede afhandeling

Zeer tevreden met de accu

Prima werk geleverd

Snelheid accoord. Goede voorlichting. Betrouwbaar!

Netjes behandeld ,maken waar wat ze zeggen jammrr dat ze in zee gaan met een ZEER SLECHT BETROUWBAAR transportbedrijf. Heel dubieuze transport berichten wanneer de accu gelevert gaat worden,dan bericht dat de accu is geleverd op mijn adres, niet geleverd op mijn adres maar s'avonds om 23.00 uur staat de accu tegen de buitenmuur langs het trottoir neer gelegd.SCHANDALIG van de chauffeur ,wij zijn gewoon thuis. Heb kontakt opgenomen met de acculeverancier die al meer klachten hebt ontvangen.

Accu doet het weer prima

Duurde wat lang voordat ik de accu terug had. Nu moet ik zeggen dat er ook wat feestdagen tussen zaten maar ik kon een maand niet fietsen. Verder is alles prima hij doet het weer hartstikke goed!

prima een aanrader

prettig duidelijk vriendelijk, maar vooral deskundig

Snel en duidelijk service aan de balie.

Zonder rompslomp

Enschotsestraat 56 5013 BD Tilburg

013-2045014

Over Fietsaccu-revisie.nl

De reviews die op Fietsaccu-revisie.nl staan worden door kiyoh verzameld en gecontroleerd op echtheid. De verzamelde beoordelingen zijn afkomstig van iemand die bij ons een aankoop heeft gedaan. Als dit niet het geval is, bijvoorbeeld omdat producten of diensten gratis zijn geleverd of er sprake was van een betaalde samenwerking, dan blijkt dit duidelijk uit de review. Wij doen er alles aan om nepreviews te voorkomen door te controleren of deze persoon bij ons bekend is en vragen een aankoopbewijs op als we de beoordelaar niet kennen. Nepreviews worden door ons verwijderd.