Echt super vriendelijk en helpen graag.

Ik ben heel vriendelijk geholpen, de verzending was super op tijd.

er hoeft niets verbeterd te worden

In uw email staat als eerste wat er verbeterd kan worden, nou mijn ervaring: niets. Ik werd super te woord gestaan, super geholpen ook bij mijn kleine bestelling. Begeleid van a tot z. Chapeau

Uitstekend !

Ik moest last minute een aantal shirts bedrukt hebben en dat was mogelijk bij inter relatie geschenken top service!

Snelle levering, super kwaliteit

Snelle levering, super kwaliteit

Snelle service goede kwaliteit

Ontzettend tevreden. Ik mailde met een spoedgeval en binnen no time had ik reacties en voorbeelden van de druk van de linnen tasjes. Ze waren op tijd en van erg goede kwaliteit. Mijn bedrijf gaat hier zeker vaker bestellen.

Mooie tassen laren maken voor ons koor ivm jubileum. Goed contact, snel geregeld. TOP SERVICE!

Voor herhaling vatbaar

Mijn ervaring was heel positief: snelheid van beantwoorden van technische vragen / aangepaste offerte ivm vragen die ik niet op de site vond / opvolging en snelheid van de productie. Maar waarom ik geen 5 sterren geef, heeft uiteindelijk niets te maken met inter relatiegeschenken maar wel met de levertermijn die telkens werd verlengd die ik (gelukkig :) op de track en trace kon volgen. Dit is echt een minpunt !

TOP

Enorm fijne en makkelijke communicatie, warme service en enthousiast aan te raden !!!

Snelle levering en kwaliteit

Men bewerkt het ontwerp net zo lang tot je als client 100% tevreden bent.

Men bewerkt het ontwerp net zo lang tot je als client 100% tevreden bent. De levering ging soepel. De tassen waren helaas wel zodanig gekreukt, dat ik ze dien te strijken voordat ik ze cadeau kan doen aan mijn cliënten!

Precies zoals verwacht!

Mooi gedrukt, snel en goed geleverd!

Goede, snelle service. Snel antwoord en mooie producten!

Uitstekende service en vriendelijke en prima personeel

Zeer goede service en prima product. Komen zeer terug voir producten

Goede kwaliteit van het geleverde product.

Goed product snelle levering

Ze leveren goede kwaliteit en ze zijn snel met hun levering.

Fijne communicatie, meedenkend, snelle service en vooral mooi resultaat !!

Flexibel en meedenkend!

Korte lijnen, er wordt meegedacht, men is persoonlijk en denkt mee. Fijn bedrijf!

Mooi ontwerp, goede communicatie en snel geleverd. Kortom zeer tevreden!

Klantvriendelijk

Online niet direct juiste product kunnen vinden. Daarom telefonisch contact opgenomen. Aantal keren heen en weer gemaild en gebeld en altijd vriendelijk te woord gestaan. Bedrukte tassen besteld voor verenigingsjubileum. Logo's zijn er goed op gekomen. Helaas was de tas zelf wat lichter van kleur dan de voorbeelden lieten zien.

Top geholpen

Snel en Super service mogen ervaren

Lekker vlot

Snelle service, mooi product!

Top,top, top

Zeer vlotte werking. Heel te vrede over de manier van werken. En geruststelling bij de levering. Ik was niet thuis op dat ogenblik en mijn pakket werd op een afhaalpunt vlakbij geleverd. Dit vond ik zeer fijn dat het niet zomaar aan de deur was gezet. Wij zullen vast en zeker in de toekomst nog op jullie diensten rekenen. De zakken die we bestelde zijn heel mooi. net zoals we wouden. Nogmaals hartelijk bedankt. Martine

Vriendelijk, behulpzaam en efficiënt! Erg blij met de geleverde producten.

Vriendelijk, behulpzaam en efficiënt! Erg blij met de geleverde producten.

zeer goede service en kwaliteit

heel goed

Over INTER Relatiegeschenken

Welkom bij INTER Relatiegeschenken https://www.interrelatiegeschenken.nl/ Geven geeft plezier. Bedrukt met logo of onbedrukt - van goedkope tot luxe relatiegeschenken. Promotieartikelen en relatiegeschenken zorgen voor een goed gevoel bij de ontvanger. Dat is waar het om draait bij een geschikt relatiegeschenk. In onze webshop vind u de leukste artikelen. Bestel ze eenvoudig online in 4 simpele stappen. Tassen, pennen, aanstekers, notitieboekjes, handdoeken, stressballen, paraplu's, keycords, mokken, bidons, waterflessen, tote bags, usb sticks, petjes, caps, t-shirts, notitieboekjes, mutsen, gadgets, sleutelhangers, mintjes, poncho's & nog veel meer!