Slecht

Niet de kleur wat afgebeeld staat op de site En verkeerde maat

Beste Ria, We hebben hier afgelopen weekend inderdaad al contact over gehad en vinden het zoals gezegd erg vervelend dat u teleurgesteld bent in onze service en producten. Deze riem hebben wij echt maar in 1 kleur roze en de foto hebben wij zelf gemaakt dus u heeft echt de riem van de foto ontvangen. We proberen al onze producten zo waarheidsgetrouw als mogelijk weer te geven. Ook wij zijn niet gebaat bij ontevreden klanten en veel retouren. Deze kleur blijft een lastige kleur om goed weer te geven, afhankelijk van de foto en scherminstelling van telefoons/computer/ipad kan deze soms iets anders overkomen en hier kunnen wij helaas niets aan veranderen. Wat betreft de verkeerde maat: wij zullen zoals afgesproken uw retour goed controleren zodra deze bij ons binnenkomt en als wij een verkeerde maat verzonden hebben dan zullen wij uiteraard de retourkosten vergoeden. Zoals u hier kunt lezen op Kiyoh hebben we klantvriendelijkheid zeer hoog staan en doen wij altijd ons uiterste best om de klanten zo tevreden mogelijk te houden. Soms lukt dit helaas niet altijd. Met vriendelijke groeten Team Moderiemen.nl

Ruim aanbod op de website, snelle service en je wordt goed op de hoogte gehouden wat betreft de levering.

snel geregeld

ik kreeg mijn bestelling snel het was goed verpakt in een brievenbus pakketje.

Breede keuze, mooi kwaliteit en stipte levering

Riemen met een goede kwaliteit/prijsverhouding

Mooi riemen van een goede kwaliteit (echt leer) die leuk geprijst zijn. Goede afhandeling en fijn dat het pakje in de brievenbus past.

Doeltreffend

2 riempjes besteld, in 1 exemplaar zit een geplakte naad, vind ik wat minder.

Ste

Vige riem snelle afhandeling

Precies zoals het hoort.

Snelle levering! Envelop mag wel iets kleiner voor zo’n klein artikel. Ook beter voor het milieu. Maar verder helemaal prima!

Kon op het laatste nog mijn bestelling veranderen

Riemen

De keuze is erg ruim wat je wil kiezen . De bezorging ging goed en tevreden over de riemen zien er goed uit

Slecht

Ik koop een Blauwe riem met 85 cm totale lengte 100cm maar uiteindelijk is hij gewoon 85 dus echte bullshit tekst!!! Misleiding heet dat!!

Beste Claudia, Vervelend dat je niet tevreden bent over onze webshop en service. We hebben diverse malen contact gehad over deze riem. De maatvoering op de website is volledig transparant en bij FAQ staat dit nog extra uitgelegd. Een riem met maat 85 heeft een totale lengte van 100cm. Deze beide afmetingen staan heel duidelijk bij al onze riemen vermeld. Jij geeft aan dat je de 4,5cm brede jeansriem in kindermaat 70 hebt ontvangen ipv maat 85. Hierop hebben wij aangegeven dat de riem niet in deze maat gemaakt wordt dus dat dit erg bijzonder is. Uiteraard mag je de riem retourneren en wij zullen deze controleren na ontvangst. Mocht er iets fout zijn gegaan aan onze zijde zullen wij uiteraard de retourkosten vergoeden. We hebben geen reactie meer ontvangen op onze email en tot op heden is de retour ook nog niet ontvangen. Het is voor ons dus nog niet mogelijk in te schatten of de riem fout is. Mocht je nog willen overleggen dan kan dat uiteraard altijd. Met vriendelijke groet Klantenservice Moderiemen.nl

Veel keus en snel geleverd

Zie hierboven

professionele partner

Goede site, mooi aanbod en variatie, afhandeling prima, in time on the right spot Tip: mogelijk heb ik dat verkeerd gezien ( en dat kan ook betekenen dat je daar iets aan moet doen) als je een riem selecteert moet je direct kunnen zien in welke lengte en breedte deze beschikbaar is

Goede kwaliteit en snel geleverd

Geweldige service

Bedankt Judith voor het super netjes oplossen!

Mooie riem voor acceptabele prijs

Ben altijd op zoek naar eye catcher. Mooie kwaliteit, bij moderiemen gevonden. Heel blij mee.

Zelfs in een woord, SUPER

Ik ben zeer tevreden over de riem en zeker ook over de snelle levering. Top product en service.

Fijn bedrijf

Al meerdere keren iets besteld. Wordt altijd netjes bezorgt.

Fijne oplossing met mevrouw gevonden.

Door dat ik een verkeerde bestelling gedaan heb, is de riem 10 cm te kort. Ik zou de zelfde riem willen ontvangen, maar van 110cm. Ik bestel nu de nieuwe riem van 110 cm, en stuur de riem van 100 cm in terug Als U dan zo vriendelijk, wil zijn om de 27.90 euro 0p mijn rekening willen plaatsen. Vriendelijke groet .Rene Mulder.

Niet goed

Eerst verkeerde kleur gekregen. Daarna verkeerde maat! Bestel nooit meer!!!

Beste Gerty, Wat vervelend dat we een fout hebben gemaakt en begrijpen zeker dat je hier erg ontevreden over bent. Je kunt voor het retourneren uiteraard gebruik maken van het door ons aangeleverde retour etiket. We vinden het jammer dat we een dubbele fout hebben gemaakt, maar we werken (gelukkig) altijd nog met mensen hier en dan kan het voorkomen dat er iets fout gaat. We hopen dat je in alle andere beoordelingen kunt lezen dat we gelukkig ook veel tevreden klanten hebben. We kunnen het niet veranderen dat er een dubbele fout is gemaakt helaas en dat je ons terecht een slechte beoordeling hebt gegeven in dit geval. Met vriendelijke groeten, Klantenservice Moderiemen.nl

mooie riem, snelle levering

Prima riem, prima service!

Door een storing in internet of mijn bankieren app had ik twee dezelfde riemen gekocht. Ik had er maar 1 nodig. Na een mailtje is het snel en goed opgelost, top! Mijn dank daarvoor.

Mooie sterke riem

Allereerst een super snelle levering En echt goede kwaliteit en een mooie prijs

Gevonden wat ik zocht

goed geleverd

Over Moderiemen.nl

Moderiemen.nl is al sinds 2005 dé online specialist op het gebied van riemen. Het assortiment bestaat uit riemen en ceinturen die je vaak niet in de winkel tegenkomt omdat we ze vaak zelf vervaardigen. Onze collectie is altijd up to date en geheel in lijn met de huidige trends. Natuurlijk bieden we ook een ruime keuze riemen die we op maat bestellen bij onze leveranciers.