Snelle en goede service

Duidelijke website waarop alles makkelijk is te vinden.

Goede kwaliteit riemen

Erg blij met de riemen die ik heb besteld. Goede kwaliteit en mooie kleuren.

Prettig geholpen.

Mijn bestelling werd op tijd geleverd.

Mooi product, snelle levering

uitstekend

ervaring is goed, retouren zijn snel afgehandeld.

Zeer fijne riem en snel opgestuurd

Goede kwaliteit en fraaie riem. Beschrijving op site was goed en de informatie van de klantenservice was akkuraat.

Heel tevreden over de riem die ik besteld heb en snel geleverd..zelfs tussen de feestdagen in

Prima product met een goede levering

Fantastich!

Kleur klopte precies. Vlot geleverd. Helemaal tevreden.

perfect

Snelle service, goede kwaliteit.

Mooie collectie riemen en snelle levering

Nette riem

Helaas te groot, maar daar kan Moderiemen niets aan doen. Verzendkosten heen en terug is een keuze, maar gevoelsmatig heb ik dat liever in de verkoopprijs verdisconteerd.

Beste Martijn Hartelijk dank voor je review. Wat betreft je opmerking over de verzendkosten willen we even aanvullen dat de verzendkosten voor het heenzenden van je order gewoon volledig terugbetaald worden als je retourneert. Je bent nu dus niet dubbel je verzendkosten kwijt. Onze keuze is inderdaad om alle kosten transparant te houden en de verzendkosten dus gewoon te benoemen tot wat ze zijn ipv dit te verrekenen in hogere verkoopprijzen. De keuze maken we heel bewust. Met vriendelijke groeten Team Moderiemen.nl

Geweldig, kunnen veel andere bedrijven een voorbeeld aan nemen.

Bestelling niet bezorgd door Post NL, mailtje naar Moderiemen. Snelle zeer vriendelijke reactie, gericht op oplossen van het probleem.

Snel en mooie kwaliteit

Hier ga ik vaker kopen

Snel en mooie kwaliteit

Hier ga ik vaker kopen

Goede prijs / kwaliteit

Veel keuze uit diverse riemen, duidelijke website en belangrijk, ook duidelijk over de verzendkosten. Gratis verzenden bestaat inderdaad niet. De door mij gekochte riemen zijn prima in orde.

Over Moderiemen.nl

Moderiemen.nl is al sinds 2005 dé online specialist op het gebied van riemen. Het assortiment bestaat uit riemen en ceinturen die je vaak niet in de winkel tegenkomt omdat we ze vaak zelf vervaardigen. Onze collectie is altijd up to date en geheel in lijn met de huidige trends. Natuurlijk bieden we ook een ruime keuze riemen die we op maat bestellen bij onze leveranciers.