bestelde artikel bleek niet leverbaar. daar snel persoonlijk bericht van ontvangen en geld werd onmiddellijk terug gestort

Prima website, prijzen en verzending prima, mooi / netjes verpakt.

TOP

Prima in alle opzichten

Snel geleverd. Netjes verpakt met een leuke pen als extraatje!

Goeie snelle service

Bestellen online gaat uitstekend . Snel bezorgd eb bij retour snel je geld terug, echt super!!

Snelle service mooi product!

Ben heel tevreden met jullie service

Gewoon nette vlotte communicatie, persoonlijk, heel fijn

Fijne website en snelle levering

Heel tevreden

aanrader!

Snelle verzending en denkt mee met de klant. Dezelfde broek in 2 maten besteld en een handgeschreven briefje erbij dat de retourlabel alvast was bijgevoegd omdat er vast een broek retour zou komen. Dat extra stapje wordt door mij persoonlijk enorm gewaardeerd!

Helemaal tevreden

Mooie merken, persoonlijke benadering en goede service. Ik ben helemaal tevreden!

Alles is goed!

Goede producten voor een goede prijs!

Ik heb zelf een brillenkoker gekocht, ben er zeer tevreden mee. Doet wat het moet doen inclusief een mooi design. Ik ben een tevreden koper, bezorging was ook goed genoeg! Ga zo door!

Alles tip top in orde Zou wel graag zien dat de vesten weer in meer kleuren beschikbaar zijn

Snelle levering. Mooi verpakt met attentie. Duidelijke comunicatie.

Erg tevreden; netjes verpakt met attentie, goede service, duidelijke communicatie.

Snel en netjes

Levering was snel, netjes en duidelijke communicatie

Besteld en vlot bezorgd. Een puntje van kritiek: de door mij bestelde laarzen zouden cognackleurig zijn. In werkelijkheid zijn ze chocoladebruin. Dat is jammer.

Goed geholpen

Zie boven

Mooie collectie en een uitstekende service

In de stijlvolle winkels van Queens kom ik al jaren. Nu voor het eerst een artikel online gekocht. Dit werd snel en tot in de puntjes verzorgd gratis geleverd. Dat geldt ook voor een evt. retourzending.

Mooie website en snelle levering.

Leuke jurk van King Louie, mooie wat stevigere tricot. Pasvorm normaal.

Vriendelijk, snel en keurig retourbeleid

Jas gekocht, was veel te groot. Gratis retournering en vriendelijk geholpen. Geld was binnen no time (dag ontvangst retourpakket) op mijn rekening teruggestort.

Snel bezorgd

Schoenen had ik in de winkel al gepast en online besteld. Ging prima en snel. In de winkel ben ik ook fijn geholpen!

Snelle levering van het bestelde

Snelle levering van het juiste artikel

Fijn

Hele fijne persoonlijke behandeling