Goede prijs / kwaliteit

Veel keuze uit diverse riemen, duidelijke website en belangrijk, ook duidelijk over de verzendkosten. Gratis verzenden bestaat inderdaad niet. De door mij gekochte riemen zijn prima in orde.

Mooie riem, snelle bezorging,

Mooie riem, uit een groot assortiment. Een snelle bezorging en duidelijke communicatie. Ik ben blij en kom zeker nog eens terug.

Heel tevreden, fantastische service

Heel behulpzame dame bij klantendienst, Bedankt Judith voor de hulp!

Goed en snel leverbaar.

Snelle levering en mooi product

Levering gebeurde binnen de 3 dagen, hetgeen zeer snel is Kwaliteit lijkt mij niet waw voor de prijs die ik betaald heb maar wel een heel mooie riem.

Goed en snel aan geleverd

Snelle aflevering ben er tevreden over

Snelle levering van een goed verpakt product; een prachtige riem.

Ik had op korte termijn een smalle zwarte XXL riem nodig. Zondagmorgen besteld, op dinsdagmorgen lag de de keurig verpakte riem op de deurmat. Perfect!

super

super snel geleverd

Simpel bestellen een snel

simpel bestellen en snel

Snel en goed geregeld

Veel keus en een mooi product

Erg tevreden

Goeie prijs / kwaliteits verhouding, snelle service, duidelijke communicatie

Goed en snel

Snelle levering en wat ik er van verwacht had.

Mooie riem.

Goede kwaliteit en goede service

Wegens een foutje met de betaling van mijn kant toch nog een snelle verzending én snelle reactie van de klantenservice. 2 riemen besteld, goede prijs kwaliteit verhouding.

Alles goed.

Fijne, makkelijke website, goede communicatie en snelle levering. Heb goede ervaring met dit bedrijf.

Precies zoals op de site

Snel geleverd.

Perfecte kwaliteit, perfecte levering.

Bij wijze van proef twee leren broekriemen besteld. Perfecte van kwaliteit, zo blijkt, uitstekend verpakt en geleverd.

Goed product

Netjes en snel bezorgd.

Netjes en snelle levering. Product naar wens

Prima product

Kleur, kwaliteit, levering, alles conform website

supergoed

super goede service leveren wat ze beloven

Riem voldoet prima aan het aangeboden product. Prijs is redelijk. Bezorging ging snel.

Over Moderiemen.nl

Moderiemen.nl is al sinds 2005 dé online specialist op het gebied van riemen. Het assortiment bestaat uit riemen en ceinturen die je vaak niet in de winkel tegenkomt omdat we ze vaak zelf vervaardigen. Onze collectie is altijd up to date en geheel in lijn met de huidige trends. Natuurlijk bieden we ook een ruime keuze riemen die we op maat bestellen bij onze leveranciers.