snel en goede fotos en info op website

Mooie kleding en vriendelijke verkoopsters.

Sinds enkele jaren goed geslaagd bij Queens Alkmaar. Geen opdringerig aanprijzen, maar eerlijk zeggen of een kledingstuk bij je past of niet. Dat stel ik op prijs. Bij een klacht werd goed geluisterd en naar een oplossing gezocht. Zo hoort het en het wekt vertrouwen. Wij zeggen weleens: verkopen is niet het moeilijkste, maar daarna..... Dus: een tevreden klant!

prima service

Ik had zelf een bezorgmoment uitgekozen maar de bestelling was toch eerder bezorgd. Dat vind ik raar. Maar ben wel heel blij met mijn nieuwe bril.

Mooie collectie, goede site en snelle afhandeling

Mooie collectie, snelle levering en snelle afhandeling retour. Duidelijke informatie.

Super bedrijf, snelle acurate levering !!!

Snelle levering, goed verpakt. Product voldoet aan de verwachtingen.

Product snel ontvangen en bij het retour sturen snel het geld weer op mijn rekening.

Mooie kleding, mooi verpakt en snelle levering.

Snelle Service

Ervaring in de winkel is uitstekend, goede en bekwame medewerkers

Dit was een online bestelling, goede service, werd de volgende dag al bezorgd eind van de dag.

Super netjes, keurig en verzorgd.

Super netjes, keurig en verzorgd.

Super geregeld en mooi verpakt pakket!

In een woord " geweldig"

Donderdag een bestelling geplaats en binnen 24 uur werd het pakket bezorgd ( goed verpakt geleverd )

Goede service. Doen moeite om het gevraagde artikel te bemachtigen als het niet meer op voorraad is.

Mooie selectie kleding

Ik kom af en toe in Alkmaar voor Koninklijk goed en bestel regelmatig online. Vanwege fijne selectie echt goede kleding, niet al te prijzig, en ook regelmatig nieuwe merken. Er zijn niet zo veel vergelijkbare winkels en zeker niet in Rotterdam.

Voor herhaling vatbaar!

Snelle service, vriendelijk personeel en bij retournering snel geld weer op je rekening! Top. En ook mooie collectie!

Goede, snelle levering.

Precies wat je verwacht!

Alles volgens afspraak

Uitermate correct, vriendelijk en behulpzaam.

Diverse malen telefonisch contact gehad. Heel erg vriendelijk en behulpzaam. Een dikke 10.

Prima service.

Prettig contact/sfeer

Bestelling webshop. Toch naar winkel om producten nog te vergelijken. Goede service en ondersteuning

• Personeel

• Personeel
  • Kwaliteit
  • Betrouwbaarheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg & Garantie

Pluspunten

Mooi op tijd, keurig verzorgd en mooi ingepakt! Top!!

• Kwaliteit
  • Betrouwbaarheid
  • Afspraken nakomen

Pluspunten

Snelle levering en bestelling keurig verzorgd afgeleverd!! Geen plastic maar een papieren verpakking