Goede informatie verstrekking en de fietsaccu uitstekend gerepareerd en gereviseerd inclusief de verzending. Een flinke besparing t.o.v. een nieuwe fietsaccu en mooi dat hergebruik op deze manier zeer goed mogelijk is.

Goede service en communicatie.

Één opmerking ; bij het plaatsen van de opdracht werd aangegeven: 2 jaar garantie. Op de factuur werd vermeld : 1 jaar garantie !

Beste Cornelis, Bedankt voor uw reactie. U heeft gelijk, door een technische fout in ons facturatiesysteem is het getal '2' weggevallen op de orderregel, waardoor er nu alleen 'jaar' te lezen is. U hoeft zich geen zorgen te maken, want u heeft gewoon recht op 24 maanden garantie op alle vervangen onderdelen. Onze excuses voor deze fout. We hopen dat u wel tevreden bent over de prestaties van de gereviseerde accu. Vriendelijke groet, Team Fietsaccu-revisie.nl

Positief maar de communicatie kan beter.

Bij ontvangst van de accu werd contact met mij opgenomen. Bij de accu waren draden doorgeknipt en de oplader was niet origineel. Toen ik de accu terug kreeg was daarbij de standaard flyer bijgevoegd. Over de afwijkingen en eventuele gevolgen werd niets vermeld. Na opladen geeft de meter aan dat de accu voor 1/3 is gevuld. Volgens de flyer zou deze melding na divers keren opladen de 100% aangeven. Afwachten dus of de revisie wel of niet goed is verlopen. Verder was alles keurig volgens afspraak!

goede afhandeling

Zeer tevreden met de accu

Prima werk geleverd

Snelheid accoord. Goede voorlichting. Betrouwbaar!

Netjes behandeld ,maken waar wat ze zeggen jammrr dat ze in zee gaan met een ZEER SLECHT BETROUWBAAR transportbedrijf. Heel dubieuze transport berichten wanneer de accu gelevert gaat worden,dan bericht dat de accu is geleverd op mijn adres, niet geleverd op mijn adres maar s'avonds om 23.00 uur staat de accu tegen de buitenmuur langs het trottoir neer gelegd.SCHANDALIG van de chauffeur ,wij zijn gewoon thuis. Heb kontakt opgenomen met de acculeverancier die al meer klachten hebt ontvangen.

Accu doet het weer prima

Duurde wat lang voordat ik de accu terug had. Nu moet ik zeggen dat er ook wat feestdagen tussen zaten maar ik kon een maand niet fietsen. Verder is alles prima hij doet het weer hartstikke goed!

prima een aanrader

prettig duidelijk vriendelijk, maar vooral deskundig

Snel en duidelijk service aan de balie.

Zonder rompslomp

Super goed

Goede uitleg en service

Nette en snelle service

Goed ontvangst , ik heb zelf de accu gebracht bij de werkplaats. Binnen 1 week was de batterij al klaar en kon ik hem ophalen . We hebben de batterij uitgebreid en doet het goed.

komt professioneel over.

op de website is het makkelijk zoeken en door juiste informatie kan je goed kiezen wat je wil. gunstige levertijd en een goede instructie om weer van start te gaan met de gereviseerde accu. ik ben nu mijn accu aan het "inrijden" en ben benieuwd of wat er beloofd wordt ook daadwerkelijk aan vermogen in mijn gereviseerde accu zit.

zeer goed

Jammer dat ik een bericht kreeg voor een betaling die ik ter plaatse heb gedaan.

prima service

Had mijn accu verstuurd en kreeg hem binnen het afgesproken termijn geheel gereviseerd retour echt super

Goede ervaring

Redelijk snel weer terug

Klantvriendelijk, snel en accuraat.

Advies was prima, opsturen na online aanmaken, gemakkelijk. Gebeld met een probleem, maar ook gelijk oplossingen. Accu na revisie snel retour en de andere accu ook snel weer terug. De bezorging ook netjes. Duidelijke handleiding hoe om te gaan met je gereviseerde accu. Wij raden dit bedrijf aan.

perfekte oplossing

zeer efficiënte en prachtige oplossing. Scheelt mij niet alleen de helft in geld van een nieuwe batterij maar de upgrade is ook nog eens fantastisch. Zeer aan te bevelen! Je kunt het productieproces volledig digitaal volgen.

Goed geholpen, vlug klaar en kan nu weer een week doen met mijn gereviseerde accu ! Ik koop geen nieuwe accu meer en als het nodig is bij mijn andere accu laat ik hem weer hier reviseren. Zeer aan te bevelen!

Goede revisie, maar slechte administratie

Mijn accu is goed en snel gereviseerd en tot nu toe tevreden. De administratieve afhandeling is echter een rommeltje. Kreeg een mail dat er door een storing geen factuur gestuurd kon worden en dat ik deze apart zou krijgen. Niet ontvangen, ook niet na 2 mails van mijn kant. Wel een herinnering om te betalen. Ik lees een heleboel reviews met hetzelfde probleem, geen factuur maar wel een herinnering. Is iets waar wel gewerkt aan mag worden in een groot bedrijf.

Perfect oplossing ipv nieuwe fiets

Makkelijke procedure, duidelijk en binnen no time nieuwe accu. Heerlijk weer fietsen!!

Correct

Zeer goed geïnformeerd en snelle afhandeling zoals ik verwacht had. Reeds twee maal een tevreden klant.

Prettig en helder (duidelijk)

Goede communicatie ook met mail

Een goed en betrouwbaar bedrijf; mijn accu is na reviseren, beter dan bij aankoop

Een prima bedrijf, een goed en duidelijke website. Vanaf stap 1: - kan mijn accu wel gereviseerd worden? tot - het terugzenden van de gereviseerde accu was de begeleiding top! Ik heb nu een accu, die veel beter is dan toen ik 'm nieuw kocht.

zitten nog in de oplaad fase kunnen nog geen goed beeld geven

zitten nog in de oplaad fase

Pittig aan de prijs maar ok!

Jammer genoeg bleek mijn oplader kapot. Ik heb geen flauw idee of de accu nog wel goed was. Maar goed die is ook gereviseerd. Pittig totaalplaatje. Kan best goedkoper maar ik wilde ook geen gezeur.

Enschotsestraat 56

5013 BD Tilburg

013-2045014

Over Fietsaccu-revisie.nl

De reviews die op Fietsaccu-revisie.nl staan worden door kiyoh verzameld en gecontroleerd op echtheid. De verzamelde beoordelingen zijn afkomstig van iemand die bij ons een aankoop heeft gedaan. Als dit niet het geval is, bijvoorbeeld omdat producten of diensten gratis zijn geleverd of er sprake was van een betaalde samenwerking, dan blijkt dit duidelijk uit de review. Wij doen er alles aan om nepreviews te voorkomen door te controleren of deze persoon bij ons bekend is en vragen een aankoopbewijs op als we de beoordelaar niet kennen. Nepreviews worden door ons verwijderd.